seby_mf Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 Amortizoru ala de directie e foarte util ca nu intra in voblaj. Fiind motociclete foarte usoare pe roata din fatza la viteze mari , la gropi , denivelari are tendinta sa intre in voblaj. Mie mi-a intrat o data intr-o curba pe la 60 la ora dupa ce am luat o serie de 3 gropite mici gen 2 cm adancime. Iti cam rupe mainile din umar cand face chestia asta si are tandinta sa te arunce, e foarte aiurea sa ti se intample si in momentele alea imi doream si eu un amortizor. De asta l-au pus, nu de design sau sa atraga cumparatorii. Mie rs-ul o singura data mi-a intrat in voblaj urat,si l-am redresat mai mult din bulan probbail,de atunci stateam tot timpul proptit in ghidon bine si nu mi-a mai facut niciodata figuri,dar chiar nu am simtit nevoia de un amortizor de ghidon....mergi pe un 954 sa vezi ce inseamna sa simti nevoie de asa ceva.125-ul chiar nu are atata vana cat sa iti usureze fata periculos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 Amortizoru ala de directie e foarte util ca nu intra in voblaj. Fiind motociclete foarte usoare pe roata din fatza la viteze mari , la gropi , denivelari are tendinta sa intre in voblaj. Mie mi-a intrat o data intr-o curba pe la 60 la ora dupa ce am luat o serie de 3 gropite mici gen 2 cm adancime. Iti cam rupe mainile din umar cand face chestia asta si are tandinta sa te arunce, e foarte aiurea sa ti se intample si in momentele alea imi doream si eu un amortizor. De asta l-au pus, nu de design sau sa atraga cumparatorii. Neah, parerea mea este ca nu foloseste la nimic. In primul rand nu prea putem sa vorbim de voblaj la o motoreta de 125 si in al doilea rand amortizoru' ala e "fleasca" si nu se poate regla ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZuZu26 Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 Mi.a intrat si mie r125.ul in voblaj de 3 ori...e o senzatie tare urata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 Voblaj la R125 ? Vorbim de voblaj, nu de un tremurat in ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zane94 Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...001-152092.html am gasit asta si ma tem sa nu fie lovita... cei drept sudura de pe cadru nu ar trebui sa fie acolo si mai in spate, si nare carenel fata , farurile si carenele laterale...da nu cred cas scumpe...si m-ash baga da mie frica sa nu fi fost busita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 Eu urcam o panta cand s-a intamplat toata minunatia si a fost destul de violent . Nu stiu cat de tare e un amortizor de cagiva dar nu pot sa cred ca daca misti tare de ghidon stanga dreapta incercand sa-l lovesti in piedici nu face chiar nimic. Cat despre mito ala de pe bikeshop , sudura aia e exact unde ar trebui sa fie ( ca sa rupi cadru de acolo trebuie sa il faci praf inainte de punctul ala ). Faptul ca nu are carene , bord , far etc poate indica faptul ca a fost accidentat dar e ciudat ca toate piesele pe care le are par intregi si nici macar zgariate nu sunt. Carenele sunt foarte scumpe daca le iei noi , ca si restul pieselor lipsa , dar sunt vreo 3 baieti care dezmembreaza mito`uri model dasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zane94 Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 (editat) Eu urcam o panta cand s-a intamplat toata minunatia si a fost destul de violent . Nu stiu cat de tare e un amortizor de cagiva dar nu pot sa cred ca daca misti tare de ghidon stanga dreapta incercand sa-l lovesti in piedici nu face chiar nimic. Cat despre mito ala de pe bikeshop , sudura aia e exact unde ar trebui sa fie ( ca sa rupi cadru de acolo trebuie sa il faci praf inainte de punctul ala ). Faptul ca nu are carene , bord , far etc poate indica faptul ca a fost accidentat dar e ciudat ca toate piesele pe care le are par intregi si nici macar zgariate nu sunt. Carenele sunt foarte scumpe daca le iei noi , ca si restul pieselor lipsa , dar sunt vreo 3 baieti care dezmembreaza mito`uri model dasta. eu m-am gandit ca poate o incercat sa il faca streetfighter, ca stiu arata bine... desi nu reusesc sa dau de el, sau poate au fot furate piesele...am mai vazut la un anunta asa... eu m-am gandit asa: am 500 euro...ii dau lui scuteru si 200-250 si el imi da mito, si de restu eu cupar piesele, totuis ai obs ca nici aripa fata nu e atinsa... acu intervine urmatoarea problmema...sa nu fie forjat.. Editat Ianuarie 29, 2009 de zane94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 eu m-am gandit ca poate o incercat sa il faca streetfighter, ca stiu arata bine... desi nu reusesc sa dau de el, sau poate au fot furate piesele...am mai vazut la un anunta asa... eu m-am gandit asa: am 500 euro...ii dau lui scuteru si 200-250 si el imi da mito, si de restu eu cupar piesele, totuis ai obs ca nici aripa fata nu e atinsa... acu intervine urmatoarea problmema...sa nu fie forjat.. Imi place ca iti faci