Sari la conținut

Mecanici Jepcari


norway_gl
 Share

Postări Recomandate

@kontra. Cred ca nu ai citit exact tot topicul. Sunt unii mecanici care stiu sa dezmembreze total si ai draq, sa mai si puna la loc.

da si la sfarsit sa le mai si ramana piese .

aaaaaaa da nu din astea importante .o rotita cu dinti ,un fir cu un papuc un inel de cauciuc etc. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 121
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

la reselleri e cu discaunt :crack:

Pai zi domle ca sunt curios !!!!!!! Sau tre sa ma vada la fata!!!!!!!?????????? Ca sa-mi faca pretul?

 

Este adevarat ca a fost client al garajului dar deh, inca mai are datorii pe acolo!

EH na Uite ca pe asta nu o cred cu datoriile!!!!!! Poate o mai fi avut lucrari in plan si nu s-au materializat tot la Tanga dar au fost trecute in deviz si s-au facturat in concordanta???!! ai?? Asa o fi ??intreb si eu ca habar nu am. Andriuska replica te rugam!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar presupunand prin absurd ca ar exista unele datorii, avand in vedere ca unii clienti si Tanga suntem prieteni foarte buni de ani de zile, nu s-a pus niciodata problema banilor. Chiar daca nu s-au decartat contravalori de lucrari pe loc, din "n" motive, intotdeauna situatiile financiare s-au reglat ireproshabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar presupunand prin absurd ca ar exista unele datorii, avand in vedere ca unii clienti si Tanga suntem prieteni foarte buni de ani de zile, nu s-a pus niciodata problema banilor. Chiar daca nu s-au decartat contravalori de lucrari pe loc, din "n" motive, intotdeauna situatiile financiare s-au reglat ireproshabil.

Pai si atunci?? Ce pana mea??Denigrati omul??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu am vazut un mecanic sa lucreze cum scrie la carte nene adica cu cheie dinamometrica cu subler cu micrometru cu calculator cu lere cu cartea in fata etc.

Foarte bine spus. Asta e tristul adevar de pe la noi. Nu se oboseste nimeni sa consulte manualul, ba din contra! Adica eu clientul cer sa mi se faca lucrarea ca la carte (citesc de fiecare data inainte sa ma duc la service cu o problema) si la fata locului mi se spune sa nu bag in seama specificatiile producatorului ca nu sunt bune. Incredibil. Desigur eu fiind clientul am fortat intotdeauna respectarea manualului. Si trebuie sa am eu grija cum vorbesc cand le cer asta ca sa nu ii jignesc orgoliul "mecanicilor".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si atunci?? Ce pana mea??Denigrati omul??

 

Eu?!? Nu denigrez pe nimeni. Poate altcineva

 

au disparut din posturi ! sa moara bibi ! chiar in fata mea ! de ce?

 

e, de ce, probabil niste kestii deranjeaza. Apropos, am observat ca ai un avatar laser, si anume cu motoreta mea :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte bine spus. Asta e tristul adevar de pe la noi. Nu se oboseste nimeni sa consulte manualul, ba din contra! Adica eu clientul cer sa mi se faca lucrarea ca la carte (citesc de fiecare data inainte sa ma duc la service cu o problema) si la fata locului mi se spune sa nu bag in seama specificatiile producatorului ca nu sunt bune. Incredibil. Desigur eu fiind clientul am fortat intotdeauna respectarea manualului. Si trebuie sa am eu grija cum vorbesc cand le cer asta ca sa nu ii jignesc orgoliul "mecanicilor".

