Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Pentru blocul de metal iti trebuie un kit d-asta si scapi de probleme: http://www.wemoto.ro/bikes/kawasaki/en_500_c1-c5/96-00/picture/fuel_tap_repair_kit/

 

Iar de curs ulei... :laugh:

Stai linistit! Nu-i o problema mare, la toti ni se intampla asta. Incearca sa strangi suruburile de la capacul de la motor (ca ala de langa litera C) si apoi daca tot mia curge, trebuie schimbata garnitura aia... Asa e normal, acum faci ce vrei... Eu cel putin am stat cred ca un an jumate cu uleiul curgand cate putin. :moto:

 

Mersi fain de sfaturi.

 

Am plecat la drum asa si tot asa m-am si intors. Povestea am sa o pun pe topicul corespunzator mai spre seara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din cunostintele voastre , intinzatorul lantului de distributie este reglabil manual , hidraulic sau deloc ? Daca este reglabil cum se face treaba asta ?

Am lantul schimbat de vreo 8000 de km si imi cam tacane motorul pe partea dreapta // zona superioara . Ori e dus intinzatorul ( desi mecanicul nu a zis nimic cand a shimbat lantul) ori trebuie un reglaj serios al tachetilor.

 

Si eu am schimbat lantul de distributie pt ca tacanea, iar zgomotul s-a mai atenuat dupa, dar nu mult, asa ca am schimbat si intinzatorul si acuma e ok. Se mai aude un tacanit mic la rece de la tacheti. Ca sa verifici, incearca sa inclini motorul stanga-dreapta si daca se accentueaza zgomotul e distributia, la mine se accentua la aplecarea pe stanga. Intinzatoarul vechi functiona asa: inainte de montare bagai o surubelnita subtire si strangeai pana tija intra la maxim, adica il armai, apoi il montai asa armat si dupa aia desfaceai surubul ala, arcul impingea tija in lant cat stia el si in pozitia aia se bloca pe sistem cremaliera. Asta nou e mai simplu: il montezi cu tija scoasa la maxim, arcul se tensioneaza tot asa cat stie el si se bloceheaza in pozitia respectiva, tot pe sistem cremaliera. Manual, adica, sa il tensionezi tu cat vrei, nu am auzit. Vezi ca in weekend vin la mare, esti liber sa bem o bere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am schimbat lantul de distributie pt ca tacanea, iar zgomotul s-a mai atenuat dupa, dar nu mult, asa ca am schimbat si intinzatorul si acuma e ok. Se mai aude un tacanit mic la rece de la tacheti. Ca sa verifici, incearca sa inclini motorul stanga-dreapta si daca se accentueaza zgomotul e distributia, la mine se accentua la aplecarea pe stanga. Intinzatoarul vechi functiona asa: inainte de montare bagai o surubelnita subtire si strangeai pana tija intra la maxim, adica il armai, apoi il montai asa armat si dupa aia desfaceai surubul ala, arcul impingea tija in lant cat stia el si in pozitia aia se bloca pe sistem cremaliera. Asta nou e mai simplu: il montezi cu tija scoasa la maxim, arcul se tensioneaza tot asa cat stie el si se bloceheaza in pozitia respectiva, tot pe sistem cremaliera. Manual, adica, sa il tensionezi tu cat vrei, nu am auzit. Vezi ca in weekend vin la mare, esti liber sa bem o bere?

 

Sunteti invitatii nostri la un gratar la Agigea .. ce spui ? O sa fim mai multi :)

 

Si mociclisti si de aialalti :)

 

De unde ai luat intinzatorul si cu cat ?

 

Sambata dupa ora 16 ... mai ai telefonul meu da ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Dupa plimbarea prin munti: /index.php?/topic/681068-ceai-ceai-si-iarasi-ceai/page__pid__3182542#entry3182542 , i-am multumit poataiei ca m-a adus viu si nevatamat acasa si azi am bagat-o in service.

 

Probleme si intretinere:

 

Cum mentionasem intr-un post anterior, innainte a pleca i-am schimbat amortizoarele cu unele noi dar si mai scurte ceea ce a coborit motorul cam mult. Pe drum, in viraj la stinga dadeam cu cricul de pamint, dar nu am acordat prea multa atentie. Mergeam mai incet si gata. Azi am reazilat cu stupoare ca amortizorul din dreapta era complet rupt. Asa ca le-am facut cam scandal celor de la service ca nu e prea posibil ca dupa o excursie de 1000km fara sa incarc motorul deloc sa se rupa un amortizor. Acum astept un telefon sa vad cum o rezolvam. Oricum vreau amortizoarele standard innapoi.

 

Am mai schimbat si chiuleasa de pe ambii cilindrii ca imi cam curgea ulei cind era motorul cald. Un schimb de ulei + filtru, schimb de lichid de racire si verificat o problema cu lichidul de racire. Cred ca se scurge pe la supraplin, dar nu sint sigur ca aia e problema.

