Sari la conținut

Mecanici Jepcari


norway_gl
 Share

Postări Recomandate

iarta-ma ca te intreb dar din ce an si in ce stadiu e motoreta lu matale, nu de alta dar la modelele mai recente cat de cat nu prea mai ai cum sa faci chestia asta.

in alta ordine de idei, tot ce pot sa spun (no offense) este ca majoritatea isi cumpara toate harburile si cotetzele si resturile demne de remat numai de dragul de a avea doua rotzi intre booci, si in plus de asta sunt cei care comenteaza cel mai abitir ca ala-i prost, ala-i fraier, ala-i nu stiu cum, in loc sa vedetzi ce rabla calaritzi si sa incercatzi macar sa inlocuiti ce cade cu piese noi nu cu alte resturi!

 

sunt curios sa aud si povestea cu tanga, fiindca tot ai trecut-o acolo in rubrica rau famate... (nu sunt singurul care asteapta sa auda povestea, si cred ca si tanga himself ar vrea sa auda)

nici nu ma astept ca dvs sa stiti ...

motocicleta putea sa fie si din anii 50 ... mecanica simpla se repara mai usor

dar ca mai toate service-urile cu nume englezesti frantuzesti sau cu nume care in mod normal se baga intre booci ... v-ati invatat sa luati bani pe schimbat filtre de ulei si reglat carbelitoare in rest nimic

 

App... cotetul l-am reparat singur (cu prietenii)

 

Si hai sa iti zic ceva... chiar era din CDI, asa cum a presupus baiatul de la voi iar daca ar fi fost sigur ati fi avut cuvinte de lauda si din partea mea. Din pacate baiatul, pe langa CDI mai suspecta si carburatoare dereglate, si distributie muci, si compresie canci... adica cam tot... cu alte cuvinte, cum zicea un bun client de-al vostru "da-i foc bai nene"

 

ETE CA NU VREAU

 

Vreau sa demonstrez tuturor carnatilor de mecanici ca orice motor poate fi reparat

JET bah!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 121
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

parerea mea este ca un mecanic ce accepta sa fie platit pentru repararea unui motor trebuie sa isi asume rapsunderea ca la sfarsit motorul demontat sa fucntioneze cel putin la fel de bine ca iniante de a il desface

Frate atunci la ce pana mea il mai desface daca o sa mearga cel putin ca inainte ?? Daca-l desface si-l face tre sa mearga mai bine ca din fabrica !!! Asta in cazul cand clientul monteaza(plateste) piese noi si tot ce trebuie montat,nu ca lasa ca acum nu am bani si fac mai incolo .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

motocicleta putea sa fie si din anii 50 ... mecanica simpla se repara mai usor

dar ca mai toate service-urile cu nume englezesti frantuzesti sau cu nume care in mod normal se baga intre booci ... v-ati invatat sa luati bani pe schimbat filtre de ulei si reglat carbelitoare in rest nimic

 

vreau sa demonstrez tuturor carnatilor de mecanici ca orice motor poate fi reparat

 

 

Eu zic sa nu te mai obosesti sa demonstrezi ceva in tara asta!Intelege ca la ora actuala nu exista service-uri de moto in tara.Du-te la reprezentante sa vezi acolo lucrari :crack: isi prind urechile sa schimbe o bujie.Recomandari ale fabricantului?Ce-s alea?Daca el are pe stoc alt indicativ de ulei,bujie,lichid de frana etc ti le recomanda cu fermitate: "ce bagi domne 20W40, ca nici nu se mai fabrica, iti garantez eu ca merge brici 10W40!". Reglari de carblitoare?Ce ca le pune pe acometre?Pai asa face sincronizarea, dar amestecul...cum il face?Ai vazut sa aiba vreunu' analizor de gaze?Sau macar o bujie d'aia transparenta cu oglinda cu care sa vada culoarea flacarii.La ochi si la ureche, la fel ca si in muzica, ca lautarii.Sa fim seriosi, e o adevarata problema o pana de cauciuc la moto, ce pretentii sa avem de ceva mai grav?Foarte bine ca te-ai apucat sa o faci singur.Macar sti o treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Hairy Poker

Tanga Moteurs nu este un service in acceptiunea larga a termenului. Este o chestie facuta din pasiune, initial pentru prieteni foarte buni si extinsa apoi la nivel de "prietenii prietenilor".

 

@ezrider: omul asta ti-a spus ceva aici, dar cred ca nu te duce capul intr-atat incat sa intelegi

 

Cand va avea un sediu de adevarat service cu toate dotarile necesare si bancuri de scule etc, atunci, da, se poate critica. Pana atunci insa...

