KESU Postat Octombrie 6, 2006 Share Postat Octombrie 6, 2006 Da dar numai pe circuit ca in trafic e periculoasa. Are 7 cai frate. Nu esti constient de pericol. Probabil va depasi 50/h. Daca bate vantul. Si te rog va fi prima comunista cu pornire la buton. nu va fi prima ca mai e si tula cu pornire la buton SPOR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Octombrie 6, 2006 Share Postat Octombrie 6, 2006 Mobra are la roata dar nu merge cablul decat la Mobra ca e subtzire shi cu inelele filetate (holenderele sa le zicem asha) pe diametru mic. Plus ca nu prea gaseshti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Octombrie 8, 2006 Autor Share Postat Octombrie 8, 2006 Stiu ca Tula avea pornire la buton dar nu pe electromotor. Rahatul ala de electrodinam era varza. Nici nu incarca nici nu o pornea. Am gasit o roata de mobra dar nu pra imi place. Are tot ce ii trebuie pt km dar nu prea da bine. Ma gandeam sa iau o roata de minsk. parca avea cablul tot pe roata din fata. Pana una alta am reusit sa fac frana pe spate. Adica sa o trec pe parte acealalta. destul de complicat dar merge. Am modificat tijele de la culbutori. de fapt aveam o tija rupta asa ca am cuparat doua de Dacia. Numai ca nu am fost atent cand le-a taiat tata si a trebuit sa mai cumpar doua. Le taiase de la celalalt capat. O groaza de bani. Oricum le taiasem prea lungi pt ca supapapa facuta de curand avea coada mai lunga asa ca trebuia o tija mai scurta. Pe supapa noua am bagat si un semering de Oltcit ca nu avea semering. Am reglat distanta si am montat motorul pe cadru. In prealabil tata a curatat "meduzele" prezente pe cadru. Aveam la nisip de pe plaja din Mamaia ca puteai sa torni o funatie cu el. Si se lipise atata de bine de uleiul cazut din motorul vechi ca numai cu dalta mai putea fi dat jos. Astazi am mai facut si niste aparatori pt lant. Dupa parerea mea nu erau necesare dar tata a insistat sa le faca. Astfel am pierdut juma de zi cu doua table. Inestetice de altfel dar nu te pui cu sefu'. Mai avem de montat cutiile laterale. Una pt baterie si cealalta pt diverse electronice. Aici e alta poveste. Mutand lantul de pe o parte pe cealalta am constatat ca trebuie sa taiem una dintre cutii. Drept urmare va mai dura o saptamana pana se ne a pucam de ea. E vroiam sa o tai si sa indoi tabla proprie spre interior. Mai putina munca si oricum e in spate nu se vede. Altii au fost de alta parere si se vor complica cu nu stiu ce tabla gorasa. Intre timp am gasit si un clacson de mobra pe 12 V. Celalat vechi era de la Luis si era pe 6 V 10 euro dadusem pe el ca instalatia veche era pe 6 V. Ala de mobra parca e vaca in calduri dar tot mai bine decat nimic. Si nu aveam nimic de mobra pe ea. Mai e o problema cu contactul. E foarte mare si nu stiu unde sa il pun. Dar ii gasim noi un loc. Frate pana ajungem la rezervor ( pt care nu avem solutie inca) vine iarna. Va mai spun saptamana viitoare ce am mai facut. Oricum saptamana viitoare vreau sa il pornesc cu Ghost daca vine de acasa. Mcar sa stiu pt ce m-am chinuit. Promit sa vin si cu poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 Stiu ca Tula avea pornire la buton dar nu pe electromotor. Rahatul ala de electrodinam era varza. Nici nu incarca nici nu o pornea. Manet,Tatra 125,Velorex 350 toate aveau pornire pe dinostarter[asa ii zice de fapt chestiei aleia pe care ai numit-o electrodinam] de 12v[lumini si scanteie mai buna ca la multe motociclete contemporane pe 6v]si toate porneau usor cu acest dispozitiv ingenios.apropo de rezervor de aia am adus vorba pentru bca si eu m-am lovit de chestia asta cand am pus un motor de Jawa 350 pe un cadru de CZ 175 Sport.pana la urma am rezolvat-o ceea ce iti doresc si tie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 cu actele cum o sa faci ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Octombrie 8, 2006 Autor Share Postat Octombrie 8, 2006 Multam mult pentru urari. O rezolv eu si cu rezervorul. Pana la urma pot sa fac cum mi-a recomandat Ghost il decupez in jurul motorului. Am uitat sa va