 

Acum vin si eu cu o intrebare:

 

De ce tobba din stinga la iesirea din cilindru are inca cromul in stadiul lui original ( curat) iar cea din drepata e deja maronie? Stiu ca la multe motoare mai vechi ori sint ambele curate ori ambele maronii. Dar la mine una e ok pe cind cealalta nu. Aici e dilema mea...

 

Mersi in continoare de sfaturi si va salut cu respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunteti invitatii nostri la un gratar la Agigea .. ce spui ? O sa fim mai multi :)

 

Si mociclisti si de aialalti :)

 

De unde ai luat intinzatorul si cu cat ?

 

Sambata dupa ora 16 ... mai ai telefonul meu da ?

 

Trimite pe privat ca nu stiu daca il mai are Nico, eu sigur nu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneti-mi si mie ce ulei de motor folositi. Eu am pus 10W40 Motul 3oo V la Kawasaki EN 500 din 2000 si nu-mi place cum suna in relanti, banuiesc ca-i pentru motoare mai turate. Ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motul 10W40 5100, ~120 lei, 4L.

 

Am impresia cã poti sã-l iei mai ieftin de la @metricmotion. Toatã stima pt. Rãzvãnescu - m-i l-a si adus direct acasã....beer.gif.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am bagat mai multe uleiri in timp, Motul 10-40 si 15-40, Dynamic (de la Mol) 10-40 si 20-50 (toate astea au fost semisintetice). Am mai bagat si 10-50 de la Mol, full sintetic. Acu am un 10-40 Repsol, cred ca semi. Sincer nu am simtit diferente prea mari, doar la 20-50 mergea greu motorul la frig, pana se incalzea. Cel mai mult am folosit de la Mol, mi se par f bune uleiurile alea. Cu Motul risti sa iei ceva contrafacut sau facut pt Est, adica mai slab calitativ. Si eu tre sa schimb luna asta uleiul, vad ce resturi mai am pe acasa si ma decid..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut posesorilor de EN 500

Am pentru acest model o pereche de crashbar-uri originale, aduse din Germania, unul in stare buna, putin zgariat dedesupt, dar nu se vede odata montat pe motor, celalalt necesita curatire, deoarece are puncte de oxizi.

Am atasat fotografii

Mai am si un ghidon Fehling, original, pe care l-am cumparat odata cu motorul, cred ca e nou, arata impecabil, cu deschidere mare.

Mai am si alte accesorii, oglinzi, contacte frana, etc

 

post-42917-0-09364900-1342732617_thumb.jpg

post-42917-0-58043000-1342732657_thumb.jpg

post-42917-0-55452300-1342732678_thumb.jpg

 

Relatii la tel 0744651200

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan folosesc 20W50 Motul 3000 (mineral) la un EN500 din '96. Uleiurile full sintetice sunt pentru motoare mai turate ceea ce in cazul nostru nu se prea aplica.

Cel mai bun ulei mi s-a parut 10W40 Motul 7100 (asta pe cand era rosu ca sangele).Am gasit o oferta anul trecut (4l la 150 de lei). Anu asta as fi bagat tot 7100 dar sub 200 de lei nu gaseam, plus ca recomandarile de la colegii de pe forum m-au determinat sa bag mineral.

Motul 3000 am cumparat de la un reprezentant din Brasov cu 117 lei/4L (inclusiv transportul pana la Timisoara).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CUM SPUNEAM EU AM PUS MOTUL 10W40 300W CRED CA FULL SINTETIC DUBLU ESTER. CE NU-MI PLACE MIE LA EL ESTE CA E CAM FLUID, MOTORUL S COMPORTA SA SPUNM BINE LA TURATIE, DAR LA RELANTI, ADICA IN TURATIE MICA, CAM TRANCANE, PENTRU UNUL CU URECHEA FINA. PROBLEMA E CA MANUALUL RECOMANDALA MOTOARELE DE PANA IN 2000 IARNA 10w40 SI VARA 20W40 SAU 20W50 DACA RETIN EXACT, IAR DIN 2001 SI IN ANII DE DUPA 10W40. MOTORUL MEU E DIN DEC. 2000, ADICA CAM LA LIMITA INTRE CELE 2 PRESCRIPTII, NU-S CE MOMENT DE COTITURA O FI FOST ATUNCI SAU DACA AU MODIFIUCAT CEVA IN SISTEMUL DE LUBRIFIERE AL MOTORULUI??? CERT E CA DIN CARTE PANA IN ACEST MOMENT N-AM REUSIT SA MA LAMURESC FOARTE CLAR CARE E PLAJA DE TURATIE A ACESTUI MOTOR, DACA POATE CINEVA SA MA LUMINEZE VA ROG FRUMOS. LUCRURI CLARE AR FI TURATIA DE RELANTI PE CARE EI O DAU CA FIIND 1200-1300 RPM SI TURATIA DE CUPLU MAXIM 7500 RPM. SA INTELEG CA E TURATIA MAXIMA ADMISA A ACESTUI MOTOR? SI CARE AR FI PLAJA DE LUCRU NORMALA SAU BANDA VERDE DE LUCRU CU MOTORUL ASTA? VA ROG DACA STITI CAREVA SA MA LAMURITI CU ACESTE LUCRURI. MULTUMESC FRUMOS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si uite asa, in loc sa fiu acum la plimbare prin munti si vai, sint la mecanic sa-mi schimb radiatorul care curge mai ceva ca niagara. Azi dim eram echipat si cu voie buna si cind ma uit sub potaie, o balta intreaga de lichid de racire....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut posesorilor de EN 500