 

Pana atunci insa daca esti nemultumit de ce lucreaza fiecare prin garaj, nu te mai duce la ei, ci te du la service la honda si plateste 15-20 euro/ora manopera (sau porbabil mai mult ca cb-ul ala obosit pe care il ai), plateste 2-3 euro un surub, 2-3 euro o clema, cateva sute de euro un set motor, vreo suta un set de garnituri, inca vreo cateva sute un CDI si sa te vad atunci mah, o sa ii dai foc cu mana ta si ai sa ajungi la vorba mea, ca decat sa cumperi gunoiul vreunuia mai bine mai astepti si cumperi ceva mai bun.

 

Daca tie doru aka tanga ti sa parut un mecanic jepcar consider aceasta discutie incheiata!

 

Just my point...

daca zici ca esti service inseamna ca repari... nu faci experimente pe motoarele altora

iti garantez ca la tanga nu a facut niciodata nimeni experimente pe motorul nimanui!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ezrider: omul asta ti-a spus ceva aici, dar cred ca nu te duce capul intr-atat incat sa intelegi

Pana atunci insa daca esti nemultumit de ce lucreaza fiecare prin garaj, nu te mai duce la ei, ci te du la service la honda si plateste 15-20 euro/ora manopera (sau porbabil mai mult ca cb-ul ala obosit pe care il ai), plateste 2-3 euro un surub, 2-3 euro o clema, cateva sute de euro un set motor, vreo suta un set de garnituri, inca vreo cateva sute un CDI si sa te vad atunci mah, o sa ii dai foc cu mana ta si ai sa ajungi la vorba mea, ca decat sa cumperi gunoiul vreunuia mai bine mai astepti si cumperi ceva mai bun.

 

Daca tie doru aka tanga ti sa parut un mecanic jepcar consider aceasta discutie incheiata!

 

Nu am zis io jepcar chiar nu consider ca este jepcar, dar de aici si pana a-l ridica la rangul de cel mai bun e cale luuuuunga

 

Si ia zi-mi si mie de ce sa dau cateva sute pe un set motor? ca ei au zis ca e foarte bun, ca are compresie buna, etc (din pacate chiar nu are)

 

Am fost la honda, au refuzat-o pe motiv ca nu le apare in programul de piese Bla, Bla etc...

 

Da frate, am o motoreta veche, o troaca dupa parerea multora... asta e, dar cum i-am zis lu' Doru, cu 400 de euro se poate face motorul... Am facut niste greseli si am pierdut prin service-uri si alte kkturi 400 de euro din cei 600 cat mi-a mancat pana acum, deci mai am 200 pana la limita pe care o consideram rezonabila.

 

mai vedem... consider ca fac un experiment pe buzunarul meu ceva de genul: cat costa de fapt o motocicleta veche si cum se poate rezolva inexistenta unui service capabil sa se ocupe si de astia mai amarati

 

 

PS: nu ma duceam la tanga asa de capul meu... tot voi l-ati recomandat pe aici pe forum ca fiind un SERVICE foarte bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Hairy Poker

nici nu ma astept ca dvs sa stiti ...

motocicleta putea sa fie si din anii 50 ... mecanica simpla se repara mai usor

dar ca mai toate service-urile cu nume englezesti frantuzesti sau cu nume care in mod normal se baga intre booci ... v-ati invatat sa luati bani pe schimbat filtre de ulei si reglat carbelitoare in rest nimic

App... cotetul l-am reparat singur (cu prietenii)!

pai daca alte activitati nu se pot presta pentru ca fiecare se crede mecanic si cand i se spune daca vrei sa iti mearga motorul bine fa a-b-c-d-e-f si mecanicu din tine zice lasa mah ca merge si cu sarme pai atunci sa traiesti si sa tzi-l faci singur cu prietenii asa cu stiti voi! :crack:

 

 

Si hai sa iti zic ceva... chiar era din CDI, asa cum a presupus baiatul de la voi iar daca ar fi fost sigur ati fi avut cuvinte de lauda si din partea mea. Din pacate baiatul, pe langa CDI mai suspecta si carburatoare dereglate, si distributie muci, si compresie canci... adica cam tot... cu alte cuvinte, cum zicea un bun client de-al vostru "da-i foc bai nene"

Omul ti-a zis ca poate fi de la CDI, dar ca exista si posibilitatea sa fie si de la X-Y-Z!

Tu cand te duci la doctor si ii spui ca ai temperatura el iti zice exact ce ai?? nu se apuca sa verifice pana iti da un diagnostic primar???

