giadrian Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 Salutare si LA MULTI ANI. Din toamna sunt posesorul unei Yamaha FZR 500 din 1991. Mi-a adus-o cineva din Austria plina de abtibilduri si neumblata de cativa ani. I-am dat o vopsire integrala chiar si la parbriz si acum e super nerabdatoare sa vina primavara. Am permisul de 3 luni si nu prea stiu nimic despre ea...Pe net sunt foarte putine informatii despre Fzr 500 , am gasit despre fzr 400 , fzr 600 dar de a mea nimic...stie cineva ceva despre ele ? de ce sunt asa de rare ? au fost un model cu probleme ? Multumesc si imi cer scuze daca nu am postat bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 pune poze sa-l vedem. eu am avut un FZR 600 din '92. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Nici n-am stiut ca exista FZR de 500 , sunt curios , baga o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giadrian Postat Ianuarie 5, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2011 Imi cer scuze ca am postat gresit (poate muta cineva la locul lui) . In alta ordine de idei nici eu nu am stiut ca exista FZR 500 insa uite ca exista . are 499 cmc si 52 kw / 70 cp . Am luat-o din Austria si i-am facut cateva mici modificari : am dat jos tot ce era lipit pe ea (era un curcubeu) , am vospsit-o la mare arta in negru si am lasat doar cateva stickere dupa cum se poate vedea si in poza (nu e facuta de mine insa este identica cu a mea !) si i-am montat un cauciuc mai mare + o baterie varta noua nouata . Acum vreau sa-i imbrac saua in piele deoarece este destul de invechita . Fiindca a stat f mult timp avea franele pe fata blocate si carburatoarele murdare . Acum merge ok insa acum , de cand a venit frigul o pornesc in garaj si o las sa mai mearga asa la liber vre-o 30-60 min dar porneste foarte greu . La prima cheie cu socul tras o tin cam 5-7 sec , a 2 cheie la fel si abia la a 3 cheie porneste si ramane asa. Mecanicul care mi-a curatat si sincronizat carburatoarele mi-a spus ca am niste crapaturi pe galeriile de admisie din cauza varstei. Fiind prima motocicleta pe care am condus-o in viata mea as fi interesat sa stiu daca mai au si altii modelul acesta , ce ar trebui sa stiu despre el (ulei , alte consumabile). Multi m-au sfatuit sa nu mai investesc in ea (gen kit lant) deoarece este prea veche si nu are valoare insa cred ca este mai mult decat suficient pentru un incepator un astfel de motor . Va doresc o primavara timpurie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 asta cu pornitul era problema si la mine cand aveam fzr-ul de 600, dimineata ma rugam inainte special pentru asta. In rest era motor bun. Ce bani te-a ajuns? Daca vrei sa mergi cu el trebuie sa bagi bani daca spui ca are cine stie ce probleme, altfel ai sa-l pornesti si ai sa stai pe el visandu-te pe circuit. Nu cunosc uzura lui dar daca are probleme ori il faci ori te trezesti ca stai in drum la nu stiu ce km de casa. Bafta cu fezerica ca deja mi-am trezit amintiri cu ala al meu (primul meu motor...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 (editat) Imi cer scuze ca am postat gresit (poate muta cineva la locul lui) . In alta ordine de idei nici eu nu am stiut ca exista FZR 500 insa uite ca exista . are 499 cmc si 52 kw / 70 cp . Am luat-o din Austria si i-am facut cateva mici modificari : am dat jos tot ce era lipit pe ea (era un curcubeu) , am vospsit-o la mare arta in negru si am lasat doar cateva stickere dupa cum se poate vedea si in poza (nu e facuta de mine insa este identica cu a mea !) si i-am montat un cauciuc mai mare + o baterie varta noua nouata . Acum vreau sa-i imbrac saua in piele deoarece este destul de invechita . Fiindca a stat f mult timp avea franele pe fata blocate si carburatoarele murdare . Acum merge ok insa acum , de cand a venit frigul o pornesc in garaj si o las sa mai mearga asa la liber vre-o 30-60 min dar porneste foarte greu . La prima cheie cu socul tras o tin cam 5-7 sec , a 2 cheie la fel si abia la a 3 cheie porneste si ramane asa. Mecanicul care mi-a curatat si sincronizat carburatoarele mi-a spus ca am niste crapaturi pe galeriile de admisie din cauza varstei. Fiind prima motocicleta pe care