Am pentru acest model o pereche de crashbar-uri originale, aduse din Germania, unul in stare buna, putin zgariat dedesupt, dar nu se vede odata montat pe motor, celalalt necesita curatire, deoarece are puncte de oxizi.

Am atasat fotografii

Mai am si un ghidon Fehling, original, pe care l-am cumparat odata cu motorul, cred ca e nou, arata impecabil, cu deschidere mare.

Mai am si alte accesorii, oglinzi, contacte frana, etc

 

post-42917-0-09364900-1342732617_thumb.jpg

post-42917-0-58043000-1342732657_thumb.jpg

post-42917-0-55452300-1342732678_thumb.jpg

 

Relatii la tel 0744651200

 

Salut, crashbar-urile merg si pe un EN500C, cel pe lant?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, crashbar-urile merg si pe un EN500C, cel pe lant?

 

SALUT

Merg pentru EN 500 A.Din auzite merg si la primul model de EN 500 cu lant (parca 95 fabr).

Al tau ce an de fabr este?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneti-mi si mie ce ulei de motor folositi. Eu am pus 10W40 Motul 3oo V la Kawasaki EN 500 din 2000 si nu-mi place cum suna in relanti, banuiesc ca-i pentru motoare mai turate. Ce parere aveti?

Ala e ulei racing, pentru dat pe pista...

Eu iti recomand pentru vara 20 w 50 Motul si pentru vreme rece 10 w 40 Motul.

Poti incerca vara si un 15 w 50, merge foarte bine.

Nu mai da banii pe uleiuri dublu ester(full sintetice), cumpara cel mult semisintetic. Eu 20 w 50 Motul il iau mineral.

Schimba filtrul de ulei la fiecare schimb de ulei, si nu depasi 5000 km cu un ulei mineral.

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Vin si eu cu o intrebare si am nevoie de un sfat.

De vreo 3 zile incoa, motorasul meu, cind il urci peste 90-100km/h incepe sa faca ca cutremurul din '77 de abia il mai pot stapini. Nici vorba sa ating cu el 110-120 ca incep sa vad autostrada dubul de la vibratii. Stiu ca motoarele astea vin cu vibrator de la mama lor de acasa, dar parca nici in halul asta.

Vibratiile le simt numai pe fata.

Am schimbat gume, amortizoarele, schimbat, ulei, filtru de ulei, schimbat lichid de racire, radiator, etc.

 

Ce naiba sa fie? Un sfat daca se poate ar fi f bine venit.

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Vin si eu cu o intrebare si am nevoie de un sfat.

De vreo 3 zile incoa, motorasul meu, cind il urci peste 90-100km/h incepe sa faca ca cutremurul din '77 de abia il mai pot stapini. Nici vorba sa ating cu el 110-120 ca incep sa vad autostrada dubul de la vibratii. Stiu ca motoarele astea vin cu vibrator de la mama lor de acasa, dar parca nici in halul asta.

Vibratiile le simt numai pe fata.

Am schimbat gume, amortizoarele, schimbat, ulei, filtru de ulei, schimbat lichid de racire, radiator, etc.

 

Ce naiba sa fie? Un sfat daca se poate ar fi f bine venit.

 

Multumesc anticipat

 

roata neechilibrata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

mai pot stapini. Nici vorba sa ating cu el 110-120 ca incep sa vad autostrada dubul de la vibratii. Stiu ca motoarele astea

 

Ce naiba sa fie? Un sfat daca se poate ar fi f bine venit.

 

Multumesc anticipat

 

Jug destrans. Strange piulitele de la jug si scapi de belele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jug destrans. Strange piulitele de la jug si scapi de belele.

Serioooos? Cineva si-a invatat lectia... :rolleyes:

 

Rulmetii sunt pusi pe 2 randuri, fix sub sigla Kawa, cea care iti tine ghidonul. Am pus si o poza. Sunt chiar acolo unde e "gatul" cadrului.

Totusi, daca zici ca ai schimbat cauciucurile, vezi sa-ti fi echilibrat aia rotile.

post-48785-0-30686800-1343296221_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms fain de sfat. La jug te referi la furca ?

 

Sunt doua piulite speciale care se strang cu o cheie tip carlig (sau cu o dalta si cu un ciocan, cum fac unii care isi invata lectiile :P).

post-13388-0-19913900-1343296583_thumb.jpg

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...