Care prietene din astea??post-2824-1159036673_thumb.jpgpost-2824-1159036716_thumb.jpg De geaba le au daca nu stiu cu ce se mananca scule din astea si mai complexe am si eu dar nu le am folosit nici o data pt ca nu stiu si decat sa ma dau smecher si sa fiu un agarici mai bine stau in banca mea si ma folosesc de ce stiu si cu ce stiu sa masor sau sa folosesc. Acum cu respectarea specificatiilor e discutabila treaba cu respectatul lor sau nu . Sunt unele chestii care trebuie musai altfel nu se poate dar sunt unele care un mecanic dibaci sau cu experienta poate sa nu le respecte deoarece specificatiile alea sunt date pt un motor in conditii ideale ,nu pt batraioarele noastre la care nu inlocuiesti toate suruburile si daca fabricantul da un cuplu pt un surub anume eu pot sa-mi dau seama daca ajung sa-l strang la acel cuplu sau raman cu el in mana sau contrariul daca pot sa-l desfac sau nu si atunci e clar ca nu mai pot respecta specificatiile fabricantului . Iti dau un exemplu minor cand schimbi discurile de ambreiaj desfaci si in majoritatea cazurilor constati ca discurile sunt in grosimile specificatte de fabricant dar patineaza ce faci cand nu ai discuri si vrei sa te dai lungesti arcurile sau mai pui o saiba ,inchizi motorul si te duce inca pe atat cat ai mers si esti pe langa specificatii total .

Aici esti in RO pana sa ajungem noi la mentalitatea si nivelul de trai al UE mai dureaza deci sa stii ca meseriasii Romani dau clasa la marii specialisti de afara care nu repara nimic sau ma rog nu incearca sa vada care este cauza sa o elimine sau sa faca sa mearga agregatul . EI SCHIMBA TOT PUN PIESE NOI NU REPARA NIMIC Iar asta o spun din proprie experienta nu din auzite.

 

SI MAI BAGATI MECANICI CA ASA E TOPICUL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care prietene din astea??post-2824-1159036673_thumb.jpgpost-2824-1159036716_thumb.jpg De geaba le au daca nu stiu cu ce se mananca scule din astea si mai complexe am si eu dar nu le am folosit nici o data pt ca nu stiu si decat sa ma dau smecher si sa fiu un agarici mai bine stau in banca mea si ma folosesc de ce stiu si cu ce stiu sa masor sau sa folosesc. Acum cu respectarea specificatiilor e discutabila treaba cu respectatul lor sau nu . Sunt unele chestii care trebuie musai altfel nu se poate dar sunt unele care un mecanic dibaci sau cu experienta poate sa nu le respecte deoarece specificatiile alea sunt date pt un motor in conditii ideale ,nu pt batraioarele noastre la care nu inlocuiesti toate suruburile si daca fabricantul da un cuplu pt un surub anume eu pot sa-mi dau seama daca ajung sa-l strang la acel cuplu sau raman cu el in mana sau contrariul daca pot sa-l desfac sau nu si atunci e clar ca nu mai pot respecta specificatiile fabricantului . Iti dau un exemplu minor cand schimbi discurile de ambreiaj desfaci si in majoritatea cazurilor constati ca discurile sunt in grosimile specificatte de fabricant dar patineaza ce faci cand nu ai discuri si vrei sa te dai lungesti arcurile sau mai pui o saiba ,inchizi motorul si te duce inca pe atat cat ai mers si esti pe langa specificatii total .

Aici esti in RO pana sa ajungem noi la mentalitatea si nivelul de trai al UE mai dureaza deci sa stii ca meseriasii Romani dau clasa la marii specialisti de afara care nu repara nimic sau ma rog nu incearca sa vada care este cauza sa o elimine sau sa faca sa mearga agregatul . EI SCHIMBA TOT PUN PIESE NOI NU REPARA NIMIC Iar asta o spun din proprie experienta nu din auzite.

 

SI MAI BAGATI MECANICI CA ASA E TOPICUL

 

Aveai 'din intimplare' niste poze cu instrumentele , sau le-ai facut special pt ca te-ai simtit denigrat ?

