secbiker Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Ma adresez voua deoarece am un caz neintalnit de mine pana acum. Este vorba de un scuter Piaggio Fly 49, este frumusel si a primit un set motor nou dupa care nu mai vrea sa traga, tot timpul cand il soliciti da sa se opreasca. Rodajul a fost facut bine, am schimbat muzicuta, bujie, verificat semeringuri si nimic in neregula. La relantii toarce ca o pisicuta, dar cand e de mers cu el da in nas, nu are vana deloc, s-ar si opri daca il tii accelerat la maxim, daca las aceeleratia si trag fin isi revine. Cam astea ar fi simptomele. Ce as putea face cu el sa mearga cum a mers, am mai patit cineva la fel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 De cand face asa? Cum ai facut rodajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 setul motor nou, este tot de 49, sau mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Decembrie 1, 2010 Autor Share Postat Decembrie 1, 2010 Setul motor este tot de 49 nu eu l-am montat, este marca RMS (cilindru+piston). Rodajul a fost facut bine in jur de 200 km cu viteza mica. Am desdacut si cilindrul si pare in regula. Merge cumva doar daca aerul este inchis la maxim, daca dai o tura da sa moara daca il aceelerzi mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 Deci, mai intreb odata, de cand face asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 trage aer fals Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Decembrie 1, 2010 Autor Share Postat Decembrie 1, 2010 Probabil ca trage aer fals dar nu stiu pe unde. Nu se stie de cand face asa deoarece mecanicul care a schimbat setul la prostit pe om sa mearga 200 km doar cu 30 km/h, cand trebuia sa-i dea putin a observat ca defapt nu merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 Ca sa vezi daca trage aer fals, da cu wd40 in jur la carburator si vezi daca se schimba mersul motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 Probabil ca trage aer fals dar nu stiu pe unde. Nu se stie de cand face asa deoarece mecanicul care a schimbat setul la prostit pe om sa mearga 200 km doar cu 30 km/h, cand trebuia sa-i dea putin a observat ca defapt nu merge. Am inteles. E posibil sa fie setul nasol sau nerodat suficient si sa fie totusi "prea strans" .. Pana mea, un motor 2t merge si cu batista imbibata in benzina pusa in loc de carb.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 Ca sa vezi daca trage aer fals, da cu wd40 in jur la carburator si vezi daca se schimba mersul motorului Ce spui tu,la faza asta este falsssss!!!!(defectul este in alta parte!),nu te supara!!!!. Mesaj completat Ce spui tu,la faza asta este falsssss!!!!(defectul este in alta parte!),nu te supara!!!!. A schimbat setul!,nu carburatorul!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 Nu am de ce sa ma supar. Motoreta a zis ca poate ii trage aer fals. Ownerul a zis ca e posibil si eu i-am zis cum se verifice asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Decembrie 1, 2010 Autor Share Postat Decembrie 1, 2010 Azi am mai pus si un alt cot de cauciuc intre carter si carburator in speranta ca pe acolo ar trage aer fals, dar tot asa merge. mentionez ca pana este socul automat in functiune parca marge bine. Ma mai gandesc la ceva si anume ceva infundat in carburator, in spate la carburator sunt 3 gauri: una mai mare care conduce la cuiul de dozaj, o gaurica care duce la cuiul aer si una mai mica care parca ar conduce la jigleorul de relantii. Prin cel care duce la jigleorul de relantii nu se poate sufla parca e infundat (dar nu sunt sigur daca nu e obturat din fabricatie). Ce sa fire oare ca ma dispera, am reparat peste 30 de astfel de scutere dar asa nu am mai patit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 (editat) jiclor principal infundat. Exact asta mi s-a intamplat cu un peugeot ludix one 50cc, la 2 zile dupa ce am curatat carbul de alt jeg depus pe circuitul de soc. Jicloarele foarte mici de la scutere sunt mai sensibile la impuritati decat cele de la motoare. Da carbul jos, curata-l luna la exterior, apoi desfa-l, sufla-l. pune un filtru de benzina cu sita micronica, nu cu hartie de 5 lei. Daca cu socul automat merge si sufera dupa ce socul inchide - iata un simptom ce arata asta; Faptul ca cu aerul obturat se se ajunge la un amestec cat de cat bun(prea bogat in conditii normale) fortand benzina sa iasa pe la jiclorul de ralanti, e al doilea simptom de felul asta. La relanti merge, si cand turezi brusc moare, fiindca ridicare suberului anuleaza circuitul de ralanti. Editat Decembrie 1, 2010 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Decembrie 2, 2010 Autor Share Postat Decembrie 2, 2010 Jiclorul principal nu este infundat garantat pt. ca fost suflat cu aer la 9 atmosfere, doar acel canal mic de aer care conduce la jicleorul de relantii. Azi cred ca incerc cu un alt carburator sa vad asa ce face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 Cum arata fumul? cum arata bujia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Decembrie 2, 2010 Autor Share Postat Decembrie 2, 2010 Sa va zic ce a fost si cum am rezolvat: problema a fost de la debitul de benzina. I-am decalibrat putin jicleorul si merge, initial era de 53 si acum l-am facut cam de 70. Acum nu mai da sa moara deloc, parca e alt scuter. Oare dece are nevoie de mai multa benzina dupa schimbarea setului, la carburator nu a umblat nimeni doar eu acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 Am vrut sa scriu si eu despre asta... dar nu eram sigur, ca poate fi de la faptul ca nu se alimenteaza corect. (nu poa sa suga suficienta benzina) Mesaj completat Oare dece are nevoie de mai multa benzina dupa schimbarea setului, la carburator nu a umblat nimeni doar eu acum. Da, e ilogic.. E posibil sa-i fi pus cel care a schimbat setul alt carburator la loc? Zic si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 Ai schimbat cumva si toba? Sau daca nu, verifica etansarea cotului; Daca s-a schimbat ceva la toba, e logic, altfel... Ma tot dandesc ca da, era simpton de fuel starvation, dar daca s-a schimbat doar setul cu unul de aceeasi capacitate si nu s-a umblat la nimic altceva, atunci schimbarea jiclorului stock cu unul mai mare doar acopera problema. Curge bine benzina pe furtunul de benzina daca scoti furtunul din carb si dai drumul la robinet? Vezi ca furtunul de benzina sa nu se gatuie pe undeva daca face unghi. Vezi si busonul rezervorului, are o gaurica minuscula, sa nu fie infundata(desi la asta simptomul ar fi altul) Daca gasesti totul in regula, zic si eu "Nu stiu ce a fost, bine ca merge" :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Decembrie 3, 2010 Autor Share Postat Decembrie 3, 2010 E ilogic ce sa intamplat dar cel mai rau e sa lucrezi dupa altii. La carburator nu s-a umblat. La esapament s-a facut ceva sau s-a intamplat ceva deoarece balangane ceva in el, dar fumul iese cum trebuie. Acum poate ca am facut putin cam mare gaurica deoarece parca nu se tureaza parca pana la capat, dar e bine si asa. Mi-am dat seama cu nu se satura cu benzina din faptul ca simptomele erau la fel cu jicloare infundate partial. Oricum aceste scutere Piaggio nu au dracii unei Yamaha, Aprilia, sunt mai domoale si consuma mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.