andrei_depeche Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Salut,am si eu nevoie de putin ajutor sau de un sfat. Am un marauder de 125,am probleme cu el la treptele de viteza in sensul ca intra intra foarte greu la punctul mort,uneori sare in viteza 1 sau e foarte greu de nimerit,sint incepator,am crezut ca nu procedez eu bine dar a incercat si altcineva experimentat si are aceeasi problema,intrebarea mea daca are cineva idee de ce sare de punctul mort,e ca si cum scapa ceva pe acolo,la ce anume sa ma uit sau ce ar trebui sa fac in afara de a merge la un mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Salut,am si eu nevoie de putin ajutor sau de un sfat.Am un marauder de 125,am probleme cu el la treptele de viteza in sensul ca intra intra foarte greu la punctul mort,uneori sare in viteza 1 sau e foarte greu de nimerit,sint incepator,am crezut ca nu procedez eu bine dar a incercat si altcineva experimentat si are aceeasi problema,intrebarea mea daca are cineva idee de ce sare de punctul mort,e ca si cum scapa ceva pe acolo,la ce anume sa ma uit sau ce ar trebui sa fac in afara de a merge la un mecanic. in afara de a merge la mecanic nu prea ai tu ce face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Salut,am si eu nevoie de putin ajutor sau de un sfat.Am un marauder de 125,am probleme cu el la treptele de viteza in sensul ca intra intra foarte greu la punctul mort,uneori sare in viteza 1 sau e foarte greu de nimerit,sint incepator,am crezut ca nu procedez eu bine dar a incercat si altcineva experimentat si are aceeasi problema,intrebarea mea daca are cineva idee de ce sare de punctul mort,e ca si cum scapa ceva pe acolo,la ce anume sa ma uit sau ce ar trebui sa fac in afara de a merge la un mecanic. vrei sa spuii ca iese greu din viteza? pe neutral? in majoritatea cazurilor cand se intampla asta e de vina ambreiajul uzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_depeche Postat Martie 27, 2011 Autor Share Postat Martie 27, 2011 vrei sa spuii ca iese greu din viteza? pe neutral?in majoritatea cazurilor cand se intampla asta e de vina ambreiajul uzat. nu iese greu,intra foarte bine si usor in restul vitezelor mai putin la neutral unde da impresia ca sare,adica bag in viteza 1 si daca vreau sa bag in neutral sare in viteza a 2 a si invers de la a 2-a daca apas usor se duce direct in 1-a,ea merge foarte bine dar am problema asta,pur si simplu sare peste netral ,pina nimeresc te apuca nervii la semafoare sint nevoit sa stau in vit 1 mereu ca sa nu incurc circulatia. am observat ca am un buson acolo unde probabil se pune ceva ulei pentru cutia de viteza,problema e ca nu am un indicator sa vad daca mai are ceva,ma gindesc ca poate e si de la asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 daca tu esti la "stadiul" "ulei pentru cutia de viteze" iti recomand cu caldura sa te duci la un mecanic ca e clar ca nu ai tu ce-i face. Ca sa intlegi, la moto a ta (si in general la 99% din ele) uleiul in cutie este acelasi cu cel din motor si unge si ambreiajul. Ai uzura in cutie, fiind motor mic trebuie schimbat mult si des iar probabil cei care au avut mobra inaintea ta nu prea si-au dat silinta sa floseasca ambreiajul. Nu cred ca o sa ai ce sa-i faci fara o investitie majora, probabil ca cel mai bine e sa te inveti sa o folosesti asa. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_depeche Postat Martie 27, 2011 Autor Share Postat Martie 27, 2011 daca tu esti la "stadiul" "ulei pentru cutia de viteze" iti recomand cu caldura sa te duci la un mecanic ca e clar ca nu ai tu ce-i face.Ca sa intlegi, la moto a ta (si in general la 99% din ele) uleiul in cutie este acelasi cu cel din motor si unge si ambreiajul. Ai uzura in cutie, fiind motor mic trebuie schimbat mult si des iar probabil cei care au avut mobra inaintea ta nu prea si-au dat silinta sa floseasca ambreiajul. Nu cred ca o sa ai ce sa-i faci fara o investitie majora, probabil ca cel mai bine e sa te inveti sa o folosesti asa. Bafta de mers merg cu ea asa ,m-am invatat cu ea ,m-am exprimat gresit cu "uleiul pt cutia de viteze" stiam ca cel pe care l-am schimbat ieri ajunge si la ambreiaj,nu stiu insa ce este cu busonul ala din poza si ce ar trebui pus pe la el,o voi duce la un mecanic asta e clar asta stiam si eu am vrut doar alte pareri despre ce poate avea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 intinde cablul de ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 ma, nu e nici de la ulei, nu e nici de la cablu de ambreiaj, nici de la altele. ceea ce ai tu este harta la cutie. nu mai sta pe liber din cauza ca cineva care a avuto inaintea ta nu prea a folosit ambreiaju. iar acolo sa uzat harta. iar cand schimbi ea nu mai are acel loc unde se opreste, si scapa direct in treapta urmatoare(adica sare peste neutral) eu am patito la un ducati acu 2ani. ai asa cateva variante. daca esti norocos si fin de picior, apesi foarte usor dar cu ambreiaju nu la capat, il lasi oleaca sa tina in cuplu(dar asta uzeaza) poti sa incerci sa ii dai un spritz inainte de scos pe liber(se desincronizeaza cutia si nu depune asa mare forta ca sa sara pestea) sau daca nu e model pe injectie ca sa dureze mult, il opresti si scoti pe liber sau il opresti la semafor si astepti pana mai ai vreo 8-10secunde. cel mai probabil la un service, daca ai prieteni sau daca e service corect iti poate rezolva problema. si nu e ceva asa costisitor, cel mai scump si greu e de desfacut, decat sa schimbi/repari problema. daca nu cauta un motor ca al tau busit si ii cumperi doar motoru sa il ai de piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 si eu zic ca poti incerca sa mai intinzi cablu de ambreaj. incearca asta inainte sa faci motoru bucati si sa cumperi alte motoare busite pt piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi2008 Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 da ....e uzata harta ....sau furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_depeche Postat Martie 28, 2011 Autor Share Postat Martie 28, 2011 am mers si ieri cu el si intra mai bine,asta daca apas mai usor pe pedala...ceva totusi e uzat la ea si cel mai sigur voi merge cu ea la un mecanic,nu ma agit prea tare ca deja ma gindesc sa trec la ceva mai maricel gen shadow sau un vulcan de maxim 600 cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
t_marius_06 Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 si eu zic ca poti incerca sa mai intinzi cablu de ambreaj. incearca asta inainte sa faci motoru bucati si sa cumperi alte motoare busite pt piese. Nu are nici o treaba cablul de ambreiaj cu problema care o are el la moto pentru ca ii intra in viteza bine . Daca nu stiti nu mai dati sfaturi aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.