ionut_tic Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Buna ziua, am un K1 si deabea am schimbat releul de incarcare deoarece cel vechi era in scurt. In schimb am si cu asta probleme cu incarcarea la relanti 1000rpm fara far aprins imi arata vreo 12,8V daca aprind faza scurta 12,3V iar daca mai aprind si faza lunga se duce in 8-9V iar motorul incepe sa balbaie si se stinge/aprinde succesiv bordul iar dupa ce sting toti consumatorii tensiunea ramane in jur de 11V fara a se mai ridica chiar daca turez. Daca opresc si o repornesc cu greu incarca iar cat farul este stins, incarca doar daca o tin in 2000rpm. ma poate ajuta careva cu o ideie ceva? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Daca esti convins ca releu e bun, trebuie masurat ce iese din alternator. Poate ai o problema acolo cu stator, rotor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_tic Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Statorul este bun. Da exact valorile din manualul de reparatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 (editat) Ridica ralantiul la 1300rpm cat trebuie si refa masuratorile.Masoara tensiune pe alternativ cu mufa conectata la releu si fara releul conectat si vezi daca valorile sunt identice intre faze si sa depaseasca 14V conectat cu releul conectat si peste 30V cu el deconectat (55V la 5000rpm)verifica rezistenta intre faze(0.3 ohmi)si izolatia la masa(infinit). Editat Iulie 18, 2012 de Indian73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Foarte bune reomandarile de mai sus;diferente de tensiune intre faze in gol,poate indica spire in scurtcircuit pe una din infasurari.Daca diferenta apare cu releul cuplat,vinovat poate fi un contact imperfect intre faze si releu. Se poate verifica generatorul,la ralanti,cu releul decuplat,iar ca sarcina intre cate doua faze se foloseste cate un bec de 12V/55W,sau mai mare.Toate trei becurile trebuie sa lumineze cu aceeasi intensitate.Se poate folosi un singur bec,masurandu-se tensiunea,care trebuie sa fie identica la toate trei verificari. Testul se face doar la ralanti,daca se tureaza motorul,becurile se ard,tensiunea fiind direct proportionala cu turatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidos Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 (editat) salutare!! am si eu o nelamurire..am cumparat un releu de incarcare nou.. mufa nu se potriveste cu acest releu voi fi nevoit sa renunt la mufa si sa folosesc decat papucii direct..dar pt asta am neviue sa stiu care e plusu la acest releu cele trei faze se vad restu.....nu stiu si nu vreau sa il ard de nou..cum aflu polaritatea corecta??? Editat Iulie 26, 2012 de leonidos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 cauta-i schema electrica dupa codul\seria scria pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidos Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 nu scrie apsolut nimic pe el....NO-NAME..decat pe cutie scrie ca e produs de RMS.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Cu un multimetru ar trebui sa poti identifica plusul si minusul. Pui multimetrul pe pozitia dioda, firul negru il pui pe una din faze iar cel rosu il pui pe una din bornele plus sau minus. Daca pe multimetru iti apare o valoare cuprinsa intre 400 si 700 atunci borna pe care ai pus firul rosu este plusul. Daca pe multimetru iti apare valoarea 1 atunci muta firul rosu pe cealalta borna. Ca sa fii sigur, dupa ce crezi ca ai identificat corect + si - , pui firul rosu de la multimetru pe + si cel negru pe -, daca totul e OK ar trebui sa citesti o valoare aproximativ dubla decat cea din prima verificare. O alta metoda, pe care o poti aplica si fara multimetru presupune folosirea unor sigurante fuzibile de valori f mici, gen 0,5A sau mai mici. Daca alimentezi releul din baterie printr-o siguranta, aceasta se va arde daca ai inversat bornele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serginiotattoo Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 salutare!! am si eu o nelamurire..am cumparat un releu de incarcare nou.. mufa nu se potriveste cu acest releu voi fi nevoit sa renunt la mufa si sa folosesc decat papucii direct..dar pt asta am neviue sa stiu care e plusu la acest releu cele trei faze se vad restu.....nu stiu si nu vreau sa il ard de nou..cum aflu polaritatea corecta??? sal. ce motocicleta ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidos Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 (editat) sal. ce motocicleta ai? este vorba de un maxiscuter...dar sa rezolvat. Cu un multimetru ar trebui sa poti identifica plusul si minusul. Pui multimetrul pe pozitia dioda, firul negru il pui pe una din faze iar cel rosu il pui pe una din bornele plus sau minus. Daca pe multimetru iti apare o valoare cuprinsa intre 400 si 700 atunci borna pe care ai pus firul rosu este plusul. Daca pe multimetru iti apare valoarea 1 atunci muta firul rosu pe cealalta borna. Ca sa fii sigur, dupa ce crezi ca ai identificat corect + si - , pui firul rosu de la multimetru pe + si cel negru pe -, daca totul e OK ar trebui sa citesti o valoare aproximativ dubla decat cea din prima verificare. O alta metoda, pe care o poti aplica si fara multimetru presupune folosirea unor sigurante fuzibile de valori f mici, gen 0,5A sau mai mici. Daca alimentezi releul din baterie printr-o siguranta, aceasta se va arde daca ai inversat bornele. am aplicat metoda cea mai simpla cu siguranta..nu am gasit sicuranta asa mica am facut una ceva mai mare cu o litza subtire..dar din fericire am nimerit bine din prima... am studiat schema electrica al scuterului si m-am luminat putin.. merci mult oricum Editat Iulie 27, 2012 de leonidos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 In locul sigurantei,se poate folosi un bec de 12V.Aprinderea becului inseamna conectarea gresita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.