:crack:

 

 

Vreau sa demonstrez tuturor carnatilor de mecanici ca orice motor poate fi reparat

sunt ferm convins ca orice motor poate fi reparat, dar de mecanici nu de carnatzi :crack:

 

 

JET bah!

 

sper ca nu mie vroiai sa imi zici chestia de mai sus!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@wizzie:

1. vezi ca nu esti pe forumul tau aici si ai face bine sa iti controlezi limbajul

dar cred ca nu te duce capul intr-atat incat sa intelegi

Topicurile inflamatorii nu sunt tolerate.

 

2. Nu te-a numit nimeni avocatul lui Doru, problema a fost dezbatuta acum ceva vreme si s-au lamurit toti in cauza ca iti trebuie rabdare si timp ca sa faci minuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Hairy Poker

Eu zic sa nu te mai obosesti sa demonstrezi ceva in tara asta!Intelege ca la ora actuala nu exista service-uri de moto in tara.Du-te la reprezentante sa vezi acolo lucrari :crack: isi prind urechile sa schimbe o bujie.Recomandari ale fabricantului?Ce-s alea?Daca el are pe stoc alt indicativ de ulei,bujie,lichid de frana etc ti le recomanda cu fermitate: "ce bagi domne 20W40, ca nici nu se mai fabrica, iti garantez eu ca merge brici 10W40!". Reglari de carblitoare?Ce ca le pune pe acometre?Pai asa face sincronizarea, dar amestecul...cum il face?Ai vazut sa aiba vreunu' analizor de gaze?Sau macar o bujie d'aia transparenta cu oglinda cu care sa vada culoarea flacarii.La ochi si la ureche, la fel ca si in muzica, ca lautarii.Sa fim seriosi, e o adevarata problema o pana de cauciuc la moto, ce pretentii sa avem de ceva mai grav?Foarte bine ca te-ai apucat sa o faci singur.Macar sti o treaba.

 

nu trebuie sa demonstrezi nimanui nimik decat daca urmaresti sa obtii ceva: asa ca e alegerea lui!

la ora actuala nu exista service-uri moto in tara fiindca nu exista motociclisti care sa renunte la carpeala...

cat despre recomandari daca la tine scrie ceva el iti recomanda altceva decat a scris fabricantul si tu folosesti este treaba ta, daca se strica tu esti prostul ca ai acceptat, daca merge mai bine el e baiatul destept fiindca a stiut ce sa iti recomande...

 

Reglari de carbelitoare, pun pariu ca nu ai idee cam ce inseamna sa reglezi 4 carburatoare, cam cat spray de curatat folosesti, cam ce garnituri se periodic, cam ce se greseaza, cam ce se verifica, cam ce se regleaza si cam pe unde se umbla.

Ca o dovada ca va bagati mainile peste tot te intreb ce cauti tu la suruburile de amestec?? Suruburile de amestec sunt reglate de fabrica, date cu loctite (sigilate si marcate). Daca aceste suruburi de amestec sunt neatinse de ce ai umbla la ele??? doar de dragul de a le desface??? ce draq mah, iar mersul neregulat pe care il acuza toata lumea este din cauza desincronizarii carburatoarelor nu de la suruburile de amestec mah, mecanicule...

 

Pai daca fiecare s-ar apuca sa cumpere analizoare de gaze, osciloscoape si toate sculele necesare cam cat crezi tu ca ar fi un reglaj de carburatoare(tu ai idee cam cat costa orice scula de genul asta)??? pai crezi ca ai mai da un milion?? nu pasarika, ai da vreo 3-4 asa ca atata timp cat vrei sa platesti putin te multumesti cu servicii pe masura sau putin mai bune (asta in functie de om).

 

Pe de alta parte, iti recomand acelasi lucru mergi frate la reprezentantza daca esti atat de nemultumit de altii!

 

@wizzie:

1. vezi ca nu esti pe forumul tau aici si ai face bine sa iti controlezi limbajul

ai vreo problema bede-ule??

nu cred ca e cazul sa intervii sau daca tot simti tu ca e cazul sa o faci, fii impartial si atrage atentia tuturor si in ordinea in care au gresit :crack:

 

2. Nu te-a numit nimeni avocatul lui Doru, problema a fost dezbatuta acum ceva vreme si s-au lamurit toti in cauza ca iti trebuie rabdare si timp ca sa faci minuni.

nici libera opinie nu este admisa pe acest forum sa inteleg :crack:

 

Topicurile inflamatorii nu sunt tolerate...

pai atunci sa le stergi sau sa le inchizi domnu' moderator, caci asta iti este rolul nu??? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu trebuie sa demonstrezi nimanui nimik decat daca urmaresti sa obtii ceva: asa ca e alegerea lui!

la ora actuala nu exista service-uri moto in tara fiindca nu exista motociclisti care sa renunte la carpeala...

cat despre recomandari daca la tine scrie ceva el iti recomanda altceva decat a scris fabricantul si tu folosesti este treaba ta, daca se strica tu esti prostul ca ai acceptat, daca merge mai bine el e baiatul destept fiindca a stiut ce sa iti recomande...

 

Reglari de carbelitoare, pun pariu ca nu ai idee cam ce inseamna sa reglezi 4 carburatoare, cam cat spray de curatat folosesti, cam ce garnituri se periodic, cam ce se greseaza, cam ce se verifica, cam ce se regleaza si cam pe unde se umbla.

Ca o dovada ca va bagati mainile peste tot te intreb ce cauti tu la suruburile de amestec?? Suruburile de amestec sunt reglate de fabrica, date cu loctite (sigilate si marcate). Daca aceste suruburi de amestec sunt neatinse de ce ai umbla la ele??? doar de dragul de a le desface??? ce draq mah, iar mersul neregulat pe care il acuza toata lumea este din cauza desincronizarii carburatoarelor nu de la suruburile de amestec mah, mecanicule...

 

Pai daca fiecare s-ar apuca sa cumpere analizoare de gaze, osciloscoape si toate sculele necesare cam cat crezi tu ca ar fi un reglaj de carburatoare(tu ai idee cam cat costa orice scula de genul asta)??? pai crezi ca ai mai da un milion?? nu pasarika, ai da vreo 3-4 asa ca atata timp cat vrei sa platesti putin te multumesti cu servicii pe masura sau putin mai bune (asta in functie de om).

 

Pe de alta parte, iti recomand acelasi lucru mergi frate la reprezentantza daca esti atat de nemultumit de altii!

 

Ce treaba are cat stiu eu cu ce trebuie facut intr-un service?Ce caut la suruburile de amestec?Pai daca din o caruta de cauze s-au dereglat!Sunt sigilate si marcate?Si daca propitarul anterior a umblat la ele?Sau poate nu el..vreun mecanic priceput.Unii isi mai cumpara si SH-uri, sau e interzis?Costa mult sculele necesare unui service?Asta e!O bujie de care vorbesc eu la louis nu-i chiar un capat de tara.Vrei sa faci bani fara investitie?Si eu vreau.Dar nu se prea poate.Nu generaliza!Nu toata lumea pune problema banilor si nu toata lumea agreaza carpeala.Personal, decat sa dau un bulion pe un reglaj dupa ureche mai bine dau 4 pe unu facut ca lumea.Citeste mai atent ce am scris!Nu exista service moto in tara!Asta implica si reprezentantele.De fapt nu prea exista reprezentante...alea nu-s reprezentante...sunt niste dealeri de...

 

PS.Ah si era sa uit!Parerea mea de nonmecanic: amestecul este facut de fabrica si sigilat dar in timp apar uzuri, decalibrari ce impun reglaje.

PS2. Valoarea unui service sau mecanic se demonstreaza prin calitatea lucrarilor si prin gradul de multumire a clientilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va anunt ca domnul Wizzie nu vorbeste in numele Service-ului Tanga Moteurs ci in numele sau personal! orice asociere intre Tanga Moteurs si userul Wizzie este pura fictiune.

Este adevarat ca a fost client al garajului dar deh, inca mai are datorii pe acolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Este adevarat ca a fost client al garajului dar deh, inca mai are datorii pe acolo!

 

 

Ah si le achita prin servicii de avocatura si publicitate? :crack:

Si eu vorbesc tot in nume personal, fara sa acuz direct Tanga sau alt service din simplul motiv ca nu am apelat niciodata la vreunul.Este o parere personala rezultata in urma celor patite de altii.Asa ca exista posibilitatea sa gresesc.Si sincer, mi-as dori sa n-am dreptate si sa existe numai service-uri de calitate in Romania. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a cam deviat. Ca sa inchid capitolul Tanga Moteurs, tin sa precizez ca motocicleta mea (pe care unii o cunoastetzi) a fost demontata COMPLET acolo, in adevaratul sens al cuvantului, rezultand cativa metri patrati de piese, plastice, cadru (pana si ala demontat in 4), approx. 400 de suruburi , din care maxim 10 erau pereche, restul fiecare de alta dimeniune, forma si textura, motor complet devalizat, segmentat, reglat 20 supape, reglat injectie, schimbat jde mii de chestii, vopsit complet, montat la loc complet, functioneaza ireproshabil. Aia nu sunt mecanici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda sunt de acord cu carturaru! hai sa inchidem capitolul tanga moteurs fiindca deja au inceput sa se stearga post-uri si nu mai are rost sa ne pierdem timpul pe aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda sunt de acord cu carturaru! hai sa inchidem capitolul tanga moteurs fiindca deja au inceput sa se stearga post-uri si nu mai are rost sa ne pierdem timpul pe aici.

