Sari la conținut

URAL


mas oyama
 Share

Postări Recomandate

Fiecare are dreptul la o opinie.

Asta era ideea in care am postat acel link.

 

Sunt ferm convins ca stii mai bine problematica omologarii. Motoare gata omologate cu atas insa se pot cumpara din Germania si Uralul nu e mai ieftin decat multe ce se pot lua din DE.

Si eu cu Simsonul am facut relativ multi km fara sa am nici macar cheie de bujii la mine. Nu il tin pt parada in jurul blocului.

Gagicuta ta cu cainele nu stie sa stranga surubul respectiv. Filme cu superman sunt, dar nu la toti ne iese miscarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Motoare gata omologate cu atas nu poti lua de nicaieri mai ieftine decat Uralul (poate doar daca compari o mobra sh cu atas cu un Ural nou dar asta e o comparatie incorecta).

 

Gagicuta cu cainele nu stie sa stranga surubul, pe de alta parte nici tata nu stie, si nici sora mea (ambii merg cu Ural) si nici n-au avut nevoie.



Sa stii ca reclama roz bonbon nu potriveste bine cu strategia asta agresiva de marketing.

 

 

 

Ma tot gandesc unde am folosit o strategie agresiva de marketing, da' nu-mi dau seama. Ti-am spus corect ca daca nu vrei atas sunt zeci de alte modele mai bune decat Ural.

 

Si gagica roz nu-i a mea :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am eu nici o experienta cu ural dar am o cunostinta in state care are atelier reparat/restaurat bmw si ural . Opinia lui este urmatoarea : Ural nou de 750 este o motocicleta buna, in ultimii 2, 3 ani o motocicleta foarte buna daca nu a abuzezi de ea, se vad imbunatatiri de la an la an la toate capitolele. Bmw in schimb in ultimii ani dezamageste mult, pentru o motocicleta care alta data era etalonul fiabilitatii si durabilitatii nu isi mai justifica pretul. Piese care alta data te tineau o viata la bmw acuma se strica dupe 20000 km si reparatia te ustura la buzunar, in schimb harley face motoare fiabile, in ultimul timp poate mai fiabile ca bmw. Asta e oponia lui a unui om care toata ziua e cu nasul in boxere rusesti si germane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ma ajuta cu un sfat, era deja de 2 ori sa ma dau peste cap cu uralul meu, trage foarte tare in partea stanga, intradevar ca nu am experienta in a conduce cu atasul dar ma gandesc ca nu i normal chiar asa in curbe stranse sa ma ridic cu ea in doua roti, se poate regla putin macar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

care ma ajuta cu un sfat, era deja de 2 ori sa ma dau peste cap cu uralul meu, trage foarte tare in partea stanga, intradevar ca nu am experienta in a conduce cu atasul dar ma gandesc ca nu i normal chiar asa in curbe stranse sa ma ridic cu ea in doua roti, se poate regla putin macar?

 

verifica sa fie reglat corect; aici: /index.php?/topic/20780-topicul-atasistilor-pagina-oficiala/ la postul #2 e o schema despre cum se regleaza atasul. reglajul trebuie refacut in cazul in care in atas vei avea greutate. bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uralul nu e mai ieftin decat multe ce se pot lua din DE.

Ia cauta un Road King sau un Electra cu atas in Germania...

 

Ce fatalau americanul ala sau ce plm e. Vad ca stie sa scrie pe net, de ce nu s-a informat inainte de a cumpara? Pussies.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica un R..GS cu peste 100.000 km crezi ca e mai bun decat un Ural cu cateva mii de km? Scuze, dar alternativa ta si modul de a iti sustine parerea are o usoara tenta de puerilitate.

 

Tu nu vrei Ural si ne pui un topic de pe advrider cu un baiat care-si rupe Uralul pe genunchi prin Filipine (parca), iar apoi vine sa se planga ca e naspa motocicleta. Am vazut pe topic ca a avut mai multe oferte pt Ural si le-a refuzat pe toate, probabil s-a gandit ca daca il da isi ia un BMW nu mai poate sa scrie ca e nasoala motocicleta.

 

PS. Cand o sa iti faci omologarea la Africana cu atas sa ma anunti si pe mine, eu m-am lasat pagubas, am alergat la RAR destul si am evaluat si costurile, sunt mult prea mari. Nu exista comparatia aia pe care o faci tu cu omologatul la Simson, ala se omologheaza din start sa zic asa, e la fel ca la un Nipru sau Ij.

