Sabin_gabriel Postat Noiembrie 17, 2015 Share Postat Noiembrie 17, 2015 inca nu stiu sa iti zic ce firma sunt .. imi ajunge in 2-3 zile si atunci o sa revin cu amnunte ... iar legat de toba .. are vreun efect sau o gauresc degeaba ? scuze ca sunt carcotas.. da nu le-asi strica aiurea.. Uite eu la a mea mi-am golit de tot tobele si un amic care le are in ale sudurii mi-a facut un colier(varful de la o țeava potrivită) acoperind deschizatura colierului cu alte țevi subtiri. In interior am băgat burete de bucătărie(de sârmă bineînțeles) si reglez zgomotul din numarul de bureti introduși. Cand vreau sa ma înjure lumea scot tot, cand vreau sa nu trezesc copilul noaptea bag cate 8 pe o țeava. Foarte ieftina soluția si invizibilă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Noiembrie 17, 2015 Share Postat Noiembrie 17, 2015 Reverend ia ghidonul si da-i cu el in cap vanzatorului . » Post actualizat in 17 Nov 2015 19:34http://www.aliexpress.com/store/product/High-Torque-14M-Timing-belt-1792-14M-40-Teeth-128-Width-40mm-length-1792mm-Rubber-HTD1792/702327_32266612425.html o fi buna asta ? » Post actualizat in 17 Nov 2015 19:35Pare o firma renumita. » Post actualizat in 17 Nov 2015 19:36 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Noiembrie 17, 2015 Share Postat Noiembrie 17, 2015 Reverend ia ghidonul si da-i cu el in cap vanzatorului . » Post actualizat in 17 Nov 2015 19:34 http://www.aliexpress.com/store/product/High-Torque-14M-Timing-belt-1792-14M-40-Teeth-128-Width-40mm-length-1792mm-Rubber-HTD1792/702327_32266612425.html o fi buna asta ? » Post actualizat in 17 Nov 2015 19:35 Pare o firma renumita. » Post actualizat in 17 Nov 2015 19:36 nu stiu ce sa zic.. la mine lungimea e de 1900 aici vad ca e 1792 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Noiembrie 17, 2015 Share Postat Noiembrie 17, 2015 Cati dinti are cureaua de en 500 ? In linkul pus de mine, mai jos, e un tabel cu mai multe modele de curea. » Post actualizat in 17 Nov 2015 22:30 Daca ai rabdare si cauti in produsele lor gasesti ce trebuie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Nu mai stiu exact: cureaua originala are 139 si astea pt industrie, care se potrivesc au 137 sau 137 si respectiv 135. Dar important este cand comandati sa cereti, pt EN 500, o curea cu specificatiile 1890-14M-40. Asta indica lungimea, profilul dintilor (trapez), distanta dintre ei (pasul) si latimea. E suficient. Cu 510 lei, transport inclus, am luat o 14M 1890 40 Optibelt Omega HP de la o firma SC Superbelt SRL http://sbelt.ro, Oradea, Str Matei Corvin nr: 88, tel/fax: 004-0259-452552, mobil: 004-0727-204822, 004-0731-839828,email: superbelt@clicknet.ro skype: fintajozsef. Foarte seriosi. Dar nu sunt singurii, cautati pe goagal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klausu25 Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Uite eu la a mea mi-am golit de tot tobele si un amic care le are in ale sudurii mi-a facut un colier(varful de la o țeava potrivită) acoperind deschizatura colierului cu alte țevi subtiri. In interior am băgat burete de bucătărie(de sârmă bineînțeles) si reglez zgomotul din numarul de bureti introduși. Cand vreau sa ma înjure lumea scot tot, cand vreau sa nu trezesc copilul noaptea bag cate 8 pe o țeava. Foarte ieftina soluția si invizibilă. poti pune si niste poze cu solutia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 poti pune si niste poze cu solutia? Pun mai pe seara, cand ajung acasa de la munca. Daca esti prin braila iti si arat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 salutari ...a ajuns cureaua si scrie asa pe ea megadyne isoran RPP SILVER 1904 SLV 14 acum eu sper sa fie buna si sa nu ma paraseasca in scurt timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 (editat) deja ma enerveaza adaugarea de poze Si tot nu o incarca Editat Noiembrie 19, 2015 de Sabin_gabriel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 Sa`mi bag .. sunt trist din cale afara axu pe care vien pinionul de atac la kitul de curea e mai scurt si nu pot pune kitul ( daca ma poate ajuta careva va rog un pm cu