mihai_prd Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 Gabi, dai grund pe baza de plumb, din ala rosu. O optiune mai scumpa este grundul pe baza de zinc, e posibil sa fie mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 (editat) da cu spray cu zinc concentratie mare, de-ala de e dat sa reziste la temperatura mare de pus direct dupa sudura. grund cu plumb, miniu de plumb a fost excelent, nu se mai produce, degeaba e rosu ce gasesti acum. solutii de pasivare direct pe tabla... nu stiu daca-s bune sau rele, poti incerca. Sunt cam scumpe. rezistenta anticoroziva ti-o va da stratul de vopsea final daca este gros si lucios, vopseaua mata nu ofera buna protectie anticoroziva Editat Noiembrie 4, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 Ma apropii vertiginos de parte cu vopsitul la Ural. Toate piesele sunt sablate. Recomanda cineva o protectie inainte de fiuler? Grund epoxidic bicomponent.Eu am folosit Mipa EP dar exista si mai ieftine.. Ca si inhibitor de rugina Chelade mi se pare cel mai bun din tot ce exista pe piata acum. da cu spray cu zinc concentratie mare, de-ala de e dat sa reziste la temperatura mare de pus direct dupa sudura. Spray-ul de zinc reactioneaza la diluantii din vopsele.In nici un caz nu e bun de grunduit cu el!E bun de aplicat pe sudura fierbine ptr. a neutraliza rapid oxidarea..si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 eu l-am folosit fara probleme pe tabla data cu un inhibitor de pe la Wurth, ca prim grund, lasat bine sa se usuce apoi spray negru. Evident a fost o vopsire rapida cu mijloace limitate, nu a reactionat, dar daca zici dumneata ca e risc la o vopsire profesionala, mai bine nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanS25 Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 am reusit si eu in sfarsit sa pornesc azi uralul, din pacate ceva nu a iesit bine, scoate un fum alb , sa fie de la segmentii de ungere pana se mai aseaza? are cineva de vanzare o maneta de frana (noua sau second)? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 Ural cu roti rotunde - scump, domne scump, merg si patrate! Ural cu roti din aluminiu - dar foarte scumpe, deci nu sunt bune, mai ales ca nu ruginesc (sa zicem)! Cu frana disc chiar si pe atas - dar foarte scumpa, deci merge si fara frana, noi e destepti, noi putem si asa, ca doar s-a putut si in 1941! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 Pai crezi ca nu stiu? De cind caut semnalizari rusesti... Am eu cateva dubluri (din cele ucrainiene, mai proaste), nici sticlele nu-s chiar intregi si nici soclurile nu sunt grozave - dar cum te stiu bun la bricolat, ti le dau cu mare placere, injghebezi tu ceva din ele. In caz ca le vrei, da-mi un tel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanS25 Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 alte probleme...pedala de pornire merge foarte usor si nu nu mai invarte volanta, o parere un sfat ar fi bine venit, am o alta cutie dar nici cum ori cat as scurta din cardan la capete nu o pot pune sus, din pacate din probleme in probleme merg cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 si pentru ca in ultima vreme Ural-ul imi starneste interesul...: http://motorhead.ro/eicma-ural-la-milano-neschimbat-dupa-60-de-ani/ (nu e neaaparat un articol cu care rezonez, pare mai degraba rautacios dar e printre putinele pe tema "motoretelor cu stea rosie" din presa noastra, fie ea si online) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 alte probleme...pedala de pornire merge foarte usor si nu nu mai invarte volanta, o parere un sfat ar fi bine venit, am o alta cutie dar nici cum ori cat as scurta din cardan la capete nu o pot pune sus, din pacate din probleme in probleme merg cu ea Salut. 1) Dane, vezi sa nu ai prea strins cablul de la ambreiaj. Fiind strins cablul preseaza in tija si debreiaza. Nu total dar suficient cit sa faca probleme. 2) In cazul in care ai schimbat tija impingatoare, cea care trece prin axul primar al cutiei, s-ar putea sa faca figuri, sa ramina putin blocata, Si automat ramine debraiat. Astea sint maruntisuri. Daca incepem sa ne gindim la placi, discuri, arcuri din ansamblul ambreiaj... cred ca mai bine tac. Sa nu cobesc. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 si pentru ca in ultima vreme Ural-ul imi starneste interesul...: http://motorhead.ro/...dupa-60-de-ani/ (nu e neaaparat un articol cu care rezonez, pare mai degraba rautacios dar e printre putinele pe tema "motoretelor cu stea rosie" din presa noastra, fie ea si online) Foarte adevarata afirmatia cu pedala de pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 (editat) Intrebari si imagini cu dedicatie: am scos cilindrii si asa arata pistoanele si segmentii... ambielajul nu are joc deloc... cilindrii se prezinta foarte bine... Am depresat pinionul mare de la distributie si pe spate am gasit "inventia" asta : Asa arata si celalalt pinion pe care inca nu l-am depresat... Pot folosii o presa cu ghiare? Asa trebuie sa arate sarma aceea acolo? Multumesc. Editat Noiembrie 18, 2012 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Ai o poza si cu fatza pinionului mare de la axa cu came?Ma intereseaza sa localizez semnul distributiei ca am vreo 3 pe al meu!Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Cam cu asta te pot ajuta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Salut. Gabi, fa o poza te rog cam in aceeasi pozitie a pinioanelor dar cu vederea frontal. Sa se poata vedea penele de fixare a pinioanelor pe axe si semnele de punere la punct. 4Bike va numara dintii de la canalul de pana, pina la semn pe fiecare pinion. Pe pinioanele lui va alege semnele de care are nevoie. si va pune motorul la punct. Celelalte semne care spune ca le are... le va pastra "de rezerva". Gabi, nu te speria de sistemul asta de siguranta prin legare cu sirma. L-au practicat multi fabricanti pina hat incoace. Si inca ceva, axa ta cu came se preteaza de minune la aprindere electronica. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Foarte adevarata afirmatia cu pedala de pornire. de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 si pentru ca in ultima vreme Ural-ul imi starneste interesul...: http://motorhead.ro/...dupa-60-de-ani/ (nu e neaaparat un articol cu care rezonez, pare mai degraba rautacios dar e printre putinele pe tema "motoretelor cu stea rosie" din presa noastra, fie ea si online) Articolul asta mi se pare a fi scris la gramada, la genul mi-a dat ordin dom' redactor sa scriu repede un arcticol, sa umplem pagina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Salut. Gabi, fa o poza te rog cam in aceeasi pozitie a pinioanelor dar cu vederea frontal. Sa se poata vedea penele de fixare a pinioanelor pe axe si semnele de punere la punct. 4Bike va numara dintii de la canalul de pana, pina la semn pe fiecare pinion. Pe pinioanele lui va alege semnele de care are nevoie. si va pune motorul la punct. Celelalte semne care spune ca le are... le va pastra "de rezerva". Gabi, nu te speria de sistemul asta de siguranta prin legare cu sirma. L-au practicat multi fabricanti pina hat incoace. Si inca ceva, axa ta cu came se preteaza de minune la aprindere electronica. Numai bine. Asa e,as fi vrut o poza frontala ca sa ma pot orienta dupa canalul de pana,insa ma multumesc cu poza primita si o sa ma orientez dupa stift.Sper ca stiftul sa fie pozitionat la toate pinioanele in acelasi loc.Mersi Gabi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 (editat) sa scriu repede un arcticol, sa umplem pagina. da, asa mi s-a parut si mie, scris "la norma". de fapt, asa e si scris (chiar daca autorul se disculpa, aruncand argumentul ca Ural nu a modificat motocicletele de 60 de ani - pana si eu stiu ca nu-i asa) Editat Noiembrie 18, 2012 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 de ce? Nu te supara Rares, e o intrebare super retorica, daca ma pot exprima asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Intrebari si imagini cu dedicatie: am scos cilindrii si asa arata pistoanele si segmentii... ambielajul nu are joc deloc... cilindrii se prezinta foarte bine... Am depresat pinionul mare de la distributie si pe spate am gasit "inventia" asta : Asa arata si celalalt pinion pe care inca nu l-am depresat... Pot folosii o presa cu ghiare? Asa trebuie sa arate sarma aceea acolo? Multumesc. Interesanta ranforsare a pinionului de pe axa cu came, poate i s-a spart in trecut unul. Iar treaba cu sarma, foarte misto, daca tot sunt gaurile baga si tu la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 (editat) Interesanta ranforsare a pinionului de pe axa cu came, poate i s-a spart in trecut unul. Iar treaba cu sarma, foarte misto, daca tot sunt gaurile baga si tu la fel. ...aduce mai degraba cu ceva tiganie...sigur ranforsare nu e! Fonta aia din pinion nu a prea ras cand a fost sudata(ca si orice fonta dealtfel)... As indrazni sa spun ca pinionul este fisurat pe undeva...si daca a mai si fost extras usor de pe ax , sigur ceva nu e in buna regula p-acolo.... ...iar chestia aia misto , cu sarma se vrea un fel de asigurare, dar , nu ca sa nu se desfaca , ci mai degraba ca sa nu le piarda....se mai folosea in utilaje vechi Editat Noiembrie 18, 2012 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanS25 Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Salut. 1) Dane, vezi sa nu ai prea strins cablul de la ambreiaj. Fiind strins cablul preseaza in tija si debreiaza. Nu total dar suficient cit sa faca probleme. 2) In cazul in care ai schimbat tija impingatoare, cea care trece prin axul primar al cutiei, s-ar putea sa faca figuri, sa ramina putin blocata, Si automat ramine debraiat. Astea sint maruntisuri. Daca incepem sa ne gindim la placi, discuri, arcuri din ansamblul ambreiaj... cred ca mai bine tac. Sa nu cobesc. Numai bine. placi noi, ambreiajul e nou, cred ca saptamana asta o desfac sa vad mai exact ce poate fi .. o cutie buna de ural 650 cu filtru de aer mare , are cineva de vanzare pe aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Am eu o cutie de Ural 650 cu filtru de aer "bascalie". Nu stiu care e treaba in ea, ma pot apuca sa o desfac- ba chiar sa-i schimb garniturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanS25 Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Am eu o cutie de Ural 650 cu filtru de aer "bascalie". Nu stiu care e treaba in ea, ma pot apuca sa o desfac- ba chiar sa-i schimb garniturile. aceasta e , iar cealalta e de vanzare(are si filtru de aer) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.