am condus-o in viata mea as fi interesat sa stiu daca mai au si altii modelul acesta , ce ar trebui sa stiu despre el (ulei , alte consumabile). Multi m-au sfatuit sa nu mai investesc in ea (gen kit lant) deoarece este prea veche si nu are valoare insa cred ca este mai mult decat suficient pentru un incepator un astfel de motor . Va doresc o primavara timpurie Salut , din punctul meu de vedere de a investii intr-un kit de lant nou nu sunt bani aruncati afara oricat de vechi a fi motorul , daca te sfatuieste lumea de a nu investii in tot felul de artifici e ok , dar kitul de lant e musai (daca este uzat) eu inteleg asta ca si cum ar fi ceva de genu nu mai schimba uleiul ca e un motor vechi! , in alta ordine de idei fzr-ul arata foarte bine sa-l stapanesti sanatos. Editat Ianuarie 5, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 (editat) Daca vrei sa modifici sau sa reinbraci saua mergi la topicul de servicii la reparatii sei al user-ullui darian si rezolva orice . bafta Editat Ianuarie 5, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Pune si tu mai multe poze, sunt chiar curios cat de bine poate sa arate un motor de 20 de ani. Cu schimbatul consumabilelor, eu zic ca merita din plin, daca ai dus-o la un mecanic priceput, si ti-a zis doar de crapaturi pe cauciucul dintre carburator si motor (care se schimba destul de simplu), si nu a semnalat alte probleme, atunci e mai mult decat bine. Ideea asta romaneasca ca la 10 ani si/sau 50.000km motocicleta se dezintegreaza mi se pare total depasita, si cum sunt masini nemtesti cu 400.000km+ la bord (am vazut cu ochii mei cel putin 3 modele), nu vad de ce nu pot niste japonezi sa faca o treaba la fel de buna. Asa ca ai grija de calut, cunoaste-l, curata-l, iubeste-l si ingrijeste-l ca pe un prieten si nu o sa te lase la greu Adica vorba aia, sunt motociclete comuniste care au 30 ani si inca merg (si proprietarii zic ca bine), de ce nu ar merge o japneza? Felicitari pentru achizitie, si la cat mai multi kilometri fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giadrian Postat Ianuarie 6, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2011 Multumesc pt. sfatul cu saua. Chiar arata foarte bine pentru un motor de 20 de ani probabil si pt. faptul ca fostul proprietar din Austria nu a mai umblat cu ea din 2000(atunci a expirat inspectia tehnica).De mers merge grozav !!! cel putin dpdv al meu ca si incepator.Suna extraordinar de la 5000 rpm la 10000 rpm si accelereaza grozav (sper sa nu rada prea tare cei cu motoare mai puternice...). Deoarece eu nu am indraznit sa merg mai tare de 160-170 am lasat un amic care a mers si cu 220 km/h (nu cred ca sunt pregatit inca ) . O sa incerc sa pun mai multe poze cu ea insa acum e in garaj si nu vreau sa iasa rau in poza ).Ce as incerca sa schimb la ea ar fi partea din fata deoarece nu imi place ca are 2 faruri , cred ca ar arata mult mai bine cu un singur far... S-auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 Multumesc pt. sfatul cu saua. Chiar arata foarte bine pentru un motor de 20 de ani probabil si pt. faptul ca fostul proprietar din Austria nu a mai umblat cu ea din 2000(atunci a expirat inspectia tehnica).De mers merge grozav !!! cel putin dpdv al meu ca si incepator.Suna extraordinar de la 5000 rpm la 10000 rpm si accelereaza grozav (sper sa nu rada prea tare cei cu motoare mai puternice...). Deoarece eu nu am indraznit sa merg mai tare de 160-170 am lasat un amic care a mers si cu 220 km/h (nu cred ca sunt pregatit inca ) . O sa incerc sa pun mai multe poze cu ea insa acum e in garaj si nu vreau sa iasa rau in poza ).Ce as incerca sa schimb la ea ar fi partea din fata deoarece nu imi place ca are 2 faruri , cred ca ar arata mult mai bine cu un singur far...S-auzim de bine Ce vârsta ai dacă nu te superi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giadrian Postat Ianuarie 7, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2011 ??? ce legatura are asta ? Motocicleta este din 1990 si este mult mai tanara decat mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 pooti s-o faci de 600 daca vrei. motoarele sunt identice in interior, difera doar cilindrii si