smokefield Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Ca tot e un forum asta plin de oameni saritori la nevoie - asa ca cer si eu parerea celor cu mai multa experienta pe partea de enduro 1.85 85kg. am mers pe de toate pana acu, inclusiv 2T (jawa pe care o am inca ). Am experienta pe off road doar cu bici...dar am destula Buget 1500e pt moto. Preferabil ceva la care intretinerea sa fie decenta ca pret si sa nu fie nici un motor care sa fie foarte sensibil si sa se strice din orice... ce recomandari aveti si la ce sa ma uit cand cumpar un moto offroad la SH - ca la cele de strada stiu (cred eu) ca sa verific incat sa nu iau ceva nasol... merci Mesaj completat wow...40 views no reply se pare ca am exagerat la partea cu oameni saritori ...ca nu cred ca ducem lipsa de oameni cu experienta pe enduro.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 (editat) OK La 1500 de euro, ia-ti un XT, DR, XR. Vezi care e treaba cu enduro, participi si la iesiri hard enduro, afli pareri, vezi pe viu modele de capre si, intr-o juma de an - un an, vezi cam ce model ti-ai dori tu. Si, pt urmatorul sezon, vei strange o suma de bani mai adecvata si iti vei lua capra perfecta pt tine. Sau vei abandona ideea hard enduro all together. PS Ce verifici la cumparare la moto de strada verifici si la cele de enduro. Editat Martie 16, 2011 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Martie 17, 2011 Autor Share Postat Martie 17, 2011 ms de opinie. 100 views 1 reply... foarte tare M-am tot uitat zilele astea de oferte la dr/drz si xt..din ce citisem si pe alte topicuri sunt cea mai potrivita alegere. mai am niste chestii de rezolvat cu celelalte moto si apoi vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Motociclistii in general si enduristii in special sunt oameni saritori . Dar , ceea ce intrebi in acest topic a fost explicat in aceasta sectiune de multe ori . Din partea mea ti-as recomanda sa te indrepti spre Honda XR 400 R . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Martie 17, 2011 Autor Share Postat Martie 17, 2011 ...am citit si pe celelalte topicuri si am vazut ca asta se recomanda...tot ce am vrut erau mai multe info daca acele moto sunt ok pt gabaritu meu si in mod special ce trebuie verificat atent la cumpararea SH la un enduro. merci mult pt ajutor anyway Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Motociclistii in general si enduristii in special sunt oameni saritori . Dar , ceea ce intrebi in acest topic a fost explicat in aceasta sectiune de multe ori . Din partea mea ti-as recomanda sa te indrepti spre Honda XR 400 R . xr400r in orice stare si cu acte, la banii astia?? vreau si eu vreo 3 daca vrei xr 400 r si nu vrei sa mai bagi 600-800 de euro in consumabile(daca ai noroc, consumabile), scoti cel putin 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sebaca Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 eu zic un ktm de 400 e ok;din 2001-2002 la 2000 E depinde ce enduro vrei sa faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Martie 19, 2011 Autor Share Postat Martie 19, 2011 ktm se spune ca e mai sensibil si necesita mai multa atentie...pe alte topicuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanKTM Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 ia-ti ktm vechi doar in caz ca vrei sa petreci mai multe ore in garaj decat in padure :-|. Depinde ce fel de enduro vrei sa faci ... pt mers normal XR-ul e perfect, insa pentru hard eu m-as orienta spre un 250 ( 4t) sau 200 (2t) , bineinteles la un buget ceva mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Sa va zic ce se face la gama EXC in timpul petrecut in garaj: se schimba ulei (la 15 ore de functionare) si se shimba manete si plastice rupte. O data pe sezon sau la 2-3 sezoane (depinde ce pretentii competitionale ai) faci servisare la suspensii. Altceva nu ai ce sa repari la EXC-uri. Avand in vedere ce se face cu ele pe teren si faptul ca sunt motociclete de performanta, nu mi se pare ca ar fi nefiabile sau nerezistente. Singurul motiv pt care nu i-am recomandat EXC (sau WR, CRF, RMX, Gas-Gas, etc) este bugetul mic pe care il are pt o moto enduro. E ca si cum m-as duce eu pe