secbiker Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Ma adresez voua daca a mai modificat cineva Peugeot Elyseo cu imobilizator, deoarece am la mine unul la care ia disparut scanteia. Am renuntat la aprinderea originala si am adaptat un cdi DC12v de Kymco. Are scanteie buna, porneste usor, tine relantiul frumos dar cand sa-l accelerezi ezita destul de mult dupa care intra cumva in ture, din cauza asta nu are putere, are simptome ca si cand se buleste bujia. Am incercat tot felul de reglaje la carburator, distanta bujie, in trecut a mai gaurit si doua pistoane pana sa ajunga la mine. Parca punctul de aprindere nu este la locul lui. Va pun si ghid de modificare asemanator cu ce am facut si eu doar ca acolo s-a schimbat si statorul modificand aprinderea pe curent alternativ. Astept pareri de unde sa vina problema. http://elystar.ardane.com/nonchipkey-en.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 pai scrie acolo ca noul cdi nu este compatibil ca celalalt si necesita schimbata si aprinderea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Ianuarie 23, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2011 Eu am lasat aprinderea originala si am adaptat cdi dc. Pe siteul respectiv au adaptat o aprindere de Honda impreuna cu un cdi de curent alternativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 (editat) Verifica avansul . PMS trebuie sa coincida cu momentul scanteii. Editat Ianuarie 23, 2011 de pantera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Verifica avansul .PMS trebuie sa coincida cu momentul scanteii. Negative. Depinde de turatie. Daca e turat tre sa dea scanteia ceva mai repede de PMS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 avansul este inainte de pms, nu la pms... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 avansul este inainte de pms, nu la pms... Erau doua chestii diferite, de-aia le-am scris unul sub altul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Ianuarie 23, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2011 Asta stiu si eu ca scanteia trebuie sa fie inainte de PMS. Oare acel cdi cu care a fost echipat din fabrica sa-si modifice avansul in fundtie de turatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Asta stiu si eu ca scanteia trebuie sa fie inainte de PMS. Oare acel cdi cu care a fost echipat din fabrica sa-si modifice avansul in fundtie de turatie? Se poate si treaba asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Asta stiu si eu ca scanteia trebuie sa fie inainte de PMS. Oare acel cdi cu care a fost echipat din fabrica sa-si modifice avansul in fundtie de turatie? chiar link-ul spune ca cdi-ul asta nou necesita alta aprindere,deci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Ianuarie 24, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2011 Dar teoretic trebuia sa functioneze si asa, ca altfel faceau si ei ca mine deoarece asa tai niste fire si identifici plusul, minusul, cititorul si firul care duce la bobina. Eu suspectez avansul care ar trebui cumva modificat sa mearga cumva in toate regimurile de turatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Dar teoretic trebuia sa functioneze si asa, ca altfel faceau si ei ca mine deoarece asa tai niste fire si identifici plusul, minusul, cititorul si firul care duce la bobina. Eu suspectez avansul care ar trebui cumva modificat sa mearga cumva in toate regimurile de turatie. Asta ti-am spus si eu ! Spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Avansul nu este corect. Asta din cauza ca cdi-ul se monta pe alt tip de motor. Acel tip de motor are senzorul de impulsuri (care citeste pozitia pistonului) montat in alta pozitie. Diferenta este mica (pana in 15 grade) ca altfel nu iti pornea motorul. Noul cdi introduce un alt timp de intarziere al impulsului (fata de cdi-ul original)pana sa comande scanteia. De aceea ai avansul foarte mare (asta din ce spui tu ca se intampla). Daca nu se poate schimba avansul eletronic din cdi (printr-o rezistenta intre anumiti pini - rar modelul asta)... nu ai ce sa ii faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Ianuarie 24, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2011 Pai numai asta poate sa fie, ca scanteie da si la un 1 cm. Mai am o Honda X8R pe care la fel a murit cdi-ul, avea un cdi tunning Malossi cu care mergea foarte bine. Acum a primit un cdi DC 12 v cu 4 pini (chinezesc) si acesta nici nu imi porneste doar da unele semne slabe. Cred ca si aici este vorba de momentul scanteii. Am sa incerc sa inversez cdi-urile in sensul ca ala care este copie Kymco sa-l pun pe Honda si invers. Maine va comunic si rezultatul. In continuare astept sugestii cum sa modific punctul de aprindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 (editat) Daca nu se poate schimba avansul eletronic din cdi (printr-o rezistenta intre anumiti pini - rar modelul asta)... nu ai ce sa ii faci. Ba da, mai poate sa muta senzorul pe o pozitia care corespunde cu ii place CDI ala. Dar si atunci daca CDI are avans variabil cu turatie, e posibil sa fie curba asta nu chiar optimal pentru motor pe care este montat acuma. Editat Ianuarie 24, 2011 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Eu am lasat aprinderea originala si am adaptat cdi dc. Pe siteul respectiv au adaptat o aprindere de Honda impreuna cu un cdi de curent alternativ. Eu am alta intrebare: de ce ai modificat instalatia? Ai pierdut cheile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Ianuarie 25, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2011 Peugeot-ul pur si simplu nu mai a dat scanteie, cdi-ul original nu cred ca e ars cred ca imobilizatorul sa bulit. Dadea la automat dar nimic. Oricum ieri am avut inspiratia sa incerc Peugeotul cu cdi-ul DC cu 4 pini si merge mult mai bine, de Honda sa nu mai zic ca a pornit imediat si merge perfect cu cdi 6 pini DC copie Kymco. Asa ca in 5 minute am rezolvat o problema cu care ma chinuiam de o luna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motriuc valentin Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 akum kum iti merge k noul cdi k mo lasat si p mine la elyseo meu trebuie o modificare ai mai umblat la avans sau lai lasat asa mrs mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 18, 2011 Autor Share Postat Februarie 18, 2011 Da am mai umblat putin la avans in sensul ca am deplasat cat am putut senzorul magnetic, merge binisor, dar nu cum ar merge cu cdi original. La alta Honda x8r am comandat cdi identic cu cel care am descoperit ca functioneaza si surpriza asta nu a vrut sa se mai tureze. In concluzie aceste cdi-uri chinezesti arata identic, pe cutie scrie la fel dar au alt avans fapt pentru care trebuie sa ai noroc cand gasesti unul cu care functioneaza bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Ma adresez voua daca a mai modificat cineva Peugeot Elyseo cu imobilizator, deoarece am la mine unul la care ia disparut scanteia. Am renuntat la aprinderea originala si am adaptat un cdi DC12v de Kymco. Are scanteie buna, porneste usor, tine relantiul frumos dar cand sa-l accelerezi ezita destul de mult dupa care intra cumva in ture, din cauza asta nu are putere, are simptome ca si cand se buleste bujia. Am incercat tot felul de reglaje la carburator, distanta bujie, in trecut a mai gaurit si doua pistoane pana sa ajunga la mine. Parca punctul de aprindere nu este la locul lui. Va pun si ghid de modificare asemanator cu ce am facut si eu doar ca acolo s-a schimbat si statorul modificand aprinderea pe curent alternativ. Astept pareri de unde sa vina problema.http://elystar.ardane.com/nonchipkey-en.htm Cdi-ul tau stia sa isi corecteze avansul in functie de turatie(cel original).Ala de kimco lucreaza la avans fix de 13-17 grade.Cel original e setat la pornire de 5 -7 grade,de aia nu se tureaza.Ai 2 variante: 1. Pui cdi destept care sa dea avans singur 2.Dai jos volanta,iei un raportor si mai adaugi din flex 7 grade la reperul sudat pe volanta(polizezi cam 9 milimetri din reperul de pe volanta) in sensul de rotatie la sfarsitul reperului.ENJOY,merge garantat Mesaj completat Pai numai asta poate sa fie, ca scanteie da si la un 1 cm. Mai am o Honda X8R pe care la fel a murit cdi-ul, avea un cdi tunning Malossi cu care mergea foarte bine. Acum a primit un cdi DC 12 v cu 4 pini (chinezesc) si acesta nici nu imi porneste doar da unele semne slabe. Cred ca si aici este vorba de momentul scanteii. Am sa incerc sa inversez cdi-urile in sensul ca ala care este copie Kymco sa-l pun pe Honda si invers. Maine va comunic si rezultatul. In continuare astept sugestii cum sa modific punctul de aprindere. Am CDI malossi daca vrei,DC 12V Mesaj completat Avansul nu este corect.Asta din cauza ca cdi-ul se monta pe alt tip de motor. Acel tip de motor are senzorul de impulsuri (care citeste pozitia pistonului) montat in alta pozitie. Diferenta este mica (pana in 15 grade) ca altfel nu iti pornea motorul. Noul cdi introduce un alt timp de intarziere al impulsului (fata de cdi-ul original)pana sa comande scanteia. De aceea ai avansul foarte mare (asta din ce spui tu ca se intampla). Daca nu se poate schimba avansul eletronic din cdi (printr-o rezistenta intre anumiti pini - rar modelul asta)... nu ai ce sa ii faci. Nu umbla la valori de rezistente ca nu merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motriuc valentin Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 o intrebare pt meseriasii misa ars cdi la peugeut elyseo de 49 cm si am gasit la cinev un cdi dar de peugut elyseo de 100 cm ar putea functiona fara sa mai imi incerc noroku cu cdiuri astea chinezesti , sau ce alt cdi care sa isi ia ingur avansul miar trebui .multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Martie 21, 2011 Autor Share Postat Martie 21, 2011 Cdi-ul tau stia sa isi corecteze avansul in functie de turatie(cel original).Ala de kimco lucreaza la avans fix de 13-17 grade.Cel original e setat la pornire de 5 -7 grade,de aia nu se tureaza.Ai 2 variante:1. Pui cdi destept care sa dea avans singur 2.Dai jos volanta,iei un raportor si mai adaugi din flex 7 grade la reperul sudat pe volanta(polizezi cam 9 milimetri din reperul de pe volanta) in sensul de rotatie la sfarsitul reperului.ENJOY,merge garantat Mesaj completat Am CDI malossi daca vrei,DC 12V Mesaj completat Nu umbla la valori de rezistente ca nu merge. Lasa-mi te rog un nr. de telefon sa vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motriuc valentin Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 tel 0743058869 ,id mottriuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 (editat) tel 0743058869 ,id mottriuk vali mai intai reinvata sa citesti si apoi reinvata sa scrii!!! @sec... sa faci si niste poze cu modificarea. inainte si dupa. Editat Martie 22, 2011 de pachemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motriuc valentin Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 mersi mult k mai atentionat ,o s fiu mai atent data viitoare dar oricum nu asta era scopul forumului ,intrusi ca tine fara nici o parere ,fara nici un sfat , gasesti peste tot ,dar apreciez timpul pierdut si raspunsul unor pesoane care chiar incerca sa te ajute indiferent dak te cunosc sau nu daca mai mananci din cuvinte .RESPECT !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.