Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Pff pai mai bine gasesti om care sa le faca in tara , mai ales ca in vest acolo la voi :) piata moto este mult mai dezvoltata decat in estul tarii si in mod inevitabil exista mai multe magazine de profil , mecanici si mesteri axati pe asa ceva .

Daca ai pleca in serbia dupa ele inseamna combustibil pt 1000 km + taxe drum/vama+ mancare etc. deci mult mai multi bani iar daca le faci in tara cred ca ai iesi undeva pe la aceeasi bani dar nu te mai chinui cu drumul etc .

Acum eu nu pot exclude si faptul ca tu vrei sa faci o excursie in serbia :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e o tara frumoasa. am amici care au participat la turul serbiei si zic ei ca ai ce vedea. dar mai sunt si alte variante daca ma decid sa fac afacerea cu tipul asta. una ar fi sa gasesc pe cineva mai in nordul serbiei, adica aproape de mine, care sa fie un fel de intermediar pt. curier. dar asa as face un trip....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu' vreo 4 ani,un amic si-a facut o toba custom,pt. Honda NTV,aici,in Bucuresti,la firma Borla.Suna foarte "suparata", tare si gros,si-arata exceptional.Nu mai stiu sigur,da' parca era din inox... Stiu sigur ca n-a fost scumpa.Pot sa-i cer detalii...

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti si fete

incep si eu incet incet sa vad cum sta treaba cu piesele ce trebuie cumparate asap. per total imi(ii) trebuie):

 

rezervor

ghidon

cauciuc fata

cablu ambreiaj

asta oricum in mare, sunt alte detalii de rezolvat... am gasit ghidonul asta la vanzari, tipul spune ca e de pe VN800 si ca are diametrul un tol. vreau sa-l cumpar insa intrebarea urgenta este daca stiti sa fie compatibil/acelasi cu ghidonul similar de pe EN500C. Asta ar fi una, a doua pe care o sa o adresez si la vulcangii este daca pe EN500C este acelasi rezervor ca si pe alte modele mai mari, nu de alta dar clar mi-ar mari sansele sa gasesc ceva cat mai repede. Apropo daca stiti pe cineva...

oricum trebuie bagata cam toata furca la baieti sa vedem despre ce e vorba..unde am tinuto la caldura peste iarna vad ca a facut balta la roata din fata deci abia astept verdictul. cam atat deocamdata, daca stiti cum sta treaba cu ghidonul sau rezervorul va ascult

Mesaj completat

cauciuce de unde va luati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rezervor- e-bay

acelasi rezervor ca si pe alte modele mai mari - posibil pe VN de 800

ghidon- e-bay

 

am gasit ghidonul diametrul un tol - Toate ghidoanele care le stiu eu au un tol, asa ca...e bun din punctul asta de vedere

 

 

a a facut balta la roata din fata deci abia astept verdictul verdictul e clar, semeringuri si ulei plus manopera de rigoare

cauciuce de unde va luati? - De pe net. Am luat de la Romimoto vreo 3 seturi dar sunt si alte variante

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa mai gasesti cauciucuri si aici Cauciucuri. Se misca destul de repede la comenzi si preturile mi se par ok.

 

 

Salutare

 

La aceeasi firma ma refeream si eu; au preturi bune

 

Chiar azi am dat comanda

 

Stie cineva unde pot sa fac un RCA ieftin?

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva unde pot sa fac un RCA ieftin?

salut mihai tocmai ma scotoceam de numar in telefon dar nu l mai am. adauga rcalausata pe yahoo vorbeste cu elian, vine baiatu unde vrei. ms de raspuns o sa ma uit si eu pentru fata sa vad daca gasesc ceva. vreo recomandare?

Mesaj completat

am uitat sa va zic. balta de sub roata se trage din capatul de jos al furcii de la ax; nu ca pe la semeringuri nu e plin de batjocura dar am verificat nu se prelinge pana jos. si etrierul e stropit bine, nu stiu daca e ceva local sau s-o fi stropit in mers. voi ce ziceti e un pic de treaba nu? habar n-am care ar fi variantele in detaliu, n-am mai patit glume d-astea si sper sa nu mai patesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut mihai tocmai ma scotoceam de numar in telefon dar nu l mai am. adauga rcalausata pe yahoo vorbeste cu elian, vine baiatu unde vrei. ms de raspuns o sa ma uit si eu pentru fata sa vad daca gasesc ceva. vreo recomandare?

Mesaj completat

am uitat sa va zic. balta de sub roata se trage din capatul de jos al furcii de la ax; nu ca pe la semeringuri nu e plin de batjocura dar am verificat nu se prelinge pana jos. si etrierul e stropit bine, nu stiu daca e ceva local sau s-o fi stropit in mers. voi ce ziceti e un pic de treaba nu? habar n-am care ar fi variantele in detaliu, n-am mai patit glume d-astea si sper sa nu mai patesc...

 

 

E cam ciudat sa curga pe la capatul de jos, spala bine si vezi daca mai curge; la cauciuc fata eu iti recomand sa iti iei acelasi model ca pe spate; in rest cauta pretul cel mai bun la rubrica vanzari de pe forum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm desi calaresc un pseudocruiser si voi trece in curand la un cruiser veritabil mai am si placerea de a ma lasa mai mult decat normal pt un cruiser pe curbe ( imi permite si ciclistica mobrei deh .. ) asa ca mi-am luat acest cauciuc la un pret undeva la 85 de euro (parca) cu tot cu transport . ProMAx de la romimoto .

 

Stiu ca nu e o marca atot cunoscuta dar am deja vreo 9000 de km cu guma asta din care 4-5000 cu pasager si uzura e chiar foarte mica . Plus ca pana acum nu m-a lasat la nevoie ( nici o pana ) si nici nu mi-a facut figuri pe curbe sau la franari .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Daca tot ti-l faci artizanal,de ce trebuie sa-l copiezi p-ala...?! Fa-l pe gustul tau (in limita posibilitatilor tehnice),si cu dimensiunile care crezi tu c-ar fi bune...De exemplu,pt. Vulcanu' meu,exista doar 2 modele,care sunt ,de fapt, "engine guard'.Si-s total inutile.Asa c-o sa mi-l fac artizanal,lat,si cu prinderile cat mai zdravene (fatza de ce-am vazut ,facute de fabrica). Are un amic de-al meu,pt. EN-u,crash-bars.Sunt 2 piese separate,in forma de "U" pus culcat(pe stanga si pe dreapta),si care se prind cu un fel de coliere,de cadru.Daca le tragi un sut,se deplaseaza...nici nu le-a mai montat...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Daca tot ti-l faci artizanal,de ce trebuie sa-l copiezi p-ala...?! Fa-l pe gustul tau (in limita posibilitatilor tehnice),si cu dimensiunile care crezi tu c-ar fi bune...De exemplu,pt. Vulcanu' meu,exista doar 2 modele,care sunt ,de fapt, "engine guard'.Si-s total inutile.Asa c-o sa mi-l fac artizanal,lat,si cu prinderile cat mai zdravene (fatza de ce-am vazut ,facute de fabrica). Are un amic de-al meu,pt. EN-u,crash-bars.Sunt 2 piese separate,in forma de "U" pus culcat(pe stanga si pe dreapta),si care se prind cu un fel de coliere,de cadru.Daca le tragi un sut,se deplaseaza...nici nu le-a mai montat...

 

Mersi darian pt sfat! Ideea e ca n-as dori sa le copiez, as vrea lat, approx. cat ghidonul, putin mai scurt poate... In Cluj e o firma care face tot felul de chestii din inox, si as dori sa vorbesc cu ei sa vad cat ar fi ( http://www.laforja.ro/artistic/inox-artistic.html )... De dimensiuni (de prindere) am intrebat pt ca daca fac prin firma asta, atunci ar trebui o schita pt ei (presupun), si cum eu nu-s cu desenul deloc...... :)

 

De altfel, ce recomandati? Dintr-o bucata, sau din 2 piese e mai efectiv?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi darian pt sfat! Ideea e ca n-as dori sa le copiez, as vrea lat, approx. cat ghidonul, putin mai scurt poate... In Cluj e o firma care face tot felul de chestii din inox, si as dori sa vorbesc cu ei sa vad cat ar fi ( http://www.laforja.ro/artistic/inox-artistic.html )... De dimensiuni (de prindere) am intrebat pt ca daca fac prin firma asta, atunci ar trebui o schita pt ei (presupun), si cum eu nu-s cu desenul deloc...... :crack:

 

De altfel, ce recomandati? Dintr-o bucata, sau din 2 piese e mai efectiv?

 

 

Sal am unul original si arata impecabi eu l-am scos de pe EN-nul meu

da un semn daca al vrei

Mesaj completat

Sal am original si arata impecabi eu l-am scos de pe EN-nul meu

da un semn daca al vrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal am unul original si arata impecabi eu l-am scos de pe EN-nul meu

da un semn daca al vrei

Mesaj completat

 

salut, ma intereseaza pe mine engine guardul ala, dar sunt curios daca se potriveste la un en500C din 98. Are un alt cadru, dar cred ca partea din fata motorului e la fel ca al tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, ma intereseaza pe mine engine guardul ala, dar sunt curios daca se potriveste la un en500C din 98. Are un alt cadru, dar cred ca partea din fata motorului e la fel ca al tine.

 

nu stiu dar daca te intereseaza pretul este de 250 lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu dar daca te intereseaza pretul este de 250 lei

 

da, m-ar interesa, te rog daca poti sa-i faci niste poze(ansamblu si la prinderi) si sa-mi spui te rog niste dimensiuni.

merci anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai poluati topicul cu acuze gen "a mea e mai mare/groasa" ca ma supar pe voi si va dau report.

Daca aveti ceva de zis despre EN500/LTD450/500 sa fie ori de BINE ori de RAU dar sa fie strict despre asa ceva, argumentat...

Hai ca puteti mai mult, stiu asta, dar vad ca aveti timp liber prea mult!

 

Alex am o antrebare stii daca melcul de la km (de la roata) de gpz se potriveste la en500 te rog daca nu stii poate mai vorbesti cu cunoscuti de ai tai si imi spuneti si mie

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://cgi.ebay.de/KAWASAKI-EN-500-A-VULCA...=item4cf528bca3

:blink: Piesa asta o vrei,nu? 35 euro+17 euro transp.Prima chestie care-ar trebui s-o verifici,in cazul in care vrei sa folosesti melcul de la un GPZ,cred ca e sa te uiti la roti,sa aibe acelasi diametru...Ceea ce cred ca e diferit.O sa risti sa-ti dea indicatii false,chiar daca piesa-n sine,se potriveste.Acu' niste ani,am mers la mare,cu un amic,c-o Viroaga 535,cu roti schimbate.El zicea ca merge cu 140/h,cand in realitate,aveam doar 90 km/h ;) ...Scuze ca m-am bagat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://cgi.ebay.de/KAWASAKI-EN-500-A-VULCA...=item4cf528bca3

:blink: Piesa asta o vrei,nu? 35 euro+17 euro transp.Prima chestie care-ar trebui s-o verifici,in cazul in care vrei sa folosesti melcul de la un GPZ,cred ca e sa te uiti la roti,sa aibe acelasi diametru...Ceea ce cred ca e diferit.O sa risti sa-ti dea indicatii false,chiar daca piesa-n sine,se potriveste.Acu' niste ani,am mers la mare,cu un amic,c-o Viroaga 535,cu roti schimbate.El zicea ca merge cu 140/h,cand in realitate,aveam doar 90 km/h ;) ...Scuze ca m-am bagat.

Mesaj completat

Am mai gasit,simai ieftina.Sper ca-i aceeasi piesa...Am cautat dupa denumire.. :)

http://cgi.ebay.de/Tachoantrieb-Tachoschne...45f88b1081#shId

Asta,e 29+5 euro transp. ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alex am o antrebare stii daca melcul de la km (de la roata) de gpz se potriveste la en500 te rog daca nu stii poate mai vorbesti cu cunoscuti de ai tai si imi spuneti si mie

Multumesc

Nu se potrivesc PERFECT, dar se potrivesc multe piese din ansamblul ala.

Spre exemplificare poti observa mai jos ca difera numarul de dinti de la roata dintata (41060A - GPZ , 41059 -EN) de pe axul rotii, de unde va rezulta alt raport de transmisie. Daca vrei sa te complici poti merge mai departe sa desfaci ansamblurile alea si sa schimbi piese de la unu la altul...your choice!

GPZ din 96

EN 500 din 96

Mesaj completat

Nu se potrivesc PERFECT, dar se potrivesc multe piese din ansamblul ala.

Spre exemplificare poti observa mai jos ca difera numarul de dinti de la roata dintata (41060A - GPZ , 41059 -EN) de pe axul rotii, de unde va rezulta alt raport de transmisie. Daca vrei sa te complici poti merge mai departe sa desfaci ansamblurile alea si sa schimbi piese de la unu la altul...your choice!

GPZ din 96

EN 500 din 96

Daca pui un melc de pe un GPZ pe un EN o sa-ti indice o viteza mai mica (i=2.5 , raport de transmisie) fata de un melc original (i=2.8) in conditiile in care nu schimbi nimic altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se potrivesc PERFECT, dar se potrivesc multe piese din ansamblul ala.

Spre exemplificare poti observa mai jos ca difera numarul de dinti de la roata dintata (41060A - GPZ , 41059 -EN) de pe axul rotii, de unde va rezulta alt raport de transmisie. Daca vrei sa te complici poti merge mai departe sa desfaci ansamblurile alea si sa schimbi piese de la unu la altul...your choice!

GPZ din 96

EN 500 din 96

Mesaj completat

 

Daca pui un melc de pe un GPZ pe un EN o sa-ti indice o viteza mai mica (i=2.5 , raport de transmisie) fata de un melc original (i=2.8) in conditiile in care nu schimbi nimic altceva.

 

alex, tu de unde ti=ai luat engineguardul ala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut EN-istilor.

 

as vrea sa intru si eu in distina categorie de posesori de EN, fabricat dupa 96-97, pentru ca desi e acelasi motor de ani de zile, consola pe rezervor, lantul in loc de curea si linia per ansamblu ma tenteaza sa decid varianta asta mai noua.

 

stiti vreunul un motor bun si rezon la pret, ca pe praful asta........ :)

 

PS: acum am o nipra pe care as vinde-o sa trec la EN.

 

orice sfat, recomadare, veste va fi apreciata.

 

multumiri si caldura in aer, fara apa pe sosea. :blink:

Mesaj completat

am vazut ca am cel putin 3 greseli de scriere, dar m-a tradat tastatura si nu am verificat ce scrie! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...