calcule da nici macar n-ai vb cu omu Numai carenele te vor costa vreo 250E ... faru vreo 100E , suportu de far si de bord cam 50E , bordu nush cat , oglinzile , parbriz .. io zic sa te mai gandesti. Cat despre forja .. nu exista motocicleta de viteza care sa nu fi fost alergata ( doar de aia a fost facuta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zane94 Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 s-a dat... am vorbit acuma cu el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Salut , Am o cagiva planet din 2000 (e la fel ca mito la cadru roti si altele din 2004 s-a numit raptor) si vreau sa ii schimb uleiul din cutie dar nu stiu de care trebuie . In manual scrie doar ca trebuie AGIP SUPERMOTOROIL F.1 . Ma intereseaza ce indicativ are . Am inteles ca sunt mai multe tipuri gen 80/90 75/90 10/30 . Stie cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Salut , Am o cagiva planet din 2000 (e la fel ca mito la cadru roti si altele din 2004 s-a numit raptor) si vreau sa ii schimb uleiul din cutie dar nu stiu de care trebuie . In manual scrie doar ca trebuie AGIP SUPERMOTOROIL F.1 . Ma intereseaza ce indicativ are . Am inteles ca sunt mai multe tipuri gen 80/90 75/90 10/30 . Stie cineva ? Salut! Eu folosesc pentru al meu Mito Agip Supermotoroil sae 20w50. In carte e 15w50 dar nu am gasit. Mergi la benzinariile Agip si vezi ce uleiuri au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Salut! Eu folosesc pentru al meu Mito Agip Supermotoroil sae 20w50. In carte e 15w50 dar nu am gasit. Mergi la benzinariile Agip si vezi ce uleiuri au. Iti decupleaza ambreajul cand e motorul rece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Iti decupleaza ambreajul cand e motorul rece? da.. functioneaza in parametrii oarecum normali sa zic asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 Salut , Am o cagiva planet din 2000 (e la fel ca mito la cadru roti si altele din 2004 s-a numit raptor) si vreau sa ii schimb uleiul din cutie dar nu stiu de care trebuie . In manual scrie doar ca trebuie AGIP SUPERMOTOROIL F.1 . Ma intereseaza ce indicativ are . Am inteles ca sunt mai multe tipuri gen 80/90 75/90 10/30 . Stie cineva ? salut, in manualul cagiva raptor 125 - la ulei de transmisie e trecut: Agip racing 5W40 0.7 0.70 Imp. qt. - (cred ca aprox 0.8 litrii) bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Bună treabă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TR-Axy Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 sal Imi puteti spune (daca sunt) semne distinctive la mito, cum imi pot da seama ce an e.. Vreau sa cumpar una din 2004 (zice el) si vreau sa stiu daca asa e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 spune-mi mie seria cadrului si iti zic eu din ce an e, din programul de piese de schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 salImi puteti spune (daca sunt) semne distinctive la mito, cum imi pot da seama ce an e.. Vreau sa cumpar una din 2004 (zice el) si vreau sa stiu daca asa e. In mare motocicletele sunt la fel ( cadru motor bascula furca etc etc ) doar mici diferente. poate te ajuta asta: http://cmcromania.myforum.ro/cagiva-mito-1...-poze-vt27.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Costin Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Salutari ! Astazi in timp ce ma plimbam cu motocicleta (Cagiva Mito Evo II) deodata nu mi-a mai mers kilometrajul. Ajuns acasa am desfacut cablul de km si e rupt ! Intrebarea e de unde pot face rost de un cablu de kilometraj (se potrivesc si de pe alte motoare) ? - din masuratoare a iesit ca are 61 de cm (cred) ?? Astept un raspuns urgent ! (mi se pare foarte ciudat sa merg fara cablu ) Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Louis.de ori ebay.de/co.uk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 sau www.cagiva.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TR-Axy Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 spune-mi mie seria cadrului si iti zic eu din ce an e, din programul de piese de schimb nu am seria cadrului.. o sa fac rost in curand am vazut ceva care cred ca imi va spune aprox din ce an e ... kilometrajul la unele are un cerc galben... asta nu are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Costin Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 nu am seria cadrului.. o sa fac rost in curandam vazut ceva care cred ca imi va spune aprox din ce an e ... kilometrajul la unele are un cerc galben... asta nu are. Daca nu are cerc galben atunci e EVO I si ar trebui sa aiba jantele in trei spite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TR-Axy Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Daca nu are cerc galben atunci e EVO I si ar trebui sa aiba jantele in trei spite le are in 6 spite.. (e posibil sa fie schimbate ca mai are una pt piese) bun, EVO I si asta nu spune nici un an? :-? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.