Sari la conținut

Am modificat aprindere si acum nu se tureaza


secbiker
 Share

Postări Recomandate

Ma adresez voua daca a mai modificat cineva Peugeot Elyseo cu imobilizator, deoarece am la mine unul la care ia disparut scanteia. Am renuntat la aprinderea originala si am adaptat un cdi DC12v de Kymco. Are scanteie buna, porneste usor, tine relantiul frumos dar cand sa-l accelerezi ezita destul de mult dupa care intra cumva in ture, din cauza asta nu are putere, are simptome ca si cand se buleste bujia. Am incercat tot felul de reglaje la carburator, distanta bujie, in trecut a mai gaurit si doua pistoane pana sa ajunga la mine. Parca punctul de aprindere nu este la locul lui. Va pun si ghid de modificare asemanator cu ce am facut si eu doar ca acolo s-a schimbat si statorul modificand aprinderea pe curent alternativ. Astept pareri de unde sa vina problema.

http://elystar.ardane.com/nonchipkey-en.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta stiu si eu ca scanteia trebuie sa fie inainte de PMS. Oare acel cdi cu care a fost echipat din fabrica sa-si modifice avansul in fundtie de turatie?

Se poate si treaba asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta stiu si eu ca scanteia trebuie sa fie inainte de PMS. Oare acel cdi cu care a fost echipat din fabrica sa-si modifice avansul in fundtie de turatie?

chiar link-ul spune ca cdi-ul asta nou necesita alta aprindere,deci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar teoretic trebuia sa functioneze si asa, ca altfel faceau si ei ca mine deoarece asa tai niste fire si identifici plusul, minusul, cititorul si firul care duce la bobina. Eu suspectez avansul care ar trebui cumva modificat sa mearga cumva in toate regimurile de turatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar teoretic trebuia sa functioneze si asa, ca altfel faceau si ei ca mine deoarece asa tai niste fire si identifici plusul, minusul, cititorul si firul care duce la bobina. Eu suspectez avansul care ar trebui cumva modificat sa mearga cumva in toate regimurile de turatie.

Asta ti-am spus si eu !

Spor la treaba ! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avansul nu este corect.

Asta din cauza ca cdi-ul se monta pe alt tip de motor.

Acel tip de motor are senzorul de impulsuri (care citeste pozitia pistonului) montat in alta pozitie.

Diferenta este mica (pana in 15 grade) ca altfel nu iti pornea motorul.

Noul cdi introduce un alt timp de intarziere al impulsului (fata de cdi-ul original)pana sa comande scanteia.

De aceea ai avansul foarte mare (asta din ce spui tu ca se intampla).

Daca nu se poate schimba avansul eletronic din cdi (printr-o rezistenta intre anumiti pini - rar modelul asta)... nu ai ce sa ii faci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai numai asta poate sa fie, ca scanteie da si la un 1 cm. Mai am o Honda X8R pe care la fel a murit cdi-ul, avea un cdi tunning Malossi cu care mergea foarte bine. Acum a primit un cdi DC 12 v cu 4 pini (chinezesc) si acesta nici nu imi porneste doar da unele semne slabe. Cred ca si aici este vorba de momentul scanteii. Am sa incerc sa inversez cdi-urile in sensul ca ala care este copie Kymco sa-l pun pe Honda si invers. Maine va comunic si rezultatul. In continuare astept sugestii cum sa modific punctul de aprindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu se poate schimba avansul eletronic din cdi (printr-o rezistenta intre anumiti pini - rar modelul asta)... nu ai ce sa ii faci.

Ba da, mai poate sa muta senzorul pe o pozitia care corespunde cu ii place CDI ala.

Dar si atunci daca CDI are avans variabil cu turatie, e posibil sa fie curba asta nu chiar optimal pentru motor pe care este montat acuma.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am lasat aprinderea originala si am adaptat cdi dc. Pe siteul respectiv au adaptat o aprindere de Honda impreuna cu un cdi de curent alternativ.

Eu am alta intrebare: de ce ai modificat instalatia? Ai pierdut cheile? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Peugeot-ul pur si simplu nu mai a dat scanteie, cdi-ul original nu cred ca e ars cred ca imobilizatorul sa bulit. Dadea la automat dar nimic. Oricum ieri am avut inspiratia sa incerc Peugeotul cu cdi-ul DC cu 4 pini si merge mult mai bine, de Honda sa nu mai zic ca a pornit imediat si merge perfect cu cdi 6 pini DC copie Kymco. Asa ca in 5 minute am rezolvat o problema cu care ma chinuiam de o luna.

