Redresor Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 Revin dupa nu stiu cat timp.N-am reusit anul asta cu permisul ca la mine maica-mea nu vrea sa ma lase nici de masina. Ma rog, nu mai discut problemele de la balcamuc.Cam rezolv problema la anu ca mi-a bagat unu in cap sa ma tin de facultate ca sunt locuri de munca in Anglia ca receptioner. Te selecteaza doar daca esti serios si fara restante, cu note bune.A fost ala acolo shi a venit cu 3500 de euro dupa 3 luni. ASa ca ma incanta. Vara asta am fost ocupat cu bicicleta ca n-am mai vrut sa stiu de acasa. Oricum , eu ma tot gandesc cam care ar fi cea mai potrivita moto. Ma tot uit. Am cam renuntat la IJ. Jawa ts350 arata super,cred ca ,merge si bine. E stabila la 120 sa zicem si duce pana la 140, asadar daca merg cu 100 pe dist de 100km nu e forjata cine stie cat. Eu am drum drept mult aici si as putea sa merg intins la drum, bineinteles dupa macar 1 an de condus.Are si turometru.Imi plac cele care au frana pe fata cu disc.: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunt-d...1990-17595.html Nipra nu prea imi place ca e bolovanoasa shi daca 120 e maxim la ea , inseamna ca daca mergi cu 100 pe distanta de 100km o cam omori si consuma de rupe.E bine daca se intampla sa dai peste ceva.De ex, io am dat cu bicicleta deschisa de la unu.Daca intrii cu nipra in ea, o zbori. E rezistenta la coliziune , asata e bine.Nu sunt nici variante cu frana pe disc.Cea mai ca lumea nipra pe care am vazut-o: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunt-d...1992-13893.html Ural mi-ar place pt ca e mai finuta decat nipra, dar nu prea se gasesc.Sunt cam rare.Am vazut modelele astea Wolf pe net,dar la performantele lor mi se par scumpe.Au ramas cu acelasi sistem de alimentare pe 2 carburi,ma rog, si celelalte chestii care se pot deregla(tacheti,etc).Am vazut o poza cu ural pe un post aici, era un ural negru. Simson nu am vazut mai noi de 1965. MZ-ul, desi are 5 viteze am auzit ca vibreaza destul de rau, plus ca te costa piesele o groaz asi tre sa faci reglaje si mai are si cilindrul ala patratos......... Raman la concluzia ca Jawa 350Ts e cea mai buna. ma intereseaza si pe mine sa stiu cat consuma si daca tre sa stai cu sculele dupa tine ca se strica la fiecare suta de km. E stabila la drum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 jaweta doar cu pinion mare pe fatza si un motor in mintile lui si reglat bine te tine la 100 kmh drum lung altfel moare... de fapt toate mor! jawa ce ai vazut tu nu e cu frana pe disc din fabrica, e pusa de proprietar, la lepra/urinal la fel se poate pune! inca ceva... la comuniste nu conteaza anul.... chiar deloc! conteaza cat de bine e refacut motorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 (editat) nu vreau sa fiu rau,dar s-a mai discutat... eu am nipru,am mers cu cca 100 si mi-a luat vreo 5%.cu carb keihin de honda CX.consum facut intre CT si Ploiesti. nu inteleg ce ai vrut sa spui prin sist de alimentare prin 2 carburatoare.. cate ai fi vrut? 1 sau 3 ? si nu stiu ce ai cu culbutorii... si viteza max de 120 la nipru este cu tot cu atas. cu grup de atas dar fara agregat,am prins 130. Editat Septembrie 20, 2006 de madcox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Septembrie 20, 2006 Autor Share Postat Septembrie 20, 2006 Prima data : ma urinai pe mine de ras cand vazui ce zise stress "lepra/urinal"...... Totusi, nepra arata bolovanos, asa parca e facuta din topor.Voiam sa aiba un singur carburator ca asa cu cate unul pt fiecare piston e mai greu cu reglajul.Niciodata nu se pot regla perfect incat sa primeasca ambii cilindrii exact acelasi amestec si de aici pistoanele merg diferit si se pierde putere.La a ta ai consum excelent,de vis...