ozzy Postat Octombrie 4, 2008 Autor Share Postat Octombrie 4, 2008 (editat) Ba Ghita tu mai bine vezi de un motor in V ieftin pe acolo. Il trimiti bucati frate. Azi un piston maine o biela. Il faci serial de telenuvelas. Pana te trezesti tu sa sari cu motorul ala eu ma cam plimb cu K-ul prin Bucale. Muncesc de doua zile ca a ramas un prieten fara motor si i-am dat K-aul pe semnatura. Azi am facut ultimele modificari. Adica stai sa iti spun de la inceput. Ieri i-am refacut partea electrica. Adica am inadit un fir de altul pana am reusit sa aprindem farul. Asta era si scopul nostru. Evident intai am topit comanda de la aprindere dar astea sunt detalii cu care nu ne batem capul. Oricum a fost opera lu' Bau. In cele din urma am reusit sa facem sa functioneze toate comenzile. Pana si claxonul merge. Fericire maxima pe la 7 sera. Aveam un motor complet functional care pornea la buton. Deci sa ii tragem o proba. Il extragem pe poarta afara si apasam pe buton. Surpriza motorul porneste in schimb scoate fum mai mult prin fata decat prin spate. Cand stai cu motorul pe loc esti invaluit intr-un fum mai des decat ceturile din Avalon. Asta nu ne impiedica sa ii facem o proba. Noi pornim iar fumul ramane pe loc. Asta e un lucru bun. Tu vezi ce vine din fata dar nu vezi ce vine din spate. Oricum nu aveam oglinzi asa ca nu ne interesa aspectul. Motorul merge brici si ne intoarcem la standuri fiindca constatasem ca frana pe fata nu merge. Macar avem frane pe spate. Opresc in fata portii si fumul ma invaluie ca in Star Trek. Mult fum frate oare manaca ulei? Incerc sa reduc turatia motorului. Dau de toate reglajele si nimic. Imi vine ideea sa scutur cablul. Turatia se reduce ca prin farmec. Trag concluzia ca daca nu le ai cu scuturatul nu faci motorul sa toarca linistit. Dupa fiecare acceleratie scuturi cablul si motorul se linisteste. Evident se reduce si fumul odata cu turatia. Observ prin ceata ca prietenii se prapadeau de ras. Li se parea tare amuzanta treaba cu scuturatul ... cablului. Nu intelegeam de ce rad si fetele. Nu au cum sa inteleaga. Treaba cu scuturatul este o chestie pur masculina. Deci am o motocicleta cu personalitate masculina. Am constatat ca surubul la claxon nu era strans dar cum nu era piesa de rezistenta nu am fost prea afectati. Astazi era strans. ce minune. Asa am incheiat ziua de ieri. Nu apare tata in peisaj? Va era dor de el? Mie nu. A avut alta treaba si asa am scapat de el. Astazi insa nu am ami avut acest noroc. Tata ne astepta incruntat. Dupa exprimarea lui propire ii lasa gura apa sa ne dea una dupa cefa. Azi avea o atitudine negativa. Cauta sapa aiai nichelata sa isi dea cu ia in picior. Nu va chinuiti sa intelegeti expresia ca vine dintr-o adanca cugetare a lui. Incerc sa nu imi stric ziua si ca sa evit primul contact care la tata este destul de dificil. Plec sa cumpar bere. Stiu strategia este veche dar functioneaza de fiecare data. Scot K-ul la care tata intre timp ii legase intr-o oarecare ordine firele inadite de noi cu o zi inainte. Demarez periculos si agresiv cu mana infipta in coama celor aproximativ 10 CP. La prima intersectie simt adrenalina cum creste brusc. Si nu din cauza vitezei. Frana care ieri functiona astazi era bolnava. Reusesc sa incetinesc cat sa nu ma dau pe jos si pornesc mai departe mai potolit. Am aflat mai tarziu ca umblase tata la esapament ca sa nu mai scoata fum ca Enterprise si lovea pedala de frana in el. Vi se pare si asta cunoscut. Si mie. Senzatia era foarte asemanatoare cu cea precedenta in care am patit fix acelasi lucru. Ma intorc acasa si ma apuc de treaba. Nu reusesc sa impreastii pe jos toate sculele din dotare ca se aude o voce cu care m-am obisnuit din prima clipa de existenta. Evident strigarea nu putea fi alta de la o mama decat vino sa manaci. Cum mama este mama las totul