spun ca am lustruit evacuarea si admisia. E clar ca o sa am 50 CP in plus. Asta daca o sa pornesca evident. Am gasit si roata de minsk asa ca e ca si rezolvata treaba cu Km. Se pare ca lumea are un stres cu actele. csman esti cumva politist? Daca e asa iti spun ca o sa merg cu mai multe acte la mine. Ii cer talonul tipului de la care am luat motorul iau si talonul meu la mine pot sa cer un talon si de la tipul de la care iau roata de minsk am un talon vechi de mobra il iau si pe ala ca doar o sa ii pun clacson de mobra. Imi mai trebuie un talon de la un mercedes ca doar am o supapa de mercedes. Oricum va recomand sa nu ma mai intrebati de acte ca nu va spun cum o sa fac sa merg cu ea pe sosele. In fond ma pot duce foarte frumos la RAR sa ii scriu modificarea in carte. Poate ca nu in Bucuresti ca aici sunt alergici la modificari. In alte orase sunt mai normali domnii ingieri de la RAR. Pana la urma nu am modificat nimic spectaculos. Motorul e tot acolo unde trebuie sa fie. La cadru nu am umblat iar motorul are aceeasi putere pe care o avea si motorul vechi. Faptul ca am mutat lantul pe cealalta parte nu e specificat in cartea de identitate. Motorul are tot un singur piston. Cilindrea e mai mica decat la motorul vechi. Nu am facut nimic spectaculos. Am vazut pe sosele motociclete mult mai modificate si nu ii intreba nimeni de sanatate. Drept urmare... mucles. Ca ne aud dusmanii. Dusmanii mor cand ne descurcam mai bine. Imi mai trebuie un contact pentru stopul pe frana ce imi recomandati? Eu aveam unul improvizat dar nu il mai pot pune. Voi ce mai folositi sau de unde pot sa cumpar unul normal? Ma refer la stopul pe spate , pe fata nu ii pun ca ma complic cu prea multe fire. Si baterie tot nu am gasit. Ha. Sa va spun o faza tare. Ma suna Pepsi-man pe la sfarsitul saptamanii sa ma duc la el la servici ca are 12 baterii pe gel. Ma duc le iau si ajung acasa fericit. Aveau scris alb pe negru 12 V 7 amperi. Ma gandeam ca gasesc eu una care sa aiba destul curent sa pornesc K-ul. Le masor pe toate cea mai tare avea 3 V. le pun la incarcat si nu se intampla nimic. Ma apuc cu tata sa tai una din ele sa vedem de ce nu se incarca. Nu era nici o problema daca exploda mai aveam 11. Descoperim ca era uscata. Adica ele trebuiau sa fie cu gel. Si eram curiosi cum arata gelu'. Gelu nu arata prea bine. Ne apucam de experimente. Scoatem dopurile la una din ele si ii bagam acid. O punem la incarcat in 20 de minute ia 6V. Bucurie maxima. Dupa inca o ora tot 6v dupa 24 de ore la fel. Ne gandim ca e buna si asa dar nu pe motocicleta. In alta am bagat apa de la robinet. Dupa 24 de ore tot 6 V. Sunt curios dupa doua zile daca va tine curentul sau sunt moarte. Daca mai vrea cineva sa experimanteze mai am 9 bucati. Deci trebuie sa imi cumpar baterie. Toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 Pune shi tu contact de stop de Dacie, eu asha am pus la IJ la sfatul ZIDU-lui. Bacteriile astea de iupies cand mor... moarte raman. Problema lor cand sunt sucombate este ca nu prea mai iau curent ca sa se incarce... am incercat shi eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 Pai daca sunt baterii cu gel, trebuia sa incerci cu gel (de par, de dinti, etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 Pe louis sunt baterii Yuasa ieftine, sau Delo. Spor la adaptare, e o idee foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PepsiMan Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 Ma asteptam macar una din baterii sa mearga Lasa cand fac urmatoarea comanda la Louis bag si o baterie pe acid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Octombrie 9, 2006 Autor Share Postat Octombrie 9, 2006 Multam mult Aleko - Sper sa o termin sambata viitoare. Pana atunci nu stiu ce timp mai am. Cu bateria e putin mai complicat. Deoarece va trebui sa tai cutia in care sta bateria ca sa incapa lantul. Trebuie sa masor in prealabil locul care imi ramane si apoi sa il omor pe Pepsi pana se face baterie de dimensiunea aia. Se descurca el ca e baiat destept. Cstelia la treaba cu gelul