Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Salut,schimband pinionul de pe fata cu unul doi dinti mai putin,castigi putere pierzi viteza.Schimband foaia spate cu unul sau doi dinti mai putin,castigi viteza pierzi putere.

 

Ar fi de *recomandat* sa schimbi pinionul de atac,cel din fata,cu 1 dinte mai mult, castigi viteza piezi putere. Dar ca sa echilibrezi transferul de forte,va trebui sa reglezi din nou carburatoarele,deci un consum mai mare de gaz. Astfel de modificari pot fi facute daca locuiesti in zona cu relief drept,nu fortezi prea mult motorul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sfaturi bune,

 

Inca mai astept pareri si mai stau si eu si mai citesc un pic pe acolo si pe aici. Ideea de a cistiga viteza si pierzind putere.... nu pot zice ca nu-mi suride. Intrebarea e in ce consta pierderea de putere? Inseama ca nu o sa mai am "spritz" in accelerari? Ca nu o sa mai fiu primul care pleaca de la stop? Asta nu prea ma deranjeaza.

 

Chestia cu consumul in plus de gaz nu ma intereseaza prea tare. Aici litrul e vre-un 1.50RON

 

Hmm. nu stiu ce sa zic... mai astept un pic oricum. Mai vedem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

iar vin cu o intrebare. Ma bate gindul sa fac ceva pt motorasul meu si innainte de a comite crima as vrea sa va intreb de un sfat.

 

Treaba care vreau sa o fac e sa schimb pinionul ( daca asa se zice) de pe spate. Nu numai sa-l schimb ci sa-l schimb cu unul cu un dinte sau max doi mai putini. A facut un amic de-al meu exact aceeas treaba la motorul lui ( complet alt motor) si mi-a zis ca a cistigat un pic de putere. Nu ma refer la CP ci la o cursa mai lunga a vitezelor. Ex dat de el: innainte de modificare schimba a 5a deja pe la 90 acum ajunge lejer la 100 intra 4a.

 

A facut cineva chestia asta? pareri pro/contra? daca schimb pinionul tre sa mai schimb si altceva ( amicul meu si-a schimbat si cdi-ul)

 

Ms anticipat.

 

La 90 trecea in a 5-a sau a 6-a? Ca daca mergi cu a 4-a pana la 90 eu zic ca turezi prea tare motorul. Eu la 90 trec in a 6-a

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 90 trecea in a 5-a sau a 6-a? Ca daca mergi cu a 4-a pana la 90 eu zic ca turezi prea tare motorul. Eu la 90 trec in a 6-a

la amicul meu era vb de alt motor. Si eu la al meu acum schimb a 6a pe la un 90. De curiozitate, daca tot veni vorba, la 90 schimbi a 6a, dar pina la cit ai dus-o maxim (in km/h) ma refer. eu cam pina la un 130, dupa parca urla prea tare. Deobicei pe autostrada / drum lung o tin pe la un 100-110kmh. Ceea ce e f ok. Dar de ex cind fac curse de 500km zi, parca un 120-130 constant ar fi mai ok si sa-ti si mai ramina un surplus de putere/viteza in caz de nevoie... Repet, nu ma intereseaza viteza propriuzis, dar citeodata parca ajuta.

Am avut un harley 1200cc vreo 3-4 zile si o tineam constant pe drum de coasta pe la un 130, dar cind aveam nevoie o puteam duce usor pina la un 140-150 chiar si mai mult. Stiu e 1200 vs 500. Intrebam doar de curiozitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfaturi bune,

 

Inca mai astept pareri si mai stau si eu si mai citesc un pic pe acolo si pe aici. Ideea de a cistiga viteza si pierzind putere.... nu pot zice ca nu-mi suride. Intrebarea e in ce consta pierderea de putere? Inseama ca nu o sa mai am "spritz" in accelerari? Ca nu o sa mai fiu primul care pleaca de la stop? Asta nu prea ma deranjeaza.

 

Chestia cu consumul in plus de gaz nu ma intereseaza prea tare. Aici litrul e vre-un 1.50RON

 

Hmm. nu stiu ce sa zic... mai astept un pic oricum. Mai vedem

 

Caaaat? Aualeu ca am intrat in fibrilatii....1.5 Lei litrul???