balta si ca sa evit alte comentarii prea bine stiute mai pierd timpul sa ma spal si pe maini. Termin repede halela si revin la dragostea mea de tip cosmar vopsita galbena. Cu toate asemanarile e vorba de motocicleta nu de nevasta. Tata pleaca la un vecin ca o surpriza nesperata. Venise timpul sa ne facem de cap. Las amortizoarele pe fata mai jos fiindca ieri observasem ca motocicleta avea comportament de troleibuz. Adica se articula pe undeva si banuiam noi ca furca e pra lunga pentru inclinarea pe care o are. Aerisesc frana pe fata cat pot de bine. Evident ramanem fara lichid asa ca il trimit pe marele Bau sa aduca de la el. Pe Bau il stiti din trecut. E ala care strange suruburile pana tipa, ca el are dinamometrica in bicepsi, doar ca e defecta. Specialitatea lui este ruperea prezoanelor in blocul motor. Dar noi il iubim asa cum chiar daca trebuie sa pitim trusele de chei cand e el prin zona. In schimb este foarte bun la inadit fire. Din doua bucati de fir de cate un metru fiecare scoate cinci metrii cu o singura mana. La fire chiar e bun. Datorita lui aveam multe becuri functionale pe motocicleta. Pana acum nu a iesit prea mult fum din instalatie dar sa fim optimisti. Se intoarce Bau si completam lichidul. Mutam si esapamentul la locul lui si castigam inca o frana pe spate. Ii scurtam si cablul de la acceleratie ca sa nu mai aiba personalitate masculina si.... Scoatem bazdagania la sosea si ii tragem o verificare. Plec in proba sa vad ce face frana. Frana scoate un zgomot suspect. Ceva freca pe disc. Ma intorc la standuri si constatam ca am pierdut o placuta de frana. Plec sa o caut pe unde luasem bere si in celalata parte si o gasesc. Revenim la studiat problema. Problema era cam naspa. Pe roata erau doua placute logic. Una era originala si tocita iar pe cealalta parte era una facuta de tata din placuta de frana de masina. Cum nu am avut originalul a facut-o cum la taiat capul. Teoretic ea trebua sa stea acolo. Practic era cam nazdravana. Soluta gasita de mine. bagam doua distantiere ca sa stea culisanta de la etrier mai aproape de disc astfel incadereaza placuta si nu mai cade. tata nimic, Batman, batman. Solutia gasita de tata: ingrosam placuta tocita cu ceva care o sa traga de etrier care o sa tina placuta de productie proprie incadrata care nu mai cade. Evident ca a castigat batman. Cum nu a mers cu un adaos de 1 mm de tabla a gasit alta solutie. a inlaturat ferodul tocit de pe placuta originala si a sudat pe ea o alta placuta de masina. A mers oarecum dar tot nu era ok. In cele din urma am observat eu ca daca punem la prinderea etrierului la furca doua "saibi" acesta se aproprie de disc si incadreza mai bine placuta nazdravana. Si astfel avem frana beton pe fata ca pe spate era ok oricum. Sa speram ca placuta sudata de tata va sta acolo unde trebuie sa stea. Apoi am admirat aratarea de care suntem tare mandrii. E belea. Aripa pe spate incadreaza superb roata din aliaj si culiseaza in ritm cu bascula. Cauciucul cu balon mare ii da un aer serios. Datorita basculei la care am atasat ducsele de bascula de oltcit motocicleta este cu aproape 15 cm mai lunga iar pinionul mic pe spate va creste putin viteza. Pacat ca amortizoarele pe spate sunt cam tari dar este scuzabil. Saua de kawasaki garanteaza un confort studiat de asiatici ca doar nu au fost prosti japonezii aia sa faca ceva fara sa studieze. Acum avem si ceas de Km nichelat pe care Bau l-a dotat cu bec de liber si iluminare lucruri care lipseau in cealalta varianta. Farul restilizat de tata nu are pereche iar prinderile acestuia sunt complet originale relizate din disc de frana. Furca pe fata promite performante groznice chiar daca ii punem si ulei in telescoape. Macar arata bine si este foarte folositoare ca suport pentru roata de aliaj cu frana pe disc. Pana in acest