Sari la conținut

Problema Kawasaki KLR


Postări Recomandate

Baieti nu stiu daca ma puteti ajuta... nu-i mai dau de cap.

 

Pun contactul iar indicatorul de "liber" (N) impreuna cu indicatorul de ulei palpaie, cateodata se sting de tot iar dupa 5 secunde sau 10 se aprind , din nou palpaie fara ca motorul sa fie pronit .

 

Mi se intampla si cand motorul este pornit .

 

Atunci cand ele se sting nu pot porni motorul de la buton dar semnalizarea, clacsonul, si pozita merg .

 

Nu stiu ce sa cred ... parca se joaca cineva la vreun intrerupator . Ce stiu clar e ca nu este de la vibratie ca sa pot spune ca intrerupe undeva.

 

Bateria este buna.

 

Am miscat de toate firele , toate mufele ca sa vad daca undeva intrerupe . intradevar era undeva o problema dar am remediat'o si in continuare face la fel.

 

Stie cineva ce ar putea sa fie ? Intentionez sa merg la un electrician cu ea ..dar pana atunci poate ma puteti ajuta.

 

astept intrebari vis a vis de alte detatlii.

 

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti nu stiu daca ma puteti ajuta... nu-i mai dau de cap.

 

Pun contactul iar indicatorul de "liber" (N) impreuna cu indicatorul de ulei palpaie, cateodata se sting de tot iar dupa 5 secunde sau 10 se aprind , din nou palpaie fara ca motorul sa fie pronit .

 

Mi se intampla si cand motorul este pornit .

 

Atunci cand ele se sting nu pot porni motorul de la buton dar semnalizarea, clacsonul, si pozita merg .

 

Nu stiu ce sa cred ... parca se joaca cineva la vreun intrerupator . Ce stiu clar e ca nu este de la vibratie ca sa pot spune ca intrerupe undeva.

 

Bateria este buna.

 

Am miscat de toate firele , toate mufele ca sa vad daca undeva intrerupe . intradevar era undeva o problema dar am remediat'o si in continuare face la fel.

 

Stie cineva ce ar putea sa fie ? Intentionez sa merg la un electrician cu ea ..dar pana atunci poate ma puteti ajuta.

 

astept intrebari vis a vis de alte detatlii.

 

Mersi.

 

Tind sa cred ca e de la contact. Incearca sa misti cheia in el, sa vezi ce se intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa sti ca m-am gandit la contact ...

 

Ii pun contactul foarte greu . O sa incerc sa misc cheia in el sa vad ce se intampla .

 

Cricul intra in functiune numai cand motorul este in viteza. Ma gandesc ca prea are legatura cand este pe liber ...dar o sa ma uit

 

Alte pareri ?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa sti ca m-am gandit la contact ...

 

Ii pun contactul foarte greu . O sa incerc sa misc cheia in el sa vad ce se intampla .

 

Cricul intra in functiune numai cand motorul este in viteza. Ma gandesc ca nu prea are legatura cand este pe liber ...dar o sa ma uit

 

Alte pareri ?:)

Editat de andrei_pro89
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Contactul de neutral. Tre sa fie pe motor pe undeva.

Contactul general de masa, tre sa fie pe cadru undeva unde cadrul e legat la MINUS-ul bateriei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Contactul de neutral. Tre sa fie pe motor pe undeva.

Contactul general de masa, tre sa fie pe cadru undeva unde cadrul e legat la MINUS-ul bateriei.

 

 

 

Si el ce sa aiba ?

nu misc in nici un fel motorul , nici nu vibrreaza pt ca nu este pornit ... si tot face

O sa caut acel contact

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si el ce sa aiba ?

nu misc in nici un fel motorul , nici nu vibrreaza pt ca nu este pornit ... si tot face

O sa caut acel contact

Nu il misti, dar un contact imperfect ar putea sa aiba cu ce ti se intampla tie.

 

Intotdeauna sa il asculti pe Belbody :D :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, la mobra mea, am probleme cu becul de neutru si cateodata cu cel de ulei. Cel de ulei se intampla foarte rar sa nu functioneze, mi s-a intamplat de 3-4 ori intr-un an. In schimb cel de neutru face probleme tot timpul. Problema e pe sectiunea de instalatie intre ghidonn si cadru, dar nu am avut timp sa imi bat capul ceu ea. Faza e ca la mine, chiar daca e becul de N aprins, cateodata cand dau la automat se stinge si imi taie si pornirea. Trag ambreiajul si da la automat si cu bordul sting (mi s-a intamplat doar de 3-4 oricu tot bordul stins). Daca ai intrerupator pe maneta de ambreiaj inceraca daca da la automat cand ai cu maneta actionata becurile stinse, astfel elimini problema contactului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa-i dau de cap :D.

incepi cu sigurantele, eu am patit-o si mi-am dereglat nervii, cu o siguranta care nu parea arsa dar..era intrerupta si facea contact intr-un mod numai de ea stiut - efectul? se stingea brusc bordul si refuza sa mai porneasca iar in mers ramaneam fara turometru, rezultat doua zile de crize si o siguranta pisata cu ciocanul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa porneasca in viteza trebuie sa tii ambreiajul tras - asta daca inca iti functioneaza contactul de ambreiaj sau daca mobra e prevazuta cu asa ceva, klr-istii ar trebui sa stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da stiu ca trebuie sa tin ambreajul ... dar motorul meu nu porneste orice ai trage cand este in viteza ... asa e din nastere ..cel putin asa cred.

