Kirk Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 A avut careva treaba in trecut, treaba cu hernii de disc, medici neurologi si RMN ieftin prin Cluj si poate sa impartaseasca informatiile. Sa stiu si eu care medic chiar se pricepe, si unde gasesc un RMN ieftin si bun, sa nu dau banii degeaba! Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kamikazee Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 (editat) A avut careva treaba in trecut, treaba cu hernii de disc, medici neurologi si RMN ieftin prin Cluj si poate sa impartaseasca informatiile. Sa stiu si eu care medic chiar se pricepe, si unde gasesc un RMN ieftin si bun, sa nu dau banii degeaba! Mersi! eu am 3 hernii de disc. RMN am facut la spitalul militar, la prima hernie, si am mai facut acum un an sau 2 la clinica particulara de pe Republicii, cea de pe dreapta cum cobori de la Obsession, si tomografie computerizata la clinica particulara de pe Victor Babes cu niste profesori. RMN la vre-o 4 mil, ala de la spitalul militar, si celalalt l-am facut pe CAS de la facultate, ca am intrat in ceva reduceri parca, si CT-ul l-am facut cu ajutorul unei prietene ca si studiu de caz pt medicina. dar e acuratete calumea si nu te radiaza ca la RMN Editat Decembrie 21, 2012 de kamikazee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Peter Alexandru Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 (editat) eu am 3 hernii de disc. RMN am facut la spitalul militar, la prima hernie, si am mai facut acum un an sau 2 la clinica particulara de pe Republicii, cea de pe dreapta cum cobori de la Obsession, si tomografie computerizata la clinica particulara de pe Victor Babes cu niste profesori. RMN la vre-o 4 mil, ala de la spitalul militar, si celalalt l-am facut pe CAS de la facultate, ca am intrat in ceva reduceri parca, si CT-ul l-am facut cu ajutorul unei prietene ca si studiu de caz pt medicina. dar e acuratete calumea si nu te radiaza ca la RMN Cum se manifesta ? cu dureri de sale in zona rinichilor si la miscari bruste parca te fulgera pina in talpa sau la genunchi?cu blocaje de spate ? e diferit de lombosciatica ? se poate confunda hernia de disc cu lombosciatica? ma refer la simptome . Editat Decembrie 21, 2012 de Peter Alexandru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 (editat) Hernia de disc apare pentru ca nu ridicati corect sarcini. Corpul uman nu este "proiectat " sa ridice in cumpana mase mai mari de 5 kg. Pentru mase mai mari (pana la 25kg-masa maxima recomandata ) este obligatorie ridicarea lor exclusiv prin genoflexiune, astfel incat masa sa se afle in interiorul bazei de sustinere(aria cuprinsa intre contururile ghetelor). Ajunge sa gresesti de cateva ori si te alegi cu o suferinta cronica si invalidanta. Perioadele acute apar in special in sezonul rece cand "racelile" inflameaza suplimentar zona. E vorba de discurile "de amortizare" dintre vertebre. Aceastea "pusca" afara, adica tind sa iasa dintre vertebre. Astfel preseaza asupra nervilor care trec prin maduva spinarii(in special nervii sciatici care comanda picioarele), ceea ce se traduce prin crize de lombosciatica.Efectul e dureri locale acute care impiedica miscarea mijlocului si amorteli (pareze) in membrele inferioare. Din pacate lombosciatica este si o boala a motociclistilor datorata socurilor incasate in "noada". Cu timpul discurile se uzeaza si herniaza difuz cu aceleasi efecte ca si cele produse prin ridicari incorecte de mase. In special chopperistii (suspensii tari si dure) sufera datorita calitatii proaste a drumurilor. O solutie valabila este utilizarea de perne cu gel care absorb varfurile de soc in locul discurilor intervertebrale. In plus e lege pentru orice motociclist, in special pentru cei clujeni (oras prin excelenta reumatogen) sa faca in fiecare an o cura de cel putin 10 zile de bai termale. Din ianuarie eu pornesc din nou "taxiul" de Felix si v-asi ruga sa fiti mai activi ca sa putem pleca acolo la costuri rezonabile.