 

Si acum tema veche, daca nu iti place Uralul, lasa-ne pe noi, visatorii la asa ceva, sa visam mai departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ural ramane cea ma ieftina motocicleta noua cu atas, punct. Ca vorbim de motociclete noi, da? Cui nu ii convine ca e rusesc sa isi cumpere naveta spatiala cu atas, cui (cuvant urat) mea ii pasa??



AWO T si S sunt fabricate cu atas si de aceea achizitia unei motociclete solo si montarea unui atas pune mai putin e probleme legislative, la fel ca la un Nipru sau mai stiu eu ce altceva.

 

Pot sa pun maine atas la Road King, e facut pentru asta. Da' ia incearca sa pui la o Busa sa vezi la ce pret ajungi.

 

Succesuri, care este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut sint si eu interesat cu omologarea unui atas la o japo clasica din cate am anteles sa r mai fi schimbat ceva prin legislatie si sa r face mai usor la rar,care stiti ceva sau ati trecut rog sa mai dati ceva detali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astronomica e si diferenta de kilometri ramasi in acele motociclete, si nu sunt de favoarea Uralului. Eu am postat doar un link despre nemultumirile cuiva. Cine doreste le ia in considerare, cine nu, nu.

Editat de Mikulaish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut sint si eu interesat cu omologarea unui atas la o japo clasica din cate am anteles sa r mai fi schimbat ceva prin legislatie si sa r face mai usor la rar,care stiti ceva sau ati trecut rog sa mai dati ceva detali.

Il asteptam pe Miculaies sa-si omologheze Africana cu atas, sunt sigur ca o va face in scurt timp si cu costuri reduse. Bineinteles, ulterior, ne va oferi si datele necesare.

 

Astronomica e si diferenta de kilometri ramasi in acele motociclete, si nu sunt de favoarea Uralului. Eu am postat doar un link despre nemultumirile cuiva. Cine doreste le ia in considerare, cine nu, nu.

 

Intre un Megane cu 100.000 de km si un Logan cu 5.000 de km, prefer oricand Loganul. Cine are cap, pricepe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ma ajuta cu un sfat, era deja de 2 ori sa ma dau peste cap cu uralul meu, trage foarte tare in partea stanga, intradevar ca nu am experienta in a conduce cu atasul dar ma gandesc ca nu i normal chiar asa in curbe stranse sa ma ridic cu ea in doua roti, se poate regla putin macar?

 

Daca trage stanga atunci trebuie reglat dupa schema de mai sus. Treaba cu ridicatul atasului va ramane in curbele stranse la dreapta indiferent de reglaje si iti recomand sa mergi cu un sac de ciment in atas pana te obisnuiesti sau sa inveti sa mergi cu atasul pe sus si atunci o sa-l poti controla indiferent de situatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cios, on 04 Mar 2013 - 07:23, said:

Daca trage stanga atunci trebuie reglat dupa schema de mai sus. Treaba cu ridicatul atasului va ramane in curbele stranse la dreapta indiferent de reglaje si iti recomand sa mergi cu un sac de ciment in atas pana te obisnuiesti sau sa inveti sa mergi cu atasul pe sus si atunci o sa-l poti controla indiferent de situatie.

@DanS25 Nu merge cu nimic in atas, dupa ce-l reglezi cand vrei sa iei viraje mai stranse pe dreapta deplaseaza fundul mai spre atas, apleaca-te pe dreapta si accelereaza.

 

@Mikulaish, prezentarea de opinii "impotriva curentului" din partea unui posesor de Simson sunt de mirare. Esti cel mai predispus la failure de pe Coltul Comunistelor si totusi perseverezi cu Simsonul. E misto, clasic si ii stii fiecare surubel. Ai pleca cu el prin Indonezia la maimute =)) ? Daca ai pleca te-ai astepta la fiabilitate remarcabila?

 

Blondul asta idiot de si-a cumparat 2 Urale si o nevasta rusoaica si are bani sa se duca oriunde sigur nu a vazut ca pierde ulei pe la grup. Sigur nu a schimbat aia 105-110mL de saracie de ulei de 3$ dar el vrea sa fie rotund, sa fie si el in rand cu toti de pe advrider. Si Uralul a dat cu idiotul de pamant, l-a facut sa scoata banii din buzunar :) .

 

Ma indoiesc sa existe o problema la grupurile noi de Ural, ea nu a existat niciodata la M72, la Ural 650 sau la Dnepr, adica la coroanele si pinioanele de atac sovietice, nici macar la ce poti cumpara acum de la nea Gaspar sau Dani, chestiilea alea nefinisate din "bazar".