O avea senzor pe neutral in cutie...

Oricum asta n-are nicio legatura cu clipitul becurilor de la bord, cum spuneam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O avea senzor pe neutral in cutie...

Oricum asta n-are nicio legatura cu clipitul becurilor de la bord, cum spuneam.

 

 

Asta ma linisteste... chiar ma gandeam sa nu fie vreo piesa care sa necestite demontarea cutiei sau altei nebunii ... chiar ma uitam ca am 2, 3 fire care se duc in cutie ...

 

Electromoturul nu are nici o legatura , invarte bine

Bateria este buna, asta insemanand ca dinamul sau alternator ce o avea functioneaza

releurile ...astea doar deschid/ inchid ...

Mufele, alea daca se desfac se intrerup de tot.

 

 

Ma gandeam la ce ai spus tu ... sa fie contactul. Pe mustuchiul de fire am mers dar nu am gasit nimic intrerupt sau deteriorat si repet nu misc nimic si motorul tace iar palpaiala tot este .

Un alt fenomen dar nu stiu daca are legatura. Cand accelerez motorul tare tensiunea scade destul de mult

 

:).

Mesaj completat

Atunci cand mi se stinge contacactul ma rog neutralul si uleiul , impins motorul porneste .

Editat de andrei_pro89
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@andrei_pro89, bre, e contactul de neutral, nu mai bate campii aiurea cu verzi si uscate.

 

Vezi unde cumva exista acel contact de neutal, exista 1 fir prins intr-o banana care intra in motor in zona pinionului de atac.

Daca e intrerupt firul sau dezizolat asa face. Sau chiar contactul in sine. Ca sa-l schimbi nu tre sa desfaci nici o cutie nimic, ala e insurubat efectiv in blocul motor, ca si o bujie, se scoate si se schimba.

 

Mor cand dau sfaturi bune oamenilor si ei te ignora si vorbesc in continuare ca moara stricata.. :)

Acu inteleg de ce unii nu mai au rabdare sa scrie pe forum.. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@andrei_pro89, bre, e contactul de neutral, nu mai bate campii aiurea cu verzi si uscate.

Aceeasi problema am avut-o si eu.

 

La mine (motor de Kawasaki En 500), contactul de neutral este undeva pe partea stanga, aproape sub motor. In "papucul", sau caseta electrica de siguranta, care protejeaza firele, era o gramada de noroi. In afara de asta, cand mi-am spalat motoru', am dat cu furtunul acolo si probabil am deranjat ceva, fiind si cam slaba legatura.

Rezolvare: desfacut "papucelul", curatat bine de tot, dat cu WD40, si apoi infiletat la loc.

 

Cum zice si Belbody, simplu ca "Buna ziua". :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Complet gresit.

 

Daca omu` zice ca palpaie amandoua becurile, atunci problema e undeva la plusul bordului, sau pe undeva la plus oricum. Daca nu iti merge becul de neutru, nu are nici o legatura cu cel de ulei. Atat timp cat palpaie la unison, atunci nu au nici o problema firele, nici cel care merge la intrurpatorul de neutru, nici cel care merge la sonda de ulei. Toate motocicletele de teren care le-am avut eu pana acum functionau chiar si fara baterie. Daca porneste impinsa nu inseamna ca ai tensiune in instalatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa ma uit astazi sa vad unde este acel contact neutral :) ... apropo exact langa bujie mai am o mufa care arata exact ca sonda termica din radiator ... dar nu este conectata de nici un fir , asa am cumparat'o . Stiti ce-ar putea fi ?

 

Mersi baieti ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@andrei_pro89, bre, e contactul de neutral, nu mai bate campii aiurea cu verzi si uscate.

 

Vezi unde cumva exista acel contact de neutal, exista 1 fir prins intr-o banana care intra in motor in zona pinionului de atac.

Daca e intrerupt firul sau dezizolat asa face. Sau chiar contactul in sine. Ca sa-l schimbi nu tre sa desfaci nici o cutie nimic, ala e insurubat efectiv in blocul motor, ca si o bujie, se scoate si se schimba.

 

Mor cand dau sfaturi bune oamenilor si ei te ignora si vorbesc in continuare ca moara stricata.. :)

Acu inteleg de ce unii nu mai au rabdare sa scrie pe forum.. :D

Pai si din cauza contactului de neutral i se stinge si martorul de ulei de la bord?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...