Sari la conținut

Renuntati La Sosea Cu Motoarele Supersportive !


Roli
 Share

Postări Recomandate

Roli, sunt de acord cu tine!

Motocicletele supersport nu prea sunt facute pentru drumurile din tara asta, iar stilul supersport nici atat.

In orice secunda te poate spulbera un posesor de Dacie cu saci de cartofi pe portbagaj care se gandeste ca acolo ar fi locul ideal de intoarcere.

Dar, avand in vedere ca nu toti isi pot permite deplasarile amintite de tine, nu le ramane decat sa riste pe plaiurile mioritice.

Si aici nu-i pun la socoteala pe cei care isi iau supersportive doar ca suna tare si se uita lumea dupa ei. Sau care fac slalom printre masini pe Magheru.

O supersportiva are locul ei bine definit intre tipurile de motociclete.

Trebuie sa recunoastem ca pe sosele nu scoatem nici jumate din ce pot ele cu adevarat. Pentru ca lasam gazul involuntar la vederea unui parapet sau a unui TIR.

Deci, sa speram ca in viitorul apropiat se va construi si la noi macar un circuit, ca sa nu ne mai riscam vietile pe soselele patriei.

 

Multa bafta!

PS: Imi pare rau de Xerox, dar bine ca nu ai patit nimic.

Editat de boco
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 330
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut Boco,

Ma bucura faptul ca exista multi intre noi care sunt constienti de pericolele la care suntem expusi cand ne aflam pe motor. Chestiunea e cu atat mai delicata cu cat nu exista la noi nici un circuit. Asta este intradevar o problema si il inteleg pe fiecare dintre noi care nu vrea sa renunte la motor chiar daca este nevoit sa mearga pe sosea.

Eu stiu ca inchidem gazul la vederea tirului sau parapetului - dar ce faci cand nu le vezi pe astea ? Ce faci cand TIR-ul, papucul, Matizul sau proasta cu Jeep-ul depaseste intr-o curba fara vizibilitate si e pe sensul tau ? Ce faci cand dai de o dara de ulei sau motorina in curba ? Ce faci cand vrei sa franezi si iti dai seama ca tu de fapt aluneci pe nisip ? Eu le-am intalnit pe toate astea si m-am convins ca e doar o chestiune de timp pana la urmatorul accident. (Nu mergeam nici ca un Kamikaze dar nici ca si cu un Chopper)

Discutia este interminabila datorita multitudinii de argumente personale ale fiecaruia dintre noi. Ma bucur insa ca topicul are un ecou pozitiv si poate ii da de gandit unuia sau altuia.

Cele Bune

Roli

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

well....boco....tu esti prietenul lui blanaru?!.....saluti...;).....

eu pot spune din experientele mele ca mersul pe circuit m-a calmat enorm pe strada....nu spun ca merg incet, dar nu depasesc 90kmh in oras si undeva la 160-170 spre mare....si slava D_lui ca ar fi putere pentru orice muritor

am avut si eu oarece intamplari neplacute, din fericire fara "finalizare" :)....voblari la iesiri din sicane si alte prostii care se intampla des pe pseudo-circuitele din tara.....pe strada acum chiar trebuie sa am mare ghinion si sa intre in mine cineva direct sa patesc ceva, sau vreo pata de ulei sau un caine etc etc, am capatat destula experienta/m-am uitat in destule oglinzi pe Magheru :D sa nu se mai intample ceva din vina MEA ....dar astea se pot intampla si pe chopper....asa ca titlul, din punctul meu de vedere este putin prea "dur".....se poate merge linistit cu orice, toate au o limita de jos, safe....totul e in minte, in "mana" si in puterea de a invinge fitzele din capul fiecaruia :peace:

Editat de Coxanel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca inchidem gazul la vederea tirului sau parapetului - dar ce faci cand nu le vezi pe astea ? Ce faci cand TIR-ul, papucul, Matizul sau proasta cu Jeep-ul depaseste intr-o curba fara vizibilitate si e pe sensul tau ? Ce faci cand dai de o dara de ulei sau motorina in curba ? Ce faci cand vrei sa franezi si iti dai seama ca tu de fapt aluneci pe nisip ? Eu le-am intalnit pe toate astea si m-am convins ca e doar o chestiune de timp pana la urmatorul accident.
Dar asta se poate intampla ORICUI ,ca are super-sportiva sau choper sau naked(sau orice altceva) ,SE POATE INTAMPLA ORICUI ,iar eu unul nu sunt de acord NUMAI cu mersul pe circuit :baldy: ....la fel de bine pot sa-mi rup gatul si pe circuit dar si pe strada ,depinde totul de "mana" noastra ;)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am in intentie sa contrazic.incer doar prin ratiune sa imi exprim o parere personala.

faptul ca aceste motoare au aceste performante fizice nu le descalifica pt a circula prin Romania.diferenta intre placere de a fi pe 2 roti si masa critica pana la iminenta pericolului o face fiecare rider in parte.iar in ce priveste nisipul, pata de ulei samd, face parte fara exceptie in regulile jocului.atata vreme cat ai simturile, cunostiintele si prezenta de spirit pregatite pt a face din bike ceva de controlat, chiar si in situatii limita totul e ok...