Un mecanic adevarat are sublerul in ochi si dinamometrul in incheietura. Pt incepatori insa sint obligatorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia cu deranjatu am inteles o .

dar nu am inteles treaba cu gts-ul

 

Pai, simplu. Poza de la avatarul tau reprezinta o motoreta roshie cu 2 bag-uri laterale, iar intr-una este un plod. Motoreta aia roshie este exact modelul motoretei mele. De-aia ziceam ca ai la avatar poza cu motoreta mea. Evident, nu este a mea, doar este ca a mea :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care prietene din astea??post-2824-1159036673_thumb.jpgpost-2824-1159036716_thumb.jpg De geaba le au daca nu stiu cu ce se mananca scule din astea si mai complexe am si eu dar nu le am folosit nici o data pt ca nu stiu si decat sa ma dau smecher si sa fiu un agarici mai bine stau in banca mea si ma folosesc de ce stiu si cu ce stiu sa masor sau sa folosesc. Acum cu respectarea specificatiilor e discutabila treaba cu respectatul lor sau nu . Sunt unele chestii care trebuie musai altfel nu se poate dar sunt unele care un mecanic dibaci sau cu experienta poate sa nu le respecte deoarece specificatiile alea sunt date pt un motor in conditii ideale ,nu pt batraioarele noastre la care nu inlocuiesti toate suruburile si daca fabricantul da un cuplu pt un surub anume eu pot sa-mi dau seama daca ajung sa-l strang la acel cuplu sau raman cu el in mana sau contrariul daca pot sa-l desfac sau nu si atunci e clar ca nu mai pot respecta specificatiile fabricantului . Iti dau un exemplu minor cand schimbi discurile de ambreiaj desfaci si in majoritatea cazurilor constati ca discurile sunt in grosimile specificatte de fabricant dar patineaza ce faci cand nu ai discuri si vrei sa te dai lungesti arcurile sau mai pui o saiba ,inchizi motorul si te duce inca pe atat cat ai mers si esti pe langa specificatii total .

Aici esti in RO pana sa ajungem noi la mentalitatea si nivelul de trai al UE mai dureaza deci sa stii ca meseriasii Romani dau clasa la marii specialisti de afara care nu repara nimic sau ma rog nu incearca sa vada care este cauza sa o elimine sau sa faca sa mearga agregatul . EI SCHIMBA TOT PUN PIESE NOI NU REPARA NIMIC Iar asta o spun din proprie experienta nu din auzite.

 

Perfect de acord cu tine.Problema este alta: exista si clienti care ar plati la nivel de vest in schimbul unor servicii de vest si care sunt tratati in acelasi mod ca cei ce prefera carpaceala.Cand te-ai invatat sa carpesti este foarte greu sa te schimbi!In plus eu client hotarat, cu bani cand vad ca i-ai pus vecinului nu stiu ce saibe si i-ai reglat carburatorul la ochio-audio- tester imi pierd brusc increderea.Iti dau un exemplu: i-am cumparat prietenei o yamaha, monocilindrica ce necesita printre altele un reglaj al carburatiei . N-am vrut sa-mi bag nasu' si zic sa o duc la un mecanic.Un amic mi-a deschis ochii si mi-a povestit cum i-au facut reglajele in service.La ochi,la ureche... la ghici.Pai ghiceala d'asta pot sa fac si eu si nu ma costa nimic.

 

 

 

 

 

 

Un mecanic adevarat are sublerul in ochi si dinamometrul in incheietura. Pt incepatori insa sint obligatorii.

 

E clar.E trist ca e si adevarat.Daca vesticii foloseau ochio-sublerul si dinamobrandul nu te mai dadeai azi cu 200 km/h.Sau te pomeni ca vesticii sunt incepatori....Astept cu nerabdarea infintarea in Romania de cat mai multe service-uri d'astea de incepatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un mecanic adevarat are sublerul in ochi si dinamometrul in incheietura. Pt incepatori insa sint obligatorii.

 

mda....

mecanici care strang suruburile la chiulasa de jur-imprejur, si cand le atragi atentia ca nu se face asa, te iau cu "lasa ca nu trebuie neaparat ca in carte, stiu io mai bine..." si se simt jigniti...

