shpaganache Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 Salutare dragi tovarasi posesori de en! Am o nelamurire legata de consumul de carburant al mobrei mele din 87 , care pe mine sincer nu m-a deranjat pana sa imi zica un mai batran in ale motociclismului ca e cam mare. Teaba e in felul urmator: daca merg in exterior si incerc sa o tin mai tot timpul undeva pe la 100 120 si rar o duc mai sus spre 130 -140 consumul e de 6 la suta. La mers mai linistit cu viteza pana in 80-90 atunci consumul scade pana aproape de 4 . Dupa mintea mea zic ca e oarecum normal , fiind un motor destul de mic si masa pe care trebuie sa o care destul de marisoara.La ultima tura , in primii 100 de km mi-a papat 6,1 mers mai mult in exterior cu viteza peste 100 si cu vant din fata, iar in urmatoarea suta mi-a papat 4,2 , mers mai mult in zone cu multe localitati, serpentine , gropi si fara vant prea puternic. Acum astept niste pareri din partea posesorilor de mobre mai apropiate de varsta si nr de km cu a mea (kawasaki en 450 ltd 1987- 64 000 km ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Vezi ca eu ti-am trimis mesaj cu cateva pareri. Cat despre consum ... este destul de ok , asa o sa iti mearga. Si eu am observat tendinta ltd-ului de a consuma mai putin la munte ( serpentine si viteza ceva mai redusa ) Mie in oras imi consuma 5,5-6 , mers oarecum sportiv iar in afara orasului aproximativ 5 la 100 si 5,5 la 110 - 120 . 4,1/100 km am scos la un drum de 1700-1800 km Constanta -Bacau- Vatra Dornei - Suceava - Botosani - granita cu Ucraina - Tg Neamt - Cheile Bicazului - Bacau - Slobozia ( viteza medie de 90-100km/h cu sprinturile de rigoare in depasiri si viteza ceva mai redusa in munti) si pe autostrada cu 120/130 pana la Constanta in conditiile in care eram 2 pe motor, tankbag, genti lateral de 40 l si geanta sport de voiaj de dimensiuni medii in spate ( deh eram cu nevasta dupa mine ) Ltd-ul meu e din 89 si are 43500 mile in bord ... sau mai mult ... daca cineva s-a jucat la kilometraj. » Post actualizat in 01 Jul 2014 08:40Ce am observat ca are o foarte mare influenta asupra consumului a fost filtrul de aer ... unul nou scade destul de mult consumul fata de unul folosit vreo 10000 km si curatat cu aer comprimat din cand in cand . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpaganache Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Am citit mesajul si tin sa-ti multumesc cu aceasta ocazie.Pana acum nu am schimbat filtrele de aer , in schimb le-am curatat, dar daca zici ca influenteaza asta consumul, am sa le schimb ca nu-s asa de scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Fai intai o sincronizara corecta,verifica filtrul vezi daca ai bujiile standard apoi fa consumul. O sa razi, dar modelul si uzura anvelopei spate influenteaza calculul consumului. O circumferinta mai mica a balonului spate da plus la consum. Daca ai nevoie de ajutor, da PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpaganache Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 O sa vad sambata la urmatoarea tura cam cum o sa iasa consumul cu 2 persoane si bagaj, cu conditia sa nu mai sufle vantu asa turbat si sa nu ma mi grabesc ca ultima data. Sper sa fie macar la fel ca pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Tare as fi curios sa vad cati posesori de EN sunt in RO. Suntem o comunitate restransa ? Nr. membrilor se datoreaza modelului (chopper) sau performantelor motocicletei. Voi nu ati vrea sa stiti? Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Model+performanta. Kawasaki, ce mama ma-sii ))) Au astia tehnologie pe LTD-uri care au ajuns dupa o gramada de ani pe alte motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpaganache Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Salutare! La ultima tura Iasi-Campulung Moldovenesc si retur consumul a fost cat se poate de rezonabil 4,8, verificat chiar de 2 ori cu plinul facut la pompa. Avand in vedere ca saraca mobra a fost incarcata cu 2 persoane si bagaj ,iar viteza am incercat sa fie undeva la 70 in localitate si 100-110 in exterior eu zic ca e cat se poate de bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Este