Kamikazee Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Cand am intrat ieri la verla pe site nu am vazut-o pe aia de la Oracal , doar aia de la MacTac care ii 34 eur/mp , de ai am zis ca ii scump pai ti-am lasat un link mai sus. e 3M ce folosesc si cei de la oracal. daca e sa iesi la 4.5 euro la metru liniar, care e mai mult decat un metru patrat latimea fiind de 1.24 parca. eventual daca mai sunt doritori m-as baga si eu si facem o cheta si luam o rola si o impartim frumos cu rigla si apropo am eu o nelamurire legata de xenonul pe masina. ce m-ati sfatui sa iau pentru H4? 6000K, 8000K sau 10000K? din cate am observat la 8000K am gasit de 330 de lumeni, 6000K fiind putin mai slab la capitolul asta, dar ma intereseaza si ce culoare dau, si durata de viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) pai ti-am lasat un link mai sus. e 3M ce folosesc si cei de la oracal. daca e sa iesi la 4.5 euro la metru liniar, care e mai mult decat un metru patrat latimea fiind de 1.24 parca. eventual daca mai sunt doritori m-as baga si eu si facem o cheta si luam o rola si o impartim frumos cu rigla si apropo am eu o nelamurire legata de xenonul pe masina. ce m-ati sfatui sa iau pentru H4? 6000K, 8000K sau 10000K? din cate am observat la 8000K am gasit de 330 de lumeni, 6000K fiind putin mai slab la capitolul asta, dar ma intereseaza si ce culoare dau, si durata de viata 6000k e 95% din ce vezi tu prin oras la cei care au montat xenon...e acea lumina alba , 4300 k se monteaza din fabrica pe masinile care au lupa la far...are lumina mai galbuie.. 8000k si 10000k sunt mai spre mov si is mai mult de efect am vazut pe un xr montat 10.000k dar zicea omu ca nu prea vede mare lucru...cele mai recomandate sunt cele de 6000 k...ia si tu leg cu vlad 0740.579.577 are preturi foarte bune la xenon si el te pooate lamuri cel mai bine si cu tipul de xenon care ti se potriveste pe masina sau moto Editat Februarie 20, 2013 de timberland0910 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radoo_cj Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 bun, am fost azi la verla si aceiasi folie ca si aia din link-ul postat de kamikaze(marca, model , tot identic), care ii la 1,52m latime , 150 eur/coala de 30 metri , la verla costa 290 lei/metru liniar si ii ,culmea, si oferta ) Deci verla nu are preturi chiar asa decente pana la urma *kamikazee , ma inscriu si eu la vreo 5 metri de folie daca se comanda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 in legatura cu xenoanele am si eu o nelamurire...se pare ca mi sa ars la mobra pe partea dreapta...iar la mine e fi faza lunga si scurta pe el...cand dau lunga becul se trage inauntru, acum pe bec scrie 6000k da nu is lamurit ce eeste...daca ar fi sa dau cu ghici, ash spune ca este H4 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Da, H4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Poly Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 si apropo am eu o nelamurire legata de xenonul pe masina. ce m-ati sfatui sa iau pentru H4? 6000K, 8000K sau 10000K? din cate am observat la 8000K am gasit de 330 de lumeni, 6000K fiind putin mai slab la capitolul asta, dar ma intereseaza si ce culoare dau, si durata de viata Eu te-as sfatui sa pui 4300,cu 6000 pe drum ud noaptea, se vede rau.Iti spun din experienta proprie.Ce-i fain la astea de 6000,ca se vad foarte bine marcajele albe si semnele de cirulatie,noaptea. pai ti-am lasat un link mai sus. e 3M ce folosesc si cei de la oracal. daca e sa iesi la 4.5 euro la metru liniar, care e mai mult decat un metru patrat latimea fiind de 1.24 parca. eventual daca mai sunt doritori m-as baga si eu si facem o cheta si luam o rola si o impartim frumos cu rigla si apropo am eu o nelamurire legata de xenonul pe masina. ce m-ati sfatui sa iau pentru H4? 6000K, 8000K sau 10000K? din cate am observat la 8000K am gasit de 330 de lumeni, 6000K fiind putin mai slab la capitolul asta, dar ma intereseaza si ce culoare dau, si durata de viata Eu te-as sfatui sa pui 4300,cu 6000 pe drum ud noaptea, se vede rau.Iti spun din experienta proprie.Ce-i fain la astea de 6000,ca se vad foarte bine marcajele albe si semnele de cirulatie,noaptea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 pai ti-am lasat un link mai sus. e 3M ce folosesc si cei de la oracal. daca e sa iesi la 4.5 euro la metru liniar, care e mai mult decat un metru patrat latimea fiind de 1.24 parca. eventual daca mai sunt doritori m-as baga si eu si facem o cheta si luam o rola si o impartim frumos cu rigla si apropo am eu o nelamurire legata de xenonul pe masina. ce m-ati sfatui sa iau pentru H4? 6000K, 8000K sau 10000K? din cate am observat la 8000K am gasit de 330 de lumeni, 6000K fiind putin mai slab la capitolul asta, dar ma intereseaza si ce culoare dau, si durata de viata cel mai ok ii 4300k, cum zicea si Poly, cand ii ud pe jos alea de la 6000 in sus, se vede tare rau, parca nici nu ai luminile aprinse. la 4300 ii culoarea alba cu foarte foarte putina tenta spre albastru, dar putin. la 6000 ii lumina aia albastra. 8000 si 10000k alea deja nu is pt vazut is numai pt design. pe masina am lupe si ii chiar bine cum se vede cu 4300. si pe motor tot 4300 am avut dar fara lupa si se vedea beton si daca ii reglat faru, nu deranjezi absolut pe nimeni daca nu ai lupe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kamikazee Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 cel mai ok ii 4300k, cum zicea si Poly, cand ii ud pe jos alea de la 6000 in sus, se vede tare rau, parca nici nu ai luminile aprinse. la 4300 ii culoarea alba cu foarte foarte putina tenta spre albastru, dar putin. la 6000 ii lumina aia albastra. 8000 si 10000k alea deja nu is pt vazut is numai pt design. pe masina am lupe si ii chiar bine cum se vede cu 4300. si pe motor tot 4300 am avut dar fara lupa si se vedea beton si daca ii reglat faru, nu deranjezi absolut pe nimeni daca nu ai lupe. pai si atunci cam ce ar fi mai ok? 4300k pe scurta si 6000k pe lunga daca oricum nu o folosesc asa de mult? sau nu mai are rost si las halogene pe lunga. app nu am lupe, e far normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) pai si atunci cam ce ar fi mai ok? 4300k pe scurta si 6000k pe lunga daca oricum nu o folosesc asa de mult? sau nu mai are rost si las halogene pe lunga. app nu am lupe, e far normal Pune 4300 sau 5000, maxim 6000 (vede bine si 6000), in nici un caz mai mult de atat! Am avut 2 mobre pe care am avut 6000 si vede f bine noaptea, pe ploaie nu am mers noaptea. La masina am avut de 5000. De la 8000, 10000 in sus e pentru masini tunate, expozitii, etc Editat Februarie 21, 2013 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Poly Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 pai si atunci cam ce ar fi mai ok? 4300k pe scurta si 6000k pe lunga daca oricum nu o folosesc asa de mult? sau nu mai are rost si las halogene pe lunga. app nu am lupe, e far normal Eu am pe masina ,pe scurta xenon de 6000 si pe lunga halogen.Cand aprind faza lunga, aproape nu se observa. Eventual,daca vrei sa lasi halogen pe lunga,pune-ti de la 100w in sus. Eu am pe masina ,pe scurta xenon de 6000 si pe lunga halogen.Cand aprind faza lunga, aproape nu se observa. Eventual,daca vrei sa lasi halogen pe lunga,pune-ti de la 100w in sus. M-am gandit, ca poate nu toti stiu care sant riscurile de a pune becuri de la 100w in sus:se poate arde blocul de lumini,se poate sparge/topi sticla/plasticul farului,se poate arde releul de incarcare. Asa ca fiecare pe riscul lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kamikazee Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 pai in cazul asta halogen de 75W de lumina alb-albastruie