reverend Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Pentru blocul de metal iti trebuie un kit d-asta si scapi de probleme: http://www.wemoto.ro/bikes/kawasaki/en_500_c1-c5/96-00/picture/fuel_tap_repair_kit/ Iar de curs ulei... Stai linistit! Nu-i o problema mare, la toti ni se intampla asta. Incearca sa strangi suruburile de la capacul de la motor (ca ala de langa litera C) si apoi daca tot mia curge, trebuie schimbata garnitura aia... Asa e normal, acum faci ce vrei... Eu cel putin am stat cred ca un an jumate cu uleiul curgand cate putin. Mersi fain de sfaturi. Am plecat la drum asa si tot asa m-am si intors. Povestea am sa o pun pe topicul corespunzator mai spre seara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Din cunostintele voastre , intinzatorul lantului de distributie este reglabil manual , hidraulic sau deloc ? Daca este reglabil cum se face treaba asta ? Am lantul schimbat de vreo 8000 de km si imi cam tacane motorul pe partea dreapta // zona superioara . Ori e dus intinzatorul ( desi mecanicul nu a zis nimic cand a shimbat lantul) ori trebuie un reglaj serios al tachetilor. Si eu am schimbat lantul de distributie pt ca tacanea, iar zgomotul s-a mai atenuat dupa, dar nu mult, asa ca am schimbat si intinzatorul si acuma e ok. Se mai aude un tacanit mic la rece de la tacheti. Ca sa verifici, incearca sa inclini motorul stanga-dreapta si daca se accentueaza zgomotul e distributia, la mine se accentua la aplecarea pe stanga. Intinzatoarul vechi functiona asa: inainte de montare bagai o surubelnita subtire si strangeai pana tija intra la maxim, adica il armai, apoi il montai asa armat si dupa aia desfaceai surubul ala, arcul impingea tija in lant cat stia el si in pozitia aia se bloca pe sistem cremaliera. Asta nou e mai simplu: il montezi cu tija scoasa la maxim, arcul se tensioneaza tot asa cat stie el si se bloceheaza in pozitia respectiva, tot pe sistem cremaliera. Manual, adica, sa il tensionezi tu cat vrei, nu am auzit. Vezi ca in weekend vin la mare, esti liber sa bem o bere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Si eu am schimbat lantul de distributie pt ca tacanea, iar zgomotul s-a mai atenuat dupa, dar nu mult, asa ca am schimbat si intinzatorul si acuma e ok. Se mai aude un tacanit mic la rece de la tacheti. Ca sa verifici, incearca sa inclini motorul stanga-dreapta si daca se accentueaza zgomotul e distributia, la mine se accentua la aplecarea pe stanga. Intinzatoarul vechi functiona asa: inainte de montare bagai o surubelnita subtire si strangeai pana tija intra la maxim, adica il armai, apoi il montai asa armat si dupa aia desfaceai surubul ala, arcul impingea tija in lant cat stia el si in pozitia aia se bloca pe sistem cremaliera. Asta nou e mai simplu: il montezi cu tija scoasa la maxim, arcul se tensioneaza tot asa cat stie el si se bloceheaza in pozitia respectiva, tot pe sistem cremaliera. Manual, adica, sa il tensionezi tu cat vrei, nu am auzit. Vezi ca in weekend vin la mare, esti liber sa bem o bere? Sunteti invitatii nostri la un gratar la Agigea .. ce spui ? O sa fim mai multi Si mociclisti si de aialalti De unde ai luat intinzatorul si cu cat ? Sambata dupa ora 16 ... mai ai telefonul meu da ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Salut, Dupa plimbarea prin munti: /index.php?/topic/681068-ceai-ceai-si-iarasi-ceai/page__pid__3182542#entry3182542 , i-am multumit poataiei ca m-a adus viu si nevatamat acasa si azi am bagat-o in service. Probleme si intretinere: Cum mentionasem intr-un post anterior, innainte a pleca i-am schimbat amortizoarele cu unele noi dar si mai scurte ceea ce a coborit motorul cam mult. Pe drum, in viraj la stinga dadeam cu cricul de pamint, dar nu am acordat prea multa atentie. Mergeam mai incet si gata. Azi am reazilat cu stupoare ca amortizorul din dreapta era complet rupt. Asa ca le-am facut cam scandal celor de la service ca nu e prea posibil ca dupa o excursie de 1000km fara sa incarc motorul deloc sa se rupa un amortizor. Acum astept un telefon sa vad cum o rezolvam. Oricum vreau amortizoarele standard innapoi. Am mai schimbat si chiuleasa de pe ambii cilindrii ca imi cam curgea ulei cind era motorul cald. Un schimb de ulei + filtru, schimb de lichid de racire si verificat o problema cu lichidul de racire. Cred ca se scurge pe la supraplin, dar nu sint sigur ca aia e problema. Acum vin si eu cu o intrebare: De ce tobba din stinga la iesirea din cilindru are inca cromul in stadiul lui original ( curat) iar cea din