Sari la conținut

vipu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare!

 

ma poate ajuta cineva cu informatii despre starea drumului http://goo.gl/maps/niizy (daca sunt multe gropi denivelari etc ) mentionez ca vreau sa merg cu un chopper si cu pasager,eventual daca stie cineva si o pensiune la un pret mai acceptabil este bine venita si aceasta informatie

 

va multumesc anticipat !

 

asfalt uscat tutror!



salutare!

 

ma poate ajuta cineva cu informatii despre starea drumului http://goo.gl/maps/niizy

(daca sunt multe gropi denivelari etc ) mentionez ca vreau sa merg cu un chopper si cu pasager,eventual daca stie cineva si o pensiune la un pret mai acceptabil este bine venita si aceasta informatie

va multumesc anticipat !

 

asfalt uscat tutror!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

 

ma poate ajuta cineva cu informatii despre starea drumului

Salut,

Baia Mare -Baia Sprie -excelent

Baia Sprie-Sighetul Marmatiei - in buna regula (posibil sa te scuture putin pe chopper)dar foarte virajat si pitoresc deasemenea(ai de trecut pasul Gutai).

Sighet-Moisei-excelent, pitoresc!

Moisei -Borsa pasul Prislop- ei tine-te bine! horror!Chiar si cu semienduro, horror! Nu cred ca mai are termen de comparatie in Romania.

pana aici info proaspata (anul asta)

de acum info de 2 ani:

 

Pasul Prislop-Vatra Dornei drum peticit cu sectoare in constructie, cu sectoare erodate de revarsari nerecomandat de facut cu chopperul. Altfel foarte pitoresc-valea Bistritei.

Recomand de la Viseu ocolul prin Nasaud-Bistrita-Vatra Dornei pentru drumul bun si deasemenea pitoresc.

Si daca ajungi in vatra Dornei, ulterior excursie prin toata Bucovina.Sa faci din Vatra Dornei triunghiul Campulung -Radauti-Gura Humorului-Campulung! Peisaje fantastice, drumuri excelente! Oameni foarte primitori. Pensiunea Sucevita-raiul pe pamant!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In speranta ca e cineva de aici care se pricepe... Nu ca si mine adica deloc... As avea nevoie de cineva care sa poata sa imi refaca toata instalatia electrica ( sa imi schimbe firele cu altele noi ) la mobrita mea virago 250 din 89 .... daca e cineva care se pricepe va rog un pm ...

0740579577 VLAD

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Baia Mare -Baia Sprie -excelent

Baia Sprie-Sighetul Marmatiei - in buna regula (posibil sa te scuture putin pe chopper)dar foarte virajat si pitoresc deasemenea(ai de trecut pasul Gutai).

Sighet-Moisei-excelent, pitoresc!

Moisei -Borsa pasul Prislop- ei tine-te bine! horror!Chiar si cu semienduro, horror! Nu cred ca mai are termen de comparatie in Romania.

pana aici info proaspata (anul asta)

de acum info de 2 ani:

 

Pasul Prislop-Vatra Dornei drum peticit cu sectoare in constructie, cu sectoare erodate de revarsari nerecomandat de facut cu chopperul. Altfel foarte pitoresc-valea Bistritei.

Recomand de la Viseu ocolul prin Nasaud-Bistrita-Vatra Dornei pentru drumul bun si deasemenea pitoresc.

Si daca ajungi in vatra Dornei, ulterior excursie prin toata Bucovina.Sa faci din Vatra Dornei triunghiul Campulung -Radauti-Gura Humorului-Campulung! Peisaje fantastice, drumuri excelente! Oameni foarte primitori. Pensiunea Sucevita-raiul pe pamant!

Mersi foarte frumos de precizare! Am sa evit acel drum!

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi,

As dori sa iau legatura cu proprietari de burgman 650 ... din cluj

Doresc sa achizitionez unul si as dori sa schimb cateva vb cu cei care detin acest model dar nu numai

 

Multumesc

» Post actualizat in 21 Jun 2014 12:14

Salutare colegi,

As dori sa iau legatura cu proprietari de burgman 650 ... din cluj

Doresc sa achizitionez unul si as dori sa schimb cateva vb cu cei care detin acest model dar nu numai

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.
Am o intrebare care nu tine neaparat de "motociclete", dar e tot pe doua roti, are motor ( chiar daca e de drujba )
E un mini chopper cu motor in 2 timpi, pornire cu ata ( are o rola pe cre e infasurata o ata care se strange actionata de un arc ). Motorul nu a fost pornit de 2 ani. I-am facut o revizie, bagat benzina amestec, verificat tot si cand i-am dat contact, surpriza, a cazut contactul. Adica s-a spart contactul cand am bagat cheia in el, parca era de zahar. Am taiat firele, pentru ca nu se mai putea pune contactul la loc si nici nu imi dadeam seama de cum erau firele in contact, am tot facut permutari sa vad cam care fir cu care trebuie unit. Nu mi-a reusit. Atasez o poza cu firele, poate stie careva cam care trebuie cu care lipit. Motorul e in Floresti dar sincer nu prea am chef sa ma deplasez la nu stiu ce serviceuri pentru interventie

 

 

post-22735-0-27634900-1403633078_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dapai din cate am vazut e un "motor standard de drujba" :)

Si cutiuta aia de langa baterie ce e? Nu e cumva un fel de cdi mai primitiv cum e la MINSK?

Daca ar fi motor standard de drujba nu ar avea baterie . Plus ca in loc de contact ar avea doar un fir legat la un intrerupator . Cealalata parte a intrerupatorului ar fi legata la masa.

Parerea mea ...

» Post actualizat in 25 Jun 2014 21:49

A , si inca ceva . Bateria ai incarcat-o cat de cat. Are curent in ea ? Ca daca e foarte terminata s-ar putea sa ia tot curentul de la demaror si sa nu-ti mai dea scanteie. Nu are cumva ceva beculet in bord de neutral sau de pozitie ? Ca asa ti-ai putea da seama care din cele 4 fire ar fi de contact.

Editat de mezutu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am incarcat bateria, o sa o pun la incarcat. nu are beculet de neutral dar are semnalizare, far, stopuri, stop pe frana....o sa incarc bateria si sa vedem apoi....


» Post actualizat in 27 Jun 2014 12:09

Am mai inspectat azi motorul si am mai tras urmatoarele concluzii :)

In partea de jos a motorului e o "bula" de cauciuc, transparenta. Cred ca cu ea se trage benzina....dar in ea nu e benzina, trebuie sa fie?

Am gasit un fir care vine de la baterie, e firul de masa, e desprins de motor, era desprins de muta vreme, motorul a functionat si fara el.....

La motor merg doua fire, unul negru si unu rosu, sau merg de la motor....?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună tuturor,

sunt in căutarea unei piese care arată că şi cel din imaginea atasata

http://www.gbmotorcycleproducts.com/ekmps/shops/vgoosey2304/images/honda-st1100-1100a-swing-arm-socket-tool-swinging-arm-swingarm--383-p[ekm]300x284[ekm].jpg

Vreau sa desfac furca spate la un CBR.

Aveti idee cine poate să îmi împrumute o asemenea scula pt câteva zile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...