alex.t Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 Va salut! Ma gandesc sa schimb capra wr450 06' si sa trec la 2t. Ma gandesc la 250 2t si 300 2t fie ca este vorba de ktm,gas gas sau husaberg toate fiind similare. Care credeti ca ar fi mai potrivita pt hard enduro avand in vedere manevrabilitatea, puterea, cuplu etc. Astept parerile voastre. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Ne intrebi ce am vrea noi, sau ce ar fii mai bun pentru tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Ca si manevrabilitate sunt identice. Difera puterea si cuplul, depinde cum itzi place sa mergi - sa "folosesti" turatie mare sau mica la motor. Presupun ca fiind obisnuit cu 4T la inceput a sa ti se para ca merge prea turat. In cca 2 ore te vei obisnui. In functie de cat de hard vrei sa exploatezi motorul poti alege 250 sau 300, dar asta depinde de tine, pt ca numai tu poti aprecia ce stii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.t Postat Februarie 7, 2011 Autor Share Postat Februarie 7, 2011 Ne intrebi ce am vrea noi, sau ce ar fii mai bun pentru tine? Ce ati alege voi pt enduro si de ce ati alege una in defavoarea celeilalte. Multumesc! Mesaj completat Ne intrebi ce am vrea noi, sau ce ar fii mai bun pentru tine? Ce ati alege voi pt. enduro si de ce ati alege una in defavoarea celeilalte.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 si eu sunt in aceeasi dilema ca si tine, inclin catre 250 deocamdata. 300-le cu care am mers pana acum mi-au parut (cu o singura exceptie) cam tari pentru destinatia pentru care se presupune ca mergem catre 2t, adica hard enduro cu episoade frecvente de extrem enduro. indiferent ca vorbim de hobby, unde nu e o problema sa mai faci pauze, opinia mea este ca 300 nu e alegerea de preferat, mai ales daca utilizatorul nu e prea masiv (80-90 kg). alt avantaj pentru mine (sunt orientat catre ktm/husaberg) este ca 250 va fierbe mai greu, insa nu e neaparat un criteriu. mai e si o diferenta de pret de 6-700 euro la achizitionarea de nou, pana la urma cu banii aia, daca nu iti place 250, cumperi kit de 300 si gata treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.t Postat Februarie 7, 2011 Autor Share Postat Februarie 7, 2011 si eu sunt in aceeasi dilema ca si tine, inclin catre 250 deocamdata. 300-le cu care am mers pana acum mi-au parut (cu o singura exceptie) cam tari pentru destinatia pentru care se presupune ca mergem catre 2t, adica hard enduro cu episoade frecvente de extrem enduro. indiferent ca vorbim de hobby, unde nu e o problema sa mai faci pauze, opinia mea este ca 300 nu e alegerea de preferat, mai ales daca utilizatorul nu e prea masiv (80-90 kg).alt avantaj pentru mine (sunt orientat catre ktm/husaberg) este ca 250 va fierbe mai greu, insa nu e neaparat un criteriu. mai e si o diferenta de pret de 6-700 euro la achizitionarea de nou, pana la urma cu banii aia, daca nu iti place 250, cumperi kit de 300 si gata treaba. Multumesc de raspuns. Si eu inclin spre 250 dar cu 300 nu am mers niciodata si tocmai deaia spun ca nu stiu care ar fi mai potrivit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.t Postat Februarie 7, 2011 Autor Share Postat Februarie 7, 2011 si eu sunt in aceeasi dilema ca si tine, inclin catre 250 deocamdata. 300-le cu care am mers pana acum mi-au parut (cu o singura exceptie) cam tari pentru destinatia pentru care se presupune ca mergem catre 2t, adica hard enduro cu episoade frecvente de extrem enduro. indiferent ca vorbim de hobby, unde nu e o problema sa mai faci pauze, opinia mea este ca 300 nu e alegerea de preferat, mai ales daca utilizatorul nu e prea masiv (80-90 kg).alt avantaj pentru mine (sunt orientat catre ktm/husaberg) este ca 250 va fierbe mai greu, insa nu e neaparat un criteriu. mai e si o diferenta de pret de 6-700 euro la achizitionarea de nou, pana la urma cu banii aia, daca nu iti place 250, cumperi kit de 300 si gata treaba. Multumesc de raspuns. Si eu inclin catre 250 dar cu 300 nu am mers niciodata si nu stiu care ar fi mai potrivit. Mesaj completat si eu sunt in aceeasi dilema ca si tine, inclin catre 250 deocamdata. 