 

cred cu tarie ca fiecare ora, eveniment, tip de motor pe care il calaresti te face mai bun , mai priceput in a devenit un motociclist

 

nu vreau sa cadem in extrema de a eticheta motoarele sportive ca fiind neadecvate Romaniei.ele devin prin utilizare inadecvata generatoare de evenimente si experiente deseori tragice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa faci pagube evaluate de reprezentanta la EUR 15,000 la un 999R Xerox nu-ti trebuie multe, stai linistit.

 

E pacat sa dai orice motor pe jos. Ieri era sa mi-o fur si eu, pietris/nisip pe curba, eu cu mana in gaz, nu stiu cum am redresat-o, power slide involuntar. E vorba de fractiuni de secunda. Nasol ar fi fost sa fi venit vreun camion sau masina pe sensul contrar.

 

Roli, speram ca esti bine, din cate inteleg ai iesit pe camp cu ea.

Editat de aquilla
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

totusi 15000 inseamna jumatate din valoarea motocicletei.sa zicem ca toate carenele si farul au costat 5000..banuiesc ca si furca..roata fatza..bine ca a scapat.sunt cazuri in care motocicleta sufera avarii minime iar pe motociclist il vedem la rubrica accidente mortale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Coxanel!

Super tare Blanaru'.

 

Cred ca toti am trecut prin evenimente mai mult sau mai putin nefericite din care totusi am scapat.

Sunt perfect de acord cu tine ca astea se pot intampla si unuia cu choper.

Dar, sa nu uitam, noi cand ne bagam mana in gaz (si uneori o faci aproape inconstient, pur si simplu cere organismul) poti ajunge la viteze ametitoare in foarte scurt timp.

Si pericolul creste exponential.

Neavand alta alternativa viabila la acest moment (circuit cat de cat langa casa) nu avem ce face si ne riscam. Si cand zic "riscam" ma refer la riscul la care suntem expusi din partea celorlalti participanti la trafic. Pentru ca, imi place sa cred, noi stim sa ne avem de grija.

Asa ca riscam si speram sa ne intoarcem cu bine acasa.

 

@eszes Cand am zis ca supersportivele nu sunt facute pentru drumurile din tara asta nu m-am referit la calitatea lor.

Ci la riscurile pe care le intampinam pe aceste drumuri: amintitii soferi de Dacia cu saci de cartofi deasupra, pete de ulei, dare de motorina, carute, tractoare si multe alte capcane. Azi, venind de la Zalau, fiind pe curba, am luat o balega competenta cu roata fata de am crezut ca ma fac bucati. Tocmai trecuse ciurda (nu stiu cum se zice in sud).

 

Si toate astea pentru ca, dispunand de o putere foarte mare, suntem tentati sa blanim.

 

Dar cred ca deja am scris prea mult.

Stiti la ce ma refer!

Mai nou urarea noastra este: SA AVEM ADERENTA!!!

SI BAFTA!

 

Ca sa faci pagube evaluate de reprezentanta la EUR 15,000 la un 999R Xerox nu-ti trebuie multe, stai linistit.

 

 

 

Ca sa faci pagube de 15.000 euro la un 999R Xerox nu trebuie foarte multe. Iti garantez.

Piesele sunt enorm de scumpe. Cred ca daca ar fi sa faci un 999R din piese ai depasi cu mult 50.000.

 

Aderenta si bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga motorul intr-o duba sau pe un trailer si mergi pana in Ungaria. E ceva mai anevoie dar tot e mai avantajos decat cunostintza cu o dacie papuc, vre-un parapet, roata camionului sau lanul de porumb !

De ce sa bagi motorul intr-o duba? ,cand poti sa-i faci coburi si sa pleci cu el around the world.Uite aici o supersportiva in desert,apa,namol,autostrada:

 

Sa nu ma intelegeti gresit ,dar cu o vitezana decat sa cad intr-o curba pe nisip sau ulei sau sa ratez un wheelie, mai bine o bag la namoale si drumuri naspa, de exemplu la diverse intruniri unde ca sa ajungi mergi de de ia dracu pe drumuri forestiere, si nu-mi pare rau, ai amintiri placute.