pe faza lunga si xenon pe scurta de 4300 daca e albastruie. albastru imi convine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_Gabriel Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Pune-ti de 6000k pe faza scurta, asa am eu pe masina si am avut si pe moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Poly Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 pai in cazul asta halogen de 75W de lumina alb-albastruie pe faza lunga si xenon pe scurta de 4300 daca e albastruie. albastru imi convine albastruie e de 6000,4300 alb cu tenta spre galben,3000 galben pentru ceata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) pai in cazul asta halogen de 75W de lumina alb-albastruie pe faza lunga si xenon pe scurta de 4300 daca e albastruie. albastru imi convine da un tel cand vrei sa vezi cum arata 4300k la culoare. alea le am acuma montate pe masina. pe faza lunga am halogen H1de 55w. de 75w nu cred ca exista. si am un prieten care are de 6000k montate pe masina. le punem una langa alta si facem o comparatie. Editat Februarie 21, 2013 de bucurmarius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cervo Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Am si eu o nelamurire. Manualul de rearatii pt BMW R 1100GS imi da ca si caracteristici ale uleiului motor urmatoarele: Brand-name HD oil for four-stroke spark-ignition engine, API classifications SE,SF,SG; combination with CC or CD specification. Eu m-am uitat prin pravalii la uleiuri, mai exact 20w50, dar clasificarea API nu corespunde cu cea de mai sus. Ma poate lamuri si pe mine cineva cum e cu aceste coduri? Multzam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Am si eu o nelamurire. Manualul de rearatii pt BMW R 1100GS imi da ca si caracteristici ale uleiului motor urmatoarele: Brand-name HD oil for four-stroke spark-ignition engine, API classifications SE,SF,SG; combination with CC or CD specification. Eu m-am uitat prin pravalii la uleiuri, mai exact 20w50, dar clasificarea API nu corespunde cu cea de mai sus. Ma poate lamuri si pe mine cineva cum e cu aceste coduri? Multzam. Aici e raspunsul la intrebarea cu clasificarea API: http://www.pqiamerica.com/apiserviceclass.htm Cat despre specificatile CC si CD, se refera la faptul ca poti folosi ulei de masina deoarece aditivii din el nu vor afecta ambreajul(acesta nu este acoperit de uleiul din motor ca la majoritatea motocicletelor). Aici e raspunsul mai exact si pentru CC si CD: http://www.oilspecifications.org/api_eolcs.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Am si eu o nelamurire. Manualul de rearatii pt BMW R 1100GS imi da ca si caracteristici ale uleiului motor urmatoarele: Brand-name HD oil for four-stroke spark-ignition engine, API classifications SE,SF,SG; combination with CC or CD specification. Eu m-am uitat prin pravalii la uleiuri, mai exact 20w50, dar clasificarea API nu corespunde cu cea de mai sus. Ma poate lamuri si pe mine cineva cum e cu aceste coduri? Multzam. Am si eu o nelamurire. Manualul de rearatii pt BMW R 1100GS imi da ca si caracteristici ale uleiului motor urmatoarele: Brand-name HD oil for four-stroke spark-ignition engine, API classifications SE,SF,SG; combination with CC or CD specification. Eu m-am uitat prin pravalii la uleiuri, mai exact 20w50, dar clasificarea API nu corespunde cu cea de mai sus. Ma poate lamuri si pe mine cineva cum e cu aceste coduri? Multzam. ia legatura cu dan cata 074-729-4113 ca este specialist in bmw boxer si nunumai si el sigur te lamureste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Cine cunoaste un strungar sau cine se poate ocupa de urmatoarea problema: Surubul care strange axul de la roata din fata s-a rupt, doresc sa indepartez bucata ramasa in interior fara sa distrug filetul.