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda....

mecanici care strang suruburile la chiulasa de jur-imprejur, si cand le atragi atentia ca nu se face asa, te iau cu "lasa ca nu trebuie neaparat ca in carte, stiu io mai bine..." si se simt jigniti...

;)

 

Lasa-l sa aibe parte numai de mecanici d'astia :peace: :) :D

 

Honuitul cilindrilor din oki ... etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:(Am stat si am citit de la cap la coada acest topic.

Numai orgolii si mecanici care stiu si care au intotdeauna dreptate.AndreiCristian nu tre sa ridici atata de mult in slavi Tanga.Normal ca fiind din clubul TANGAMOTORS n-o sa fii niciodata deacord cu ce-i care au fost nemultumiti de serviciile baietiilor.

Si cred ca ar trebui sa facem o balanta cu cei care au moto noi si care au sh-uri.Nu de alta,dar sa vada si domnul Wizzie ca mai toti avem "daramate intre booci".

Nu cred ca asta ar trebui sa fie scuza mecanicilor pt gafele pe care le fac.

Intr-adevar,cand te duci la un mecanic,tre sa te comporti cu el ca si cu un ou,sa nu care cumva sa-i atingi orgoliul.Nu tre sa-l rogi sa aiba grija atunci cand desface carenele(sa nu trebuiasca sa o duci la vopsit dupa ce-o scoti din service),ca imediat se aprinde.

Nu am auzit nici un mecanic sa zica MA DEPASESTE PB ASTA.STAI SA CONSULT MANUALUL :peace:

.......................

PS:As dori sa raspundeti exact la obiect sa n-o mai dam in balarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveai 'din intimplare' niste poze cu instrumentele , sau le-ai facut special pt ca te-ai simtit denigrat ?

Un mecanic adevarat are sublerul in ochi si dinamometrul in incheietura. Pt incepatori insa sint obligatorii.

Mersi de aprecieri. Asa sa faci sa te duci la aia care le au in brand si in ochi integrate. Stii degeaba ai citi postul meu se pare ca nu ai inteles nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de aprecieri. Asa sa faci sa te duci la aia care le au in brand si in ochi integrate. Stii degeaba ai citi postul meu se pare ca nu ai inteles nimic.

 

Scuze, m-am exprimat prost . N-am vrut sa se inteleaga ca numai incepatorii au si folosesc instrumente de masura.

 

Chiulasele si alte chestii mai sensibile, orice om intreg la cap le strange cu cheia dinamometrica.

 

Pe de alta parte spune cinstit : bujiile le strangi cu cheia dinamometrica ? Ai cuplurile de strangere pentru orice surub de la orice motocicleta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe de alta parte spune cinstit : bujiile le strangi cu cheia dinamometrica ? Ai cuplurile de strangere pentru orice surub de la orice motocicleta ?

 

Eu, desi nu sunt mecanic, unde am cuplurile date in carte, strang cu cheia dinamometrica. Si (poate pentru ca sunt un neinitiat) stau cu nenorocita aia de carte langa mine, si cand desfac un fir din bord. E drept ca fac asta pt ca e motocicleta mea si pentru ca ma intereseaza sa mearga foarte bine si pentru ca stiu ca sunt prost in ale mecanicii folosesc manualul...

 

Le urez mult succes altora mai priceputi ca mine, care sunt prea buni ca sa faca ce zice producatorul. :peace:

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baiazide ! da nu ne certam frate ! doar incercam sa explicam unele chestii ,....su cel putin asa vad eu treaba , iar despre tanga nu vad unde mam certata sau contrazis, nu-l cunosc ,nu ma cunoaste nu am nimik cu el ,si nu are nimik cu mine

bafta

sa o stapanesti sanatos si sa ia parte de tot ce este mai frumos :peace:

bafta

 

Eu am zis ca topicul a luat-o razna rau rau. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca nemultumitii nu posteaza eu ce vina am !

sau noi ce vina avem? :peace:

 

 

daca nu sunt nemultumiti inseamna ca sunteti mecanici buni :)

e nevoie sa fac curat pe topic??