Alt aspect, vad ca Roli e din Tg Mures, acolo poate nu aveti strazi unde sa poti sa-i dai in guse, in Pitesti avem super traseu virajat end safe pe Valcea, sau daca vrei cox iesi pe autostrada spre Bucuresti si o rupi in doua.

Ride Safe.

Editat de jardel23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alt aspect, vad ca Roli e din Tg Mures, acolo poate nu aveti strazi unde sa poti sa-i dai in guse, in Pitesti avem super traseu virajat end safe pe Valcea, sau daca vrei cox iesi pe autostrada spre Bucuresti si o rupi in doua.

 

"Pe Valcea" te referi la Dealu' Negru? Catre Ramnicu Valcea?

Super virajat DA, dar SAFE?

Sincer, nu cred.

Si nu cred ca poti spune ca este "safe" nicaieri pe drumurile publice.

 

Sa ai aderenta maxima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sa bagi motorul intr-o duba? ,cand poti sa-i faci coburi si sa pleci cu el around the world.Uite aici o supersportiva in desert,apa,namol,autostrada:

 

 

:baldy: E tare ! Dar si omu' are mintea linistita...

 

Referitor la drumurile din jurul Tg.Muresului : ai tot ce-ti doreste inima, de la curbe in "ac de par" pana la drepte de ... multi km/h.

Salutare !

Roli

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Pe Valcea" te referi la Dealu' Negru? Catre Ramnicu Valcea?

Super virajat DA, dar SAFE?

Sincer, nu cred.

Si nu cred ca poti spune ca este "safe" nicaieri pe drumurile publice.

 

Sa ai aderenta maxima!

 

omul a zis "end safe" adica ai sfarsitul asigurat ;)

 

Esti nebun, mie mi-a crescut adrenalina de m-am dat jos din masina la politistii cu radarul de pe marginea drumului pe dealul negru (pe traseu am avut vreo sapte radare) sa-i iau la shtanga ca de ce nu fac nimic impotriva carutasilor si a idiotilor cu masinile clar neinregula tehnic de pe drum. Nemaivorbind ca a trebuit sa stau pe loc ca sa poate sa-si termine un turc cu TIR-ul depasirea dupa curba :baldy: Daca eram cu motorul acolo acum aveam poza pe subforumul ala cel mai vizitat.

 

Safe esti la doi metri sub pamant, pana atunci se poate intampla oricand ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omul a zis "end safe" adica ai sfarsitul asigurat ;)

 

Esti nebun, mie mi-a crescut adrenalina de m-am dat jos din masina la politistii cu radarul de pe marginea drumului pe dealul negru (pe traseu am avut vreo sapte radare) sa-i iau la shtanga ca de ce nu fac nimic impotriva carutasilor si a idiotilor cu masinile clar neinregula tehnic de pe drum. Nemaivorbind ca a trebuit sa stau pe loc ca sa poate sa-si termine un turc cu TIR-ul depasirea dupa curba :baldy: Daca eram cu motorul acolo acum aveam poza pe subforumul ala cel mai vizitat.

 

Safe esti la doi metri sub pamant, pana atunci se poate intampla oricand ceva.

Omule, e clar ca nu ai ce cauta pe dealul negru daca esti motociclist de duminica, si apropo de radare noi cei de prin zona cam stim zonele cu posibile radare, iar cu problema cu traficul aglomerat (tema era sa meregem pe un circuit sa ne dam cu speeder-ele) ce mai cauti pe un circuit profesionist intr-o cursa adevarata cu alte 30 de motoare pe care trebuie sa le dovedesti, daca nu esti in stare sa faci carute si tir-uri de 20 metri?

Ce vedeti voi asa de palpitant sa va dati solitari pe un traseu safe profesionist, accelerezi schimbi ceva trepte de viteza, intri pe viraje de atingi cu ghidonul de asfalt, si tot asa cateva ture pana te plictisesti, sau pana i-ti expira timpul pt care ai platit, mare scofala, unde e placerea motociclismului, unde i-ti pui la incercare talentul (daca el exista) ,daca nu in trafic ,ca doar de aia am luat categoria A, si am strans din kur 1 an si inca ceva credite sa-mi iau un motor mai doamne`ajuta.

Ride safe :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, cand vezi masini si carute cu cal cu tot spulberate, primul lucru la care te gandesti nu e ca n-au avut talent, nu?