de dush nu m-am gandit dar probabil ca e inutil se vor incarca 6 V si gata. Mihaiachi o sa studiez varianta cu contactul de dacie ca ceva de la dacia tot nu aveam. Forta fie cu voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 bai nu se poate...adik m-a adus de la targoviste minimobra pe mine, si a murit k-ul tau?pacat...abia astept sa il vad gata...poate facem o intrecere:D...cu hell_boy nu mai ai sanse ca are ktm:D...da minimobra te asteapta:))vezi ca iti da el roata de minsk...sa fie ciorba completa si sa putem rupe asfaltu:) PS:careneaz-o:)...ne vedem la o sau, la mai multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 MS_ORL vreau si io sa fac intrecere cu tine, da io am simson, ma primesti??? In cursa secolului?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 MS_ORL vreau si io sa fac intrecere cu tine, da io am simson, ma primesti??? In cursa secolului?? )si daca vine odin cu mine degeaba....simson 450 sport vs. minimobra metrom....chiar ca ar fi cursa secolului...il luam si pe ozzy cu motorul lui cel galben ...oricum, ma bucur ca pana pe la 30 la ora ma fac linistit cu daciile la semafor ...jegu pleaca repede...iau in cateva secunde 20 lm/h, deci, pregateste-te sa ai emotii vedem noi...poate la o parada ceva, ca am mai dus-o la 2 pana acum si s-a descurcat bine...pana atunci, asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Octombrie 16, 2006 Autor Share Postat Octombrie 16, 2006 (editat) Bai se pare ca voi ma provocati la o liniuta. Domnu ORL tu nu ai aflat ca si caii se impusca. Uite ca a murit K-ul dar nu s-a predat. Cu tine fac o liniuta numai daca pastrezi pe trotineta tuningul facut de noi la Tragoviste. Nu de alta dar te ajuta la virajele cu genunchiul la asfalt. Corbule acum serios eu chiar ma gandeam daca se mai tin liniute cu comuniste la intruniri cum fu la Targoviste ma mai primesc si pe mine in cursa? Pana la urma e comunista nu? Oricum accept provocarea ca trebuie sa aflam de ce e in stare bestia galbena. Oau ce bine suna. Hai sa va pun la curent cu ultimele realizari. Fusei azi pe la garaj sa duc roata de minsk donata de Hell-boy cu tot cu cauciuc de japoneza. Trebuie sa mai fac rost de un cauciuc de japan pentru spate. Mai lat asa sa arate a Honda. La garaj al batran nu statuse degeaba. Aveam montat pe motocicleta urmatoarele: cutiile latarale inclusiv aia taiata sa incapa lantul, oarece table de mascare taiate ca sa nu incurce frana mutata pe stanga. saua era montata. Roata pe spate am montat-o duminica impreuna cu frana. In continuare am o divergenta de opinie cu al meu tata in privinta rezervorului. Eu il vreau ridicat mai sus dinspre partea cu rezervorul ceva in genul lui guzzi. Evident el se opune acestei idei sper sa il conving. Cam asa. clic aici O alta problema o constituie aparatorile de lant. Eu nu vroiam sa nu le mai pun dar Vasile nu vroia sa priceapa. Vasile e tata. Eu ii explicam ca sunt demodate el imi spunea ca sunt utile si ca stie el pe unde ma bag eu cu motocicleta asa ca decat sa mai gaseasca meduze si alge prin motor a decis ca le pune. Am zis ok sa le puna. Apoi am constatat ca nu ajung pana la motor. Erau mai scurte. Am Sperat ca a renuntat si Vasile la idee. Astazi am privit cu stupoare doua table care legau tubulatura de la lant de motor. Nu contest munca depusa dar sunt oribile. Nu am avut un suflet atat de hain sa ii explic pararea mea asa ca am trecut mai departe. Sper sa se mai estompeze din aspect cand vor fi vopsite. Mi-a mai trecut din suparare cand am vazut ca am pedala de pornire si schimbator de viteze. Mai facuse al batran si flansa de la carburator. De carburator atasase un mare fier cu rolul de a prinde carburatorul de motor ca cica nu il tine flansa. Sunt curios ce iese ca sa am eu ce sa elimin daca nu merge. Problema garava este ca pentru moment carburatorul vine exact in dreptul piciorului si nu mai am loc de filtru decat daca stau extrem de cracanat. Trebuie sa il dau cumva pe dupa picior . Mai trebuie studiata problema. Mai am oarece dispute si cu Ghost care sustine ca