Sari la conținut

Grupul detinatorilor de Cagiva Mito/Planet/Raptor 125


Postări Recomandate

Salut tuturor posesorilor de mito . Am shi eu unul de aproape 11 luni . Am facut cu el 3000 km . Am mers cu el shi la drum lung ( 358 km ) Timisoara - Gorj . Nu am avut nici o problema la el . Dar momentan as vrea sa stiu daca cunoasteti pe cineva care dezmembreaza mito sau unde as putea gasi disc spate de frana pentru el ?

Multumesc frumos shi aveti mare grija de voi . Asfalt uscat

O zi buna , Claudiu

Am atasat shi o poza cu mine shi motorul .

post-24871-1218282694_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 386
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Buna din nou .

Am cerut un sfat unde as putea gasi un disc pentru motorul meu , nu un comentariu la cati km parcurg intr-un anumit timp ... Daca e sa o iau logic motorul mi-a venit in octombrie . Iar sezonul incepe prin martie ... 6 luni l-am avut pauza deoarece incepator fiind nu m-am riscat sa merg cu el prea mult pe timpul iernii . Iar din martie pana in momentul de fata , da am aproape 3000 de km . Nu sunt multi km dar luand in calcul aprilie - mai - iunie - iulie - august sunt 5 luni ... dintre care de vre-o 1 luna nu mai merg cu motorul din cauza discului shi am fost plecat shi prin vacanta ( mare ) .

Astept incontinuare un sfat ... unde as putea da comanda la un disc de frana shi cam in ce pret .

Multumesc frumos shi asfalt uscat , Claudiu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Am si eu o problema cu un mito Nu sta la relantiu si pornete greu..... inainte cu 2 zile pornea in 10 metri si statea la relantiv pls ajutor ce sa verific prima data sunt incepator la 125

cum adica pornea in 10 metri? :rolleyes: o impingi? :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema cu un mito Nu sta la relantiu si pornete greu..... inainte cu 2 zile pornea in 10 metri si statea la relantiv pls ajutor ce sa verific prima data sunt incepator la 125

 

trage socul baga a doua si impinge iar. cat despre statul la relanti trebuie sa dai de surubul care urca sau coboara cuiul ponte. Vezi ca problema ta poate fi si din cauza amestecului ( prea bogat sau prea sarac ). daca reusesti sa il pornesti trebuie sa ii faci si amestecul sa fie cat mai optim.

 

Cel de-al 3-lea Mito al meu: http://www.youtube.com/watch?v=ip0k7f-RPyo

:rolleyes:

Editat de Adventix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trage socul baga a doua si impinge iar. cat despre statul la relanti trebuie sa dai de surubul care urca sau coboara cuiul ponte. Vezi ca problema ta poate fi si din cauza amestecului ( prea bogat sau prea sarac ). daca reusesti sa il pornesti trebuie sa ii faci si amestecul sa fie cat mai optim.

 

Cel de-al 3-lea Mito al meu: http://www.youtube.com/watch?v=ip0k7f-RPyo

:moto:

Cat te-a dus toata reconditionare? :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MITO e un motor reusit.

Plus-uri fata de RS sunt rotile mai groase: 120 pe fata si 150 pe spate fatza de] 110 la rs

 

110 la RS????????? ma tu nu sti ce vb.........

originale le are de 150 spate +ca in bascula intra cauciuc shi de 180-190 k pe motoarele de 600-1000 stiu io cine are de 180...... deci la mito cat intra de lat in bascula??????

110fata intra linistit 120 iarasi k la cele de 600-1000...........

 

-Merg bine vitezele

-uitete cum arata un Rs dinainte de 2000(la anul fabricatiei ma refer) si uitete cum arata un Mito inainte de 2000

 

vad k au unele piese in comun RS cu MITO .....

 

-comenzile de pe ghidon

-sistemul frana fata

-telescoapele up-side down

-chestia aia de plastic unde intra cablul de la maneta acceleratie shi iasa 2 (pompa ulei , carburator)

-etc.

Editat de black_prince
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad k au unele piese in comun RS cu MITO .....

 

-comenzile de pe ghidon

-sistemul frana fata

-telescoapele up-side down

-chestia aia de plastic unde intra cablul de la maneta acceleratie shi iasa 2 (pompa ulei , carburator)

-etc.

nu vezi bine , recomand ochelari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad k au unele piese in comun RS cu MITO .....

 

-comenzile de pe ghidon

-sistemul frana fata

-telescoapele up-side down

-chestia aia de plastic unde intra cablul de la maneta acceleratie shi iasa 2 (pompa ulei , carburator)

-etc.

 

Comenzile de pe ghidon doar arata la fel. Mufele si firele sunt altfel si Aprilia are alta codare a culorilor la fire ( stiu din proprie exp ).

Aprilia nu are etriere Brembo.

Telescoapele de pe RS sunt Aprilia , pe Mito sunt Mazzocchi.

"Chestia" aia de plastic care se numeste splitter e posibil sa fie ( sau sa arate le fel - nu stiu ) dar pompa de ulei difera.

etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comenzile de pe ghidon doar arata la fel. Mufele si firele sunt altfel si Aprilia are alta codare a culorilor la fire ( stiu din proprie exp ).

Aprilia nu are etriere Brembo.

Telescoapele de pe RS sunt Aprilia , pe Mito sunt Mazzocchi.

"Chestia" aia de plastic care se numeste splitter e posibil sa fie ( sau sa arate le fel - nu stiu ) dar pompa de ulei difera.

etc.

 

 

ms m-ai lamurit ........ :lol: :laugh:

 

 

vedeti cineva care stie ce vorbeste..... .nu incepe niciodata sa jigneasca..........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
am si eu cateva intrebari:

-mito are rezervorul de benzina in locul obisnuit, no?

-pentru ce e pistonul ala din spatele ghidonului?

ala e amortizor de ghidon,cauta si tu si vezi la ce foloseste,desi la un 125 chiar si 2t nu ii vad mare utilitate,poate ajuta un incepator dar as zice ca e pus mai mult pentru a atrage cumparatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala e amortizor de ghidon,cauta si tu si vezi la ce foloseste,desi la un 125 chiar si 2t nu ii vad mare utilitate,poate ajuta un incepator dar as zice ca e pus mai mult pentru a atrage cumparatorul.

 

Amortizoru ala de directie e foarte util ca nu intra in voblaj. Fiind motociclete foarte usoare pe roata din fatza la viteze mari , la gropi , denivelari are tendinta sa intre in voblaj. Mie mi-a intrat o data intr-o curba pe la 60 la ora dupa ce am luat o serie de 3 gropite mici gen 2 cm adancime. Iti cam rupe mainile din umar cand face chestia asta si are tandinta sa te arunce, e foarte aiurea sa ti se intample si in momentele alea imi doream si eu un amortizor. De asta l-au pus, nu de design sau sa atraga cumparatorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...