Sari la conținut

Trecere si spre enduro


smokefield
 Share

Postări Recomandate

Ca tot e un forum asta plin de oameni saritori la nevoie - asa ca cer si eu parerea celor cu mai multa experienta pe partea de enduro :laugh:

 

1.85 85kg.

 

am mers pe de toate pana acu, inclusiv 2T (jawa pe care o am inca :laugh: ). Am experienta pe off road doar cu bici...dar am destula :laugh:

 

Buget 1500e pt moto. Preferabil ceva la care intretinerea sa fie decenta ca pret si sa nu fie nici un motor care sa fie foarte sensibil si sa se strice din orice...

 

ce recomandari aveti si la ce sa ma uit cand cumpar un moto offroad la SH - ca la cele de strada stiu (cred eu) ca sa verific incat sa nu iau ceva nasol...

 

merci :D

Mesaj completat

wow...40 views no reply :D se pare ca am exagerat la partea cu oameni saritori :P...ca nu cred ca ducem lipsa de oameni cu experienta pe enduro....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK

La 1500 de euro, ia-ti un XT, DR, XR. Vezi care e treaba cu enduro, participi si la iesiri hard enduro, afli pareri, vezi pe viu modele de capre si, intr-o juma de an - un an, vezi cam ce model ti-ai dori tu. Si, pt urmatorul sezon, vei strange o suma de bani mai adecvata si iti vei lua capra perfecta pt tine. Sau vei abandona ideea hard enduro all together.

 

PS Ce verifici la cumparare la moto de strada verifici si la cele de enduro.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms de opinie.

 

100 views 1 reply... foarte tare :laugh:

 

M-am tot uitat zilele astea de oferte la dr/drz si xt..din ce citisem si pe alte topicuri sunt cea mai potrivita alegere. mai am niste chestii de rezolvat cu celelalte moto si apoi vedem :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motociclistii in general si enduristii in special sunt oameni saritori . Dar , ceea ce intrebi in acest topic a fost explicat in aceasta sectiune de multe ori . Din partea mea ti-as recomanda sa te indrepti spre Honda XR 400 R .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...am citit si pe celelalte topicuri si am vazut ca asta se recomanda...tot ce am vrut erau mai multe info daca acele moto sunt ok pt gabaritu meu si in mod special ce trebuie verificat atent la cumpararea SH la un enduro.

 

merci mult pt ajutor anyway :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motociclistii in general si enduristii in special sunt oameni saritori . Dar , ceea ce intrebi in acest topic a fost explicat in aceasta sectiune de multe ori . Din partea mea ti-as recomanda sa te indrepti spre Honda XR 400 R .

 

 

xr400r in orice stare si cu acte, la banii astia?? vreau si eu vreo 3

:laugh:

daca vrei xr 400 r si nu vrei sa mai bagi 600-800 de euro in consumabile(daca ai noroc, consumabile), scoti cel putin 2000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia-ti ktm vechi doar in caz ca vrei sa petreci mai multe ore in garaj decat in padure :-|.

Depinde ce fel de enduro vrei sa faci ... pt mers normal XR-ul e perfect, insa pentru hard eu m-as orienta spre un 250 ( 4t) sau 200 (2t) , bineinteles la un buget ceva mai mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va zic ce se face la gama EXC in timpul petrecut in garaj: se schimba ulei (la 15 ore de functionare) si se shimba manete si plastice rupte. O data pe sezon sau la 2-3 sezoane (depinde ce pretentii competitionale ai) faci servisare la suspensii. Altceva nu ai ce sa repari la EXC-uri. Avand in vedere ce se face cu ele pe teren si faptul ca sunt motociclete de performanta, nu mi se pare ca ar fi nefiabile sau nerezistente.

Singurul motiv pt care nu i-am recomandat EXC (sau WR, CRF, RMX, Gas-Gas, etc) este bugetul mic pe care il are pt o moto enduro. E ca si cum m-as duce eu pe sectiunea vitezanelor, m-as prezenta ca motociclist cu state vechi dar mai putin in domeniul superbike, si le-as cere baietilor de acolo o recomandare pt o motocicleta de viteza care sa fie cat mai noua, sa fie fiabila, sa-i schimb uleiul la 20000 km, sa ma coste putin consumabilele pt ea dar care sa ma duca cu 340 km/h. Si inchiei apoteotic spunand ca aloc maxim 1500 euro pt toata afacerea. Eventual incluzand in suma asta si echipamentul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

echipamentu se socoteste separat ;)

 

Nu vreau sa invetesc mult din prima nestiind cum o sa ma impac cu experienta asta si in plus anul asta am alte proiecte de rezolvat. Oricum merci pentru sfaturi. Mi-am facut o idee..ceea ce e exact ce vroiam :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu vorrbesc din auzite, ci din experienta. Am avut un SX din 2003 ( cam lafel cu exc-ul dpdv al motorului) si sincer iti spun ca mi-am bletemat zilele. De cand am Yamaha (mai noua este adevarat) in afara de service-ul normal nu am facut absolut nimic

Editat de DanKTM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu vorrbesc din auzite, ci din experienta. Am avut un SX din 2003 ( cam lafel cu exc-ul dpdv al motorului) si sincer iti spun ca mi-am bletemat zilele. De cand am Yamaha (mai noua este adevarat) in afara de service-ul normal nu am facut absolut nimic

 

1500 de euro e un buget numai bun pt o motocicleta in care sa bagi bani si bine inteles fara acte. SX-urile nu se inscriu, toata lumea le omoara si mai putini le si intretin cand e vorba de enduro (ele fiind pentru motocross de fapt).Am avut KTM si desi acum am Yamaha nu am nimic de rau de zis despre KTM. Majoritatea prietenilor mei au KTM si nu stam sa le reparam in padure. Fiabilitatea tine de cum o exploatezi si cum o intretine fiecare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1500 de euro e un buget numai bun pt o motocicleta in care sa bagi bani si bine inteles fara acte. SX-urile nu se inscriu, toata lumea le omoara si mai putini le si intretin cand e vorba de enduro (ele fiind pentru motocross de fapt).Am avut KTM si desi acum am Yamaha nu am nimic de rau de zis despre KTM. Majoritatea prietenilor mei au KTM si nu stam sa le reparam in padure. Fiabilitatea tine de cum o exploatezi si cum o intretine fiecare.

Si eu am avut pana acum 2 KTM, ambele au costat in jur de 2000E, nu am avut nevoie de reparatii majore, doar intretinere si ceva reparatii legate de plastice, manete, chiar un ghidon. toate din cauza mea. Acum am Yamaha WR si merge cel putin la fel de bine.

Eu iti recomand:

KTM EXC,Husaberg FE, Honda CRFX, Yamaha WRF.

Toate sunt motorete dedicate enduro, nu doar pt plimbari pe drumuri de tara, toate au demaror electric(f important la enduro).

Nu iti lua un motor de cross, decat daca vrei sa te dai pe circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

50+ CP, 140 kg, eu zic ca la statura ta ar fi numai buna, perfecta pt hard enduro, evident cu rotile adecvate.

Uite asta a fost piesa care sa vandut cu banii tai, evident inmatriculata si cu toate actele in regula.

Editat de tm95for
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...