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 Totusi, nepra arata bolovanos, asa parca e facuta din topor.Voiam sa aiba un singur carburator ca asa cu cate unul pt fiecare piston e mai greu cu reglajul. ba nu un singur carburator pune probleme destul de mari. Ai vazut vreodata un Nipru de deasupra? Ce ai observat vis-a-vis de pozitionarea cilindrilor pe axa lunga a motocicletei? Cum faci ca galeriile de admisie sa aiba exact aceeasi lungime? Niciodata nu se pot regla perfect incat sa primeasca ambii cilindrii exact acelasi amestec Ba da IN plus... te-ai gandit cum se face sincronizarea la un motor in 4 cilindri si 4 carburatoare, cum sunt majoritatea speederelor? La a ta ai consum excelent,de vis...... De vis devenit realitate. E un consum normal la o Nipra reglata bine. P.S.: tu de fapt dintre Ural si Dnepr ai ales Jawa? Vezi ca au mai fost discutii de genul asta la fiecare noua generatie de viitori posesori de comuniste. Mai incearca si un topic "2 timpi vs. 4 timpi", sa vezi ce alegi in final Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 Prima data : ma urinai pe mine de ras cand vazui ce zise stress "lepra/urinal"...... Totusi, nepra arata bolovanos, asa parca e facuta din topor.Voiam sa aiba un singur carburator ca asa cu cate unul pt fiecare piston e mai greu cu reglajul.Niciodata nu se pot regla perfect incat sa primeasca ambii cilindrii exact acelasi amestec si de aici pistoanele merg diferit si se pierde putere.La a ta ai consum excelent,de vis...... se regleaza mai usor 2 carburi decat unul... si ai si performante mai mari... si consum redus, se face atomizarea mai bine! la un singur carb galeriile sunt mai lungi si "cade" amestecul! in plus chiar daca ai avea galeriile la fel de lungi (daca nu sunt la fel presupunand ca ambii cilindrii merg la fel si au aceeasi compresie si creeaza acelasi vacuum (chestie imposibila chiar si cu un motor nou) unul o sa traga mai mult decat celalalt, o galerie fiind mai scurta si una mai lunga, cel cu galeria mai scurta o sa mearga mai bine) niciodata nu o sa traga la fel ambii cilindrii deci n-ai sa reusesti sa-i faci sa mearga niciodata bine! cu 2 carburatoare poti sa rezolvi treaba asta! lepra sau urinalu' practic n-au galerie de admisie, e mica tare, daca o lungesti pierzi... ma rog, nu de asta vorbeam ci de 2 carburi! daca unul trage intr-un fel poti sa reglezi carbul incat sa il faci sa mearga bine, valabil si pt. celalalt! daca nu era buna solutia asta speederele de strada in 4 cil (nu zic de competitie, acolo au nevoie de performanta la max pt. cateva sute de km, consumul nu conteaza asa de mult, opresc odata sau de 2 ori max) au 4 carburi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 Stressule.........nu mai lauda atat Jawa, ca e adevarata doar pe plat, cum se inclina oleak imediat isi da duhul. Eu cu Jawa nu m-am putut tine de o Dnepr sub nici o forma in deal (atat eu cat si Dnepr-istul aveam pasageri). Referitor la 1 carb pe dnepr......a incercat o cunostinta de-a mea sa puna un carburator de dacie pe dnepr, si nu a iesit nik. A reusit cu mare greutate sa o porneasca (dupa ce am legat-o de masina si tractat cam 500m). Nu se simtea nici o diferenta intre cum mergea cu 2 carburi si cum merge cu unu inafara de faptul ca nu o poti porni la pedala de nici o culoare. Nu degeaba e construita asa. Voi chiar credeti ca rusul nu a putut pune un singur carb si sa duca galerii spre fiecare cilindru si cu asta basta? Dar prin constructia motorului, nu se poate face asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 MZ-ul, desi are 5 viteze am auzit ca vibreaza destul de rau, plus ca te costa piesele o groaz asi tre sa faci reglaje si mai are si cilindrul ala patratos......... Ia mai citeste tu sa vezi ce parere are lumea de MZ-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 Dar prin constructia motorului, nu se poate face asa ceva. si totusi BMW R12 are un singur carburator. ma rog, au fost fabricate in doua variante, si cu unul si cu doua