roata de minsk o sa arate ca dracu pe K. Poate ca are dreptate dar nu ma opreste nimic sa incerc. Ghost e de parere ca mai bine ii pun kilometraj de bicicleta decat sa ii pun roata de minsk. Eu daca vad asa ceva pe motorul meu mor. Azi Ghost mi-a adus dopul de la filtrul de ulei. Adica de la sita aia de strecurat ceaiul cu rol de filtru de ulei. In concluzie avem toate ingredientele pentru a porni motorul. Ii cumpar si ulei si gata. Au mai ramas de rezolvat coturile de la esapament si rezervorul. Dar cu prima ocazie cand are Ghost timp mergem sa il pornim. Merge si fara esapament nu? Oricum are tata un meci cu vecinul de peste drum care are un copil tembel ce si-a luat scuter. Nu scuterul il deranjeaza pe Vasile ci zgomotul facut de acesta. In final nici zgomultul nu il deranjeaza ci faptul ca parintii copilului pana sa isi ia acesta scuter faceau scandal cand mai reglam noi motoarele. Acum nu ii mai deranjeaza nimic cand propriul borac isi regleaza scuterul. Ca asa e unii oameni. Tata zice ca de fapt ii deranjeaza si acum zgomotul dar nu au curaj sa isi puna progenitura la respect. Probabil ca i-au ajuns blestemele noastre. Asa ca acum avem un complot. Pandim o zi cu soare scoatem motorul la poarta si ii reglam carburatorul cam o ora fara esapamante. Acum nu mai pot sa spuna vecinii ca facem zgomut ca punem mana pe leviere. Va fi Vasile razbunatorul partea a II-a. In rolul K-ului Sergiu Nicolaescu Sper sa porneasca numa. Oricum al batran e de milioane frate. Nu imi venea sa cred cate facuse azi. L-am intrebat cand a avut timp sa le faca pe toate mi-a raspuns pai de la ora 7 dimineata a avut destul timp. Mai facuse alte bazaconii intre timp. Oare nu are somn? Cam astea fusera ultimele stiri. Revenim data viitoare cu imagini. Sanatate maxima. Editat Octombrie 16, 2006 de ozzy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 ombre, bv...abia astept sa vad noua bestie...galbena ...creacuta nu o mai am, din pacate, chiar o tineam ca era buna, si amintire, dar, intr-o zi, cand am coborat la ea sa plec cine stie unde am constatat cu stupoare ca lemnul nu mai era au luat pana si lemnu...ieri mi-am gasit controlu de la semnalizare rupt, deci cred ca o sa o pandesc de la balcon cu sniperu .... oricum, abia astept pozele ...termin-o sa o vedem la defilare iesim la o bere daca e, vedem noi, si motoarele la o cana cu benzina...si ulei ...pe hellboy, daca nu vine cu minsku il excludem, il trecem la colt ) auzi tu nesimtit....sa iasa el din comunism si sa isi ia avionu ala ) spor la treaba oameni buni....bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 OZZY ce sa nu ai nici o sansa in fata samsonului.... de abia astept liniuta aia... dar trebe sa avem si mojorete sau cum draq se cheama alea care au grija de pilotzi la linia de start.. de le da suc de portocale .. Itzi iese super motoru.. de abia astept sa-l vaz si io ... bafta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 si apoi liniutaaaa ...am gasit ce cautam de mult....tot simson...numai ca e tot cu pedale, simson sr 2 ...clasic si frumos, aranjat..sper sa reusesc sa il iau, ca o sa iasa o liniuta pe cinste....de nu va fac eu pe voi, cu tot cu cei 2 cai si 49 cc ai mei , si apoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Octombrie 17, 2006 Autor Share Postat Octombrie 17, 2006 Am avut azi o realizare i-am pus dop la fisltrul de ulei. Vreau si eu o informatie de unde iau un cauciuc de japan pentru roata din spate? pana ajungem la liniute intai sa avem cu ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 lasa frate cauciucu....vine iarna si nu mai avem nevoie de cauciuce pt liniuta...ii punem sanie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Octombrie 18, 2006 Autor Share Postat Octombrie 18, 2006 Sambata cu putin noroc o finalizam. A gasit Supapa coturile originale de la esapament pe care credea ca le aruncase. Merita impuscat. Eu tocmai am dat o sticla de vin avans sa imi faca un vecin coturi si mai trebuie sa dau una la lichidare. O sa am doua randuri de coturi. O sa ma duc in