Beatrice Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Pot sa dau eu comanda Jerycho. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Sarumana Beatrice , esti o draguta O sa insist totusi in a cauta cateva zile ceva noi si daca nu voi gasi evident ca nu o sa am de ales si o sa iau asa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 Hei, salutare lume! Fulie defecta, la motor pe curea...hm, nu credeam asa ceva dar uite ca se poate! Nu stiu daca merita sa iei noua, mai bine una sh buna...oricum o sa te tina inca cativa ani buni . ps: post de pe aifonkiller :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cretzu_Dej Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Taiem,masuram, modificam...nu stiu ce o sa iasa, dar incepe sa-mi placa. Mai e mult pana departe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Taiem,masuram, modificam...nu stiu ce o sa iasa, dar incepe sa-mi placa. Mai e mult pana departe... Arata bine, sa mai pui poze pe masura ce avansezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 (editat) @ jerycho: vezi ca de vineri,iar o sa fiu prin zona,pe-acolo: 2 Mai,Vama Veche.Daca ai ceva de primit de la copiii astia,din Bucuresti,pot sa-ti aduc eu,sa nu mai platesti transp.Am loc pe port-bagaj,sa car juma 'de mobra... O fi el mic,Dragstarul asta de 250,da 'i-am inlocuit locul de pasager,cu un port-bagaj de Harley .Apropo...am reusit performantza de-a ajunge pina-n Vama Veche,saptamana trecuta,cu 2 (doi) catzei,pe rezervor. @ Cretzu: deja,arata foarte fain.Cu un stop clasic,rotund,si cu niste semnale minuscule,pe aripa spate,asa vreau si eu.Si tot cu jenti rosii,turnate,si cu cauciucuri cu "white wall". Chiar : cine e interesat,sa stie ca-n curand,o sa cumpar vopsea speciala,pt. facut "white wall" ,pe orice cauciuc.Evident,productie USA,pt. hot rod-uri si motociclete.Intr-un bidon din ala,e suficient pt. vreo 10 mobre.... Editat August 24, 2011 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cretzu_Dej Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 @ darian. Ceva de genu, numai ca stopul nu prea am cum sa-l prind pe aripa spate, deoarece e legata de bascula si de la tremuricii de la drum cred ca se face praf. Daca ar fi rigid...ar fi alta poveste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Si eu am fost putin surprins de fulie dar asta e .. fata de fulia spate e diferent de aproape 2 mm pe dinte . Si fulia de pe spate are probleme .. adica nu mai este dreapta . Ce ma bucura in schimb este ca nu mi-a stricat cureaua , cred eu ca din cauza ca era lasata putin mai moale si e si curea originala kawasaki . Dariane daca sigur ajungi inspre Constanta/Mangalia da un telefon si poate ne intalnim la o bere . Eu sunt de munca pana la ora 20 in zona garii din Constanta si daca treci pe acolo mai schimbam o vorba . 0726265538 e nfr meu de tel . Dupa scarbici eventual trag si eu o fuga pana in Vama . Din cunostintele voastre fulia de curea de pe spate de la EN 500 e aceeasi cu cea de la LTD 454 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Din cunostintele voastre fulia de curea de pe spate de la EN 500 e aceeasi cu cea de la LTD 454 ? Sunt 90% sigura ca fulia este aceeasi. Am verificat si pe bikebandit. Piesele sunt aceleasi, deci presupun ca si prinderile sunt tot alea. Numai curele difera. Pentru ca EN500 este putin mai lung decat al nostru, are cu 2 dinti mai mult (sau ceva de genu', 2-3 dinti); in rest, grosime, dimensiune, aceleasi. EN 500 are curea 1890 - 14M, iar LTD-ul are 1778 - 14 M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Esti tare ... super informata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 (editat) Pe ebay.de nu sunt trecute impreuna ci separat, ori pt LTD ori pt EN; asta poate fi un semn ca nu sunt compatibile? uite link-ul si pt EN, poate iti dai seama din poze http://fahrzeugteile.shop.ebay.de/i.html?_nkw=kawasaki+en+riemenscheibe&_sacat=131090&_dmpt=Motorrad_Kraftradteile&_odkw=kawasaki+en&_osacat=131090&_trksid=p3286.c0.m270.l1313 UIte, aia care vand pt EN (prima pozitie din link) zic asa: Baujahr: 1995 (auch fĂźr fast alle andere Baujahre passend, ggf. bei uns nachfragen): adica e de la un EN din 95 dar se potriveste pt aproape toate modelele, cine e interesat sa intrebe la ei; daca vrei ii abordez Editat August 24, 2011 de Filosofull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 (editat) UIte, aia care vand pt EN (prima pozitie din link) zic asa: Baujahr: 1995 (auch fĂźr fast alle andere Baujahre passend, ggf. bei uns nachfragen): adica e de la un EN din 95 dar se potriveste pt aproape toate modelele, cine e interesat sa intrebe la ei; daca vrei ii abordez Adica s-ar potrivi si la un LTD, nu? Pentru ca dintii curelelor sunt identici, grosimea, lungimea; latimea curelelor este aceeasi... Singurul lucru care difera este lungimea curelelor (dar si acolo, numai 2 dinti ). Editat August 25, 2011 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 s-ar putea sa difere la diametru (desi nu prea cred) si la sistemul de prindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 eh .. acolo ma gandeam si eu sa nu fie diferite ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Acum pot sa spun ca-s sigura 100%! Behold, za evidence: Deci Kawasaki spune ca fulia cu codul 13144 se potriveste la toate LTD-urile din '85 pana la EN-urile din '96 (A si inclusiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Sarumana .. ai fost o draguta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 Dezmembrez GPZ 500,absolut toate piesele sunt valabile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 In cazul asta jericho ai 2 link-uri valabile de unde sa alegi in caz ca te hotarasti pt. un SH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 Volanta,rotor,generator,oala cu magneti...... EN 500. PM ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SaK Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 PM ! PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Beatrice , imi lasi si mie un numar de telefon sau o adresa de mess/mail ? Am gasit o piesa care imi trebuie pe ebay si ai spus ca ai cum sa ma ajuti cu comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Beatrice , imi lasi si mie un numar de telefon sau o adresa de mess/mail ? Am gasit o piesa care imi trebuie pe ebay si ai spus ca ai cum sa ma ajuti cu comanda. Pot sa-ti cumpar si eu,si cred ca am "ceva " mai multa experienta-n domeniu: 641 puncte,100 % feedback pozitiv.Le zice multe,chiar si-americanilor...! Si-n plus,pot sa-ti trimit si gratis,pina la C-ta,cu ajutorul @dkid. Apropo...N-am apucat sa te sun...Acuma,mai stau vreo 2 zile,la dkid. Am stat o zi,si-n 2 Mai.Dac-ai drum prin C-ta,da de stire,daca vrei sa un suc.Am laptopu' la mine...Putem sa-ti iau piesa aia,pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adria1977 Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 Nu stiu daca este o problema sau e vorba de un mic reglaj(sau mai mare ), dar temperatura la cele 2 tevi de asapament nu este la fel. Chiar dupa ce merg mai multi km si tin mainile la iesire simt diferit aerul care iese dintr-o teava compartiv cu cealalta. E doar o impresie sau se poate remedia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 (editat) Pai daca ai termometrul incorporat in mana, ce dubii mai ai? Du-o la un mecanic sa-ti regleze amestecul si sa-ti sincronizeze carburatoarele si dupa "masoara" iar. Editat Septembrie 5, 2011 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.