ok dar se poate si mai bine » Post actualizat in 10 Jul 2014 21:32Intrebare de baraj .. cine stie ce setare are la surubul de amestec ? Cea data in manual sau din cauza uzurii motorului o alta setare ? Pentru LTD in manual scrie o tura si trei sferturi si eu astazi am aflat ca ultimul mecanic mi-a pus surubul pe 2 ture si jumatate .... poate treaba asta sa influenteze puterea motorului si eventual si consumul ... adica sa scada puterea si sa creasca usor consumul ? ( de fapt poate cel putin sa scada puterea dar ma gandesc ca cineva imi poate explica si cum ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 (editat) Carburatorul in principal are 3 zone de functionare. 1 Ralantiul si zona de sarcini mici cam 1/4 din acceleratie- jiglor ralanti surub amestec 2 Sarcini medii de la 1/4 la 3/4- acul din slider cu tubul in care culiseaza 3 Gaz maxim 3/4 capat- jiglorul principal Reglajul de la punctul 1 se cumuleaza la si 2,3 deci raspunsul logic la intrebarea ta referitor la putere si consum este, da, afecteaza Referitor la reglaj procedeul cel mai la indemana este urmatorul. Se desface surubul cat scrie in carte si se continua cate 1/8 ture urmarindu-se ralantiul care ar trebui sa creasca.La un moment dat se observa ca nu mai are influenta sau scade ralantiul din acest punct se da inapoi 1/4 ture. Asta-i reglajul "bogat" .Pentru un amestec mai sarac din punctul la care s-a ajuns mai sus se strange surubul cu cate 1/8 ture pana ce ralantiul devine instabil sau tinde sa cada, din acest punct se desurubeaza 1/8 ture pana ce devine stabil din nou si pentru acoperire inca o "idee". Cam asta ar fi cu surubul de amestec Editat Iulie 10, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Multumesc pentru informatii , copii treaba asta pe o hartie si cu hartiuta in mana probabil in weekend o sa ma joc la suruburi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Am uitat sa-ti mentionez dar cred ca-ti vei da sigur seama ca va trebui sa ridici un pic ralantiul din surubul de la slider sau clapeta ca nu cunosc daca ai carburator vacumatic sau simplu.Oricum reglajul se face la fel si daca cercetezi putin il gasesti si pe net cu intreaga teorie cum se face pentru toate regimurile. Dupa ce ai terminat iti stabilesti ralantiul cum iti place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Carburatoarele sunt simple din cate stiu si multumesc mult pentru sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tarpescu.vali Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Sunt multi EN-isti fericiti in RO dar eu nu ma numar printre ei. Oi fi eu mai ghinionist. Problema se pune din momentul unei furtuni ingrozitoare. Fiind la semafor, am turat-o mai tare si am plecat putin mai brusc. Moment in care, ambreiajul nu a mai functionat. Oricat as fi strans de maneta, nu puteam sa schimb in a doua. Asadar am mers in viteza intaia pana acasa, vreo 5-6 km. Am desfacut ambreiajul, iar arcurile erau putin mai comprimate decat valorile din carte. Am cumparat un set nou de placute de frictiune + set de arcuri. Dupa schimb, efectul e acelasi. Daca trag ambreiajul pare ca nu decupleaza de tot. Adica, in a doua cu ambreaiajul tras pot sa imping motorul (oprit). Daca las ambreiajul nu pot sa-l misc de pe loc. Ar fi fost indicat sa schimb si placile de otel? Sau poate o fi de la rulmentul de pe axul ambreaiajului? Care e parerea voastra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reborned Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Dupa schimb, efectul e acelasi. Daca trag ambreiajul pare ca nu decupleaza de tot. Adica, in a doua cu ambreaiajul tras pot sa imping motorul (oprit). Daca las ambreiajul nu pot sa-l misc de pe loc.Aici nu inteleg. Cu motorul oprit, in a doua, tragi ambreiajul si poti impinge motorul, lasi maneta nu mai poti. Daca e asa, nu e normal?Banuiesc ca ai verificat cablul si cursa levierului( sau cum s-o numi) de pe capacul ambreiajului. In mers tot nu intra in a doua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 Nici mie nu imi este clar care e problema lui ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tarpescu.vali Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 