alex_en Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Placute am schimbat io. Am pus FERODO si acum ultima data EBC . Lichid de frana DOT 4. Gasesti peste tot si placute si lichid. Io am luat FERODO de la un magazin de piese auto si EBC de pe wemoto.com. Lichi de frana la fel, gasesti usor.Io nu ma bag la curea ca a mea e buna plus ca o mai am si pe cea veche in caz de domne fereste. Trebuie sa cauti placutele pentru modelul tau de motocicleta evident. Marca, model an toate detaliile. Interesant sit-ul ala...o sa ma uit si eu pe el. De cumparat tot timpul am nevoie de ceva. Ideea e ca as vrea sa-mi cumpar scarite originale dar nu gasesc la scootworks. Sunt cam in gaura cu banii acum pentru ca am bagat multi bani in reparatia motorului asa ca mai astept... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Eu asa am rezolvat pana la urma problema (provizoriu) cu axul cu came...l-am rectificat. Cureaua mea e noua...de asta am fost uimit ca scartaie...problema am rezolvat-o....cu apa. M-am speriat cand am vazut cata mizerie era pe acolo. Acum s-a stricat ceva senzor care dadea comanda de pornire ventilatorului de la racire...asa ca am facut (tot provizoriu) un buton si pornesc ventilatorul manual...ca daca nu, in 15 minute de mers prin oras imi fierbea motorul. uite temostatul de la radiator exact pe situl de care vorbeam http://www.bike-teile.de/index.php?seite=e...p;teilid=641558 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 (editat) . Ideea e ca as vrea sa-mi cumpar scarite originale dar nu gasesc la scootworks.... Alex-ule...! De cate ori sa repet? EBAY ! Ca doar nu-ti trebuie noi...Cand vrei,da-mi un tel.,sa te-nvatz cum sa cauti "Worldwide",dintr-un foc.E vorba de ebay,nu altceva. Editat Iulie 1, 2009 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cretzu_Dej Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Vreau sa imi cumpar un ape-hanger. Nu stiti unde gasesc asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Vreau sa imi cumpar un ape-hanger. Nu stiti unde gasesc asa ceva? Cred ca-ti dai seama,ca asta inseamna ca trebuie sa schimbi/prelungesti toate furtunele si cablurile, nu? ...Merita investitia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cretzu_Dej Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Cred ca-ti dai seama,ca asta inseamna ca trebuie sa schimbi/prelungesti toate furtunele si cablurile, nu?...Merita investitia? La cata bere aveam aseara in cap, merita. M-am uitat azi pe ebay la preturi si am facut un calcul mic si nu prea merita. Don't drink and post ). Scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Piese SH de En si aici http://www.teilweise-motorrad.de/ alegeti kawasaki din lista stanga si apoi EN Bj (an de fabricatie) 90-95 din coloana din dreapta; se pare ca doar pt modelele astea au. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Scuze,nu dati cu pietre...N-am rabdare,sa caut,stiu ca s-a mai scris......Cum e treaba cu robinetul ala? Ca e diferit ,fatza de Vulcan...Res - ok,e rezerva.Da' cum e cu Prin. si ON? la mine,am ON,OFF si Res. Clar ca buna-ziua. Scuze,inca o data. Vrea sa stie,un amic.Ieri,a trecut poligonul.Azi,si-a luat plasticul.Azi,a-nceput sa iasa si el,asa,usurel...Are EN-ul care a fost al lui Carcel,si p-orma al lui Sukhoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 ON = modu normal de lucru (in cazul in care ai si pri, probabil robinetul e vacuumatic pe pozitia asta); PRI = prime = alimentare directa (folosit atunci cand carburatoarele sunt goale dupa ce ai ramas fara benzina). ON/PRI de obicei nu e insotit si de OFF. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 alt site cu piese SH http://www.motorrad-mainz.de/html/warenlager.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 vand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 up Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Legat de curea: am intrat pe site-ul german al posesorilor de LTD - EN, http://www.en500.de/ si acolo am aflat de o firma care produce asa ceva la comanda; le-am scris vineri si azi mi-au raspuns cerand lungimea, latimea si nr de dinti ai curelei, pt a-mi face o oferta; azi ma apuc de masurat si le trimit datele sa vedem ce oferta au. Datele de contact ale firmei: Blatt & Co GmbH Im KlauenfuĂ 16 DE-74172 Neckarsulm Tel: + 49(0)7132 / 9761-0 Fax: + 49(0)7132 / 5886 eMail: info@gummi-blatt.de web: http://www.gummi-blatt.de/index.html va tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 up inca este de vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HunJoe Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Legat de curea: am intrat pe site-ul german al posesorilor de LTD - EN, http://www.en500.de/ si acolo am aflat de o firma care produce asa ceva la comanda; le-am scris vineri si azi mi-au raspuns cerand lungimea, latimea si nr de dinti ai curelei, pt a-mi face o oferta; azi ma apuc de masurat si le trimit datele sa vedem ce oferta au. Datele de contact ale firmei:va tin la curent - Hai Hai, ca deja toata lumea e curioasa, de cand cu "Operatiunea Cureaua" - Spunea careva mai devreme, sa luam mai multi, chiar daca inca nu trebuie, cred ca m-as baga si eu....desi nu am probleme.