andrei_pro89 Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Baieti nu stiu daca ma puteti ajuta... nu-i mai dau de cap. Pun contactul iar indicatorul de "liber" (N) impreuna cu indicatorul de ulei palpaie, cateodata se sting de tot iar dupa 5 secunde sau 10 se aprind , din nou palpaie fara ca motorul sa fie pronit . Mi se intampla si cand motorul este pornit . Atunci cand ele se sting nu pot porni motorul de la buton dar semnalizarea, clacsonul, si pozita merg . Nu stiu ce sa cred ... parca se joaca cineva la vreun intrerupator . Ce stiu clar e ca nu este de la vibratie ca sa pot spune ca intrerupe undeva. Bateria este buna. Am miscat de toate firele , toate mufele ca sa vad daca undeva intrerupe . intradevar era undeva o problema dar am remediat'o si in continuare face la fel. Stie cineva ce ar putea sa fie ? Intentionez sa merg la un electrician cu ea ..dar pana atunci poate ma puteti ajuta. astept intrebari vis a vis de alte detatlii. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Baieti nu stiu daca ma puteti ajuta... nu-i mai dau de cap. Pun contactul iar indicatorul de "liber" (N) impreuna cu indicatorul de ulei palpaie, cateodata se sting de tot iar dupa 5 secunde sau 10 se aprind , din nou palpaie fara ca motorul sa fie pronit . Mi se intampla si cand motorul este pornit . Atunci cand ele se sting nu pot porni motorul de la buton dar semnalizarea, clacsonul, si pozita merg . Nu stiu ce sa cred ... parca se joaca cineva la vreun intrerupator . Ce stiu clar e ca nu este de la vibratie ca sa pot spune ca intrerupe undeva. Bateria este buna. Am miscat de toate firele , toate mufele ca sa vad daca undeva intrerupe . intradevar era undeva o problema dar am remediat'o si in continuare face la fel. Stie cineva ce ar putea sa fie ? Intentionez sa merg la un electrician cu ea ..dar pana atunci poate ma puteti ajuta. astept intrebari vis a vis de alte detatlii. Mersi. Tind sa cred ca e de la contact. Incearca sa misti cheia in el, sa vezi ce se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 verifica intrerupatorul de la cric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Decembrie 7, 2010 Autor Share Postat Decembrie 7, 2010 Sa sti ca m-am gandit la contact ... Ii pun contactul foarte greu . O sa incerc sa misc cheia in el sa vad ce se intampla . Cricul intra in functiune numai cand motorul este in viteza. Ma gandesc ca prea are legatura cand este pe liber ...dar o sa ma uit Alte pareri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Decembrie 7, 2010 Autor Share Postat Decembrie 7, 2010 (editat) Sa sti ca m-am gandit la contact ... Ii pun contactul foarte greu . O sa incerc sa misc cheia in el sa vad ce se intampla . Cricul intra in functiune numai cand motorul este in viteza. Ma gandesc ca nu prea are legatura cand este pe liber ...dar o sa ma uit Alte pareri ? Editat Decembrie 7, 2010 de andrei_pro89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Contactul de neutral. Tre sa fie pe motor pe undeva. Contactul general de masa, tre sa fie pe cadru undeva unde cadrul e legat la MINUS-ul bateriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Decembrie 7, 2010 Autor Share Postat Decembrie 7, 2010 Contactul de neutral. Tre sa fie pe motor pe undeva.Contactul general de masa, tre sa fie pe cadru undeva unde cadrul e legat la MINUS-ul bateriei. Si el ce sa aiba ? nu misc in nici un fel motorul , nici nu vibrreaza pt ca nu este pornit ... si tot face O sa caut acel contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Si el ce sa aiba ? nu misc in nici un fel motorul , nici nu vibrreaza pt ca nu este pornit ... si tot face O sa caut acel contact Nu il misti, dar un contact imperfect ar putea sa aiba cu ce ti se intampla tie. Intotdeauna sa il asculti pe Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 verifica intrerupatorul de la cric. Acum am vazut postul asta: senzorul de cric n-are nicio treaba cu aprinderea sau stingerea becurilor de la bord. Ala opreste doar motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Decembrie 7, 2010 Autor Share Postat Decembrie 7, 2010 Sper sa-i dau de cap . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Eu, la mobra mea, am probleme cu becul de neutru si cateodata cu cel de ulei. Cel de ulei se intampla foarte rar sa nu functioneze, mi s-a intamplat de 3-4 ori intr-un an. In schimb cel de neutru face probleme tot timpul. Problema e pe sectiunea de instalatie intre ghidonn si cadru, dar nu am avut timp sa imi bat capul ceu ea. Faza e ca la mine, chiar daca e becul de N aprins, cateodata cand dau la automat se stinge si imi taie si pornirea. Trag ambreiajul si da la automat si cu bordul sting (mi s-a intamplat doar de 3-4 oricu tot bordul stins). Daca ai intrerupator pe maneta de ambreiaj inceraca daca da la automat cand ai cu maneta actionata becurile stinse, astfel elimini problema contactului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Sper sa-i dau de cap . incepi cu sigurantele, eu am patit-o si mi-am dereglat nervii, cu o siguranta care nu parea arsa dar..era intrerupta si facea contact intr-un mod numai de ea stiut - efectul? se stingea brusc bordul si refuza sa mai porneasca iar in mers ramaneam fara turometru, rezultat doua zile de crize si o siguranta pisata cu ciocanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Decembrie 8, 2010 Autor Share Postat Decembrie 8, 2010 O sa incerc. La mine motorul nu porneeste daca este in viteza .. O sa verific