Ai mama!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un EN 500 A3 din 92 care a fost modificat de pe curea, pe lant, merge foarte bine, la 80, 90 Km/h trbuie sa schimb pe-a 6-sea, poate si mai devreme (nu am timp sa ma uit pe kilometraj, si nici turometru nu am, doar la ureche). Daca te intereseaza modificarea, am sa ma uit cati dinti are pinionul si foaia de angrenare. Daca e model dupa 96, care au inceput sa se fabrice pe lant, sfatul e sa-l lasi asa cum e. Japonezul cand l-a proiectat nu a fost nebun. Totusi te poti informa de la modelele GPZ 500 sau ER500 care folosesc acelasi motor dar, pentru motoare de viteza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caaaat? Aualeu ca am intrat in fibrilatii....1.5 Lei litrul???

Ai mama!

Dap 1.50ron litru ca s-a mai scumpit un pic in ultimul timp... cind am ajuns aici acu vreo 4 ani era cam 1.00ron

 

Am un EN 500 A3 din 92 care a fost modificat de pe curea, pe lant, merge foarte bine, la 80, 90 Km/h trbuie sa schimb pe-a 6-sea, poate si mai devreme (nu am timp sa ma uit pe kilometraj, si nici turometru nu am, doar la ureche). Daca te intereseaza modificarea, am sa ma uit cati dinti are pinionul si foaia de angrenare. Daca e model dupa 96, care au inceput sa se fabrice pe lant, sfatul e sa-l lasi asa cum e. Japonezul cand l-a proiectat nu a fost nebun. Totusi te poti informa de la modelele GPZ 500 sau ER500 care folosesc acelasi motor dar, pentru motoare de viteza

Ms fain, nu sint ferm convins ca vreau modoficarea, ma joc cu un gind doar. Oricum mai am sa-i schimb destule pt estetica pina sa ajung la modificare de pinion.

Vreau sa-i pun half apes, sa-i schimb minerele de ghidon, sa-mi confectionez un far si un stop etc. Proiectul e mare dar cere niste timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai mult am mers cu 170 in 2008 cand i-am dat blana sa vad cat duce. Anul trecut cu pasager 150, de control, si mai putea. Dar in rest merg foarte potolit, pe la 110. Eu zic ca cine trece de 120 pe chopper e taran.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai mult am mers cu 170 in 2008 cand i-am dat blana sa vad cat duce. Anul trecut cu pasager 150, de control, si mai putea. Dar in rest merg foarte potolit, pe la 110. Eu zic ca cine trece de 120 pe chopper e taran.

Multumesc de info si iti dau perfecta dreptate. Mai mult de 120 nu neaparat inseamna ca esti taran ci ca esti pe categoria gresita de motor. Cind intrebam de viteza, vroiam sa stiu sa stiu cit poate duce motorul in caz de nevoie. Cind ziceam ca cu harley-ul m-am dus 160 si inca mai putea lejer, a fost pentru citeva minute. 110-120 e super pt cruising ca doar pentru asta e conceput. Sa mergi, sa privesti, sa admiri peisajul. Sint unele situatii cind esti la drum lung ( 500km pe zi) cind mai ai o bucata mai plictisitoare de drum ( cum ar fi Ungaria de ex) cind efectiv vrei sa-i dai un pic mai tare sa treci si sa ajungi la curbe, munti , dealuri si sa te intorci la partea frumoasa cea de cruising..

Eu cu al meu nu am trecut niciodata de 130 ca parca nu mai putea. Cel putin asa mi s-a parut mie. De asta am si pus intrebarea. Sa vad daca a fost o impresie de a mea sau daca motorul poate duce mai mult.

Acum ca i-am refacut complet motorul, am sa-i fac un schimb de ulei in curind ( dupa povata mecanicului) si am sa-i incerc adevarata putere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am rupt scarita stanga de doua ori dupa ce am cazut si nu am gasit de cumparat; prima data am sudat in argon urechea, a doua oara am indepartat-o complet prin pilire, am facut la strung una de fier si am prins-a de scarita propriu-zisa. Asta a fost in 2008. De atunci nu am mai cazut decat o data, intr-o mare mocirla. Recomand!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine taica miu a cazut cu motorul si mi-a rupt scarita dreapta de unde se prinde cu bolt ul de cadru . Am refacut si eu toata partea din metal, am vopsit/o si acuma e mai solida ca la inceput :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu pistol in camp electrostatic. Sunt doua culori alb+negru.

Si sunt gata si tobele.

 

Ti-a iesit f fain. Nu e f departe de al meu:

 

post-45131-0-47452400-1365055229_thumb.jpg

post-45131-0-87689000-1365055267_thumb.jpg

 

Prima tentaiva a fost la spray. Dar am dat-o in bara rau de tot. Vopsit tot alb mai intii in 2 straturi, lasat sa se usuce, dat cu smirghel fin, pus sablonul, dat cu negru mat, scos sablonul, lasat sa se usuce si dat iar cu smirghel.

La ultima faza am dat-o in bara. Probabil ca nu am lasat destul sa se usuce ( 24 de h la 35 de grade nonstop afara), dar cind am dat cu smirghel s-au amestecat cele 2 culori de am injurat mai rau ca un birjar la usa cortului. Pina la urma am dus-o la un vopsitor....

 

Tobele le-am infasurat singur si au iesit calumea , zic eu:

post-45131-0-77840100-1365055657_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-a iesit f fain. Nu e f departe de al meu:

 

attachicon.gif2013-02-18 15.46.14.jpg

attachicon.gif2013-02-18 15.46.04.jpg

 

Prima tentaiva a fost la spray. Dar am dat-o in bara rau de tot. Vopsit tot alb mai intii in 2 straturi, lasat sa se usuce, dat cu smirghel fin, pus sablonul, dat cu negru mat, scos sablonul, lasat sa se usuce si dat iar cu smirghel.

La ultima faza am dat-o in bara. Probabil ca nu am lasat destul sa se usuce ( 24 de h la 35 de grade nonstop afara), dar cind am dat cu smirghel s-au amestecat cele 2 culori de am injurat mai rau ca un birjar la usa cortului. Pina la urma am dus-o la un vopsitor....

 

Tobele le-am infasurat singur si au iesit calumea , zic eu:

attachicon.gif2013-02-26 13.22.29.jpg

Din poze vad ca ai modelul C, nu stiu exact, dar ghidonul e sudat astfel incat sa nu il poti regla mai in fata sau mai in spate, ca la modelul B? Sau e reglabil? Eu am modelul A si ghidonul e reglabil; chiar conteaza, e mult mai confortabil sa-l duci mai in fata, stai cu mainile mai intinse, mai relaxat, in functie de preferinte. Eu l-am reglat "drept", oarecum perpendicular pe asfalt si e foarte comod. Din cat stiu si LTD-ul are ghidon reglabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din poze vad ca ai modelul C, nu stiu exact, dar ghidonul e sudat astfel incat sa nu il poti regla mai in fata sau mai in spate, ca la modelul B? Sau e reglabil? Eu am modelul A si ghidonul e reglabil; chiar conteaza, e mult mai confortabil sa-l duci mai in fata, stai cu mainile mai intinse, mai relaxat, in functie de preferinte. Eu l-am reglat "drept", oarecum perpendicular pe asfalt si e foarte comod. Din cat stiu si LTD-ul are ghidon reglabil.

Corect, e modelul C si nu e reglabil ci sudat. Iar corect ca la drum lung devine in pic cam necomfortabil. Luna viitoare ma gindesc sa-i bag un mini sau half ape..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut stimabili... de vreo 2 ani sunt si eu mandru posesor de un LTD450 din 88.. merge impecabil.... mici probleme cauzate de batranete, deh... ultima problema e ca nu mi se mai invarte ventilatorul de la radiator... daca ati mai patit asa ceva... astept un sfat.. va multumesc! si sper sa ne vedem pe sosea...

post-74584-0-93522500-1365268467_thumb.jpg

post-74584-0-86281400-1365268472_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...