MariusXXX Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Ziceti-mi si mie va rog ce presiune sa bag in pneuri ca sa fie cat de cat bine k is cam incepator, am verificat azi si aveam 0.8 pe fata si 1,2 pe spate si mie mi se pare k merge bine, dar totusi manualul zice 2.5fata cu 2.5spate (2.9 cu pasager),voi ce presiune imi recomandati sa bag avand in vedere ca sunt si incepator si nu prea as vrea sa fie ultima vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 daca faci enduro cu r6 cam alea ar fi presiunile... mai da pompe pana-ti sare de 2 - 2.2 macar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 ce model de anvelope? ce data de fabricatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 baga fix presiune data de constructoru' (mobrei) si anume 2,5 cu 2,5. Daca ai mers cu presiune mica pina acum, mare atentie cind cresti presiunea ca o sa se simta foarte diferit la mers, si foarte foarte mare atentie la frinare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 baga fix presiune data de constructoru' (mobrei) si anume 2,5 cu 2,5. Daca ai mers cu presiune mica pina acum, mare atentie cind cresti presiunea ca o sa se simta foarte diferit la mers, si foarte foarte mare atentie la frinare. N-ar trebui "presiunea data de constructoru' cauciucului"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 exact cum zice Jagi..data fabricatiei gumelor o gasesti gen DOT1308 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 N-ar trebui "presiunea data de constructoru' cauciucului"? Normal ca NU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Normal ca NU. DE CE? Adica constructoru' lu mobra de acu 10 ani poa sa stie ce-i bese mintea lui Pirelli, Michelin etc etc peste 8 ani si sa recomande in functie de evolutia gumelor de atunci? Pai... cum sa zic... daca ar fi dupa manual... la motoreta de 10 ani nici nu mai ai gume cu care s-o incalti ca alea 2 de erau precizate in manual nu mai sunt... Eu cred ca specs de la producatorul de gume date pt motoreta X sunt sfinte, nu cele date de producatorul motoretei pt gumele X sau Y din seria 'ZZ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Deaia si sint atitea accidente datorate alunecarii rotii fatza, lumea nu e informata. Si eu am trecut prin asta la inceput, am cazut de 2 ori in pe strada pe care locuiesc numai pe frinare, am frinat ceva mai tare, binentzeles, 2.5 fatza si 2.9 spatele. Fugea spatele in viteza a 2-a la F4-le meu de ziceam ca moama ce putere are mobra, e smechera rau. Dunlop D208 , asta in 2005 cind D208 era destul de smecher. Prin 2007 m-am dus si io la Amckart si am inceput sa vad una alta la baietii de acolo, cel mai mult m-a intrigat ca unii aveau spatele la 1.9 si fatza pe la 2.1. Am intrebat care-i spilul, simplu: se incalzesc cauciucurile! Bagi presiune, nu se incalzesc= nu ai aderentza. Bun, daca mergi pe A2 , A1 cu presiune mica in roti inseamna ca esti bogat, ti se vor duce rapid. Problema e ca e o mare pacoste sa stai de fiecare data cind pleci din orash sa maresti presiunea, cind te intorci micsorezi, si tot asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Deaia si sint atitea accidente datorate alunecarii rotii fatza, lumea nu e informata. Si eu am trecut prin asta la inceput, am cazut de 2 ori in pe strada pe care locuiesc numai pe frinare, am frinat ceva mai tare, binentzeles, 2.5 fatza si 2.9 spatele. Fugea spatele in viteza a 2-a la F4-le meu de ziceam ca moama ce putere are mobra, e smechera rau. Dunlop D208 , asta in 2005 cind D208 era destul de smecher. Prin 2007 m-am dus si io la Amckart si am inceput sa vad una alta la baietii de acolo, cel mai mult m-a intrigat ca unii aveau spatele la 1.9 si fatza pe la 2.1. Am intrebat care-i spilul, simplu: se incalzesc cauciucurile! Bagi presiune, nu se incalzesc= nu ai aderentza. Bun, daca mergi pe A2 , A1 cu presiune mica in roti inseamna ca esti bogat, ti se vor duce rapid. Problema e ca e o mare pacoste sa stai de fiecare data cind pleci din orash sa maresti presiunea, cind te intorci micsorezi, si tot asa. Mare dreptate! Presiunea ideala la moto de viteza este in jur 2.1 fata si 1.9 spatele. Se vor incalzi mult mai repede si vor oferi aderenta mult mai buna decat presiunile mai mari. Uzura mai mare e deja nesemnificativa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharky66 Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Am un CBR 600 F3, si in manualul de service, zice ca presiunea trebuie sa fie 2,5 pe fata si la fel pe spate ( eu am 120/60 R17 fata si 160/60 R17 spata, Michelin Pilot Road, aceleasi dimensiuni ca cele din manualul de service). Dupa ce am mers cu ele flescaite si era sa cad, le-am umflat mai bine pe la 2.4 si parca nu stateau ele bine, ma simteam ca pe gheata (chiar daca nu alunecau vizibil). Asa ca dupa ce m-am consultat cu niste baieti de la un service care participa si la concursuri si par bine pregatiti, am incercat 2.0 fata, 2.0 spate si de atunci asa le tin 2 cu 2 si e minunat, nu aluneca si merg bine. Cand stiu ca plec la drum lung (calatorie, sau asa ceva) le ridic la 2.2. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Mare dreptate! Presiunea ideala la moto de viteza este in jur 2.1 fata si 1.9 spatele. Se vor incalzi mult mai repede si vor oferi aderenta mult mai buna decat presiunile mai mari. Uzura mai mare e deja nesemnificativa. Stiu ca cei care se dau pe circuit scad presiunea pt a avea maximum de aderenta,dar ma gandeam ca pe strada nu mere. Si eu tot cu 2.5/2.9 mergeam dar mi se pare ca aveti dreptate cu ce ziceti aici. Si deci nu e mare uzura daca scad la 2.1/1.9 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusXXX Postat Aprilie 11, 2011 Autor Share Postat Aprilie 11, 2011 Deci sa bag un 2.1 fata si 1.9 spate? Nu invers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.