valicaddy Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 ))))))))))))))))))))))))))))))) Daaaaa, buna rau asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saharian Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Stimati Ural-isti Am nevoie de ajutorul Dvsi(informatii,know how). Am un Ural M66 cu atas,din acela cu tampoane de cauciuc la barca,nu foie arc sau bara de torsiune.Rog nr de tel pe PM ca sa putem discuta despre unele aspecte atas-motocicleta,ca fac scurta la mina daca le scriu pe toate Va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gruia_lu_Novac Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Un scurt clip cu iz sovietic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saharian Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Stimati Ural-isti Am nevoie de ajutorul Dvsi(informatii,know how). Am un Ural M66 cu atas,din acela cu tampoane de cauciuc la barca,nu foie arc sau bara de torsiune.Rog nr de tel pe PM ca sa putem discuta despre unele aspecte atas-motocicleta,ca fac scurta la mina daca le scriu pe toate Va multumesc anticipat Mersi lui Aleko pt indrumare Intr-adevar sint manuale faine pe Good Karma Production Cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanS25 Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 care ma ajuta cu un sfat? pe cadrul de ural , potriveste la fix motorul ,cutia si grupul de dnepr? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 motorul si cutia da, grupul nu totusi de regula oamenii pun motoare de Ural pe Nipru si nu invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanS25 Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 cu modificari se poate? sau nu prea merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 grupul de Nipru are prinderea pe bascula cu 4 suruburi, cel de Ural cu 2.Ai varianta sa mai dai 2 gauri in bascula sau sa anulezi 2 suruburi de la grup. Totusi nu cred ca merita, grupul de Nipru nu e mai bun decat cel de Ural, iar motorul e chiar mai prost (parere personala) pentru ca nu urca in ture ca cel de Ural si este sensibil la presiunea de ulei. Daca schimbi motorul si/sau cutia nu trebuie sa schimbi si grupul.Singura care poate merita pusa e cutia daca e in toate mintile ei. Cea mai tare combinatie pe o ruseasca din asta veche e motorul de Ural, cutia de Nipru, grupul nu conteaza de care si roti de Ural cu butucul fluture. Eu am facut ceva kilometrii asa si cu atas si solo si stateam in rand cu multe japo din aceeasi clasa (deci nu SS) si varsta (anii '90). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 ...Cea mai tare combinatie pe o ruseasca....cutia de Nipru... De ce este mai buna cutia de nipru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanS25 Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 ms Cios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Nu! care ma ajuta cu un sfat? pe cadrul de ural , potriveste la fix motorul ,cutia si grupul de dnepr? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 (editat) De ce este mai buna cutia de nipru? pentru ca in comparatie cu cea veche de Ural schimba mai lin si mai putin zgomotos, si inca se mai gasesc piese. In plus am senzatia ca e etajata pentru ture mai mici ale motorului si pentru ca Ural urca in ture mai bine rezultatul e spectaculos Totusi pentru ca e mai lunga decat cea de Ural nu poate fi pusa decat pe uralele cu cadru drept. Editat Martie 22, 2013 de cios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 are aceleasi rapoarte ca si cutiile de ural , cu exceptia 1-a care este mai jos...crabotii de cuplare de pe baladoare sunt mai marunti ca si la vechile cutii de M sau K , si se sincronizeaza mai usor la cuplare , dar se si uzeaza mai rapid...Toate sar dintr-a 2-a cu timpul , pentru ca se uzeaza furca cautatoare corespunzatoare din cauza modului in care este frezata foaia de pozitionare(mult mai subtire in dreptul canalului de zavorare a marsarierului..) Pinioanelor noi care se mai gasesc pe piata , nici nu le mai poti spune pinioane, iar cele vechi toate au acelasi betesug....Si in general sunt mult mai slobode si mai aproximative toate droangele care umbla prin cutie. pentru ca in comparatie cu cea veche de Ural schimba mai lin si mai putin zgomotos, si inca se mai gasesc piese. In plus am senzatia ca e etajata pentru ture mai mici ale motorului si pentru ca Ural urca in ture mai bine rezultatul e spectaculos Totusi pentru ca e mai lunga decat cea de Ural nu poate fi pusa decat pe uralele cu cadru drept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 motorul si cutia da, grupul nu totusi de regula oamenii pun motoare de Ural pe Nipru si nu invers aia care pun motor de Ural pe Nipru nu-s in stare sa dea de cap motorului de Nipru si asculta povesti cum ca alalat motor e din alta liga. Dupa ce l-au pus de cele mai multe ori dau iar chix caci problema sta la proprietarul care nu are veleitati de mecanic. Nu ma refer la cazul in care pui un motor de Ural ca-l ai prin preajma. cu modificari se poate? sau nu prea merita? vezi mai sus, e valabila si vice-versa De ce este mai buna cutia de nipru? ca aia de Ural e troscanitoare la schimbat vitezele, stricacioasa la marsarier (daca are) si e urmasa a cutiei de R5 din 1936. Dar pe un Ural e mai buna o cutie de Ural, pentru autenticitate, colectabilitate, cresterea dramatica de pret ce va veni candva = ) ) are aceleasi rapoarte ca si cutiile de ural , cu exceptia 1-a care este mai jos...crabotii de cuplare de pe baladoare sunt mai marunti ca si la vechile cutii de M sau K , si se sincronizeaza mai usor la cuplare , dar se si uzeaza mai rapid...Toate sar dintr-a 2-a cu timpul , pentru ca se uzeaza furca cautatoare corespunzatoare din cauza modului in care este frezata foaia de pozitionare(mult mai subtire in dreptul canalului de zavorare a marsarierului..) Pinioanelor noi care se mai gasesc pe piata , nici nu le mai poti spune pinioane, iar cele vechi toate au acelasi betesug....Si in general sunt mult mai slobode si mai aproximative toate droangele care umbla prin cutie. s-o strica mai rapid decat o cutie de M dar aia se strica dupa calendarul maias sau previziunile lui Nostradamus, deci este f OK. Dintr-a 2 or sari la un moment dat dar inca nu mi s-a intamplat la niciun Nipru in 50 000km (cu Nipru). Daca ai reglat ambreiajul automat cum trebuie, ai ulei, si nu schimbi aiurea "n-ai treaba". In fine inca ne bucuram cu piese de Nipru SH bune din miile de Nipre venite cu trenul in 92. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ro nin Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Baftă ! Aşa ai rezolvat problema traversării la Siriu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 isi caseaza STS-ul troacele? Cu ce e echipat in bena, duba de transmisiuni? Spor la platit rovigneta ;-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 No fratilor, sunt in negocieri sa-mi cumpar primul Ural. Model 4320. Era sa ma pacalesti.Noroc ca am mers pe Gogol si am vazut despre ce este vorba.Shugubatule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 No fratilor, sunt in negocieri sa-mi cumpar primul Ural. Model 4320. Tu mai bine ai cumpara motocicleta aia despre care am povestit in toamna. In maxim 5 zile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 1234567.jpg In maxim 5 zile... da asta-i buna treaba, eu ma gandeam sa o pun peste atas cumva sau poate intre aripa si atas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 No fratilor, sunt in negocieri sa-mi cumpar primul Ural. Model 4320. asta are tate diferentialele blocabile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 Acum 20 ani in piata la Obor aduceau moldovenii camioane de astea noi noute cu 7000 $, "negosiabil". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0y0te96 Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Автомобиль "Эстония 3" http://kotjar.spb.ru/node/350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 1234567.jpg In maxim 5 zile... Maxim 5 cai frumosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Bravo Mihai, buna treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.