sigurantele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Ca sa porneasca in viteza trebuie sa tii ambreiajul tras - asta daca inca iti functioneaza contactul de ambreiaj sau daca mobra e prevazuta cu asa ceva, klr-istii ar trebui sa stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Decembrie 8, 2010 Autor Share Postat Decembrie 8, 2010 Da stiu ca trebuie sa tin ambreajul ... dar motorul meu nu porneste orice ai trage cand este in viteza ... asa e din nastere ..cel putin asa cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Da stiu ca trebuie sa tin ambreajul ... dar motorul meu nu porneste orice ai trage cand este in viteza ... asa e din nastere ..cel putin asa cred. O avea senzor pe neutral in cutie... Oricum asta n-are nicio legatura cu clipitul becurilor de la bord, cum spuneam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Decembrie 8, 2010 Autor Share Postat Decembrie 8, 2010 (editat) O avea senzor pe neutral in cutie...Oricum asta n-are nicio legatura cu clipitul becurilor de la bord, cum spuneam. Asta ma linisteste... chiar ma gandeam sa nu fie vreo piesa care sa necestite demontarea cutiei sau altei nebunii ... chiar ma uitam ca am 2, 3 fire care se duc in cutie ... Electromoturul nu are nici o legatura , invarte bine Bateria este buna, asta insemanand ca dinamul sau alternator ce o avea functioneaza releurile ...astea doar deschid/ inchid ... Mufele, alea daca se desfac se intrerup de tot. Ma gandeam la ce ai spus tu ... sa fie contactul. Pe mustuchiul de fire am mers dar nu am gasit nimic intrerupt sau deteriorat si repet nu misc nimic si motorul tace iar palpaiala tot este . Un alt fenomen dar nu stiu daca are legatura. Cand accelerez motorul tare tensiunea scade destul de mult . Mesaj completat Atunci cand mi se stinge contacactul ma rog neutralul si uleiul , impins motorul porneste . Editat Decembrie 8, 2010 de andrei_pro89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Stai sa inteleg: cu motorul pornit, daca se sting becurile de la bord, motorul se preste sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 @andrei_pro89, bre, e contactul de neutral, nu mai bate campii aiurea cu verzi si uscate. Vezi unde cumva exista acel contact de neutal, exista 1 fir prins intr-o banana care intra in motor in zona pinionului de atac. Daca e intrerupt firul sau dezizolat asa face. Sau chiar contactul in sine. Ca sa-l schimbi nu tre sa desfaci nici o cutie nimic, ala e insurubat efectiv in blocul motor, ca si o bujie, se scoate si se schimba. Mor cand dau sfaturi bune oamenilor si ei te ignora si vorbesc in continuare ca moara stricata.. Acu inteleg de ce unii nu mai au rabdare sa scrie pe forum.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 @andrei_pro89, bre, e contactul de neutral, nu mai bate campii aiurea cu verzi si uscate. Aceeasi problema am avut-o si eu. La mine (motor de Kawasaki En 500), contactul de neutral este undeva pe partea stanga, aproape sub motor. In "papucul", sau caseta electrica de siguranta, care protejeaza firele, era o gramada de noroi. In afara de asta, cand mi-am spalat motoru', am dat cu furtunul acolo si probabil am deranjat ceva, fiind si cam slaba legatura. Rezolvare: desfacut "papucelul", curatat bine de tot, dat cu WD40, si apoi infiletat la loc. Cum zice si Belbody, simplu ca "Buna ziua". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Complet gresit. Daca omu` zice ca palpaie amandoua becurile, atunci problema e undeva la plusul bordului, sau pe undeva la plus oricum. Daca nu iti merge becul de neutru, nu are nici o legatura cu cel de ulei. Atat timp cat palpaie la unison, atunci nu au nici o problema firele, nici cel care merge la intrurpatorul de neutru, nici cel care merge la sonda de ulei. Toate motocicletele de teren care le-am avut eu pana acum functionau chiar si fara baterie. Daca porneste impinsa nu inseamna ca ai tensiune in instalatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Decembrie 8, 2010 Autor Share Postat Decembrie 8, 2010 O sa ma uit astazi sa vad unde este acel contact neutral ... apropo exact langa bujie mai am o mufa care arata exact ca sonda termica din radiator ... dar nu este conectata de nici un fir , asa am cumparat'o . Stiti ce-ar putea fi ? Mersi baieti .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 @andrei_pro89, bre, e contactul de neutral, nu mai bate campii aiurea cu verzi si uscate. Vezi unde cumva exista acel contact de neutal, exista 1 fir prins intr-o banana care intra in motor in zona pinionului de atac. Daca e intrerupt firul sau dezizolat asa face. Sau chiar contactul in sine. Ca sa-l schimbi nu tre sa desfaci nici o cutie nimic, ala e insurubat efectiv in blocul motor, ca si o bujie, se scoate si se schimba. Mor cand dau sfaturi bune oamenilor si ei te ignora si vorbesc in continuare ca moara stricata.. Acu inteleg de ce unii nu mai au rabdare sa scrie pe forum.. Pai si din cauza contactului de neutral i se stinge si martorul de ulei de la bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Decembrie 8, 2010 Autor Share Postat Decembrie 8, 2010 Deci motorul se manifesta astfel... cand mi se stinge neutralul + uleiul , semnalizarea merge , farul merge , clacasonul merge , si motorul impins porneste. Doar nu-l pot porni la buton . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Stai sa inteleg: cu motorul pornit, daca se sting becurile de la bord, motorul se preste sau nu? Uite ce te intrebasem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.