drepata e deja maronie? Stiu ca la multe motoare mai vechi ori sint ambele curate ori ambele maronii. Dar la mine una e ok pe cind cealalta nu. Aici e dilema mea... Mersi in continoare de sfaturi si va salut cu respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Sunteti invitatii nostri la un gratar la Agigea .. ce spui ? O sa fim mai multi Si mociclisti si de aialalti De unde ai luat intinzatorul si cu cat ? Sambata dupa ora 16 ... mai ai telefonul meu da ? Trimite pe privat ca nu stiu daca il mai are Nico, eu sigur nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omotor34 Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Spuneti-mi si mie ce ulei de motor folositi. Eu am pus 10W40 Motul 3oo V la Kawasaki EN 500 din 2000 si nu-mi place cum suna in relanti, banuiesc ca-i pentru motoare mai turate. Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Motul 10W40 5100, ~120 lei, 4L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omotor34 Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Motul 10W40 5100, ~120 lei, 4L. Din ce an e motorul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 `93. Uleiul asta a fost bagat si la motoare din `97 si la motoare din 2009. E bun, trust me. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Motul 10W40 5100, ~120 lei, 4L. Am impresia cã poti sã-l iei mai ieftin de la @metricmotion. Toatã stima pt. Rãzvãnescu - m-i l-a si adus direct acasã..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Eu am bagat mai multe uleiri in timp, Motul 10-40 si 15-40, Dynamic (de la Mol) 10-40 si 20-50 (toate astea au fost semisintetice). Am mai bagat si 10-50 de la Mol, full sintetic. Acu am un 10-40 Repsol, cred ca semi. Sincer nu am simtit diferente prea mari, doar la 20-50 mergea greu motorul la frig, pana se incalzea. Cel mai mult am folosit de la Mol, mi se par f bune uleiurile alea. Cu Motul risti sa iei ceva contrafacut sau facut pt Est, adica mai slab calitativ. Si eu tre sa schimb luna asta uleiul, vad ce resturi mai am pe acasa si ma decid.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 10w-40 Repsol Sinstetic ( cel putin asa scrie pe cutie ) 4 l aprox 120 lei . Filosofule:) ce zici de propunerea mea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
travelman Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Salut posesorilor de EN 500 Am pentru acest model o pereche de crashbar-uri originale, aduse din Germania, unul in stare buna, putin zgariat dedesupt, dar nu se vede odata montat pe motor, celalalt necesita curatire, deoarece are puncte de oxizi. Am atasat fotografii Mai am si un ghidon Fehling, original, pe care l-am cumparat odata cu motorul, cred ca e nou, arata impecabil, cu deschidere mare. Mai am si alte accesorii, oglinzi, contacte frana, etc Relatii la tel 0744651200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tarpescu.vali Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Momentan folosesc 20W50 Motul 3000 (mineral) la un EN500 din '96. Uleiurile full sintetice sunt pentru motoare mai turate ceea ce in cazul nostru nu se prea aplica. Cel mai bun ulei mi s-a parut 10W40 Motul 7100 (asta pe cand era rosu ca sangele).Am gasit o oferta anul trecut (4l la 150 de lei). Anu asta as fi bagat tot 7100 dar sub 200 de lei nu gaseam, plus ca recomandarile de la colegii de pe forum m-au determinat sa bag mineral. Motul 3000 am cumparat de la un reprezentant din Brasov cu 117 lei/4L (inclusiv transportul pana la Timisoara). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omotor34 Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 CUM SPUNEAM EU AM PUS MOTUL 10W40 300W CRED CA FULL SINTETIC DUBLU ESTER. CE NU-MI PLACE MIE LA EL ESTE CA E CAM FLUID, MOTORUL S COMPORTA SA SPUNM BINE LA TURATIE, DAR LA RELANTI, ADICA IN TURATIE MICA, CAM TRANCANE, PENTRU UNUL CU URECHEA FINA. PROBLEMA E CA MANUALUL RECOMANDALA MOTOARELE DE PANA IN 2000 IARNA 10w40 SI VARA 20W40 SAU 20W50 DACA RETIN EXACT, IAR DIN 2001 SI IN ANII DE DUPA 10W40. MOTORUL MEU E DIN DEC. 2000, ADICA CAM LA LIMITA INTRE CELE 2 PRESCRIPTII, NU-S CE MOMENT DE COTITURA O FI FOST ATUNCI SAU DACA AU MODIFIUCAT CEVA IN SISTEMUL DE LUBRIFIERE AL MOTORULUI??? CERT E CA DIN CARTE PANA IN ACEST MOMENT N-AM REUSIT SA MA LAMURESC FOARTE CLAR CARE E PLAJA DE TURATIE A ACESTUI MOTOR, DACA POATE CINEVA SA MA LUMINEZE VA ROG FRUMOS. LUCRURI CLARE AR FI TURATIA DE RELANTI PE CARE EI O DAU CA FIIND 1200-1300 RPM SI TURATIA DE CUPLU MAXIM 7500 RPM. SA INTELEG CA E TURATIA MAXIMA ADMISA A ACESTUI MOTOR? SI CARE AR FI PLAJA DE LUCRU NORMALA SAU BANDA VERDE DE LUCRU CU MOTORUL ASTA? VA ROG DACA STITI CAREVA SA MA LAMURITI CU ACESTE LUCRURI. MULTUMESC FRUMOS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 Si uite asa, in loc sa fiu acum la plimbare prin munti si vai, sint la mecanic sa-mi schimb radiatorul care curge mai ceva ca niagara. Azi dim eram echipat si cu voie buna si cind ma uit sub potaie, o balta intreaga de lichid de racire.