 

Singura problema recurenta pare a fi: ca uralul nu e in stare din 2002 sa asigure etanseitatea 100% indiferent de vibratii la flansa de carburator, e foarte grav si e penibil. Nici la BMW R80 nu am fost foarte incantat de porcaria aia de cauciuc cu insertie textila dar se pare ca era groasa si "tinea", se mai sprijinea si-n cabluri...De ce unui KTM nu-i sare carburatorul in mers si se intampla la masina asta de cusut linistita?

Se tot desface un surub, daca as avea un Ural nou sigur as gasi o metoda mecanica ca un surub sa nu se desfaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Aleko, nu flansa e problema, etanseitatea flansei e OK acum, la fel si rezistenta ei (presupunand ca nu tii picioarele pe carburatoare in loc de scarite). Se desurubeaza piulita care fixeaza camasile cablurilor de acceleratie si se desincronizeaza carburatoarele daca nu e asigurata. Pentru ca Ural este o mobra clasica si destul de simpla, unii proprietari decid s-o "imbunatateasca" si cel mai folosit procedeu e ridicarea cuielor de dozaj ca sa-i faci un amestec mai bogat pentru ca asta raceste motorul. Un amestec prea bogat insa nu e bun cand motorul merge mult la relanti pentru ca ancraseaza bujiile si rezulta rateuri si lipsa de putere la ture mici. Totusi un dealer care se pricepe va face toate verificarile si setarile necesare inainte de livrare ca sa nu existe probleme in rodaj, si (probabil) alte setari la revizia de dupa rodaj pentru performanta pe care o doreste fiecare client in parte (functie de regimul de exploatare).

@Mikulaish- eu sunt singurul de pe aceasta sectiune a forumului care a dat pe Uralul lui peste 10k, si am facut-o pentru ca am vrut unul nou si evident am considerat ca merita banii. Cu toate astea nu sunt un fanatic al marcii, asa cum am zis exista si alte variante de mobre noi cu atas. Nu comentez deloc alegerile de mobre vechi (desi am si eu una asa cum am zis) pentru ca nu sunt pentru mine. Eu atasul il folosesc in principal pentru excursii de mai multe mii de km in general in strainatate si am descoperit pe propria piele mai demult ca o problema tehnica in strainatate e destul de costisitoare. Totusi nu as pleca cu nici o mobra in Africa de exemplu fara s-o pregatesc in prealabil. Daca ma intrebi ce mobra cu atas as alege pentru asta raspunsul e tot Ural. Daca te intereseaza si motivele ti le detaliez cu placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alecule, nu vreau sa iti spun eu ca e tare si fiabil e Simsonul, dar tocmai un posesor de Dnepr sa spuna asta? Fiecare exemplar e exact asa cum in cladesti tu. Ca din fabrica sau de pe mana poporului toate is jale. Al meu la ce piese are in el, prea putin e Simson. Eu personal as avea tupeu sa ma pornesc cu Simsonul meu la o tura de cateva mii de km.

Si am mai spus-o nu am absolut nimic cu Uralul. Chiar imi place. Daca e nevoie de locktite pt a nu desincroniza carburatoarele, la pretul unui Ural nou puteau sa adauge din fabrica.

Cios, cu toate ca eu nu as da 10000+ pe un Ural nou, inteleg ca fiecare da banii pe ce doreste. Daca e multumit, cu atat mai bine. In cazul Uralului (ca si in alte cazuri) nu toti sunt. Nici tu nu ai baga banii pe care ii ingrop eu in carterul Simsonului.

Ciudat e ca toata lumea zice ca e ieftin si bun (de nou), dar probabil tu stii mai bine cati cumpara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il asteptam pe Miculaies sa-si omologheze Africana cu atas, sunt sigur ca o va face in scurt timp si cu costuri reduse. Bineinteles, ulterior, ne va oferi si datele necesare.

 

 

 

Intre un Megane cu 100.000 de km si un Logan cu 5.000 de km, prefer oricand Loganul. Cine are cap, pricepe!

Am un Logan cu 107000 km si nu l-as schimba cu un Megan similar dpdv km.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

nu as pleca cu nici o mobra in Africa de exemplu fara s-o pregatesc in prealabil. Daca ma intrebi ce mobra cu atas as alege pentru asta raspunsul e tot Ural.

 

De exemplu, Hubert: http://www.thetimelessride.com/US/Africa/Southern-Africa/Namibia.47.htm

 

(domnilor, sa ne mai scaldam ochii si cu oarece poze de calatorie; intamplator o calatorie de aproape 10 -zece!- ani cu Ural... nu ca n-ar fi discutia interesanta, dar ca si la berarie: intre cateva halbe merge si-o gustare...) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...