sectiunea vitezanelor, m-as prezenta ca motociclist cu state vechi dar mai putin in domeniul superbike, si le-as cere baietilor de acolo o recomandare pt o motocicleta de viteza care sa fie cat mai noua, sa fie fiabila, sa-i schimb uleiul la 20000 km, sa ma coste putin consumabilele pt ea dar care sa ma duca cu 340 km/h. Si inchiei apoteotic spunand ca aloc maxim 1500 euro pt toata afacerea. Eventual incluzand in suma asta si echipamentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Martie 20, 2011 Autor Share Postat Martie 20, 2011 echipamentu se socoteste separat Nu vreau sa invetesc mult din prima nestiind cum o sa ma impac cu experienta asta si in plus anul asta am alte proiecte de rezolvat. Oricum merci pentru sfaturi. Mi-am facut o idee..ceea ce e exact ce vroiam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanKTM Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 (editat) Eu nu vorrbesc din auzite, ci din experienta. Am avut un SX din 2003 ( cam lafel cu exc-ul dpdv al motorului) si sincer iti spun ca mi-am bletemat zilele. De cand am Yamaha (mai noua este adevarat) in afara de service-ul normal nu am facut absolut nimic Editat Martie 20, 2011 de DanKTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Eu nu vorrbesc din auzite, ci din experienta. Am avut un SX din 2003 ( cam lafel cu exc-ul dpdv al motorului) si sincer iti spun ca mi-am bletemat zilele. De cand am Yamaha (mai noua este adevarat) in afara de service-ul normal nu am facut absolut nimic 1500 de euro e un buget numai bun pt o motocicleta in care sa bagi bani si bine inteles fara acte. SX-urile nu se inscriu, toata lumea le omoara si mai putini le si intretin cand e vorba de enduro (ele fiind pentru motocross de fapt).Am avut KTM si desi acum am Yamaha nu am nimic de rau de zis despre KTM. Majoritatea prietenilor mei au KTM si nu stam sa le reparam in padure. Fiabilitatea tine de cum o exploatezi si cum o intretine fiecare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 1500 de euro e un buget numai bun pt o motocicleta in care sa bagi bani si bine inteles fara acte. SX-urile nu se inscriu, toata lumea le omoara si mai putini le si intretin cand e vorba de enduro (ele fiind pentru motocross de fapt).Am avut KTM si desi acum am Yamaha nu am nimic de rau de zis despre KTM. Majoritatea prietenilor mei au KTM si nu stam sa le reparam in padure. Fiabilitatea tine de cum o exploatezi si cum o intretine fiecare. Si eu am avut pana acum 2 KTM, ambele au costat in jur de 2000E, nu am avut nevoie de reparatii majore, doar intretinere si ceva reparatii legate de plastice, manete, chiar un ghidon. toate din cauza mea. Acum am Yamaha WR si merge cel putin la fel de bine. Eu iti recomand: KTM EXC,Husaberg FE, Honda CRFX, Yamaha WRF. Toate sunt motorete dedicate enduro, nu doar pt plimbari pe drumuri de tara, toate au demaror electric(f important la enduro). Nu iti lua un motor de cross, decat daca vrei sa te dai pe circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Martie 21, 2011 Autor Share Postat Martie 21, 2011 da nu vreau motor de cross. vreau un enduro bun pe care sa vad care e treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 da nu vreau motor de cross. vreau un enduro bun pe care sa vad care e treaba Suzuki DR, Yamaha XT, TT, DT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Husqvarna 610, an 2000-2001, cu 2 seturi de roti ai 2 motocilete. Un prieten tocmai a vandut un TE 610 din 2001 cu banii care ii ai tu disponibili, mai pui 300 euro pentru roti de sumo si esti aranjat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Martie 25, 2011 Autor Share Postat Martie 25, 2011 pare interesanta...un pic cam grea poate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 (editat) 50+ CP, 140 kg, eu zic ca la statura ta ar fi numai buna, perfecta pt hard enduro, evident cu rotile adecvate. Uite asta a fost piesa care sa vandut cu banii tai, evident inmatriculata si cu toate actele in regula. Editat Martie 25, 2011 de tm95for Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Martie 25, 2011 Autor Share Postat Martie 25, 2011 nu suna rau e drept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.