 

nu s-a sters nimic, ci s-a mutat la sectiunea reclamatii la adresa moderatorilor

 

/index.php?showtopic=62626

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iarta-ma ca te intreb dar din ce an si in ce stadiu e motoreta lu matale, nu de alta dar la modelele mai recente cat de cat nu prea mai ai cum sa faci chestia asta.

in alta ordine de idei, tot ce pot sa spun (no offense) este ca majoritatea isi cumpara toate harburile si cotetzele si resturile demne de remat numai de dragul de a avea doua rotzi intre booci, si in plus de asta sunt cei care comenteaza cel mai abitir ca ala-i prost, ala-i fraier, ala-i nu stiu cum, in loc sa vedetzi ce rabla calaritzi si sa incercatzi macar sa inlocuiti ce cade cu piese noi nu cu alte resturi!

 

sunt curios sa aud si povestea cu tanga, fiindca tot ai trecut-o acolo in rubrica rau famate... (nu sunt singurul care asteapta sa auda povestea, si cred ca si tanga himself ar vrea sa auda)

lasa frate ca nu toata lumea are bani sa isi ia motoreta noua si daca esti mecanic atunci teoretic ar trebui sa te pricepi la orice motor indiferent ca e din 40 sau din 2007 omu ce sa faca cu mobra sa o duca la gunoi din punctu tau de vedere nu?

eu sunt satul de mecanici din astia care se pricep doar sa schimbe uleiul placutele si cel mult filtrele .daca il intrebi de treburi mai complicate incepe sa o dea in balarii.

eu nu am vazut un mecanic sa lucreze cum scrie la carte nene adica cu cheie dinamometrica cu subler cu micrometru cu calculator cu lere cu cartea in fata etc.

toti merg pe premiza lasa ba ca merge-asa.TEPARILOR.

pai bai tu asta cu motorete noi daca stii sa schimbi o placuta sau un filtru nu esti ba mecanic esti cel mult ucenic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa frate ca nu toata lumea are bani sa isi ia motoreta noua si daca esti mecanic atunci teoretic ar trebui sa te pricepi la orice motor indiferent ca e din 40 sau din 2007 omu ce sa faca cu mobra sa o duca la gunoi din punctu tau de vedere nu?

eu sunt satul de mecanici din astia care se pricep doar sa schimbe uleiul placutele si cel mult filtrele .daca il intrebi de treburi mai complicate incepe sa o dea in balarii.

eu nu am vazut un mecanic sa lucreze cum scrie la carte nene adica cu cheie dinamometrica cu subler cu micrometru cu calculator cu lere cu cartea in fata etc.

toti merg pe premiza lasa ba ca merge-asa.TEPARILOR.

pai bai tu asta cu motorete noi daca stii sa schimbi o placuta sau un filtru nu esti ba mecanic esti cel mult ucenic.

 

Kontra, motoreta e noua pe bancul de asamblare al fabricii. Pe urma sufera o uzura continuua.Pai daca la carburatoare s-ar face numai sincronizarea(la o adica de ce nu o rezolva si p'aia cu loctite? :crack: ) inseamna ca noi astia cu monocilindricele ar trebui sa nu reglam carbelitoarele niciodata.Ce bine ar fi!Si sti ce-i mai naspa?In unele serviceuri nici uleiul nu-l schimba, sau nu-l schimba cum trebuie!Un amic coforumist a patit-o cu placutele la un mare service moto.Nu zic care, las la latitudinea lui daca vrea sa-i dea pe teava.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va anunt ca domnul Wizzie nu vorbeste in numele Service-ului Tanga Moteurs ci in numele sau personal! orice asociere intre Tanga Moteurs si userul Wizzie este pura fictiune.

Este adevarat ca a fost client al garajului dar deh, inca mai are datorii pe acolo!

 

Aloo, prietene, cu tot respectul, esti nesimtit.

Esti ca unu parasit de prietena si pui pe dc++ poze cu ea goala sa te razbuni. Puerilitatea dauneaza grav sanatatii atunci cand ai fo 30 de ani de viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, si la topicul alalalt, cu plangerea, tovarashul gogu007 a reusit rara performantza de a inchide topicul cu o intrebare, fara sa lase drept la replica. Laser.... dar nu e prima oara, asa ca ma mir si eu aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...