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cervo Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Aici e raspunsul la intrebarea cu clasificarea API: http://www.pqiamerica.com/apiserviceclass.htm Cat despre specificatile CC si CD, se refera la faptul ca poti folosi ulei de masina deoarece aditivii din el nu vor afecta ambreajul(acesta nu este acoperit de uleiul din motor ca la majoritatea motocicletelor). Aici e raspunsul mai exact si pentru CC si CD: http://www.oilspecifications.org/api_eolcs.php ia legatura cu dan cata 074-729-4113 ca este specialist in bmw boxer si nunumai si el sigur te lamureste multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 (editat) daca are cineva de vanzare o armura pt enduro marimea m rog sa imi lkase pm ...multumesc Editat Februarie 24, 2013 de timberland0910 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Cine cunoaste un strungar sau cine se poate ocupa de urmatoarea problema: Surubul care strange axul de la roata din fata s-a rupt, doresc sa indepartez bucata ramasa in interior fara sa distrug filetul.Multumesc Nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Cumperi un set de extractoare de suruburi, dai cu spray degripant acolo, incalzesti cu un foehn industrial, ca aluminiu are alt indice de dilatare decat otelul din care e facut surubul tau, dai o gaura in surubul rupt si bagi extractorul si incepi sa il desfiletezi. Ordinea nu e neaparat corecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Cumperi un set de extractoare de suruburi, dai cu spray degripant acolo, incalzesti cu un foehn industrial, ca aluminiu are alt indice de dilatare decat otelul din care e facut surubul tau, dai o gaura in surubul rupt si bagi extractorul si incepi sa il desfiletezi. Ordinea nu e neaparat corecta Multumesc dar din pacate nu prea detin scule in cluj .Cred ca merge sa fac doua gauri, sa bag o surubelnita si sa desfiletez, dar daca nu am cu ce da gauri degeaba :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Merge si urmatoarea metoda: 1.Folosesti un boltz de puscat in beton. Ii pui pe partea filetata doua piulite blocate una in alta ca sa poti apoi desfileta cu cheia. 2. Folosesti bateria motorului si un cablu ca lumea de dat curent(de ala de diesel). Conectezi +-ul bateriei prin cablu la bolt (minusul e conectat deja bateria fiind pe motor). 3. Acuma vine partea de finete, daca nu ai indemanare mai bine renunti. Atingi varful boltului de centrul surubului rupt. Rezulta un arc voltaic care sudeaza boltul de surub si in acelasi timp incalzeste aluminiul in care acesta este blocat. Asa ca il poti scoate imediat dupa ce s-a racit (nu mai e rosu) desfiletand cu cheia boltul de puscat. Ideea e ca trebuie dozata atent actiunea, ca sa se sudeze bine boltul de surub fara sa bulesti acumulatorul. 4. Ajutor: Inainte sa sudezi puncteazi in centru surubul blocat cu un dorn ascutit si ciocanul. Cu mana stanga tii clestele cablului de curent de pe + baterie sa il poti scoate imediat ce boltul s-a sudat. Personal am folosit metoda de N ori la tot felul de suruburi rupte in aluminiu sau fonta in special la cele aflate in locuri ascunse unde nu incapeam cu extractoare, ulterior la orice surub blocat . Asa am scapat de demontat galeria de edmisie la cielo pentru surubul de intinzator rupt (caz clasic). Dar fiecare o aplica pe raspundere proprie! Daca ai aparat de sudura il folosesti in locul bateriei si elimini riscul deteriorarii acumulatorului (risc mic daca esti iute de mana, dar exista). Atentie si la maini, se folosesc manusi de sudura si ceva ochelari de soare macar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Domnul Dan Cata merita tot respectul!Mi-a scos surubul, nu a fost usor si acum inteleg de ce am fost refuzat de cateva persoane, e nevoie de multa rabdare, efort si trebuie sa fii foarte grijuliu.Multumesc inca odata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.