carburi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Septembrie 20, 2006 Autor Share Postat Septembrie 20, 2006 Cum faci ca galeriile de admisie sa aiba exact aceeasi lungime? Corect.La asta nu m-am gandit.S-au gandit aia de la BMW inainte de rusi.Nu vreau sa spun ca rusii nu ar fi in stare, dar proiectul e vechi cam de 60 de ani. Ia mai citeste tu sa vezi ce parere are lumea de MZ-uri. cea mai fiabila dintre comuniste.O fi ea fiabila dar la putere e mai slaba ca Ij-ul.La viteza nu stiu.Are un prieten de la tzara un MZ es din 1965.A bagat la bani in ea de s-a rupt si face o galagie.Mai mult de 110 a lui nu duce. Si a luat-o de la un mos care cik a tinut-o la vaselina. Partea cu ''cea mai fiabila'' se refera probabil mai mult la ETZ. Cred ca la nipra raman pana la urma sau la ural .Depinde ce model vad mai actualizat.O Nipra k lumea e cea de pe linkul de la inceput.Si inca se mai poate modifica estetic.O roata cu frana pe disc si alta furca si isi schimba radical aspectul. Desi s-a mai discutat, la astea 4t e bine sa pui totusi tratament de motor in ulei, cum ar fi Dura Lube. Voi ziceti ca se incinge si se distruge tratamentul. Verisorul meu are tampitul obicei sa bage gazolina in masina.Dacia din 87.E setu motor facut acum 5 ani,dar de vreo 3 baga numai gazolina.Daca nu avea tratament in ulei si ulei k lumea sigur avea gaura in pistoane.In primul rand ca se incinge motorul si nici nu trage asa ca trebuie sa apesi serios pe acceleratie.A zis ca da 2 mil pe tratament si dupa aia circula gratis (gazolina e gratis, reziduu,care se gaseste prin zona mea ca sutn sonde).Uite ca se adevereste, motorul toarce..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 gaura din pistoane are de-a face cu amestecul sarac si temperatura mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 Ia mai citeste tu sa vezi ce parere are lumea de MZ-uri. Mamaaaaaa,iar discutia asta!Iar comparam o motocicleta cu o tarlie afumatoare. gaura din pistoane are de-a face cu amestecul sarac si temperatura mare Si atunci de ce in majoritatea cazurilor se perforeaza pistonul stang? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 in cap? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 in cap? in cap,in picioare...faza e ca daca ar fi din reglaje, amestec nu s-ar gauri in mod frecvent cel stang, nu de alta dar daca carbelitoarele erau identice(si aici ma refer la K68) mai ziceam ca aveai acces mai greu la surubul de reglaj dar ele sunt concepute sa fie cu surubul orizontal in afara..de fapt ala-i surubul de relanti din ce imi amintesc,asa ca nu ar influenta amestecul.Eu cred ca alta-i cauza!Ungerea!Vezi modalitatea de ungere la nivel de piston la nipru si sensul de rotatie al motorului si o sa cam ajungi la concluzia ca cilindrul stang are o lubrufiere deficitara fata de cel drept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 Daca esti la inceput ia-ti cea mai ieftina partaitoare si da-te cu ea pana inveti si capeti experienta. Nu te uita la vitezele astea astronomice care se dau pe site. Ca si in cazul consumului lumea nu prea spune adevarul, sau il infloreste. De exemplu: vibra acul intre 100 si 120, si mai aveam gaz deci daca ii dadeam ajungeam la 130 deci zic ca am mers cu 130 maxim; sau: mergeam cu un grup de japoneze si aia au luat-o in fata, eu dupa ei, pana ii ajung - si mi-au spus pe urma la bere ca au mers cu 140, deci si eu am mers cu 140 - dar ce conteaza ca eu i-am ajuns dupa ce aia au redus din nou la 80). In afara de asta, 100/h e deja prea mult pentru orice comunista avand in calitatea tuturor pieselor. Iar mai mult de 100/h e incomod pentru orice naked pentru ca te bate vantul. Sunt lucruri mult mai importante decat viteza si consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Septembrie 21, 2006 Autor Share Postat Septembrie 21, 2006 (editat) gaura din pistoane are de-a face cu amestecul