Sari la conținut

Presiune pneuri Pirelli Yamaha R6


Postări Recomandate

Ziceti-mi si mie va rog ce presiune sa bag in pneuri ca sa fie cat de cat bine k is cam incepator, am verificat azi si aveam 0.8 pe fata si 1,2 pe spate si mie mi se pare k merge bine, dar totusi manualul zice 2.5fata cu 2.5spate (2.9 cu pasager),voi ce presiune imi recomandati sa bag avand in vedere ca sunt si incepator si nu prea as vrea sa fie ultima vara :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga fix presiune data de constructoru' (mobrei) si anume 2,5 cu 2,5. Daca ai mers cu presiune mica pina acum, mare atentie cind cresti presiunea ca o sa se simta foarte diferit la mers, si foarte foarte mare atentie la frinare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga fix presiune data de constructoru' (mobrei) si anume 2,5 cu 2,5. Daca ai mers cu presiune mica pina acum, mare atentie cind cresti presiunea ca o sa se simta foarte diferit la mers, si foarte foarte mare atentie la frinare.

 

N-ar trebui "presiunea data de constructoru' cauciucului"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca NU.

 

DE CE? Adica constructoru' lu mobra de acu 10 ani poa sa stie ce-i bese mintea lui Pirelli, Michelin etc etc peste 8 ani si sa recomande in functie de evolutia gumelor de atunci? Pai... cum sa zic... daca ar fi dupa manual... la motoreta de 10 ani nici nu mai ai gume cu care s-o incalti ca alea 2 de erau precizate in manual nu mai sunt... Eu cred ca specs de la producatorul de gume date pt motoreta X sunt sfinte, nu cele date de producatorul motoretei pt gumele X sau Y din seria 'ZZ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri