Sari la conținut

Presiune pneuri Pirelli Yamaha R6


Postări Recomandate

Ziceti-mi si mie va rog ce presiune sa bag in pneuri ca sa fie cat de cat bine k is cam incepator, am verificat azi si aveam 0.8 pe fata si 1,2 pe spate si mie mi se pare k merge bine, dar totusi manualul zice 2.5fata cu 2.5spate (2.9 cu pasager),voi ce presiune imi recomandati sa bag avand in vedere ca sunt si incepator si nu prea as vrea sa fie ultima vara :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga fix presiune data de constructoru' (mobrei) si anume 2,5 cu 2,5. Daca ai mers cu presiune mica pina acum, mare atentie cind cresti presiunea ca o sa se simta foarte diferit la mers, si foarte foarte mare atentie la frinare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga fix presiune data de constructoru' (mobrei) si anume 2,5 cu 2,5. Daca ai mers cu presiune mica pina acum, mare atentie cind cresti presiunea ca o sa se simta foarte diferit la mers, si foarte foarte mare atentie la frinare.

 

N-ar trebui "presiunea data de constructoru' cauciucului"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca NU.

 

DE CE? Adica constructoru' lu mobra de acu 10 ani poa sa stie ce-i bese mintea lui Pirelli, Michelin etc etc peste 8 ani si sa recomande in functie de evolutia gumelor de atunci? Pai... cum sa zic... daca ar fi dupa manual... la motoreta de 10 ani nici nu mai ai gume cu care s-o incalti ca alea 2 de erau precizate in manual nu mai sunt... Eu cred ca specs de la producatorul de gume date pt motoreta X sunt sfinte, nu cele date de producatorul motoretei pt gumele X sau Y din seria 'ZZ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deaia si sint atitea accidente datorate alunecarii rotii fatza, lumea nu e informata. Si eu am trecut prin asta la inceput, am cazut de 2 ori in pe strada pe care locuiesc numai pe frinare, am frinat ceva mai tare, binentzeles, 2.5 fatza si 2.9 spatele. Fugea spatele in viteza a 2-a la F4-le meu de ziceam ca moama ce putere are mobra, e smechera rau. Dunlop D208 , asta in 2005 cind D208 era destul de smecher. Prin 2007 m-am dus si io la Amckart si am inceput sa vad una alta la baietii de acolo, cel mai mult m-a intrigat ca unii aveau spatele la 1.9 si fatza pe la 2.1. Am intrebat care-i spilul, simplu: se incalzesc cauciucurile! Bagi presiune, nu se incalzesc= nu ai aderentza. Bun, daca mergi pe A2 , A1 cu presiune mica in roti inseamna ca esti bogat, ti se vor duce rapid. Problema e ca e o mare pacoste sa stai de fiecare data cind pleci din orash sa maresti presiunea, cind te intorci micsorezi, si tot asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deaia si sint atitea accidente datorate alunecarii rotii fatza, lumea nu e informata. Si eu am trecut prin asta la inceput, am cazut de 2 ori in pe strada pe care locuiesc numai pe frinare, am frinat ceva mai tare, binentzeles, 2.5 fatza si 2.9 spatele. Fugea spatele in viteza a 2-a la F4-le meu de ziceam ca moama ce putere are mobra, e smechera rau. Dunlop D208 , asta in 2005 cind D208 era destul de smecher. Prin 2007 m-am dus si io la Amckart si am inceput sa vad una alta la baietii de acolo, cel mai mult m-a intrigat ca unii aveau spatele la 1.9 si fatza pe la 2.1. Am intrebat care-i spilul, simplu: se incalzesc cauciucurile! Bagi presiune, nu se incalzesc= nu ai aderentza. Bun, daca mergi pe A2 , A1 cu presiune mica in roti inseamna ca esti bogat, ti se vor duce rapid. Problema e ca e o mare pacoste sa stai de fiecare data cind pleci din orash sa maresti presiunea, cind te intorci micsorezi, si tot asa.

 

 

Mare dreptate! Presiunea ideala la moto de viteza este in jur 2.1 fata si 1.9 spatele. Se vor incalzi mult mai repede si vor oferi aderenta mult mai buna decat presiunile mai mari. Uzura mai mare e deja nesemnificativa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un CBR 600 F3, si in manualul de service, zice ca presiunea trebuie sa fie 2,5 pe fata si la fel pe spate ( eu am 120/60 R17 fata si 160/60 R17 spata, Michelin Pilot Road, aceleasi dimensiuni ca cele din manualul de service).

Dupa ce am mers cu ele flescaite si era sa cad, le-am umflat mai bine pe la 2.4 si parca nu stateau ele bine, ma simteam ca pe gheata (chiar daca nu alunecau vizibil). Asa ca dupa ce m-am consultat cu niste baieti de la un service care participa si la concursuri si par bine pregatiti, am incercat 2.0 fata, 2.0 spate si de atunci asa le tin 2 cu 2 si e minunat, nu aluneca si merg bine. Cand stiu ca plec la drum lung (calatorie, sau asa ceva) le ridic la 2.2.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare dreptate! Presiunea ideala la moto de viteza este in jur 2.1 fata si 1.9 spatele. Se vor incalzi mult mai repede si vor oferi aderenta mult mai buna decat presiunile mai mari. Uzura mai mare e deja nesemnificativa.

Stiu ca cei care se dau pe circuit scad presiunea pt a avea maximum de aderenta,dar ma gandeam ca pe strada nu mere.

Si eu tot cu 2.5/2.9 mergeam dar mi se pare ca aveti dreptate cu ce ziceti aici.

Si deci nu e mare uzura daca scad la 2.1/1.9 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...