papas Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Sa ma scuze anumiti sau anumite persoane dar, cred ca pentru un EN e de ajuns o casca integrala sau un flip-up, o pereche de pantaloni din piele ceva in genul geans, niste cisme din piele (eventual ciocate), caci daca te urci pe un astfel de motor cu armura protectii si alte treburi ai sa arati ca Testoasele Ninja. Daca te apuca ploaia, care-i problema, sunt echipamente de protejare al echipamentului si,pana la urma, ce daca te apuca ploaia? ATENTIE : Alege-ti protectiile in functie de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 (editat) Dupa parerea ta, poate, e de ajuns o casca si ce ai mai enumerat acolo. Dar unui om care incepator fiind si-a achizitionat un EN 500 este de-a dreptul periculos sa-i recomand ce ai zis tu acolo. Pai la ce-l ajuta pantalonii de piele si ciocatele daca omul isi ia un tricou pe el si trage o tranta de toata frumusetea?? Sunt de acord ca protectiile se aleg in functie de motor, la un supersport iti iei combinezon cu protectie cervicala/dorsala din carbon, slidere, corect, dar asta nu inseamna ca la un chopper poti sa mergi in jeans si tricou.Iti iei pantaloni de piele DAR CU PROTECTII, iti iei geaca de piele DAR CU PROTECTII, cum adica arati ca o testoasa Ninja? E mai bine sa arati belit de piele si sa urlii ca lupu noaptea pentru ca ai fost cool ? Gizas! Editat Iunie 17, 2011 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SaK Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 Sunt de acord cu ce a zis Beatrice despre casca, un flip-up e ideal, desi personal sunt la a treia integrala acum: prima a fost un Airoh pe care nu il recomand, se uzeaza repede, se taseaza captusala si se largeste, suiera vantul ca si cum n-ai avea nimic pe cap. A doua e un Lazer (Breva Oberon) cu care ma inteleg cel mai bine si nici nu a fost foarte scumpa, iar ultima achizitie e un Shoei Raid II pe care nu am purtat-o decat de cateva ori ca mi-e prea bine cu Lazer-ul. In primul an, vara, am purtat geaca de piele si e... dificil. Acum am o geaca textil cu protectii cu care e ceva mai bine, dar nu excelent. Adica e cald. Armura nu am avut si nu stiu cum e cu ea, dar inteleg ca e cea mai buna alegere din punctul de vedere al confortului. Pantalonii de piele, mai ales in oras, la drumuri scurte, sunt crima. Iti gatesti pretioasele lucruri din ele. Cel mai mare inconvenient, insa, este ca majoritatea pantalonilor de chopper nu au protectii. Iar cand cazi, te sprijini in palme, coate si genunchi. GENUNCHIERELE SUNT OBLIGATORII, din punctul meu de vedere. Nu faci buba si te apara de reumatisme viitoare. Manusile la fel, au caracter obligatoriu - te apara de muste, pietricele, flegme si alte chestii minunate. Plus ca nu incomodeaza. Si nici nu sunt o gaura in buget. Cat despre incaltari... am testat bocanci moto, dar fiind prea rigizi si inalti, nu suporta genunchierele. Am testat bocanci moto de vara, sunt o idee mai subtiri, dar incomozi mie. Asa ca folosesc orice imi permite sa schimb vitezele. Poate nu e cel mai bun sfat, ideal ar fi sa ai o pereche de incaltari cu care te simti comod si sa iti ofere si o minima protectie. Trist este ca echipamentul costa. Pe de alta parte, si doctoru' costa. Poti sa fii hiperprudent, sa mergi ca un ingeras si sa fii binecuvantat cu har in ale motociclismului, ajungi sa apreciezi echipamentul atunci cand il folosesti efectiv pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 (editat) Sa ma scuze anumiti sau anumite persoane dar, cred ca pentru un EN e de ajuns o casca integrala sau un flip-up, o pereche de pantaloni din piele ceva in genul geans, niste cisme din piele (eventual ciocate), caci daca te urci pe un astfel de motor cu armura protectii si alte treburi ai sa arati ca Testoasele Ninja. Daca te apuca ploaia, care-i problema, sunt echipamente de protejare al echipamentului si,pana la urma, ce daca te apuca ploaia? ATENTIE : Alege-ti protectiile in functie de motor. Eu am si spus ca abia dupa un an si jumatate am reusit sa-mi iau jumatate din echipament. Si nici acum dupa 2 ani, nu cred ca in viitorul apropiat o sa mi-l completez. Ideea e ca daca ai bani, si-ti permiti, e pacat sa nu te protejezi. Nu cred ca are multa importanta cum arati pe motor, ca nu d-asta ti l-ai luat, ci pentru ceea ce-ti ofera el. Ce-i drept, ca inainte mergeam si eu in maieu si blugi, dar acum nu mai tine, mai ales pentru ca am un terorist acasa care nu ma lasa sa ies asa pe motor. Cu toate astea, daca omul isi ia numai geaca, sa fie mai practic (pentru ca o poate purta mult mai des), asta nu inseamna ca tre s-o poarte la +40 de grade, in amiaza mare. Eu n-as purta-o. Dar as incerca sa-mi iau macar o protectie penru coloana... Iar protectiile de ploaie, crede-ma ca la drum lung, prin munti, de exemplu, cand inca nu e canicula afara si mai si ploua, sunt foarte folositoare. Eu le folosesc de cateva luni numai, dar am mers de cand mi-am luat motoru' si pe furtuna, si pe ninsoare, si pe canicula. Fara protectii. Iar acum ma resimt. Imi scartaie oasele si mai ales genunchii de zici ca am 100 de ani. Ca sa nu mai zic si ca mi-am distrus imunitatea si sunt plina de boli de care abia pot scapa. O raceala imi trece intr-o luna. Plus ca daca te duci la munca si ploua ca dracu, doar nu vrei sa ajungi plin de pamant, si ud, si sa stai asa toata ziua... Eu am avut experiente de genu' asta, si nu-i dragut. Acum depinde care-i bugetul, ce vrea omu' sa-si ia neaparat, cat de des merge, pe ce vreme... Iar cand cazi, te sprijini in palme, coate si genunchi. Rezulta: manusi, armura si eventual genunchiere. Editat Iunie 17, 2011 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 Salutare, In perioada viitoare o sa fiu si eu proprietar de EN500 si daca din punctul de vedere al motorului m-am hotarat sunt cam in intuneric cu privire la echipament si cam ce mi-ar trebui sa pot sa ma apuc si eu de "treaba" in conditii de siguranta, fara sa ma supere ploaia si eventual nici sa nu ma incing pe caldurile astea fioroase ce va sa vina. Orice sfat care sa ma lumineze in ce directie sa ma apuc de cautat echipament e foarte bine primit. P.S. avand in vedere ca sunt novice va rog faceti abstractie de eventualele stupiditati din mesaj salut, cum ti-am scris si pe PM, nu am purtat niciodata protectii dar recomand oricui sa le poarte; pt ca e vara, ia-ti o armura si genunchiere, mai spre toamna strangi bani si treci si la piele; cauta si ocazii, oferte, de multe ori gasesti lucuri bune la preturi de nimic. Ieri am reparat si eu oglinda, mi-a facut Eugen un colier cu piulita sudata pe el care va tine 1000 de ani. Mersi Eugen PAPAS !!!!!! - TE-AM INTREBAT IN POSTUL MEU ANTERIOR DACA VREI SA MERGEM LA PESCUIT PE LA JUMATATEA LUI IULIE; CITESTE ACOLO; si da, cu mine te-ai intalnit la Braila anul trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 cumpar rotor en 500. pm cu info daca are careva.