un nr de telefon .. » Post actualizat in 22 Nov 2015 07:47Salutari ... daca vrea careva cureaua si kitul complect dati un semn ... din pacate este de vanzare datorita faptului ca pe acest cadru a fost montat un motor de gpz si nu pot pune kitul curea...o sa ma folosesc de el pe kitul lant din pacate ... » Post actualizat in 23 Nov 2015 10:03Vand kit complect 700 roni curea pentru kawasaki EN 500 (poate merge si pe alte modele ) achizitionat dintr-o greseala .. mentionez cureaua este noua ,desfacuta doar pentru poza , are 137 de dinti 4cm latime 1904 cm lungime ,,, sau schimb cu diverse ... astept oferte » Post actualizat in 27 Nov 2015 12:25Are careva de vanzare aparatoarea care vine peste lant la en 500 ? daca da va rog un pm .. » Post actualizat in 03 Dec 2015 14:25Serios ..pe topiul asta nu se uita nimeni ??? care aveti bunavointa sa lasati un nr de telefon sau adresa de facebook .. de pde unde as putea gasi piese sau dezmembrari kawasaki en 500 va rog lasati un semn ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Decembrie 13, 2015 Share Postat Decembrie 13, 2015 Sunt putini posesori de EN , si cred ca nu au probleme , sau toata lumea sta peFB . Nu dispera , cred ca se poate schimba axul secundar al cutiei de viteze de GPZ, cu unul de EN pt curea . Vezi care varianta e mai plauzibila . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sd63 Postat Decembrie 13, 2015 Share Postat Decembrie 13, 2015 salutare,caut telescoape fatza EN500 an de fabricatie 1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Decembrie 14, 2015 Share Postat Decembrie 14, 2015 ca sa nu stric tobele originale.. Caut finale de kawasaki en 500 daca are careva un semn aici sau pe privat .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Decembrie 15, 2015 Share Postat Decembrie 15, 2015 Aici am cautat si eu vreo trei ani , doar afara mai gasesti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 Salut, A facut cineva modificarea de schimbare pinion fata de la 16 la 17 dinti? Am citit zilele trecute acest forum: http://www.vulcanforums.com/forums/50-vulcan-500/12073-17-tooth-front-sprocket-revisited.html Si toata lumea ridica in slavi aceasta modificare. Imi comand piesa miine de pe ebay ( vreo 25usd incl transport) si pe la sf lunii cnd o primesc vreau sa ma apuc sa o modific. Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 Pare o idee buna, cred ca o sa scada turatia motorului in regim de croaziera si o sa crească cuplul la plecarea de pe loc dar e posibil sa scaza top speed.ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 Pare o idee buna, cred ca o sa scada turatia motorului in regim de croaziera si o sa crească cuplul la plecarea de pe loc dar e posibil sa scaza top speed.ul. Cun naiba le nimeresti ca nuca-n perete. Crescand cu un dinte intr-adevar scade turatia la aceeasi viteza dar cuplul scade nu creste. Top sppedul creste doar daca motorul prin raportul lui de transmisie are rezerva de putere. Raportul de transmisie se alege corect in asa fel incat puterea maxima, sa faca fata la puterea teoretica calculata pentru viteza maxima dorita+o rezerva de 20-30km. Nu cred ca saltul de la 16 la 17 dinti o sa-i dauneze. La aceeasi turatie obtii un spor de 6,25% dar cuplul/demarajul scade corespunzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Vlad are dreptate , ce ar mai fi de spus e ca o sa creasca putin consumul , daca ii faci si un reglaj la carburatoare perfect , e bun .De obicei , cand se fac modificari pt marirea performantei la EN , se schimba jigloarela cu unele mai mari , se pun filtre de aer sport , explicatii tehnice gasesti pe youtube . Insa sunt si riscuri , cu toate ca e un motor de turatie cu 6 viteze , se mareste uzura ambielajului si rulmentilor , insa nu stiu in ce masura . Dar per total , merita schimbarea . Nu ar strica sa faci si un test de compresie , pt inceput , macar sa stii cum stai cu uzura cilindrilor . Bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Salutare... Are careva de vânzare melcul de la kilometraj de la en 500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Vlad are