 

Dealul Negru nu e de agrement. E adevarat insa ca daca-l ai aproape e greu sa te abtii.

 

Asfalt uscat! (si cai constipati)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din propria greseala si lipsa de concentrare, la care se adauga nisipul fin de pe strada si un sens giratoriu pe care nu-l stiam ! Urmeaza decolarea :baldy: si apoi inevitabila aterizare - chestiune de noroc c-a fost moale porumbu' si prietenii in spate.

Motorul am sa-l repar in Germania si am sa-l modific doar pentru mersul pe circuit. Eu cu strada am terminat-o !!!!

Ma intristeaza totusi gura mare a unor colegi prea talentati, care slavesc slalomele printre TIR-ri si carute, circuitul e plictisitor, adevaratul motociclist se vede pe sosea.... ;)

Dar fiecare are pararea lui si o respect.

Cele bune !

Roli

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, e clar ca nu ai ce cauta pe dealul negru daca esti motociclist de duminica, si apropo de radare noi cei de prin zona cam stim zonele cu posibile radare, iar cu problema cu traficul aglomerat (tema era sa meregem pe un circuit sa ne dam cu speeder-ele) ce mai cauti pe un circuit profesionist intr-o cursa adevarata cu alte 30 de motoare pe care trebuie sa le dovedesti, daca nu esti in stare sa faci carute si tir-uri de 20 metri?

Ce vedeti voi asa de palpitant sa va dati solitari pe un traseu safe profesionist, accelerezi schimbi ceva trepte de viteza, intri pe viraje de atingi cu ghidonul de asfalt, si tot asa cateva ture pana te plictisesti, sau pana i-ti expira timpul pt care ai platit, mare scofala, unde e placerea motociclismului, unde i-ti pui la incercare talentul (daca el exista) ,daca nu in trafic ,ca doar de aia am luat categoria A, si am strans din kur 1 an si inca ceva credite sa-mi iau un motor mai doamne`ajuta.

Ride safe :baldy:

 

 

Asta e nebun!

Alt inconstient care n-o sa traiasca mult!

Se vede ca nu a fost in viata lui pe un circuit. De-aia i se pare "plictisitor".

Baiete, revino-ti pana mai poti!

Mai ai sanse!

In opinia ta, daca nu te dai pe Dealu Negru printre masini, esti "motociclist de duminica"?

Am senzatia ca mai ai foarte multe de invatat. Si cred ca esti foarte tanar.

Zici tu ca nu ai talent daca nu te dai in trafic? Punerea la incercare a talentului se face prin slalom printre TIR-uri si carute? Foarte interesant. De ce nu-i zici asta la Rossi?

 

Cred ca ti-ar da dreptate. Asa a invatat si el, cred.

 

Roli, ai dreptate! E foarte talentat baiatu'. Daca era din Bucuresti se dadea probabil numa pe Magheru. Printre masini. Sa-si arate talentu'. Ca circuitul e plictisitor.

 

Aderenta maxima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e nebun!

Alt inconstient care n-o sa traiasca mult!

Se vede ca nu a fost in viata lui pe un circuit. De-aia i se pare "plictisitor".

Baiete, revino-ti pana mai poti!

Mai ai sanse!

In opinia ta, daca nu te dai pe Dealu Negru printre masini, esti "motociclist de duminica"?

Am senzatia ca mai ai foarte multe de invatat. Si cred ca esti foarte tanar.

Zici tu ca nu ai talent daca nu te dai in trafic? Punerea la incercare a talentului se face prin slalom printre TIR-uri si carute? Foarte interesant. De ce nu-i zici asta la Rossi?

 

Cred ca ti-ar da dreptate. Asa a invatat si el, cred.

 

Roli, ai dreptate! E foarte talentat baiatu'. Daca era din Bucuresti se dadea probabil numa pe Magheru. Printre masini. Sa-si arate talentu'. Ca circuitul e plictisitor.

 

Aderenta maxima!

Mr. Boco am vrut sa vad si eu cu cine stau de vb. ,dar la tine in profile nu dai multe informatii, No Information pe linie.Ti-e rusinica sa-i zici si lu` nenea cati ani ai ,batrane rider? :baldy:

Si daca esti asa ahtiat dupa circuitele de viteza ,de ce nu te bagi in campionatul nostru national de viteza?

Sau nu are taticutzu bani pentru asa ceva?

Editat de jardel23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odata ce moto este omologata pentru mersul pe strada, asta e, merge pe strada, cu sau fara voia noastra.

