Sari la conținut

vipu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

M-am gandit sa zic si cum s-a rezolvat, nu doar sa scriu si sa cer sfaturi. Le multumesc si celor care au raspuns dupa pt a ma ajuta cu transportul. Am rezolvat in seara aceea cu un alt tip foarte ok.

 

Am dus-o la SF Moto (unde btw am avut o experienta placuta in ciuda costului pieselor de inlocuit :) ). De pornit a pornit dupa schimbarea bujiilor, dar nu mergea bine.

 

Lipseau niste o-ring-uri foarte mici din carburatoare (mana ultimului "mecanic") care le-am rezolvat cu kit-uri de reparatie, flansele de admisie erau aproape crapate - le-am schimbat, o diafragma era sparta - schimbata.

 

Pe langa toate astea, rezervorul superior (cel vizibil) e cam ruginit pe interior si cam baga mizerie in cel mare si apoi in carburatoare. Rezervorul mare a fost curatat - ocazie cu care s-a gasit o cantitate surprinzatoare de ulei in benzina. Nu intrebati de unde, ca nu stiu.

 

Concluzia e ca am cumparat o motocicleta care a stat mult si care a fost gestionata mecanic de amatori sau rau-intentionati. Sa speram ca nu mai descopar prea multe.

 

.... acum țăcăne ceva la motor - cilindrul din fata, sus ... vom vedea.

 

 

 

 

Salutare,

 

Am o Yamaha Virago 535 din 1995 care aseara dupa ce am pornit-o si a stat putin cu socul tras (aprox 1 min) la cam 50% s-a oprit brusc. Am mai reusit sa o pornesc, insa se simte ca merge impiedicat si ramane putin timp pornita dupa care se opreste iar.

 

De dimineata am mai incercat o data dar am mutat alimentarea din rezerva. A pornit cu socul (dar mergea mai slab), am lasat socul, am tras putin de acceleratie si dupa doua secunde s-a oprit iar.

 

Intrucat aseara era bezna si azi de dimineata ma grabeam la servici am lasat-o asa si n-am apucat sa verific nimic.

 

De mentionat ca Benzina sigur este in rezervor (e chiar cam 85% plin). Filtrul de aer l-am schimbat de aprox 1 luna.

 

Am inca "garantie" de la Sermoto, insa si acolo trebuie sa o duc eu sau sa platesc costurile de transport. Mecanicul la care am mai umblat (nu de la Sermoto) e in concediu :)

 

Ce sa incep sa verific sau ce imi recomandati sa fac? Stiu ca rezervorul superior (cel mic de aprox 3 litri) are un strat subtire de rugina si mi-e sa nu fi intrat rugina impreuna cu benzina in carburatoare.

 

Mersi anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Am si eu o problema. Mi s-a rupt piesa de metal ce comanda semnalizarea. Oare se poate suda sau lipi? Cele doua bucati din prima poza trebui sa fie unite precum in a doua imagine.
Multumesc anticipat!

post-22744-0-92376800-1410460017_thumb.jpg

post-22744-0-88496200-1410460039_thumb.jpg

Editat de ggabriel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti pot imprumuta eu o tubulara,facuta expre pt asta.Dar trebuie sa tai mufele.Zilele trecute,le-am schimbat si eu :)

astazi incerc sa dau jos tabla care mi-ar lasa loc mai mult la sonda.

daca se complica treaba, te contactez si o sa folosesc cheia aia.

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...