Sari la conținut

URAL


mas oyama
 Share

Postări Recomandate

am o intrebare ptr. cunoscatorii de astfel de motoare?ma bate gandul sa-mi cumpar ultimul model .vreau sa stiu daca pot face cu el ture de peste 5000km,fara a intampina probleme mecanice.nu ar fi placut sa merg cu sotia si sa raman in drum cu motoru.va multumesc. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator MosRahao

vreau sa stiu daca pot face cu el ture de peste 5000km, fara a intampina probleme mecanice.

 

am citit numeroase povesti de calatorie ale unor calatori inflacarati. vorbesc de oameni care au inconjurat pamantul cu motocicleta, sau pentru care o tura de 5 de mii de km e o simpla "ieseala". am observat ca toti, absolut toti si indiferent de marca motocicletei, au suferit probleme mecanice cel putin o data. sau electrice. sau de alte feluri... pentru ca asta e riscul cand pleci cu motocicleta. insa, mereu acestea s-au reparat si oamenii au mers mai departe....

 

revenind la Ural: aici este blogul lui Hubert: http://www.thetimelessride.com/US/WhereisHubert.html .

 

de 9 (noua!) ani, Hubert strabate lumea cu un Ural cu atas. si da, a intampinat si el probleme mecanice... sunt inerente in cazul oricarei calatorii cu motocicleta, orice marca sau model ar fi aceasta.

 

P1090870.jpg

 

In Namibia, cand i se strica transmisia, Hubert face o trecere in revista a problemelor mecanice avute si cu alte motociclete, in alte parti ale lumii... I-auzi ce zice :

 

If you are willing to explore remotes parts of the world, it's not "if" but "when" it will break.

There is no such a thing as a perfect motorcycle or sidecar that will take you there and not break !!!

 

As for me, i choose the 2WD Sidecar from Ural because it is a very sturdy sidecar

at least as reliable as the others and easy to fix in remote places. Without my Ural 2WD, I would not have been able to

ride to North Cap, cross the Transsiberian Highway, ride the Mongolian steppes, and cross the Lake Baikal... all in winter !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a scris Frantia cu litere chirilice pe atas... :))



Trebuia sa restaurezi o motocicleta germana...

 

Dedic restauratrea acestui Ural, bunicului meu cazut la datorie in noiembrie 1942 la Cotul Donului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super tare ce face dl Hubert .E interesanta informatia data de Hubert referitor la intalnirea cu un roman fugit in 1988 din tara in Namibia si stabilit acolo Ion pe numele lui, cu siguranta ca acest Ion are multe povesti de spus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Trebuia sa restaurezi o motocicleta germana...

Am restaurat doua nemtesti dar nu din perioada razboiului. Nu-i la indemana orcui asta.

Si apoi bunicul a cazut la datorie luptand impreuna cu armata germana impotriva rusilor. Am sa o incadrez ca o "blasfemie" sau captura de razboi, cum vreti sa-i zicem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare uralisti si la multi ani,astazi am finalizat transformarea eMului din 6v in 12v cu alternator de matiz,deci fratilor nu mai recunosc motorul una are lumini de belea si pornirea se face la prima pedala si parca motorul lanseaza mult mai bine si un aspect important acest alternator baga de la turati foarte mici si cu luminile aprinse nu fluctuiaza,ca adaptari am folosit un vechi dinam bulit care l am sectionat cam la jumate o flansa ca sa pot prinde aternatorul de corpul vechiului dinam bine si alte operatiuni de filetare,tarodare si polizat un pic din bloc, o sa vedeti in poze.

post-54357-0-65497400-1388926993_thumb.jpg

post-54357-0-99149300-1388927017_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O lucrare frumoasa si facuta cu cap. Felicitari!

 

Crezi ca se poate adapta in locul alternatorului si un magnetou de scuter sau alternator fara carbuni?

salut ,sigur merge dar montat magnetoul direct pe axa cu came ,am in proiect si asta pe motorul celalant de rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucrare facuta bine , stungarul ti-e ruda ? ... super.Arata bine cureaua aceeia dintata la vedere , nu este pericus faptul ca nu are nici o aparatoare , sau virfurile acelea de la fulii , se poate infasura oricind in jurul lor ceva o haina ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O poza cu o moto Universal 600 cc facuta in Elvetia, motorul ( capacele, chiulasele ) arta aproape identic cu cel de ural. E posibil ca de aici sa se fi inspirat rusii de la ural cand au facut primul lor motor de ural ohv , au luat motorul de m-72 si l-au modificat copiind elemente de la motorul de Universal :

http://cybermotorcycle.com/gallery/universal/Universal_600_con_sidecar_2.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...