vitan ca am vazut niste cauciucuri moto SH poate le scot la un pret mai normal dar imi va trebuie si camera mai mare daca iau cauciuc mai gros. Mai am de adunat piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TonyTA Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 Sal. Tony sunt de la Targoviste. Mie imi trimit astia o baterie noua ca era in garantie. O mai am p'aia veche cu borna rupta. Dar tot merge, macar de teste, daca o fortezi acolo inauntru eventual torni niste plumb. (Eu acum am izolir si o cheie de 10 fixata acolo dupa ce mi s-a rupt iar borna la endureala la Sinaia ) Numai sa nu mi-o ceara astia la garantie inapoi cand mi-o dau p'aia noua bafta si sa ma plimbi si pe mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Octombrie 19, 2006 Autor Share Postat Octombrie 19, 2006 Salut Tony, Ma bucur sa aflu cate ceva despre voi. Poate ne vedem si noi la un bere sau la o vin. Cum adica sa te plimb. Daca tu ai avut curaj sa ma lasi pe motorul tau prin campurile de la Targoviste eu sa nu te las sa faci un test? Nu ar fi frumos. Eu sunt sigur ca iti vor lua bateria veche cand va veni cea noua. Dar iti multumesc oricum pentru intentie. Stai linistit ca fac eu rost de baterie. Pana una alta trebe sa fac rost de cauciuc de spate pe 16. Insa nu stiu latimea. Cred ca trebuie sa ma duc cu motorul si sa vad ce intra pe bascula. Acum am 3,50/16. Si vreau ceva putin mai lat. Stie cineva cam ce pot sa pun si de unde sa il cumpar? Sunt nerabdator sa vad ce se intampla sambata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Octombrie 24, 2006 Autor Share Postat Octombrie 24, 2006 Salut. Ultimele vesti in materie de incercari si ceva poze. Am incercat sa pornim monstrul si am constatat ca respira la greu in zona bujiei. Am inceput prin etansarea reductiei si daca tot mai sufla e posibil sa fie scaunul de la reductie stramb si sa nu etanseze bujia. daca nu merge nic cu bujia etansata e posibil sa fie chiulasa crapata. In cazul asta e nasol rau. Daca e asa rau cum pare va trebui sa ma duc sa o sudez. Oricum se rezolva. O sa verific zilele viitoare. Intre timp am montat coarnele si arata mortal. Trebuie sa mai fac rost de o camera de Minsk. Probabil o sa cumpar una de la Tunaru duminica viitoare daca or fi bani. Hai sa pun pozele ca alteceva nu mai am de spus. Sa nu va speriati de felul in care sunt aruncate pe el rezervorul si saua. Sunt puse provizoriu ca sa ne orientam cum venim cu carburatorul. De observat contactul de care sunt foarte mandru. Supapa si Tata sarmelor surprinsi Tata sarmelor lipind un fir. Treba lui. Prima proba. Cica se sta comod. Radu Supapa face si el un test. Se declara multumit. Oricum nu o sa pupe el test pe sosea. A rupt 24 sau 27 de supape acestui motor. Eu intentionez sa nu fac asa. Comenteaza cineva ceva? Oficical arata bine. Carburatorul va fi cu filtrul in laterala. Sper sa nu ma incomodeze. Si nici pe pasager. Locul in care am montat contactul. Imi place la nebunie. Va rog sa nu va luati de aparatoarea de lant. Stiu ca e oribila. Cand e completa nu mai arata asa de rau. Cam atat pentru tura asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 mamaaa...ai mutat contactu pe stanga ombre ce pot sa zic?arata mult mai bine...si motoru, negru, mai mare...cel putin in poze...da bine pe ea...vezi cum faci rezervoru ala sa nu se vada scobitura pt cadru ridicata in sus(ai spus ca e provizoriu pt a-ti face o idee, dar si ca va fi impins putin in sus datorita motorului mare)...oricum, am incredere in tine ca iti va iesi ceva frumos...aparatoarea pt lant in comparatie cu restu motorului este cam patratoasa...da este eficienta...o polizezi si tu la colturi pe exterior sa se vada rotunjita si sa se incadreze in decor oricum, felicitari pana acum, si succes in cont PS:poate reusesc sa iau gpz305-u lu adi...ne ajuti la carburatoarele alea? nu de alta da mie mi-ar fi greu sa il imping, ca nu-s cat tine spor la treaba ombre si mai arunca poze...noi asteptam...poa ne vedem la o bere...o dau eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.