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KENAZ Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 Salut posesorilor de EN 500 Am pentru acest model o pereche de crashbar-uri originale, aduse din Germania, unul in stare buna, putin zgariat dedesupt, dar nu se vede odata montat pe motor, celalalt necesita curatire, deoarece are puncte de oxizi. Am atasat fotografii Mai am si un ghidon Fehling, original, pe care l-am cumparat odata cu motorul, cred ca e nou, arata impecabil, cu deschidere mare. Mai am si alte accesorii, oglinzi, contacte frana, etc Relatii la tel 0744651200 Salut, crashbar-urile merg si pe un EN500C, cel pe lant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
travelman Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Salut, crashbar-urile merg si pe un EN500C, cel pe lant? SALUT Merg pentru EN 500 A.Din auzite merg si la primul model de EN 500 cu lant (parca 95 fabr). Al tau ce an de fabr este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 (editat) Spuneti-mi si mie ce ulei de motor folositi. Eu am pus 10W40 Motul 3oo V la Kawasaki EN 500 din 2000 si nu-mi place cum suna in relanti, banuiesc ca-i pentru motoare mai turate. Ce parere aveti? Ala e ulei racing, pentru dat pe pista... Eu iti recomand pentru vara 20 w 50 Motul si pentru vreme rece 10 w 40 Motul. Poti incerca vara si un 15 w 50, merge foarte bine. Nu mai da banii pe uleiuri dublu ester(full sintetice), cumpara cel mult semisintetic. Eu 20 w 50 Motul il iau mineral. Schimba filtrul de ulei la fiecare schimb de ulei, si nu depasi 5000 km cu un ulei mineral. Editat Iulie 24, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Salut, Vin si eu cu o intrebare si am nevoie de un sfat. De vreo 3 zile incoa, motorasul meu, cind il urci peste 90-100km/h incepe sa faca ca cutremurul din '77 de abia il mai pot stapini. Nici vorba sa ating cu el 110-120 ca incep sa vad autostrada dubul de la vibratii. Stiu ca motoarele astea vin cu vibrator de la mama lor de acasa, dar parca nici in halul asta. Vibratiile le simt numai pe fata. Am schimbat gume, amortizoarele, schimbat, ulei, filtru de ulei, schimbat lichid de racire, radiator, etc. Ce naiba sa fie? Un sfat daca se poate ar fi f bine venit. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Salut, Vin si eu cu o intrebare si am nevoie de un sfat. De vreo 3 zile incoa, motorasul meu, cind il urci peste 90-100km/h incepe sa faca ca cutremurul din '77 de abia il mai pot stapini. Nici vorba sa ating cu el 110-120 ca incep sa vad autostrada dubul de la vibratii. Stiu ca motoarele astea vin cu vibrator de la mama lor de acasa, dar parca nici in halul asta. Vibratiile le simt numai pe fata. Am schimbat gume, amortizoarele, schimbat, ulei, filtru de ulei, schimbat lichid de racire, radiator, etc. Ce naiba sa fie? Un sfat daca se poate ar fi f bine venit. Multumesc anticipat roata neechilibrata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Salut, mai pot stapini. Nici vorba sa ating cu el 110-120 ca incep sa vad autostrada dubul de la vibratii. Stiu ca motoarele astea Ce naiba sa fie? Un sfat daca se poate ar fi f bine venit. Multumesc anticipat Jug destrans. Strange piulitele de la jug si scapi de belele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Jug destrans. Strange piulitele de la jug si scapi de belele. Ms fain de sfat. La jug te referi la furca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Jug destrans. Strange piulitele de la jug si scapi de belele. Serioooos? Cineva si-a invatat lectia... Rulmetii sunt pusi pe 2 randuri, fix sub sigla Kawa, cea care iti tine ghidonul. Am pus si o poza. Sunt chiar acolo unde e "gatul" cadrului. Totusi, daca zici ca ai schimbat cauciucurile, vezi sa-ti fi echilibrat aia rotile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 (editat) Ms fain de sfat. La jug te referi la furca ? Sunt doua piulite speciale care se strang cu o cheie tip carlig (sau cu o dalta si cu un ciocan, cum fac unii care isi invata lectiile ). Editat Iulie 26, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.