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 - Hai Hai, ca deja toata lumea e curioasa, de cand cu "Operatiunea Cureaua" - Spunea careva mai devreme, sa luam mai multi, chiar daca inca nu trebuie, cred ca m-as baga si eu....desi nu am probleme.... Pai operatiunea decurge bine: dupa ce le-am trimis dimensiunile si le-am spus ca este compatibila cu cea postata de alex_en POWERGRIP GT2 189014MGT40 , luata de el de la Scootworks, (v. pe la pag 23 aici pe topic), cei de acolo mi-au propus cureaua "Zahnriemen 1890 14M-HP 40 (mit 135 Zähnen)", tot cu 2 dinti mai putin, exact ca cea de la Scootworks, cu 152 Euro, transport inclus, ceea ce este super, avand in vedere ca alex a dat pe a lui, din sua, 230 Euro (din cauza transport scump si taxe; ea la Scootworks e 191 dolari iar la firma asta din germania 141,6 Euro deci cam la fel), plus ca ajunge mai sigur un colet din germania decat din sua; ieri le-am trimis numele si adresa mea, ei imi vor trimite un fel de bon de plata, eu le pun banii in cont si ei imi trimit cureaua; cam asta e procedura; nu e nevoie sa luam mai multi, pt ca transportul se face prin GLS (o firma germana de curierat, gen FedEx), care are si reprezentanta in Romania, si costa doar 10 E; si fratele meu are si el un EN si vrea o curea, dar am hotarat sa iau eu intai, sa vedem ce si cum, apoi comanda si el. Va tin la curent cu operatiunea si daca aveti nevoie de ajutor, cu cea mai mare placere. Eu am umblat pe net vreo 2 saptamani si am gasit una mai ieftina doar aici http://www.youngssurplus.com/tbelts.htm - in tabelul cu cap portocaliu pe care scrie 14mm Pitch - 37mm & 40mm Wide, pozitia 2, cu 85 dolari, dar le-am scris si nu mai aveau iar cu tot cu taxe si transport din sua nu era prea mare diferenta; plus ca firma mi se pare cam dubioasa, dupa aspect site; deci cred ca momentan firma asta germana, cu 96 ani de activitate, este cea mai serioasa si are cea mai buna oferta per total. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Are cineva idee cu cati dinti e mai mica cureaua de EN 450 ( LTD 454 ) comparativ cu cea de EN 500 ? Desi am citit vreo 2 manuale de reparatii inca nu am aflat care e diferenta , desi stiu ca este una . Daca stiti nu va abtineti si spuneti-mi si mie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Are cineva idee cu cati dinti e mai mica cureaua de EN 450 ( LTD 454 ) comparativ cu cea de EN 500 ? Desi am citit vreo 2 manuale de reparatii inca nu am aflat care e diferenta , desi stiu ca este una . Daca stiti nu va abtineti si spuneti-mi si mie . Eu nu stiu dar le poti numara si singur; vezi ca intr-unul din site-urile pe care le-am postat mai sus este de vanzare o curea pt. LTD, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Donrares Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Salutare iubitori de en - uri!!! am si eu una din 93, da care eram foarte multumit pana acum cateva zile..... am luat-o la 13339 km (probabil ireali) in februarie 2009 si am 17008... totul a mers ca uns, doar un reglat si sincronizat de carburatoare i-am facut si a mers brici.... acum cateva zile a inceput un tacanit la motor.....taca taca taca taca am dus-o la un prieten si i-a reglat jocul la tacheti.... problema persista.... am citit aici pe forum de la pag 25. - pana la 57... am invatat o multime de lucruri noi....Multumesc!!!! Sper sa nu fie problema foarte mare cu lantul.... nu sunt bani..... luni incepem la garaj sa lucram,. Sper ca in vreo 2 zilesa terminam//....va anunt, chiar pe dinafara cu mecanica nu suntem , si sper sa ne iasa... uratine succes... multumesc mult!!! Sa auzim de bine!!! Asfalt uscat pentru cine poate sa se plimbe..