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Am nevoie sa fac o comanda de piese pe site-ul wemoto.com. Deocamdata o sa-mi iau numai filtrele de aer si posibil oglinzi. Daca mai vrea cineva ceva, sa ma anunte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SaK Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) si posibil oglinzi. Oglinzi mi-am luat de aici http://www.vicma.ro/ . Ele sunt foarte faine, doar ca, din cauza ghidonului mai inalt si mai lat si din cauza sistemului de prindere pe care il aveam pe motocicleta deja, mi s-au potrivit mai bine oglinzile de virago xv535, iar lui axicos (care are xv) i s-au potrivit si astea de kawasaki. cumpar rotor en 500. ... Si eu.. Editat August 5, 2011 de SaK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Salutare , de multa vreme nu am mai postat ceva pe aici .... Daca mai ajunge vreunu pe la mare sa dea un telefon sa bem o bere sau un suc impreuna 0726265538 A avut cineva pana acum probleme cu bendixul si cu pornirea ? daca da de unde si-a comandat citul de reparatie pt bendix... nu de altceva dar unul nou este exagerat de scum si nici pe ebay nu am prea gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 (editat) Ha ha ha ha ha!!! Chiar sambata am desfacut electromotorul lui Beatrice...periile (carbunii) erau uzate si nu mai faceau contact. Cred ca si tu ai aceeasi problema, trebuie sa schimbi periile, in rest nu prea are ce sa se strice la electromotor. Exista kit de "refacere" a ambreiajului electromotorului pe wemoto. Pentru Sak: pe Wemoto sau pe electrexworld exista rotoare. PS : La Mymoto mi-au cerut 560 euro pe un rotor original. Sunt nebuni! Editat August 8, 2011 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SaK Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Ha ha ha ha ha!!! Chiar sambata am desfacut electromotorul lui Beatrice...periile (carbunii) erau uzate si nu mai faceau contact. Cred ca si tu ai aceeasi problema, trebuie sa schimbi periile, in rest nu prea are ce sa se strice la electromotor. Exista kit de "refacere" a ambreiajului electromotorului pe wemoto. Pentru Sak: pe Wemoto sau pe electrexworld exista rotoare. PS : La Mymoto mi-au cerut 560 euro pe un rotor original. Sunt nebuni! Da, merci frumos, mi-am comandat si carbuni, ca si acolo e o problema. La rotor lipsesc doi magneti, din cate am inteles (nu stiu daca au disparut in neant sa erau picati pe acolo). Exclus sa imi iau unul nou (330 euro fiind cel mai ieftin pe care l-am gasit), o sa vad ce second gasesc. Macar am aflat ce avea. Cateodata nu vrea sa porneasca decat cu curent din alta parte. Impinsa nu, cu soc nu, fara soc nu, nu mai stiam ce sa ii fac. I-am schimbat bateria de 2 ori in 2 ani, i-am schimbat releul de pornire, am dus-o la doi mecanici care mi-au spus ca functioneaza impecabil, pentru ca, evident, am adus-o atunci cand a pornit. Pana la urma mi-am luat cabluri sa pot sa ii dau curent cand eu vreau sa plec cu ea si ea nu vrea sa plece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 (editat) SAK, la al doilea link pus de alex este 120 lire, asta inseamna vreo 600 lei, eu zic ca e bine, mai ales ca il iei nou; numai sa se potriveasca Jerycho, cred si eu ca sunt carbunii, se pot schimba relativ usor, iti facem noi o schema; de cumparat gasesti pe wemoto; am fost acu in weekend la mare, adineauri m-am intors, dar nu am avut timp sa ne vedem de aia nici nu am sunat. Ramane pe altadata; cum a fost in Grecia? Vezi ca Eugen e la mare Editat August 8, 2011 de Filosofull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 (editat) Eu am nevoie de acel kit alex ( se invarte in gol ).. nu de perii sau carbuni In schimb mi se pare exagerat pretul de aproape 50 e pt 3 