Sari la conținut

The Blonda!


simpluu
 Share

Postări Recomandate

Numaru` rosu il iau de la politie (cu ce acte trebuie sa te duci?) si e valabil o luna parca nu? Si totodata poti sa faci asigurare pe o luna daca nu ma insel..? :lol:

Da, anume pentru numerele rosii poti sa faci asigurarea de o luna.

 

Care sunt actele necesare eliberării unei autorizații provizorii pentru circulație, pentru un autovehicul care se înmatriculează pentru prima dată în România?

 

 

a) cererea solicitantului;

:) dovada asigurării obligatorii de răspundere civilă pentru prejudicii produse prin accidente de autovehicule, în termenul de valabilitate al acesteia;

c) dovada de plată a taxei de autorizare provizorie a circulației;

d) copii ale documentelor care atestă dreptul de proprietate al solicitantului asupra vehiculului;

e) actul de identitate al solicitantului, în original Âşi în copie sau, în cazul persoanei juridice, documente care să ateste dobândirea personalității juridice, denumirea Âşi sediul, în copie;

f) dovada de plată a contravalorii plăcuțelor cu număr provizoriu;

g) dovada de plată a contravalorii autorizației de circulație provizorie;

h) copia declarației vamale pentru vehiculele de proveniență străină pentru care se solicită înmatricularea în România, cu excepția primei autorizări.

 

Din cate vad aici scrie pentru autovehicule care nu au mai fost inmatriculate in romania, deci s-ar putea ca pentru cele care au fost dej ainmatriculate sa nu poti scoate numere rosii. Cea mai sigura metoda e de a merge la politie si de a intreba acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numaru` rosu il iau de la politie (cu ce acte trebuie sa te duci?) si e valabil o luna parca nu? Si totodata poti sa faci asigurare pe o luna daca nu ma insel..? :)

 

Salut,

Pai acuma sa-ti spun eu ce am facut cu Hornetul cumparat de la tine.

Nu se poate scoate nr. rosi daca este inmatriculata pe RO.

 

1. Se ia in evidenta la fisc.

2. Faci autentificarea la RAR.(valabil 60 zile)

3. Se face asigurarea RCA.(min. 6 luni)

Dupa care te duci la biroul inmatriculari cu: evidenta de la fisc, autentificarea RAR, asigurarea RCA(copie), se plateste la fisc taxa inmatriculare(ceva de genul 37 ron,parca).La o agentie CEC, platesti 52 ron taxa talon.

La biroul inmatriculari, platesti numerele. Sa ai la tine cartea de identitate si copie,copie buletin.Si numerele vechi.

Poate am uitat eu ceva!!!,m-ai verifica si tu.

In rest ce sa zic ,BAFTA multa! si sa o stapanesti sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun...si ca sa ajung la RAR cu motoreta, nu trebe sa ies cu ea pe strada? sau ?

 

Pai atata timp cat ai asigurare poti sa mergi pe numarul vechi..cand iti faci asigurare ii zici ca mobra este "in vederea inmatricularii" si nu`ti trebuie numarul pe asigurare..iti trece numele si seria motorului..si poti sa mergi pe numaru vechi pana iei numarul de la politie. Hai cu calduraaa! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt obisnuit sa stau ca pe hornet..cu spatele drept , scaritele cred ca sunt putin diferite la pozitie , este la fel de manevrabila ca hornetul ba chiar mi se pare mai usoara , in legatura cu cu vantul..

 

 

asculta de sfatul lui Cesar de pe prima pagina si ia o pozitie mai sportiva pe ea si iti va usura viata cu mult. Asa prin oras 10 minute e ok pozitia ta dar dupa un timp vei cam amorti asa, in plus manevrele tale se vor incetini... La primavara ar fi bine sa te obisnuiesti sa iti indoi bratele si sa te tii din picioare mai mult fara sa te lasi pe incheieturi. Asta te ajuta la drum lung, ruptul pe curbe si siguranta in oras :D plus nu vei obosi.