(sa umplem masina). Editat Decembrie 21, 2012 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Peter Alexandru Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 (editat) Merci Galen ! e clar ! ...motociclist...greutati...clima temperata...umeda...ceata...reumatism .Baile termale calde stiu sigur ca au efect bun . Marghita,Tasnad, etc .1 Data pe luna m-as inscrie in "taxi" din ianuarie incolo , Ca este mai rezonabil decat singur pe cont propriu . Ar trebui trecuta lombosciatica si hernia de disc ca boala profesionala si Guvernul pi-x-di sa subventioneze pt motociclisti 12 zile pe an de relaxare la orice baie termala.Ca de aceea platim CSS-urile pi-x-di .Cu cat ai mai multi km si ani de trauma psihica si fizica in motociclism cu atat mai multe negrese sa ne serveasca cu bere pe marginea piscinei Cu masaj inclus cu alifii de menta,eucalipt etc .La umbrelute nu am pretentii ca imi place soarele Editat Decembrie 21, 2012 de Peter Alexandru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redippy Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Guvernul pi-x-di sa subventioneze pt motociclisti 12 zile pe an de relaxare la orice baie termala.Ca de aceea platim CSS-urile pi-x-di . Perfect deacord ! Motociclist = 3 saptamani de tratament platit de stat. In plus mai propun sa se dea moca si vreo 200 l de benzina pt deplasarea la locul de tratament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Salut, Vreau sa cumpar o baterie VoltON ... ce parere aveti despre ele? Sunt cam la 60% din pretul unei baterii Varta ... Mersi fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herur Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 La LLumar pe Dorobantilor 17 (* Masterfoll ) Ei is aia cu 290 ron folia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Poly Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Salut, Vreau sa cumpar o baterie VoltON ... ce parere aveti despre ele? Sunt cam la 60% din pretul unei baterii Varta ... Mersi fain Mi-am luat in toamna dar e prea devreme sa ma pronunt.Dupa 2 zile am gasit Varta la acelasi pret Uita-te pe principalauto.ro.Sant reprezentanti Varta pe Cluj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Salut, Vreau sa cumpar o baterie VoltON ... ce parere aveti despre ele? Sunt cam la 60% din pretul unei baterii Varta ... Mersi fain Salut ! Eu sunt cu Varta, nu folosesc altceva. Dar din cati cunoscuti au optat pentru VoltOn ("pentru ca sunt foarte ieftine si tot baterii sunt") toti isi baga picioarele ( de fapt altceva) in ele ca sunt de toata flota. Recomand orice alta marca ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 mersi, varta sa fie atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Salut ! Eu sunt cu Varta, nu folosesc altceva. Dar din cati cunoscuti au optat pentru VoltOn ("pentru ca sunt foarte ieftine si tot baterii sunt") toti isi baga picioarele ( de fapt altceva) in ele ca sunt de toata flota. Recomand orice alta marca ! eu am patit invers. aveam volt on pe motor si am zis ca eau varta. am luat-o si in cateva zile facand enduro s-a crepat carcasa si curge lichidul. am lipit-o si o tin de forta majora si de atunci is cu volt on inapoi pe motor. insa chiar zilele astea le-am dat jos pe toate de pe motoare sa le incarc si sa le tin la cald. pe un scuter am yuasa, asa o venit ea. vreau sa zic ca ii diferenta de la cer la pamant intre aia si celelate. nici nu pot compara. si pe viitor o sa trec la toate pe gel. in enduro mai o scapi pe o parte. si la ultima tura din noiembrie nu mai pornea, numai impinsa. am zis ca ii incarcarea. de fapt 2 celule eura goale si incarcarea ii buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 fortec.ro, baterii cu gel. Raport calitate/pret mai bun nu stiu sa existe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kirk Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 (editat) Baterie cu gel...e lege in offroad. Eu de 4 ani doar cu gel am folosit. Pe cuvantul meu ca nici nu stiu cum sefoloseste una cu acid, si ce trebe sa umplu pe acolo Am avut Yuasa original, ca modelul de LC4 din 2002 cu astea veneau si cu asta s-a schimbat si ulterior si chiar a fost buna. Dar pretul era enorm fatza de alte alternative de pe piata. Am pus apoi un VoltOn, am ales-o pt. culoare si pt. pretul mic. Nu am avut probleme speciale cu ea. De 2 ani a mers brici. Nu stiu daca mai trece si iarna asta, dar la 150 lei cat a fost si-a scos banii. Editat Decembrie 21, 2012 de Kirk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kamikazee Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 Peter, si lombosciatica e boala urata. eu din 3 hernii, la 2 mi-s tasate discurile de tot si is roase, deci nici vorba sa mai intre la loc la