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Salutare iubitori de en - uri!!!am si eu una din 93, da care eram foarte multumit pana acum cateva zile..... am luat-o la 13339 km (probabil ireali) in februarie 2009 si am 17008... totul a mers ca uns, doar un reglat si sincronizat de carburatoare i-am facut si a mers brici.... acum cateva zile a inceput un tacanit la motor.....taca taca taca taca am dus-o la un prieten si i-a reglat jocul la tacheti.... problema persista.... am citit aici pe forum de la pag 25. - pana la 57... am invatat o multime de lucruri noi....Multumesc!!!! Sper sa nu fie problema foarte mare cu lantul.... nu sunt bani..... luni incepem la garaj sa lucram,. Sper ca in vreo 2 zilesa terminam//....va anunt, chiar pe dinafara cu mecanica nu suntem , si sper sa ne iasa... uratine succes... multumesc mult!!! Sa auzim de bine!!! Asfalt uscat pentru cine poate sa se plimbe..... si la mine se aude ceva ca un tacanit; nu e tare si dureaza cam un minut, pana se incalzeste motorul; ceva nu e in regula si tre sa o duc la doctor; dar ma intai ii schimb uleiul pe 20 w 50, poate fi si de aici; sa ne tii la curent cu reparatiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Donrares Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 si la mine se aude ceva ca un tacanit; nu e tare si dureaza cam un minut, pana se incalzeste motorul; ceva nu e in regula si tre sa o duc la doctor; dar ma intai ii schimb uleiul pe 20 w 50, poate fi si de aici; sa ne tii la curent cu reparatiile Luni si marti o sa lucrez la ea. Sper sa reusesc. Imi pare tare rau ca nu am putut merge la intrunirea de la Predeal...Asta este.... O sa va anunt ce-am rezolvat!! Sa auzim de bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Salutare iubitori de en - uri!!!am si eu una din 93, da care eram foarte multumit pana acum cateva zile..... am luat-o la 13339 km (probabil ireali) in februarie 2009 si am 17008... totul a mers ca uns, doar un reglat si sincronizat de carburatoare i-am facut si a mers brici.... acum cateva zile a inceput un tacanit la motor.....taca taca taca taca am dus-o la un prieten si i-a reglat jocul la tacheti.... problema persista.... am citit aici pe forum de la pag 25. - pana la 57... am invatat o multime de lucruri noi....Multumesc!!!! Sper sa nu fie problema foarte mare cu lantul.... nu sunt bani..... luni incepem la garaj sa lucram,. Sper ca in vreo 2 zilesa terminam//....va anunt, chiar pe dinafara cu mecanica nu suntem , si sper sa ne iasa... uratine succes... multumesc mult!!! Sa auzim de bine!!! Asfalt uscat pentru cine poate sa se plimbe..... Boala clasica pentru EN 500. Lantul de transmisie primara se uzeaza si se intinde fapt care generaeaza anumite batai sau tzacanit enervant cu motorul rece dar si in timpul mersului (cu o tonalitate mai scazuta in schimb). Aceeasi problema am avut-o si eu si am rezolvat-o prin inlocuirea lantului de transmisie cu unul nou din Anglia de pe www.wemoto.com. Am avut niste probleme cu comanda asta in sensul ca am primit alt lant dar l-am trimis inapoi si mi-au trimis ce-mi trebuia pana la urma, elegant, ba chiar am avut o reducere substantiala de 150 ron plus transportul suportat de mine catre Anglia cu primul lant. Asa ca puneti banu la ciorap si schimbati lantul de transmisie primara daca zgomotul de amplifica. Motorul meu facea atat de rau incat credeam ca gata gata se rupe ceva in el asa ca l-am schimbat si am scapat. Acum mai am un tzacanit foarte fin care este de la axele cu came care sunt cam uzate (pe admisie si evacuare). Urmeaza rectificare sau inlocuire, dupa buget. Vedem. Asta e fratilor, daca vreti sa mearga ceas...bagati bani. Spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Donrares Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Boala clasica pentru EN 500.Lantul de transmisie primara se uzeaza si se intinde fapt care generaeaza anumite batai sau tzacanit enervant cu motorul rece dar si in timpul mersului (cu o tonalitate mai scazuta in schimb). Aceeasi problema am avut-o si eu si am rezolvat-o prin inlocuirea lantului de transmisie cu unul nou din Anglia de pe www.wemoto.com. Am avut niste probleme cu comanda asta in sensul ca am primit alt lant dar l-am trimis inapoi si mi-au trimis ce-mi trebuia pana la urma, elegant, ba chiar am avut o reducere substantiala de 150 ron plus transportul suportat de mine catre Anglia cu primul lant. Asa ca puneti banu la ciorap si schimbati lantul de transmisie primara daca zgomotul de amplifica. Motorul meu facea atat de rau incat credeam ca gata gata se rupe ceva in el asa ca l-am schimbat si am scapat. Acum mai am un tzacanit foarte fin care este de la axele cu came care sunt cam uzate (pe admisie si evacuare). Urmeaza rectificare sau inlocuire, dupa buget. Vedem. Asta e fratilor, daca vreti sa mearga ceas...bagati bani. Spor la treaba ! Mesi mult de sfaturi... va tin la curent cu ce am rezolvat....... Week-end placut la toata lumea!!!Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Continuam epopeea "Cureaua": ieri am primit pe mail in format pdf bonul de comanda cu numele meu, al firmei, produsul, valoarea si contul iban in care sa virez banii, cei 152 E; m-am dus la Raiffeisen unde am card de debit (salariu) si de credit si mi-au spus ca tre sa-mi deschid cont in valuta iar tranzactia ma costa 46 E!!!! - niste handicapati care vor 30% din valoarea sumei pt. un transfer. Noroc ca un prieten mi-a spus de varianta ING si am fost la ei: cu 20 lei mi-am deschis un cont in lei si unul in valuta, apoi bag lei intr-unul si transfer euro in celalalt (gratis) si de acolo transfer in contul firmei, cu comision de 0,1% !!!! sau 35 lei pentru tot ce e sub aceasta suma (aici ma incadrez). Deci chiar daca aveti cont in valuta la alte banci, pt transfer bamcar ING e cea mai profitabila. Astept cardul sa pot baga lei in cont direct de la bancomatul lor apoi pe net fac tranzactia intai din lei in valuta in contul meu; apoi catre firma germana. To be continued..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Continuam epopeea "Cureaua": ieri am primit pe mail in format pdf bonul de comanda cu numele meu, al firmei, produsul, valoarea si contul iban in care sa virez banii, cei 152 E; m-am dus la Raiffeisen unde am card de debit (salariu) si de credit si mi-au spus ca tre sa-mi deschid cont in valuta iar tranzactia ma costa 46 E!!!! - niste handicapati care vor 30% din valoarea sumei pt. un transfer. Noroc ca un prieten mi-a spus de varianta ING si am fost la ei: cu 20 lei mi-am deschis un cont in lei si unul in valuta, apoi bag lei intr-unul si transfer euro in celalalt (gratis) si de acolo transfer in contul firmei, cu comision de 0,1% !!!! sau 35 lei pentru tot ce e sub aceasta suma (aici ma incadrez). Deci chiar daca aveti cont in valuta la alte banci, pt transfer bamcar ING e cea mai profitabila. Astept cardul sa pot baga lei in cont direct de la bancomatul lor apoi pe net fac tranzactia intai din lei in valuta in contul meu; apoi catre firma germana. To be continued..... Nu este adevarat ca ti se ia 46 de euro pentru o simpla tranzactie. Nu ai inteles bine ce comisioane se percep asa ca o sa scriu aici care ar fi : MasterCard in LEI Caracteristici card de debit in lei atasat contului curent, destinat persoanelor fizice, cetateni romani, precum si pentru cetatenii straini care lucreaza in cadrul ambasadelor, consulatelor si reprezentantelor altor tari in Romania sau in cadrul unor organizatii internationale cu sedii in Romania cardul foloseste disponibilul din acest cont, inclusiv linia de overdraft permite retrageri numerar la ATM ori POS si cumparaturi la comercianti, in Romania si strainatate card de debit embosat, in lei, pentru persoane fizice utilizare domestica si internationala utilizare in mediul electronic si manual Avantaje: Odata cu emiterea cardului, clientul beneficiaza de deschiderea unui cont curent in lei, care poate fi accesat prin intermediul cardului, de oriunde din tara sau strainatate: contul este alimentat in lei, iar in strainatate se realizeaza conversia automata in moneda tarii respective. - acces in mod direct la disponibilul din contul curent; - permite rezervarea de servicii in strainatate - permite efectuarea de plati pe internet - efectuare plati la comercianti sau retrageri de numerar oriunde in tara si in strainatate; - 0% comision la platile efectuate cu cardul la comerciantii din Romania si strainatate. - pana la 5 carduri pe cont Taxe si comisioane : Raiffaisen / ING Taxa de alimentare a contului de card prin depunere numerar la casieriile Raiffeisen Bank ---------------------------------Liber de taxe si/sau comisioane / 0 prin Self Bank Taxa lunara de administrare cont (indiferent de numarul de carduri atasate pe cont)--------------------------------------Standard: 1,50 Lei / Taxa initiala de emitere card------------------------15 Lei / 50 lei la ING Taxa anuala de administrare card------------------20 Lei/ 50 lei la ING Taxa inlocuire card la expirare----------------------0 lei / Taxa interogare sold cont prin intermediul ATM sau EPOS---------------------------0.3 Lei Taxa lunara de eliberare raport de activitate -----------------------------------------------0 Lei Comision pentru operatiuni comerciale : Operatiuni in strainatate--------------------------------0 % / 0 % la ING Operatiuni in Romania ----------------------------------0 % / 0 % la ING Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.