 

pana una alta ia uitati-va si aici si dati-va cu parerea..

/index.php?showtopic=62935

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:(Am stat si am citit de la cap la coada acest topic.

Numai orgolii si mecanici care stiu si care au intotdeauna dreptate.AndreiCristian nu tre sa ridici atata de mult in slavi Tanga.Normal ca fiind din clubul TANGAMOTORS n-o sa fii niciodata deacord cu ce-i care au fost nemultumiti de serviciile baietiilor.

Si cred ca ar trebui sa facem o balanta cu cei care au moto noi si care au sh-uri.Nu de alta,dar sa vada si domnul Wizzie ca mai toti avem "daramate intre booci".

 

bre, ai deviat. Astfel:

 

1) nu am motor nou, e din '93

2) nu il laud pe Tanga din cauza de club and shit, ci pentru ca

3) sunt multumit de serviciile baietilor. Si nu l-am laudat, am vrut doar sa nu fie denigrat aiurea. Nu ma apuc sa fac reclama aici sau aiurea, pentru ca ar fi inutil, deoarece

a) omul are mai multi clienti decat poate sa duca

:peace: abia are timp pentru asta, mecanicareala este un hobby mai mult, omul are serviciu normal, ca noi toti. Cand scapa seara se duce si surubareste motorete pana la miezul noptii.

 

Am avut o problema, orice, s-a rezolvat, punct. De ce as schimba mecanicul, daca imi face treaba bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

:peace: abia are timp pentru asta, mecanicareala este un hobby mai mult, omul are serviciu normal, ca noi toti. Cand scapa seara se duce si surubareste motorete pana la miezul noptii.

 

Am avut o problema, orice, s-a rezolvat, punct. De ce as schimba mecanicul, daca imi face treaba bine.

 

 

 

M-am gindit inainte de asta daca sa scriu si eu sau nu..nu sunt genul care sa faca mare tam tam,merg inainte,dar ti-am citit postul si mi-a atras atentia remarca de mai sus.

Vezi tu,tocmai asta-i problema la ei..lipsa timpului liber.Personal nu am nimic de spus despre priceperea lor,Doru este meserias,nu lucreaza scump,dar,atunci cind nu este prin delegatii prin tara,ajunge la garaj seara dupa ora 18..pina se schimba,pina mai sta la vrajeala cu clientii se duce seara!

Si asa se duc si zilele,unele dupa altele!

Am dus motoreta mea de doua ori la ei pentru o problema relativ simplu de remediat(un schimb de garnituri la capacul de culbutori+alte maruntisuri),este drept ca pentru asta la VN 1500 trebuie demontat tot motorul.Prima data mi-au tinut motocicleta acolo aproape doua luni!!

A doua oara-anul urmator-am facut greseala sa o duc tot acolo,in prealabil l-am si atentionat pe Doru sa nu lungeasca aiurea lucrarea(un schimb de rulmenti la furca+plus aceleasi garnituri care nu au putut fi rezolvate de prima data in doua luni..)..nu,mi-a spus Doru,au demontat furca,reparatia intirzia din varii motive si cind m-am dus acolo bineinteles ca in afara de furca demontata nu facusera nimic la ea!

Dupa ce promisese ca toata lucrarea nu poate dura mai mult de doua,trei zile..

M-am enervat,am luat-o de acolo si de atunci am uitat de ei!!

Oricit de meseriasi ar fi,daca nu au si seriozitatea necesara degeaba!!

Eu unul ii las cu placere pe altii sa-si pastreze motoarele nerezolvate cu saptaminile prin curtea de la Tanga Moteurs!!

Chiar sunt curios,la motorul tau cit a durat lucrarea?

Sanatate multa

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...