pistoanele, exele cu came si inca ceva care imi scapa acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Imi place la nebunie modelul ala cu doua faruri rotunde. Cat despre consumabile, schimba tot ce trebuie schimbat, nu te lua dupa unu' si dupa altu' ca nu se merita. Ba se merita, pentru ca elimini treptat din posibilitatile de a te lasa-n drum cand ti-e lumea mai draga. La o motocicleta asa veche ar fi bine sa dai toata plasticaraia jos si sa verifici electrica: sa nu ai fire intrerupte sau rupte, contacte desprinse sau oxidate sau improvizatii facute prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giadrian Postat Ianuarie 7, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2011 pooti s-o faci de 600 daca vrei. motoarele sunt identice in interior, difera doar cilindrii si pistoanele, exele cu came si inca ceva care imi scapa acum Crezi ca s-ar pricepe cineva sa o modifice si sa o faca de 600 ? deja cand vorbim de pistoane vb si de alezat cilindri , biele .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 (editat) Asta e deja o operatiune aiurea. Sa umblii intr-un motor vechi de mai bine de 20 de ani ca sa-i modifici cilindreea. Multi bani si timp investit aiurea. Cumpara-ti furmos un 600 sau 750 dupa ce iti faci ucenicia pe asta - cel putin un sezon, zic eu. Si tot atunci sa ii dai si peste 200, nu inainte. Editat Ianuarie 7, 2011 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giadrian Postat Ianuarie 8, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2011 Asta e deja o operatiune aiurea. Sa umblii intr-un motor vechi de mai bine de 20 de ani ca sa-i modifici cilindreea. Multi bani si timp investit aiurea. Cumpara-ti furmos un 600 sau 750 dupa ce iti faci ucenicia pe asta - cel putin un sezon, zic eu. Si tot atunci sa ii dai si peste 200, nu inainte. De acord cu tine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Crezi ca s-ar pricepe cineva sa o modifice si sa o faca de 600 ? deja cand vorbim de pistoane vb si de alezat cilindri , biele .... nu modifici nimic, nu alezezi nimic. doar inlocuiesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorcer Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 pooti s-o faci de 600 daca vrei. motoarele sunt identice in interior, difera doar cilindrii si pistoanele, exele cu came si inca ceva care imi scapa acum gresit , difera cilindrii si bielele , pistoanele sunt la fel (crede-ma stiu ce vorbesc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
filip_rus Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 salutare, tovarasul meu are un FZR 500 din 90.Faptul ca e atat de rar si lumea nu a auzit de el este ca a fost facut doar in Austria. Oricum motoreta se misca superb, arat f bine pentru anii ei, iar prietenul meu este f multumit de ea.Am mers si eu cu ea, este foarte fashneatza, iar fostul propietar zicea ca a mers peste 200 lejer. Oricum ptru inceput e un motor bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 si eu sunt incepator si din toamna anului trecut sunt in posesia unui fzr 500.din 92 care duce peste 220km/h,am avut si eu probleme cu gaturile alea de la admisie(crapaturi)un capac de la o membrana spart si nu facea vacuum si cu toate astea pornea la sfer si ducea 200 doar ca papa cam mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 (editat) Nici eu nu am auzit de Fzr 500, dar am auzit de Yamaha YZR500 cu motor 2 timpi foarte puternica. si nu gasesc nimic legat de Fzr 500 pe net Editat Ianuarie 9, 2013 de MassimoWest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 Nici eu nu am auzit de Fzr 500, dar am auzit de Yamaha YZR500 cu motor 2 timpi foarte puternica. si nu gasesc nimic legat de Fzr 500 pe net Exista dar sunt foarte rare. In esenta e un FZR Genesis de 600 din care i s-au luat din cilindree pentru a putea evita anumite restrictii legislative. Cum mai spunea cineva mai sus, sunt pt. piata din Germania-Austria si de aceea un FZR500 SH, numai de acolo il poti lua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 exact.e model de austria,piesele se potrivesc de pe cel de 600 si invers.e la fel totul doar capacitatea e mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.