Probabil nu m-am facut inteles cat se poate de bine. Cu motorul oprit, ambreiajul tras, pot misca motorul dar nu ca si cand ar fi decuplat de tot. In mod normal, cand trag ambreiajul, motorul ar trebui sa se miste ca si cum ar fi in punctul mort. In cazul meu tre sa ma incord destul de tare sa-l misc. Scuzati exprimarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 (editat) Ah .. asa da. Pai prima data asa cum scria reborned mai devreme, verifica cablul/maneta de ambreiaj , vezi poate mai trebuie strans . » Post actualizat in 24 Jul 2014 14:37 Iar a doua data .... mergi la un mecanic moto Editat Iulie 24, 2014 de Jerycho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tomcip Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 cred/ sper că din cauza căldurii suportul de cauciuc care ține semnalizarea s-a rupt/ crăpat. moto a fost ținută în husă.., dar cam în soare.., în jur de 3 săptămâni. am bandajat-o eu după cum se vede.., folosind niște atele de lemn (poza 1). ideea e: unde pot găsi/ cumpăra așa ceva (poza 2). are cineva piese de schimb? sunt dispus să cumpăr tot suportul de semnalizare. moto e un LTD 450 din 1988, care merge impecabil (cam zgârie un pic la pornire când e motorul rece). vă mulțumesc! și poate bem o bere la sfârșit de săptămână la Buzău. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Salut, caut disc de frana fata, si vas expansiune pt EN500A 1994. Daca are cineva, rog poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 (editat) Am eu un disc de frana , caut sa iti fac poze maine. Oricum trebuie sa verific daca discul de VN 750 se potriveste la En500. » Post actualizat in 31 Jul 2014 19:19 Se pare ca batranica mea vrea sa imi faca gaura in buget ... vrea sa divorteze de CDI si sa ia unul mai bun. Asa ca .. sunt in cautare de CDI de EN500 pana in 96 sau de GPZ pana in 93 . Cine are asa ceva de vanzare sa lase un mesaj . » Post actualizat in 31 Jul 2014 19:26Interesant .. nu se potrivesc ... se pare ca te-am indus in eroare oldbiker ... imi cer scuze . Editat Iulie 31, 2014 de Jerycho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Am eu un disc de frana , caut sa iti fac poze maine. Oricum trebuie sa verific daca discul de VN 750 se potriveste la En500. » Post actualizat in 31 Jul 2014 19:19 Se pare ca batranica mea vrea sa imi faca gaura in buget ... vrea sa divorteze de CDI si sa ia unul mai bun. Asa ca .. sunt in cautare de CDI de EN500 pana in 96 sau de GPZ pana in 93 . Cine are asa ceva de vanzare sa lase un mesaj . » Post actualizat in 31 Jul 2014 19:26 Interesant .. nu se potrivesc ... se pare ca te-am indus in eroare oldbiker ... imi cer scuze . OK, mersi de intentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 cred/ sper că din cauza căldurii suportul de cauciuc care ține semnalizarea s-a rupt/ crăpat. moto a fost ținută în husă.., dar cam în soare.., în jur de 3 săptămâni. am bandajat-o eu după cum se vede.., folosind niște atele de lemn (poza 1). ideea e: unde pot găsi/ cumpăra așa ceva (poza 2). are cineva piese de schimb? sunt dispus să cumpăr tot suportul de semnalizare. moto e un LTD 450 din 1988, care merge impecabil (cam zgârie un pic la pornire când e motorul rece). vă mulțumesc! și poate bem o bere la sfârșit de săptămână la Buzău. am patit aceeasi chestie la vn-ul meu ..rezolvarea a fost simpla am avut teva filetata de la ceva semnalizari de 2 lei....solotia a fost simpla am infiletal jumatate intruna din partile rupte si pe urma cealalta parte rupta pe canalul cablurilor.....si evident cdupa o proba sa vezi cum merge ceva adeziv sau silicon pe filet sper ca m-am facul inteles toate cele bune!!!! » Post actualizat in 01 Aug 2014 09:57 daca pot sa te mai ajut sau nu m-am facut inteles 074245183 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Pe acelasi principiu mishu pot fi si scurtate pentru a fi pastrat cauciucul bun . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Pe acelasi principiu mishu pot fi si scurtate pentru a fi pastrat cauciucul bun . corect .!depinde si de starea in care se afla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.