post-15045-1295985597_thumb.jpg

post-15045-1295985615_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Da am mai umblat putin la avans in sensul ca am deplasat cat am putut senzorul magnetic, merge binisor, dar nu cum ar merge cu cdi original. La alta Honda x8r am comandat cdi identic cu cel care am descoperit ca functioneaza si surpriza asta nu a vrut sa se mai tureze. In concluzie aceste cdi-uri chinezesti arata identic, pe cutie scrie la fel dar au alt avans fapt pentru care trebuie sa ai noroc cand gasesti unul cu care functioneaza bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma adresez voua daca a mai modificat cineva Peugeot Elyseo cu imobilizator, deoarece am la mine unul la care ia disparut scanteia. Am renuntat la aprinderea originala si am adaptat un cdi DC12v de Kymco. Are scanteie buna, porneste usor, tine relantiul frumos dar cand sa-l accelerezi ezita destul de mult dupa care intra cumva in ture, din cauza asta nu are putere, are simptome ca si cand se buleste bujia. Am incercat tot felul de reglaje la carburator, distanta bujie, in trecut a mai gaurit si doua pistoane pana sa ajunga la mine. Parca punctul de aprindere nu este la locul lui. Va pun si ghid de modificare asemanator cu ce am facut si eu doar ca acolo s-a schimbat si statorul modificand aprinderea pe curent alternativ. Astept pareri de unde sa vina problema.

http://elystar.ardane.com/nonchipkey-en.htm

 

 

Cdi-ul tau stia sa isi corecteze avansul in functie de turatie(cel original).Ala de kimco lucreaza la avans fix de 13-17 grade.Cel original e setat la pornire de 5 -7 grade,de aia nu se tureaza.Ai 2 variante:

1. Pui cdi destept care sa dea avans singur

2.Dai jos volanta,iei un raportor si mai adaugi din flex 7 grade la reperul sudat pe volanta(polizezi cam 9 milimetri din reperul de pe volanta) in sensul de rotatie la sfarsitul reperului.ENJOY,merge garantat

Mesaj completat

Pai numai asta poate sa fie, ca scanteie da si la un 1 cm. Mai am o Honda X8R pe care la fel a murit cdi-ul, avea un cdi tunning Malossi cu care mergea foarte bine. Acum a primit un cdi DC 12 v cu 4 pini (chinezesc) si acesta nici nu imi porneste doar da unele semne slabe. Cred ca si aici este vorba de momentul scanteii. Am sa incerc sa inversez cdi-urile in sensul ca ala care este copie Kymco sa-l pun pe Honda si invers. Maine va comunic si rezultatul. In continuare astept sugestii cum sa modific punctul de aprindere.

Am CDI malossi daca vrei,DC 12V

Mesaj completat

Avansul nu este corect.

Asta din cauza ca cdi-ul se monta pe alt tip de motor.

Acel tip de motor are senzorul de impulsuri (care citeste pozitia pistonului) montat in alta pozitie.

Diferenta este mica (pana in 15 grade) ca altfel nu iti pornea motorul.

Noul cdi introduce un alt timp de intarziere al impulsului (fata de cdi-ul original)pana sa comande scanteia.

De aceea ai avansul foarte mare (asta din ce spui tu ca se intampla).

Daca nu se poate schimba avansul eletronic din cdi (printr-o rezistenta intre anumiti pini - rar modelul asta)... nu ai ce sa ii faci.

Nu umbla la valori de rezistente ca nu merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Cdi-ul tau stia sa isi corecteze avansul in functie de turatie(cel original).Ala de kimco lucreaza la avans fix de 13-17 grade.Cel original e setat la pornire de 5 -7 grade,de aia nu se tureaza.Ai 2 variante:

1. Pui cdi destept care sa dea avans singur

2.Dai jos volanta,iei un raportor si mai adaugi din flex 7 grade la reperul sudat pe volanta(polizezi cam 9 milimetri din reperul de pe volanta) in sensul de rotatie la sfarsitul reperului.ENJOY,merge garantat

Mesaj completat

 

Am CDI malossi daca vrei,DC 12V

Mesaj completat

 

Nu umbla la valori de rezistente ca nu merge.

Lasa-mi te rog un nr. de telefon sa vorbim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tel 0743058869 ,id mottriuk

 

:laugh: vali mai intai reinvata sa citesti si apoi reinvata sa scrii!!!

 

 

@sec... sa faci si niste poze cu modificarea. inainte si dupa.

Editat de pachemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult k mai atentionat ,o s fiu mai atent data viitoare dar oricum nu asta era scopul forumului ,intrusi ca tine fara nici o parere ,fara nici un sfat , gasesti peste tot ,dar apreciez timpul pierdut si raspunsul unor pesoane care chiar incerca sa te ajute indiferent dak te cunosc sau nu daca mai mananci din cuvinte .RESPECT !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...