 

Eventual ii pui ghidon de Hornet din nou care sa fie si inaltat si ai scapat de nevoile astea :D

 

PS love the color!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La honda mea cbr 600 f4 am un consum de vreo 8, mixt. Mixt inseamna alergata in oras plus iesire pe dn1 unde n-am mers la consum ca sa zic asa. Cat despre vant nu stiu despre vantu care-ti bate din fata dar am iesit pe A2 su sufla ceva vantu din lateral. peste 90-100 la ora n-o prea tineam pe o banda. N-am citit kiar tot ce s-a scris, sper sa nu ma fi bagat aiurea in seama

 

 

 

Pai mai pe toate motoarele te bate vantul lateral, acolo chiar nu ai ce sa ii faci oricat de aerodinamic ai fi !!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I`am schimbat ambreiaju ca era facut praf..cine stie ce`o fi facut fostul proprietar..si dupa am desfacut capacul de la chiulasa ca pierdea ulei si surpriza , era un surub rupt in filet si nu strangea bine..nu era de la garnitura cum credeam , a lasat motoru in fata asa ca nu avea loc de cadru sa scoata surubul ramas acolo , pana la urma l`au scos..nu credeam ca de la un surub sa se complice asa rau treaba..dar macar acuma e ok , am luat`o azi si este ok :laugh: asfalt uscat si bafta la toti.. :(

post-52064-1300889086_thumb.jpgpost-52064-1300889091_thumb.jpg

Editat de simpluu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I`am schimbat ambreiaju ca era facut praf..cine stie ce`o fi facut fostul proprietar..si dupa am desfacut capacul de la chiulasa ca pierdea ulei si surpriza , era un surub rupt in filet si nu strangea bine..nu era de la garnitura cum credeam , a lasat motoru in fata asa ca nu avea loc de cadru sa scoata surubul ramas acolo , pana la urma l`au scos..nu credeam ca de la un surub sa se complice asa rau treaba..dar macar acuma e ok , am luat`o azi si este ok :( asfalt uscat si bafta la toti.. :)

post-52064-1300889086_thumb.jpgpost-52064-1300889091_thumb.jpg

 

 

foarte bine! :laugh:)) Asfalt Uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La honda mea cbr 600 f4 am un consum de vreo 8, mixt. Mixt inseamna alergata in oras plus iesire pe dn1 unde n-am mers la consum ca sa zic asa. Cat despre vant nu stiu despre vantu care-ti bate din fata dar am iesit pe A2 su sufla ceva vantu din lateral. peste 90-100 la ora n-o prea tineam pe o banda. N-am citit kiar tot ce s-a scris, sper sa nu ma fi bagat aiurea in seama

 

mi se pare mare consumul . Eu la un drum lung Constanta-Braila (aprox 190 km) + inca 10 km in oras mi-a luat un plin , fara sa intru pe rezerva , asta in conditiile in care am mers blana tot drumul ..... dar blana ..... cel mai blana mers posibil :) , schimbat viteze in limite si mers numai la peste 10k rpm . Asta ar insemna un consum de 7,5

La mers constant in afara cu 130-140 km/h am consum de 5,5

In oras inca nu am masurat :D

Mesaj completat

mi se pare mare consumul . Eu la un drum lung Constanta-Braila (aprox 190 km) + inca 10 km in oras mi-a luat un plin , fara sa intru pe rezerva , asta in conditiile in care am mers blana tot drumul ..... dar blana ..... cel mai blana mers posibil :D , schimbat treptele de viteza in limite si mers numai la peste 10k rpm . Asta ar insemna un consum de 7,5

La mers constant in afara cu 130-140 km/h am consum de 5,5

In oras inca nu am masurat :D

 

cu un cbr f2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa imaginea.

Am avut un CRX 2 versiunea la 130 cai. V-TEC-ul de 160 cp cred ca ar pune serioase probleme unui CBR 600. Cele mai frumoase momente ale mele au fost langa doua Honda, masina si moto. :) chiar daca am avut si masini mai rasarite...

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi , asta e modelul de 125cp , 1.6 , e al unei prietene..sper sa`mi indeplinesc si eu visul si sa`mi achizitionez una , m`am plimbat si cu un VTI de 160cp..si intradevar trage bine rau , bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Frumoasa foc blonda. Si costumul l-ai potrivit la fix, dar la ICON aveai si varianta de casca Domain 2 WARTHOG Black, care zic eu ca mergea mai bine.... oricum inchide bine linia si asta neagra :ok:

 

Asfalt uscat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...