sarac si temperatura mare Deci am dreptate.Uite, acum tocmai am sa pelc cu varu-meu la tzara si am sa ascult iar motorul, dar sigur toarce.Daca nu baga tratament imposibil sa nu aiba gaura in pistoane.Ce naiba , ca daca e uleiul prost se caleaza motorul. Multumesc pt detalii.Mai am o singura intrebare: roata din spate la nipru se desface greu? De exemplu daca ai ghinion si faci pana. gaura din pistoane are de-a face cu amestecul sarac si temperatura mare Deci am dreptate.Daca nu ar avea tratament si ulei bun, acum ar fi gaurit macar un piston.ASa se intampla si daca pui instalatie GPL.Ori ai ungere ca lumea , ori pa pa pistoane.Nu se duc direct ,dar la 30 000 ii faci setul motor. Multumesc pentru sfaturi si detalii.MAi am o singura intrebare: roata din spate de le nipru se desface greu? De exemplu, daca se intampla sa faci pana, trebuie sa te chinui sau o scoti repede si remediezi? Acum am vazut ceva interesant cu vestele cu air bag.e pe un site o demonstratie cum se umfla aia cand cazi.Cred ca e cel mai bun mijloc de protectie http://www.protairbag.com/videos.php Editat Septembrie 21, 2006 de augustin87r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 roata la nepra se da mai usor jos decat la ij.desfaci axul si scoti roata.la ij, din experienta, se da mai greu.din cauza tulumbei aleia cu pinionul si sabotii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 23, 2006 Share Postat Septembrie 23, 2006 in cap,in picioare...faza e ca daca ar fi din reglaje, amestec nu s-ar gauri in mod frecvent cel stang, nu de alta dar daca carbelitoarele erau identice(si aici ma refer la K68) mai ziceam ca aveai acces mai greu la surubul de reglaj dar ele sunt concepute sa fie cu surubul orizontal in afara..de fapt ala-i surubul de relanti din ce imi amintesc,asa ca nu ar influenta amestecul.Eu cred ca alta-i cauza!Ungerea!Vezi modalitatea de ungere la nivel de piston la nipru si sensul de rotatie al motorului si o sa cam ajungi la concluzia ca cilindrul stang are o lubrufiere deficitara fata de cel drept. io credeam ca e vb. de dacie in primu' rand! in al doilea stiu ca la lepra e mai naspa cu ungerea pe stanga dar daca n-o fortezi n-are nici pe dreq.... ma rog, nici cu ulei de la bunica sa mergi daca ii mai bagi si gazolina.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 26, 2006 Share Postat Septembrie 26, 2006 URAL, SAU NIPRU? JAPONEZA:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Septembrie 27, 2006 Share Postat Septembrie 27, 2006 poate nu are bani de japoneza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 27, 2006 Share Postat Septembrie 27, 2006 URAL, SAU NIPRU? JAPONEZA:) nope. Ural Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Septembrie 28, 2006 Share Postat Septembrie 28, 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 28, 2006 Share Postat Septembrie 28, 2006 URAL, SAU NIPRU? JAPONEZA:) Ural Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Septembrie 29, 2006 Autor Share Postat Septembrie 29, 2006 Asa e, nu am bani de japoneza si sa fiu sicner, m-ar intrista putin sa am o japoneza pt ca nu tre sa umblii deloc la ea . Asa la astea comuniste mai pun o aprindere electronica,mai reglez distanta la bujii , la platini,ma rog, chestii din astea. Cum si-a luat tata mai de mult Solenza sia cum nu mai am ce face si eu ca mai curatam si eu bujiile si platinile la Dacia veche.Oricum, o sa imi iau o paraitoare cat de curand , ceva Hoinar si am sa invat pe ea,asa incat ma duc la scoala si ii zic aluia sa ia banii si sa treaca ore de la el. Ca unde am intrebat (4scoli) au zis ca nu au timp , ca aia pt cat A vine deja invatati, asa ca mai bine invat singur. Ural nu prea 'se exista' aici.Am cautat pe Bike shop si nu sunt. Oricum, pana fac eu de bani k lumea gasesc o nipra mai aranjata,cum spuenam ,arata cam bolovanos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.