voschodij Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 Din cate observ, e acelas tip de motor ca si la cagiva mito 125. Daca crezi ca ti se potriveste ambreajul meu da-mi un PM. Pretul pt ambreajul complet 130lei. In cursul saptaminii urmatoare voi ajunge si voi desface ambreiajul si am sa masor placile.Da-mi un numar de telefon pentru a te contacta si ati spune dimensiunile.Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Caut set motor ( piston cu segmenti si cilindru) sau Cilindru cota 57mm. Daca stiti de unde as putea sa iau doar cilindru de 57 sau setul cu totul lasati un pm. URGENT! 0755012789 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Costin Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Caut set motor ( piston cu segmenti si cilindru) sau Cilindru cota 57mm. Daca stiti de unde as putea sa iau doar cilindru de 57 sau setul cu totul lasati un pm. URGENT! 0755012789 Salut. Eu am vandut setul meu complet motor care avea doar 2000 de km luat de nou din magazin (a costat 320 de euro). Eu mai am doar un cilindru original Cagiva dar cam are zgarieturi (nu santuri dar se simt). Merge refacut. Daca te intereseaza il dau ieftin. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 merge refacut cum? cum merge refacut, ca pe al meu n-am putut sa il aduc la 57 ca e stratul subtire de nicasil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Costin Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 merge refacut cum? cum merge refacut, ca pe al meu n-am putut sa il aduc la 57 ca e stratul subtire de nicasil. Salut. Din cate stiu ori merge honuit (daca nu e grav) sau refontat deoarece in tara la noi nu stiu unde se poate reface stratul de nikasil (nu cred ca exista un loc in tara). Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spawny Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Stie cineva daca se potriveste ambielajul de la freccia pe un planet din 99? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paco6 Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 salut,iti poti bucsa cilindrul/camasa cum vrei tu sa-i zici dar te costa undeva la 100 euro si ti-l face ce cota vrei tu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benny2009 Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 se poate schimba schimba codita de la cagiva mito(2001) cu codita de la alt motor? imi place foarte mult motorul,dar codita nu imi place deloc...daca se poate schimba,de la ce motor merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrysangell Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 nu stiu ce aveti cu mito. modelul de 91 e regina la 125. cu cateva mici modificari, fara schimbari, eu am urcat in 214. daca stii sa mergi...te tii bine, nu trebuie sa faci exces de viraj...eu am facut si la 140 am ratat un viraj... daca o respecti la ulei de amestec si amortizoare...o duci mult codita se modifica si iese frumoasa foc. o sa pun poza sa vezi ce am facut din a mea. nu m-a costat nimic, e facuta de mana mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legionist Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Stie careva ce ulei imi trebuie pentru o Cagiva Raptor 125? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benny2009 Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 nu stiu ce aveti cu mito. modelul de 91 e regina la 125. cu cateva mici modificari, fara schimbari, eu am urcat in 214. daca stii sa mergi...te tii bine, nu trebuie sa faci exces de viraj...eu am facut si la 140 am ratat un viraj... daca o respecti la ulei de amestec si amortizoare...o duci mult codita se modifica si iese frumoasa foc. o sa pun poza sa vezi ce am facut din a mea. nu m-a costat nimic, e facuta de mana mea Astept poza:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Tipu abereaza grav cu 214 a lui. Pentru cel cu planetu iti recomand motul 710 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Costin Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Tipu abereaza grav cu 214 a lui. Pentru cel cu planetu iti recomand motul 710 214 prinde dacă ii pui motor de R1 !!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrider Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Am cateva piese de cagiva mito, model 1993: suspensie fata-spate, roti( fata spate), disc fata, etrieri fata spate, far, carene, etc. Daca aveti nevoie de ceva piese dati un PM Nu am motor sau piese legate de motor. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Popa Ionut Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Salut...sunt nou pe aici...si sunt noul proprietar a unei cagiva planet 125...fiind la primul motor ce pot sa spun este ca sunetul si puterea sunt mai mult decat incantatoare...cagiva mea are pe ea power valve si cred k din cauza asta si merge atat de bn.....daca mai este cnv cu asemenea motor pe aici astept o parere sau si de la cei care au avut ocazia sa calareasca asa cv...dupa cum spuneam eu sunt doar un incepator ) Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clauman Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Detin o cagiva mito sp 525 -AVANTAJE: consum relativ mic (5% cu o viteza medie de 130 km/h), frane excenete, aspect placut, foarte usoara (129 kg), sunet placut( mai ales cand intra power valve de la 7000 rot/min) -DEZAVANTAJE: incomoda pentru persoane mai inalte de 1,85 m, papa 1 litru de ulei la 1200 km, sub 5000 rot/min nu trage prea viguros. Comaparata cu derbi gpr 125 4t, aprilia rsv4 125 4t(2012), aprilia rs 125,yamaha yzf r125, topul ar fi cam asa: 1. Aprilia rsv4(4t) 2.Yamaha(4t) 3.Derbi(4t) 4. Cagiva mito sp 525(2t) 5.Aprilia rs 125 (2t) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spawny Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Am si eu o intrebare legata de anvelope: are ceva daca am luat pe fata 120 in loc de 110 si pe spate 160 in loc de 150? Nu am gasit deloc in oras unele second hand bune cat de cat la marimile ce imi trebuiau. Ambele sunt Bridgestone Battlax pe fata BT015 si pe spate BT020. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 (editat) Clauman , NU COMPARA FRATE 4T CU 2T ! Te plangi ca iti consuma ulei ? E LOGIC PRIETENE, Motoarele in doi timpi merg pe baza amestecului de aer+benzina+uleii. Nu-i mai baga ulei si gata. Sau vinde-o si ia-ti o bicicleta care iti consuma 3% (gen yzf , cbr , aprilia rs125 4timpi ) benzina si mergi cu ea 120km/h la vale , care ...TOT INCOMODA V-A FI PENTRU O PERSOANA DE 1.85 INALTIME. Dar te-ai gandit de ce ? Este un 125 (A1,16ani), nu prea vezi pustani de 16 ani cu 1.85 . Bafta! Editat Iunie 25, 2013 de iul1aN~ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clauman Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Iuliane, nu stiu ce sa zic de bicicletele in 4T, 120 km/h la vale? ) nu fi rau. Yzf-ul de dupa 2011 are 21 cp(inainte avea 15) , deci se pot apropia in ziua de azi de viteza de 138-140 km/h.Asta + un consum de 2,5-3 cum ai spus tu. Si zic ca este suficenta putere/viteza pentru drumurile din Romania. Nu ma plang de uleiul consumat prea repede, dar pentru cine ar face 200 km pe zi(ge naveta), intr-o saptamana ramane fara ulei si este clar un dezavantaj. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spawny Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Or prinde ele atata, dar peste 120 deja sunt fortate si in cateva mii de km de mers asa incep sa pice. Eu cred ca monocilindri in 4 timpi sunt de consum in principiu. Si referitor la yzf probabil te referi la yzf r15 (150cc) care nu e facut pentru europa, r125 are in continuare 15 cai pentru a fi condus cu A1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clauman Postat Iulie 6, 2013 Share Postat Iulie 6, 2013 Va rog sa imi recomandati un site care vinde kit de lant pentru mito sp525. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyalm1 Postat Iulie 8, 2013 Share Postat Iulie 8, 2013 Sal o sa de pasager de cagiva mito evolution 2? are cineva daca da pret. Stie cineva cum poate fi delimitata? din power valve, cdi, toba, carburator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clauman Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 Va rog sa imi recomandati un site care vinde kit de lant pentru mito sp525. Multumesc anticipat. Nu stie nimeni? :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spawny Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 As vrea si eu dimensiunea rulmentului cum ace de la boltul pistonului pt mito. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadafim Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 CAGIVA MITO 125cc http://forum.anunturi-galati.ro/index.php?/topic/507175-cagiva-mito-125cc/page__p__1406193__fromsearch__1&&do=findComment&comment=1406193 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.