arculete s3 bile si alte trei chestii la fel de mici care nu stiu ce fac Uite aici http://www.wemoto.com/bikes/Kawasaki/LTD_450_EN_450_A5/89-90/picture/Starter_Clutch_Repair_Kit/ Heh ... Grecia ... superb . As face o excursie pe acolo pe motocicleta ... si fara sotie ) Editat August 8, 2011 de jerycho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 (editat) Eu am nevoie de acel kit alex ( se invarte in gol ).. nu de perii sau carbuni In schimb mi se pare exagerat pretul de aproape 50 e pt 3 arculete s3 bile si alte trei chestii la fel de mici care nu stiu ce fac Uite aici http://www.wemoto.co...tch_Repair_Kit/ Pai si acum spui ca vrei sa comanzi de acolo? Eu am facut comanda acum 2 zile de 2 perii (120 Ron cu transport), si cred ca vine la inceputul saptamanii viitoare. Eugen, am cautat tot kit-ul despre ce am vorbit, dar pentru nu am gasit decat la mymoto, original, cu 300 si nu stiu cat RON, si pe bikebandit.com, cam cu 150 RON + transport 200 $ !!! Noua ne-ar trebui ceva in genu' asta: http://www.wemoto.co...ure/EL-SMBK175/ , numai ca si la 'Onda si la Ducati sunt arcurile pe partea opusa... Si nu stiu daca s-ar potrivi. (Sunt ei pe dos, sau noi cu Kawa? ) Editat August 9, 2011 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 (editat) Noi suntem pe invers ca cica motorul asta de EN e singurul care se invarte in sens opus; nu stiu exact ce inseamna, asa mi-a zis un mecanic din c-ta; intrebare: la cati km asa aproximativ se tocesc carbunii astia, sa nu raman fara ei in Crimea Editat August 9, 2011 de Filosofull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 CArbunii te tin pana cand se consuma ... .. depind de cate ori iti porneti motocicleta pe zi L-a masina m-au tinut aprox 150 - 180 000 km ... De consumat sigur nu se consuma in 20 - 30 000 ka moto , mai ales ca vrei sa mergi la drum lung . Beatrice nu ii comand de acolo ... am gasit piesele si la noi in tara cu 190 de lei la romimoto ... ei le iau de pe motomike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Noi suntem pe invers ca cica motorul asta de EN e singurul care se invarte in sens opus; nu stiu exact ce inseamna, asa mi-a zis un mecanic din c-ta; intrebare: la cati km asa aproximativ se tocesc carbunii astia, sa nu raman fara ei in Crimea Pai eu i-am schimbat anu' trecut, aproximativ 15000km... Numai ca la mine alta a fost problema: butonul de pornire este sustinut de o placuta de metal, care de la atatea apasari se strambase, iar butonul imi statea jumatate spre interior. Si eu de fiecare data cand porneam, butonul ramanea cuplat putin timp, iar carbunasii aia, saracii, se tot invarteau, si d-asta cred ca s-au tocit asa repede. Ca a durat si mult pana m-am prins eu ca butonul ala ramane cuplat... Cred ca poti sa stai linistit din punctul asta de vedere. Eu pentru intinzatorul ala mi-as face probleme, totusi... Beatrice nu ii comand de acolo ... am gasit piesele si la noi in tara cu 190 de lei la romimoto ... ei le iau de pe motomike Pai in linkul asta de pe wemoto, piesa+transport ar fi 183.11 Ron (145.71+37.4), iar pe romimoto, piesa+transport este 196 Ron (176+20). Ma rog, valoarea nu e mare la coletul asta, dar in cazul in care mai iei ceva, cred ca mai ieftin iesi pe wemoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 (editat) * ...am gresit topicu'! asa ca sterg Editat August 10, 2011 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Schimbat lant distributie .... 