dreptate , ce ar mai fi de spus e ca o sa creasca putin consumul , daca ii faci si un reglaj la carburatoare perfect , e bun .De obicei , cand se fac modificari pt marirea performantei la EN , se schimba jigloarela cu unele mai mari , se pun filtre de aer sport , explicatii tehnice gasesti pe youtube . Insa sunt si riscuri , cu toate ca e un motor de turatie cu 6 viteze , se mareste uzura ambielajului si rulmentilor , insa nu stiu in ce masura . Dar per total , merita schimbarea . Nu ar strica sa faci si un test de compresie , pt inceput , macar sa stii cum stai cu uzura cilindrilor . Bafta . Ms fain la toti de comentarii. Aceasta modificare vreau sa o fac doar pentru " a pierde" un pic din rpm. Pe la 110 km/h imi vijie capul. Stiu ca o sa pierd din cuplu, dar mi-am luat EN pt liniute intre stopuri. Si nici pe autostrada nu bag mina in gaz, dar daca totusi am de mers mai mult timp, parca vijiala devine agasanta. De consum nu mi-e frica.. La cit ma costa benzina aici ( 1,80 ron) nu e bai. Oricum nu i-am facut niciodata consumul. Sincer, nu cred ca-i schimb/modific nimic. Schimb doar pinionul si asta e. Vad ce se intimpla. Mai mult de un an nu vreau sa-mi tin batrina oricum, dar anul asta vreau sa ma unga la suflet. bafta si va tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Daca stam si ne gandim , schimbarea pinionului, e ca si cum ai merge cu, aproape ,doua persoane ,deci e OK . Schimba casca , si nu mai simti vajaiala . Sunt motoare foarte fiabile , bune . Chiar daca nu suna ca un V2 , motoarele sunt destul de iuti pt un chopper . Pe la 120 ,130 km/h , motorul nici nu ma simte , urca dealul cu aceiasi placere . Asteptam experienta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Nu cred ca o sa-i creasca consumul, ba unii spun ca scade, vezi doamne mergand cu aceeasi viteza ai turatie mai mica deci mai putina benzina, nu fac socoteala ca trebuie sa tragi de gaz un pic mai mult, eu zic ca daca te deplasezi de la A la B cu o anumita viteza consumi aceeasi energie. Cat despre demaraj, la modificarea pe care o face e ca si cum ai cara cam 20kg in plus. Pentru vajaiala eu am ales parbrizul merg cu viziera ridicata si la 130. Oricum aceasta modificare se cere daca la un demaraj mai sanatos (nu blana) te trezesti ca vrei sa schimbi a-VII-a. De exemplu la motorasul meu, cand sunt singur, vreau sa schimb a-VI-a, teapa, nu am. De schimbat raport nici nu poate fi vorba, e pe cardan, insa asta vara pe un vant turbat din fata mi-am dat seama ca nu mai vreau sa schimb nimic, ma cam rugam de ea sa ajung la 130 cand in mod obisnuit urca fara efort plus rezerva de gaz cat cuprinde, mi-a consumat atunci 6,2% fata de 5% normal la viteza asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Ianuarie 19, 2016 Share Postat Ianuarie 19, 2016 » Post actualizat in 03 Dec 2015 14:25 Serios ..pe topiul asta nu se uita nimeni ??? care aveti bunavointa sa lasati un nr de telefon sau adresa de facebook .. de pde unde as putea gasi piese sau dezmembrari kawasaki en 500 va rog lasati un semn ... Ce ai mai facut cu modificarea ? ar exista o solutie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 Ce ai mai facut cu modificarea ? ar exista o solutie ... nu am mai facut nimic...ramane sa fie pierderea mea docamdata !!! si sa cumpar kit lant ... acum astept semn de la cel ce imi face ghidonul ... si mai astept ceva piese comandate de la kawasaki ..ca deh in tara nu le-am gasit ... dar mai caut aparatoarea lant asta in cazul in care o are cineva de vanzare ...ca nu as cumpara`o de la kawasaki ca are un pret exploziv » Post actualizat in 22 Jan 2016 13:13 Caut sa cumpar Aparatoare lant Kawasaki en 500 .....daca aveti careva va rog un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ross Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Va salut, Imi puteti spune ceva de curelele MEGADYNE SILVER de la Rombelt? Gen daca sunt ok, cati km au rezistat, sau daca inca rezista dupa n km... Mi-am comandat de la ei si as vrea sa stiu ce si cum. Am comandat 127 dinti, 40mm - 80 euro + tva Multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.