moment frana pare destul de eficienta. sa speram ca asa va ramane. Deci asteptam motorul ala in V sau W sau Q nu conteaza dar sa aiba peste 10 CP. Iar la motorul ala promit sa ii pun dublu disc cu placute originale. Daca mai apar imbunatatiri va tin la curent. Maine reglam carburatorul ca merge in hopuri dar nu e mare branja. Toate cele bune. Ozzy Ps. In poza doi Batman are o pozitie expresiva, oare ce vrea sa exprime? Cred ca se gandea la ceva bip, bip. Editat Octombrie 4, 2008 de ozzy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mougli Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 Super tare Ozzy. Felicitari. Ai reusit acolo unde eu am dat gres. M-am apucat prin primavara de customizat Jawra, si acu cateva luni m-am oprit si am lasat-o balta. Dupa ce i-am cumparat si in mare montat o gramada de brizz brizz-uri, am descoperit cu stupoare ca-mi lipseste cel mai mare brizz brizz: motorul. Asa ca daca mai gasesti vre-o chestie d-aia cu litere de la finele alfabetului la un pret bun da-mi si mie un semn, sa-mi pot relua modificarile. Visam la un moment dat la un motor de Kawa EN de 500 cum ca seamana la aspect si dimensiuni destul de mult cu cel de jawra. Bafta si... felicitari din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 cel mai mult imi place suportul de far Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Octombrie 6, 2008 Autor Share Postat Octombrie 6, 2008 Super tare Ozzy. Felicitari. Ai reusit acolo unde eu am dat gres. M-am apucat prin primavara de customizat Jawra, si acu cateva luni m-am oprit si am lasat-o balta. Dupa ce i-am cumparat si in mare montat o gramada de brizz brizz-uri, am descoperit cu stupoare ca-mi lipseste cel mai mare brizz brizz: motorul. Asa ca daca mai gasesti vre-o chestie d-aia cu litere de la finele alfabetului la un pret bun da-mi si mie un semn, sa-mi pot relua modificarile. Visam la un moment dat la un motor de Kawa EN de 500 cum ca seamana la aspect si dimensiuni destul de mult cu cel de jawra. Ideea cu motorul de EN nu e rea. Mie imi cam pare rau ca am muncit atat iar motorul este atat de mic. Deocamdata motocicleta nu arata genial dar dupe ce o sa o vopsesc va arata mai bine. Ma gandeam sa si cromez ceva pe ea dar nu prea merita. motorul ala e capabil doar sa o deplaseze. Iti recomand sa cauti motoare pe afara. Gasesti la preturi destul de bune. In romania nu merita fiindca si daca gasesti este facut praf. Pana si ala al meu manaca mai mult ulei decat benzina cel mai mult imi place suportul de far Suportul de la far este ideea lu tata. acum motorul are dublu disc unul la roata si altul la far. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Bravo frate , foarte tare. Am si eu un gindac de asta , chinezesc , micut , dar inca merge si are 20.000 de kilometri. Nici la supape nu am umblat macar , sa le reglez. Si , minune , merge. Adica 80 la ora , maxim. Dar atit si scrie in carte , desi , nu stiu de ce , pe kilometraj scrie 160. Dar eu nu cred. Al tau "cit baga , nenea ?". Si cit consuma , ca al meu ia maxim 2,5 la suta si il tin la blana. Sa ai parte de el si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorebel_ijzf Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 bai frate este bine ca mai ai timp si de astea succes. sa vedem ce iese.........?????