operatie, pe scurt m-am supt. si e cum zici tu, fulgerari in talpa, blocat de spate, dureri in maduva, etc. daca le simti si tu astea, e bai, fa un control. eu de 7 ani am inceput sa fac colectie de hernii. am zis ca-s tanar si ca imi fac muschii spatelui tari sa am sustinere. asa am ajuns si la alealalte 2 ). plus ca asta e cu 2 taisuri. nu faci miscare, se moaie muschii din jurul coloanei, incepe sa nu mai aiba sustinere buna si apuci la dureri permanente. faci miscare, se intaresc muschii, nu te mai doare spatele, da-ti taseaza vertebrele si se mananca intre ele. eu am scazut in inaltime 1 cm in ultimii ani. Baterie volton am si eu pe motor, problema e ca am deconectat-o de la motor ca sa nu descarce in garaj, dar am uitat alarma ca e montata direct pe ea si mi s-a descarcat de tot si acum e moarta, nu mai pot face nimic cu ea. dar cand a mers am fost foarte multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 am luat yuasa, pret mai bun decat varta 400 fata de 480 si review-uri mai bune. trebuie ceva formatare la astea cu gel? citeam pe ceva forum ca bagi acidul inauntru si o incarci la un redresor cam 10 - 12 ore la un curent de maxim 2 ah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 eu am patit invers. aveam volt on pe motor si am zis ca eau varta. am luat-o si in cateva zile facand enduro s-a crepat carcasa si curge lichidul. am lipit-o si o tin de forta majora si de atunci is cu volt on inapoi pe motor. insa chiar zilele astea le-am dat jos pe toate de pe motoare sa le incarc si sa le tin la cald. pe un scuter am yuasa, asa o venit ea. vreau sa zic ca ii diferenta de la cer la pamant intre aia si celelate. nici nu pot compara. si pe viitor o sa trec la toate pe gel. in enduro mai o scapi pe o parte. si la ultima tura din noiembrie nu mai pornea, numai impinsa. am zis ca ii incarcarea. de fapt 2 celule eura goale si incarcarea ii buna. In noiembrie 2006 mi a venit motorul din Germania. A venit cu bateria slaba. In decembrie acelasi an am schimbat bateria cu Varta. Pentru modelul GTR 1000 este dat bateria de acumulator 12 v 18 Ah, polaritate inversata. Negasind ce era dat de producator,am cumparat ce era, adica 12v 16 Ah. Ei, din decembrie 2006 functioneaza cu bateria de 16 Ah, si cine ma cunoaste stie ca fac pe an cel putin odata concediu aiurea prin Europa. Iarna pana da zapada tot cu motorul,etc,etc. Nici odata nu am dat jos acumulatorul de pe motor,motorul stand afara sub prelata in curte. Cine stie fizica,stie ca temperaturile scazute incetinesc reactiile chimice,asta de fapt conservand bateria. CU CONDITIA CA BATERIA SA FIE PERFECT INCARCATA ! Deci, in conditiile date,normal ca mie imi poate spune oricine,orice,eu o stiu pe a mea ! Va rog sa ma credeti pe cuvant,nu am scris nimic din rautate,ci din sinceritate. Fiecare este liber sa faca cum crede de cuviinta. Cat priveste bateriile crapate pe enduro,eu inca nu am vazut un motor enduro sa aiba prinderea la baterie intacta si originala. Si tancurile T34 au baterii cu bacuri de ebonita,casante,dar asta nu inseamna ca se sparg. Asta daca bateria este fixata corect pe suportul ei,si suportul la randul lui pe cadru\sasiu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 am luat yuasa, pret mai bun decat varta 400 fata de 480 si review-uri mai bune. trebuie ceva formatare la astea cu gel? citeam pe ceva forum ca bagi acidul inauntru si o incarci la un redresor cam 10 - 12 ore la un curent de maxim 2 ah Da, alea cu gel trebe formatate, iar procedura este urmatoarea: Desfaci capacul, torni acidul de care pomeneai, comuti ampermetul de la redresor pe putere mai mare sau cel putin egala cu 50% -75% din capacitatea acumulatorului, si il pui la incarcat atatea ore cati volti are acumulatorul incarcat by default. Sau daca nu ai posibilitatea sa citesti pe el la ce tensiune lucreaza, il lasi la incarcat pana gelu' se transforma in electrolit si incepe sa bolboroseasca, Io asa am facut de fiecare data, si de 10 ani am inlocuit max 2 acumulatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 50% din capacitatea acumulatorului, adica daca e de 18 ah pun redresorul pe 9 ah? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Peter Alexandru Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 Peter, si lombosciatica e boala urata. eu din 3 hernii, la 2 mi-s tasate discurile de tot si is roase, deci nici vorba sa mai intre la loc la operatie, pe scurt m-am supt. si e cum zici tu, fulgerari in talpa, blocat de spate, dureri in maduva, etc. daca le simti si tu astea, e bai, fa un control. eu de 7 ani am inceput sa fac colectie de hernii. am zis ca-s tanar si ca imi fac muschii spatelui tari sa am sustinere. asa am ajuns si la alealalte 2 ). plus ca asta e cu 2 taisuri. nu faci miscare, se moaie muschii din jurul coloanei, incepe sa nu mai aiba sustinere buna si apuci la dureri permanente. faci miscare, se intaresc muschii, nu te mai doare spatele, da-ti taseaza vertebrele si se mananca intre ele. eu am scazut in inaltime 1 cm in ultimii ani. Baterie volton am si eu pe motor, problema e ca am deconectat-o de la motor ca sa nu descarce in garaj, dar am uitat alarma ca e montata direct pe ea si mi s-a descarcat de tot si acum e moarta, nu mai pot face nimic cu ea. dar cand a mers am fost foarte multumit E nasol un pic ... dupa o baie de Marghita nu am mai avut treaba 2 ani cu durerile astea , acum reincep simptomeler si mai rau decat anii trecuti . Ma gandesc acum si la seaua motorului ...si la gropile si denivelarile de pe drum . zbang..zbang...coloana , si ploile care miau facut geaca de piele din 3 kile 8 kile , si mi-a tinut de cald la sale. Cumva va fi ....La motociclat nu renunt , nici la iesit la padure si dormit acolo in cort pe pamant cu zilele , Prefer sa vin in manuri acasa da vreau sa savurez pina la ultima clipa natura. Oricum mi-au zis si dr de familie sa ma las de moto ca imi face spatele praf , da no ... Oi vedea ce-a si , Ce e sigur stiu ca apa fierbinte ce iese din pamant face bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 50% din capacitatea acumulatorului, adica daca e de 18 ah pun redresorul pe 9 ah? Inteleg ca habar nu ai de electrica...0744973166 Da'mi un tel maine si vorbim...de data asta am sa fiu serios :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Poly Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 Da, alea cu gel trebe formatate, iar procedura este urmatoarea: Desfaci capacul, torni acidul de care pomeneai, comuti ampermetul de la redresor pe putere mai mare sau cel putin egala cu 50% -75% din capacitatea acumulatorului, si il pui la incarcat atatea ore cati volti are acumulatorul incarcat by default. Sau daca nu ai posibilitatea sa citesti pe el la ce tensiune lucreaza, il lasi la incarcat pana gelu' se transforma in electrolit si incepe sa bolboroseasca, Io asa am facut de fiecare data, si de 10 ani am inlocuit max 2 acumulatori. Ce acid sa pui daca is cu gel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kirk Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 Ce acid sa pui daca is cu gel? Nici eu nu am priceput exact, dar cred ca sunt 2 feluri de baterii "pe gel". Unele pe care le iei gata formatate de la producator si care sunt inchise, capsulate, nu ai ce sa umblii la ele. Si mai exista un model "pe gel" care trebuie formatat si pe care o activezi tu, in momentul in care torni acidul ala care se transforma apoi in gel. Eu asa stiam. Dar poate ma insel. Ei cred ca vorbeau de a doua varianta de acumulator si noi ne gandeam la cele capsulate, formatate de producator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 Kirk si Poly... aveam mai mari petentii de la voi. :-( Postul la care faceti referire era un panflet!!! ------------- Bateriile noi cu acid nu se formateaza. Ele iti vin uscate , cu electrolitul separat. Torni acidul,astepti 15-20 minute...si e ready to race. Reactia acidului cu placile de Pb creaza tensiunea. Eu am pomenit de gel si acid pt ca lui Sufana ii cam lipsesc atat punctuatia cat si coerenta in exprimare. Bateriile se incarca la un curent cu val. de max 10% din capacitatea ei...vorbim de intensitate si NU tensiune. Adica de regula e max 1-1.5 A. Cum afli amperajul la care iti incarci bateria? Legi in serie un ampermetru la redresor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 Inteleg ca habar nu ai de electrica... 0744973166 Da'mi un tel maine si vorbim...de data asta am sa fiu serios :-) preferam sa fii serios de prima data ... am crezut ca te-ai exprimat gresit cu capacitatea, la redresorul meu pot regla doar intensitatea. banuiesc ca are ceva carte cu instructiuni. daca nu ma descurc dau un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.