200 de lei manopera plus 30 lei un silicon pt garnitura . A facut treaba buna mecanicul dar la naiba parca nu mai este asa de zgomotoasa mobra si merge si mai usor ) . Partea buna este ca intinzatorul de lant este in stare excelenta si uzura in motor nu a prea gasit... partea proasta este ca mecanicul banuieste ca lantul nu a fost schimbat niciodata in aprox 50000 km ( a zis ca e lantul original ) . Partea si mai proasta este ca fulia mica de la curea e uzata rau de tot si nu gasesc noua . Daca aveti ceva sugestii inafara de ebay dati o tastatura de ajutor la amarat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 (editat) Schimbat lant distributie .... 200 de lei manopera plus 30 lei un silicon pt garnitura . A facut treaba buna mecanicul dar la naiba parca nu mai este asa de zgomotoasa mobra si merge si mai usor ) . Partea buna este ca intinzatorul de lant este in stare excelenta si uzura in motor nu a prea gasit... partea proasta este ca mecanicul banuieste ca lantul nu a fost schimbat niciodata in aprox 50000 km ( a zis ca e lantul original ) . Partea si mai proasta este ca fulia mica de la curea e uzata rau de tot si nu gasesc noua . Daca aveti ceva sugestii inafara de ebay dati o tastatura de ajutor la amarat Pai lantul ala se schimba pe la 60.000 deci e ok; Si la mine intinzatorul cica mai merge dar dupa inlocuire lant distributie se mai aude ceva intre tacanit si zdranganit la rece. Ai fost la Marian? O sugestie: fulia nu s-ar putea face manual, la strung? nu pare o piesa complicata Editat August 22, 2011 de Filosofull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 DAp , la Marian am fost . Pai lantul nu era chiar asa de k .. mai multe zale erau blocare si in timp ce il tinea in pozitie verticala numai drept nu era lantul . Ma indoiesc ca merge la strung ... e putin mai complicata fulia decat iti imaginezi plus ca nici nu cunosc cotele interioare corecte . . Uite o poza cu fulia uite aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Poti intreba la Mymoto... Aduc in circa 2 saptamani orice piesa originala, dar si la niste preturi enorme. Eu mi-am luat intinzatorul de la ei cu 360 RON, de exemplu. Dar na, lucru nou, piesa originala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 (editat) DAp , la Marian am fost . Pai lantul nu era chiar asa de k .. mai multe zale erau blocare si in timp ce il tinea in pozitie verticala numai drept nu era lantul . Ma indoiesc ca merge la strung ... e putin mai complicata fulia decat iti imaginezi plus ca nici nu cunosc cotele interioare corecte . . Uite o poza cu fulia uite aici Am cautat totusi pe ebay, uite aici si fata si spate: http://fahrzeugteile.shop.ebay.de/i.html?_nkw=kawasaki+ltd+Riemenscheibe&_sacat=131090&_dmpt=Motorrad_Kraftradteile&_odkw=kawasaki+en+Riemenscheibe&_osacat=131090&_trksid=p3286.c0.m270.l1313 pot sa fac eu comanda si ti-l trimit Editat August 22, 2011 de Filosofull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Suna bine , pretul mi se pare rezonabil .. sper doar sa nu fie si aia prea uzata . daca in 2 zile nu gasesc ceva nou sau ceva in zona sa pot vedea o sa te rog sa faci comanda pe ebay . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 (editat) e o problema: martea viitoare plec in Crimeea si stau vreo 12-15 zile; nu stiu daca pot da adresa ta si sa platesc cu cardul meu, s-ar putea sa nu te lase pt a evita fraude; deci ar fi de asteptat pana la jum. lui septembrie ca sa-l primesti; din germania vine in max. 7 zile; pretul ar fi 39+19 transport; am verificat si trimit in Romania Editat August 22, 2011 de Filosofull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.