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pantera Neagra Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Pai mai Cosmine, daca asa sta treaba...cred ca ma apuc sa-mi aranjez si eu minsk-ul...i-a expirat itp-ul acu 2 luni...si-i cam varzuit saracu... Stai sa vezi ce scot din el....si promit de aceasta data sa nu-mi mai ramana piese dupa terminare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Decembrie 4, 2008 Autor Share Postat Decembrie 4, 2008 (editat) Bravo frate , foarte tare. Am si eu un gindac de asta , chinezesc , micut , dar inca merge si are 20.000 de kilometri. Nici la supape nu am umblat macar , sa le reglez. Si , minune , merge. Adica 80 la ora , maxim. Dar atit si scrie in carte , desi , nu stiu de ce , pe kilometraj scrie 160. Dar eu nu cred. Al tau "cit baga , nenea ?". Si cit consuma , ca al meu ia maxim 2,5 la suta si il tin la blana.Sa ai parte de el si asfalt uscat. Salutare la toti confratii. Sincer si eu sunt curios sa aflu cat baga nenea dar din pacate are ceva lipsuri la cblul de la Km. daca ii fac rost iti comunic performantele de exceptie la care ne asteptam. Ultima oara avea performante de basculanta. Adica a facut-o un moped la liniute. bai frate este bine ca mai ai timp si de asteasucces. sa vedem ce iese.........?????????? Multumim de urari. Timpul si-l face fiecare in functie de pasiune. La noi pasiunea a devenit mai mare ca nevoia cu toate ca tot nevoia ne-a indemnat sa o terminam. Un prieten a ramas fara motor si ii trebuia ceva care sa faca zgomot intre picioare cat sa ajunga pana la scoala. Oricum dupa doua saptamani cand am reusit sa ii dam alt motor era extenuat total. Perioada in care a mers cu K-ul este cea mai negra din toata istoria lui de motociclist. Cum spuneam si mai sus este extrem de nesigura la viraje, are o acceleratie de tractor turbat in brazda, franeaza violent ca un obuz in imponderabilitate, vibreaza mai ceva ca vecinul meu cand da gauri cu percutanta la 7 dimineata, te alinta cu un confort de scaun sado-maso, fumega ca un furnal comunist bine intretinut, Nu conteaza cat ulei consuma atata timp cat merge iar de cand au ieftinit benzina suntem fericiti. Oricum sunt mandru ca am o motocicleta unica de la far pana la stop. Acum e la iernat dar la vara sper sa ii dau o vopsea mai capabila. Pai mai Cosmine, daca asa sta treaba...cred ca ma apuc sa-mi aranjez si eu minsk-ul...i-a expirat itp-ul acu 2 luni...si-i cam varzuit saracu...Stai sa vezi ce scot din el....si promit de aceasta data sa nu-mi mai ramana piese dupa terminare ) Eu zic sa te calmezi cu Minskul ala. Ai luat cu el mai multe amenzi intr-o luna decat ai luat cu Hornetul in doi ani. Numai tu esti capabila sa iei amenda pentru viteza cu un Mink la care mergeau numai 3 viteze. Si tot numai tu esti capabila sa mucifici Minskul la un minut dupa ce tocmai il reparasem. Si iti jur ca nu umblasem la frane ca nu aveau nici o legatura cu aprinderea. Ia fii atenta aici ce motor ii fac lui Cris. /index.php?showtopic=296098 Editat Decembrie 4, 2008 de ozzy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 (editat) Pai mai Cosmine, daca asa sta treaba...cred ca ma apuc sa-mi aranjez si eu minsk-ul...i-a expirat itp-ul acu 2 luni...si-i cam varzuit saracu...Stai sa vezi ce scot din el....si promit de aceasta data sa nu-mi mai ramana piese dupa terminare ) e vorba de Minskul lui Pedros, a fost un motor bun, pana sa ajunga la tine. In proprietatatea ta numai mers fara ulei in cutie, calari, mers fara ambreiaj etc. De unde stiu? Mi-a soptit Minskul. Si motoarele astea au un suflet. Editat Decembrie 5, 2008 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Arata-ne si mobra din fata K-ului(se vede roata in ultima poza). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Decembrie 5, 2008 Autor Share Postat Decembrie 5, 2008 Nu stiu al cui a fost Minskul Panterei dar stiu ca fata asta a mers destul cu el. Probabil a mers mai mult decat multi motociclisti de pe aici. Drept urmare fiarele se mai si uzeaza. Si ulei in cutie avea ca ii bagam eu si alti cativa prieteni. Nu pot sa spun ca si-a batut joc de motor poate ca doar l-a utilizat in exces si asta nu e rau pentru o fata zic eu. A facut multe eroisme pe motor ca sa nu ii recunosc anumite merite. Furca aia de mobra din pacate nu are si restul. Adica am numai furca fiindca