300-le cu care am mers pana acum mi-au parut (cu o singura exceptie) cam tari pentru destinatia pentru care se presupune ca mergem catre 2t, adica hard enduro cu episoade frecvente de extrem enduro. indiferent ca vorbim de hobby, unde nu e o problema sa mai faci pauze, opinia mea este ca 300 nu e alegerea de preferat, mai ales daca utilizatorul nu e prea masiv (80-90 kg).alt avantaj pentru mine (sunt orientat catre ktm/husaberg) este ca 250 va fierbe mai greu, insa nu e neaparat un criteriu. mai e si o diferenta de pret de 6-700 euro la achizitionarea de nou, pana la urma cu banii aia, daca nu iti place 250, cumperi kit de 300 si gata treaba. Multumesc de raspuns. Si eu tind spre 250 dar cu 300 nu am mers niciodata si nu stiu care ar fi mai potrivita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Multumesc de raspuns. Si eu inclin spre 250 dar cu 300 nu am mers niciodata si tocmai deaia spun ca nu stiu care ar fi mai potrivit. Daca esti o fire mai sportiva si vrei putere in ture mai mari un 250 te va satisface. Pe de alta parte un 300 va raspunde mai promt si-ti vei face treaba si cu ture ceva mai mici. E ca si cum ai face comparatie intre o masina pe benzina si una diesel de generatie noua, cel putin asta a fost senzatia mea. Eu as opta pt un 300 ca sa am un cuplu/putere mai mare in ture mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Cata, dar de ce nu-i propui omului un Lotus (putere medie dar greutate extrem de mica) ? Ontopic, ce fel de enduro faci, de ce nu iei in considerare varianta 125/200? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.t Postat Februarie 15, 2011 Autor Share Postat Februarie 15, 2011 Cata, dar de ce nu-i propui omului un Lotus (putere medie dar greutate extrem de mica) ? Ontopic, ce fel de enduro faci, de ce nu iei in considerare varianta 125/200? Fac hard adica parauri, busteni etc. si tocmai de asta vreau sa trec la 2t dar totusi de la 450 la 125 o sa fie o diferenta...Nu pot sa spun ca sunt mare sportiv asa ca totusi putin de cuplu nu ar strica. Eu as vrea sa aflu daca un 250 isi face treaba si sa nu trebuiasca dupa un an sa il schimb cu un 300. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 daca Blazusiak se descurca cu 250 cred ca o fi bun si pentru tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Fac hard adica parauri, busteni etc. si tocmai de asta vreau sa trec la 2t dar totusi de la 450 la 125 o sa fie o diferenta...Nu pot sa spun ca sunt mare sportiv asa ca totusi putin de cuplu nu ar strica. Eu as vrea sa aflu daca un 250 isi face treaba si sa nu trebuiasca dupa un an sa il schimb cu un 300. Multumesc! Eu am un 125 de cross cu evacuare completa si Vforce3, si la capitolul acceleratie este la fel cu un 450 stock. Evident cuplul este mult mai mic. Am si 250 exc, care are cuplu suficient, dar tot trebuie patinat putin ambreiajul pe unele urcari. Eu zic daca mergi la hard sa optezi pt un 200 cu mici modificari. Este mai usor si mult mai manevrabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 ...putin de cuplu nu ar strica. 200 ... check! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 nu cred ca acolo unde la 250 trebuie sa patinezi ambreiajul 300 va trece din cuplu. prin natura lor 2t au cuplul mai sus.mie 200 mi a parut lesinat, il vad potrivit doar daca il cari in spate din 50 in 50 m. diferenta de greutate (la 250 fara starter+baterie) este de 3 kg, nu cred ca e relevanta, iar pentru modele noi cadrul e aproape la fel, deci la fel de manevrabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Pentru tine nu o fi relevanta diferenta, dar pentru noi, muritorii de rand este imensa . ca o parere personala, diferenta intre 250 si 300 e aproape ca cea intre 200 si 250, deci mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Eu as vrea sa aflu daca un 250 isi face treaba si sa nu trebuiasca dupa un an sa il schimb cu un 300. Multumesc! n-o sa ajungi niciodata la capatul unui 250 2T ... pe de alta parte 300 mie mi se pare mult prea tare..