Daca tu alegi sa te dai pe circuit si poti sa faci asta, respectul meu, fa asa. Dar nu se compara cu mersul pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mr. Boco am vrut sa vad si eu cu cine stau de vb. ,dar la tine in profile nu dai multe informatii, No Information pe linie.Ti-e rusinica sa-i zici si lu` nenea cati ani ai ,batrane rider? :baldy:

Si daca esti asa ahtiat dupa circuitele de viteza ,de ce nu te bagi in campionatul nostru national de viteza?

Sau nu are taticutzu bani pentru asa ceva?

de unde stii tu ca nu s-a bagat in campionatul nostru de viteza???

si mai avem la noi baieti in cj de seama ta care cica ii dau in gura printre tiruri si masini si zic ca asta este tot ce trebe la viteza.

dar culmea ca daca ii zici de un circuit, stii ce zice??? bine ma da linia dreapta, atentie, nu este lunga si care ii farmecu?

bun, dar de ce astia din cand in cand isi sparg motoarele???

si stai linistit ca iti va da toate informatiile despre el.

tot ce vrei si nu vrei ;)

 

salut Roli. si eu ma dau cu ss pe strada. dar noi incercam sa evitam orasul si aglomeratia, dar nu gasim pe nicaieri ceva asemanator cu un circuit. asta e mare pacat la o supersportiva. poate sa fie orice deal si orice viraje, la un moment dat oriunde esti trebuie sa te opresti si sa intorci ca fraieru ca sa mai faci o tura.

sunt ceva zvonuri ca in zona noastra se are in vedere constructia unui circuit.

sper din suflet eu si multi altii din tara sa fie adevarat.

in momentul in care vom avea un circuit la noi o sa fie alta poveste, pun pariu ca toti din tara vor bantui pe acolo, si pun pariu ca o sa le treaca dealurile si bulevardele.

P.S nu am vazut sau nu am auzit ca baietii de afara sa faca ce facem noi aici pe strazi sau pe dealuri.

si eu sunt pro pt circuit.

numa bine si aderenta maxima!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Sebi,

Cu siguranta problema principala la noi este lipsa unui circuit insa o problema la fel de mare este mentalitatea "retro" si ignoranta cuplata cu "avant tineresc" ca sa nu-i zic prostie.

Nu stiu cati colegi motociclisti au fost vreodata pe un circuit, au avut parte de un instructor care sa le arate trasa sau trasele potrivite iar apoi sa incerce ei insisi sa scoata timpi din ce in ce mai buni. In schimb se trezeste care mai de care, sa dea din gura-i mare, ca pe circuit ea asa, ba asa...ca strada-i cea adevarata...si mai te miri ce.

Bineinteles ca sportul nostru e periculos ! Omul e conceput pentru o viteza de.. cat o fi...10- 20-30 km/h. In momentul in care te afli pe un bike, fizica accelerarii si decelerarii e aceeasi indiferent de mediul ambiant. Diferenta se face insa intre : parapet, copac, matiz, camion, Aro de Bistrita cu canapele - sau - pat de pietris cu largime suficienta, protectii socabsorbante si ambulanta la nevoie. Om fara greseala nu exista, greseala pe strada o platesti foarte scump, de multe ori nu ai nici o sansa, pe cand, pe circuit lucrurile stau cu totul altfel.

De ce nu inteleg multi firul logic al lucrurilor ?

De ce trebuie sa plateasca multi motociclisti un pret atat de mare ?

De ce nu invatam de la motociclistii din Germania, Austria, Ungaria ?

 

Cele Bune

Roli

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va spun cum am procedat eu:

Anul acesta am participa la 4 etape din CNV si am realizat cat de mare e diferenta dintre circuit si strada.

Pe circuit se merge cu mult mai tare fatza de strada si riscurile accidentarii grave sunt minime, iar in momentul de fatza cand ies cu motorul in oras chiar nu mai am nevoie de forja...de fapt care forja?nu e nici pe jumate vis a vis de circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va spun cum am procedat eu:

Anul acesta am participa la 4 etape din CNV si am realizat cat de mare e diferenta dintre circuit si strada.

Pe circuit se merge cu mult mai tare fatza de strada si riscurile accidentarii grave sunt minime, iar in momentul de fatza cand ies cu motorul in oras chiar nu mai am nevoie de forja...de fapt care forja?nu e nici pe jumate vis a vis de circuit.

 

Mie mi-e frica sa ma inclin tare pe strada de teama sa nu pierd aderenta cu asfaltul...am luat o tranta in parcare la Cora (unde suprafata este fooaarteee fina) si de atunci parca stau cu morcovelul la o curba foarte stransa..cine stie ce e pe jos..nisip, pietris, o pata de ulei..s-a zis cu mine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...