mobra a ajuns pe la corb alb la reparat si acolo si-a gasit sfarsitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 (editat) Nu stiu al cui a fost Minskul Panterei dar stiu ca fata asta a mers destul cu el. Probabil a mers mai mult decat multi motociclisti de pe aici. Drept urmare fiarele se mai si uzeaza. Si ulei in cutie avea ca ii bagam eu si alti cativa prieteni. Nu pot sa spun ca si-a batut joc de motor poate ca doar l-a utilizat in exces si asta nu e rau pentru o fata zic eu. A facut multe eroisme pe motor ca sa nu ii recunosc anumite merite. Furca aia de mobra din pacate nu are si restul. Adica am numai furca fiindca mobra a ajuns pe la corb alb la reparat si acolo si-a gasit sfarsitul. Lasa bre ca minsku se face repejoru... Daca tot vb de minsk, sa vezi ce-a ajuns minsku nebunului de Gabi, de salivezi o vara Un indiciu dau...far/stop/semnale pe leduri...muuulte leduri, si multa tehnologie intr-un minsk...alianta de maini de nebuni(eu, el, Ranga, si inca vr-o doua persoane) Abia astept sa le vad pe viu mergand, si pe a ta si pe a lui, ca au trecut ceva ani de cand n-au mai mers impreuna Spor la treaba in cont si tine-ne la curent cu ghidusiile, ca asta e unul dintre topicurile pe care le voi viziona cu drag si cand voi inceta sa mai intru pe forumul asta Editat Decembrie 6, 2008 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pseudo_rat2000 Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 FRATE...CE MAI,JOS PALARIA SI SAPCA SI TOATE BASTILE!!!!! ESTI TARE. SINTETI TARI ASA SA RULATI N CONTINUARE. IARNA SCURTA SI ASFALT USKT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudosoiu_tudor Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 salu ,e o ideie buna cu minscul dar as opta pt un voschod ami par mai rezistente si mai puternice ca de preparat merge super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Salve tuturor!! mai Ozzy promite/mi ca dupa ce termini K-ul o sa scrii o carte pe baza asta ai ( ai talent la asta ) imi place cum a iesit, si imi aduc aminte de vremurile bune cand imi bagam si io asa mana prin fiarele comuniste!! chiar mi/e dor de ele!! nu avetzi vreo jigodie de ij pe acolo si pt mine??? sau orice altceva dar comunist sa fie!! sau macar un nipran obosit!! o ceva!! ca ma manca urat de tot!! de abia astept sa ne vedem la o bere!!! bafta multa!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Ianuarie 14, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2012 Salve tuturor!! mai Ozzy promite/mi ca dupa ce termini K-ul o sa scrii o carte pe baza asta ai ( ai talent la asta ) imi place cum a iesit, si imi aduc aminte de vremurile bune cand imi bagam si io asa mana prin fiarele comuniste!! chiar mi/e dor de ele!! nu avetzi vreo jigodie de ij pe acolo si pt mine??? sau orice altceva dar comunist sa fie!! sau macar un nipran obosit!! o ceva!! ca ma manca urat de tot!! de abia astept sa ne vedem la o bere!!! bafta multa!! Dupa multi ani ce au trecut peste noi ne loveste nostalgia vremurilor bune. Postul de mai sus este ultima rugaminte primita de la Cioara Alba. Intre timp el si-a implinit visul si acum are un Ural la care face cateva modificari. Sper sa ne tina la curent. Dupa mult timp in vara trecuta am scos K-ul din cotet fiindca i-am construit un nou culcus acoperit si ferit de ploaie unde sa isi traiasca batranetea in liniste. Inainte sa il impachetam am avut onoarea sa ii mai dau o cheie. Paradoxal acesta a pornit la buton din trei incercari. Aceasta este povestea K-ului si pana cand va face iarasi zgomot din micul lui motor il vom lasa sa se odihneasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2Wheels-1Hearth Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Amin ? Sau a mai pornit de atunci ? Ma cam roade curiozitatea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.