( dar poate sunt eu pensionar rau ) vino la o intrunire sau la un concurs...sigur vei gasi ambele modele..te dai si te hotarasti.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 @mark...........daca la moto pui musuri, protectii discuri, protectii ghidon, protectii radiatoare deja ai sarit de cele 3 kg la care faceam referire mai sus. daca mai pui si cele 1,5 kile de benzina din rucsac ( valabil doar pt 300 ) uite ca deja ajungi departe iar 250 incepe sa arate interesant.poti sa umflii musurile cu heliu sa mai recuperezi @octavius......si parerea mea este aceeasi referitoare la 300, probabil ca 525 urile noastre (eu merg cu 13-52) sunt varianta "pensionar rider ony". totusi, nu cred ca e relevanta o motoreta "la capat", ci in special in primele 2/3 din plaja de turatii, iar la hard enduro, mai ales prima jumatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 daca mai pui si cele 1,5 kile de benzina din rucsac ( valabil doar pt 300 ) din experienta mea de 2 ani cu 300, pot sa-ti garantez ca un 200 va consuma mai multa benzina pe acelasi traseu si 250 si 300 vor consuma cam la fel. Pare ciudat, dar asta e adevarul - alea mici merg mai turate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ness26 Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 din experienta mea de 2 ani cu 300, pot sa-ti garantez ca un 200 va consuma mai multa benzina pe acelasi traseu si 250 si 300 vor consuma cam la fel. Pare ciudat, dar asta e adevarul - alea mici merg mai turate. Dar ca un 250 sau 300 sa faca 110-120 km cu un plin ati mai auzit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktk79 Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 din experienta mea de 2 ani cu 300, pot sa-ti garantez ca un 200 va consuma mai multa benzina pe acelasi traseu si 250 si 300 vor consuma cam la fel. Pare ciudat, dar asta e adevarul - alea mici merg mai turate. la 2t consumul poate varia foaaarte mult de reglajul carburatorului (mult mai mult ca la 4t) de exemplu la un exc 300(2010) de la 35 km / rezervor am ajuns la 70 km pe aceiasi teren. dar un lucru trebuie stiut: cu cat iei mai mult din benzina cam atat pierzi din cuplu... cine are chef si putin pricepere poate varia foarte mult cu un 2t ,poata sa fie de 200,250 sau 300....toate sunt motore foorte buna,mai ales daca poti cumpara noua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 35 km cu un rezervor de 9 l il consider rezultatul unui carburator dereglat!! nu cred ca se poate gasi un traseu de 35 km in care tot timpul sa mergi in plin cu gazul sau sa polizezi non stop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Dar ca un 250 sau 300 sa faca 110-120 km cu un plin ati mai auzit? Am auzit de "recordul" lui Michel. A reusit performanta la turele pe care le face cu belgienii lui, dar acolo e multa plimbare, motorul e regalt perfect si michel poate sa meagra ca taximetristu'. in 2000 de ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 plus că, probabil, avea rezervor de 13L față de standardul de 9.5L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 35 km cu un rezervor de 9 l il consider rezultatul unui carburator dereglat!! nu cred ca se poate gasi un traseu de 35 km in care tot timpul sa mergi in plin cu gazul sau sa polizezi non stop. poate a tinut mobra intr-o pozitie nefireasca.. nu stiti bancul ala.."cu verdele in sus" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihuk Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 eu mam dat 5 sezoane complecte cu 250 exc KTM 2006 is fff multumit si nu dat de pomana, hardenduro ca la baia mare este tot tacamu eu zic ca merita sa incerci 250 si daca vrei mai puternik pui kit de 300 Mesaj completat michel avea rezervorul de 13l ,100% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.