Sari la conținut

Chetă pe Jupiter


AdrianS
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 90
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mulţam fain, băieţi! Sfaturile ca sfaturile, dar nu aveţi cumva şi-un pinion de care caut?

 

Poze cu platoul platinilor ceva mai încolo, că motocicleta e la ţară, Poetescu a plecat azi acasă, iar eu stau în pat cu fire în spinare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pfoai, cât bulan! Ionel, vreau să ţi le cumpăr pe-amândouă. Hai să vedem ce iese :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trage si 21 dar cu supraincarcare de motor si cu patinare de ambreiaj, dandu-te jos de pe Nipru sau Ural ti s-ar parea ca trebuie sa intinzi panzele ca sa accelereze. 19 e perfect.
Iar aprinderea daca nu-i cum trebuie o sa strice totul. Abia apoi te gandesti la carburator. La Nipru cu platina si centrifugal doar daca-s uzate e vital sa upgradezi, dar aici cred ca se impune o aprindere electronica cu senzori Hall.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iniţial reglasem aprinderea pe amândoi cilindrii la 2,35 mm înainte de PMS, bazându-mă pe ceasul comparator, beculeţul de control cu crocodili pe fire - construit ad-hoc - pe care o să i-l las în trusă d-lui Poetescu şi cheia de 11. Pornea bine, se tura bine. Cu toate astea, bietele condensatoare şi sărmanele ruptoare se chinuiau din răsputeri să dea o scânteie decentă la turaţii (foarte) mari, turaţii la care nu zăboveam deloc mult din pricină de rodaj şi pricină de rateuri în tobă (scânteia juca sârba).

 

Ulterior am încercat şi câteva variaţiuni pe aceeaşi temă în termeni de avans, ba chiar am ajuns a mano şi la ceva compromis mai eficient, dar sistemul rusesc de platouri la Jupiter - vrând să fie inteligent - este adesea parşiv. Cică da, bun, îţi dau sublima posibilitate să reglezi simultan avansul la amândoi cilindrii, dar numai dacă slăbeşti şurubelele(le) ambelor platouri, ca să le dereglezi individual când încerci să faci manevra asta.

 

Altminteri, motorul merge rotund, frumos, echilibrat. Sună sportiv şi se-nfige zdravăn! Probabil că proxima investiţie în aprinderea motocicletei va fi o pereche de gotronice. Între timp trebuie să ajung pe la Ionel ca să-l scap de pinioane :).

 

Eu zic că domnu' Poetescu se apropie vertiginos de momentul devenirii motoretistice :P. Reglajele pică, fireşte şi prieteneşte, în atribuţiunile subsemnatului. Bătutul la cap trebuie însă, rogu-vă, să fie un efort colectiv! Altfel îşi fumează toţi banii de înmatriculare şi dracu' s-o alege de treaba asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la o anumita turatie se intampla un fenomen numit "zborul platinii'' similar cu valve bounce-ul la motoarele in 4 timpi. Pur si simplu piciorusul ala de textolit ce calca pe cama nu ramane tot timpul in contact cu profilul si normal rezulta scantei generate aleator. De aceea zic si eu ca se merita o investitie in Gotronice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Acum ceva mai bine de-o săptămână am fost pe la ţară cu tot cu dom' Poetescu şi am înlocuit pinionul de 21 cu unul de 18. Mulţumesc lui Ionel pentru ambele pinioane! A trebuit să scoatem o zală din lanţ, dar întinzătoarele stau acum frumuşel pe la jumătatea cursei lor şi-şi fac treaba. Am pornit motorul, prilej pentru un prelung rânjet de bucurie din partea proprietarului de Izh :). Frigul ne-a gătat însă destul de repede, iar perspectiva unui test-drive rămâne deocamdată... perspectivă. Eu m-am mai distrat şi încălzit oarecum ridicând Dacia-mi pe cric. A trebuit să pun ulei în cutia de viteze şi nu mă-ncumet niciodată să fac treaba asta fără să dau roata stânga-faţă jos. Deh, era bună o rampă! T90-ul se făcuse aproape vaselină în bidon, aşa că l-am ţinut mai întâi în faţa aerotermei până l-am făcut apă!

 

Enfin, cum dă niţică uscăciune pe asfalt, voi pleca la ţară să probez fierul poetescian. Sunt absolut convins că va merge grozav! Deja resimt crunt lipsa unei motociclete sub ms-dos, indiferent de anotimp, aşa că - mort-copt - unul din cele trei fiare care apar în prim-planul ultimei poze va fi nevoit să-mi devină cât de cu.rând cal de povară.

 

N-am făcut cine ştie ce poze motocicletelor, aşa că deocamdată stăm sărăcuţ:

 

 

post-7792-0-09649600-1356348747_thumb.jpg post-7792-0-25358300-1356348750_thumb.jpg

post-7792-0-20594500-1356348756_thumb.jpg post-7792-0-00723300-1356348760_thumb.jpg

post-7792-0-40830600-1356348764_thumb.jpg post-7792-0-40765300-1356348769_thumb.jpg

Jupiterul d-lui Poetescu apare doar cu aripa spate în ultima poză, vezi magazia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Ia să vedem ce s-a mai întâmplat de astă-primăvară încoace. Povestirea mai târziu, azi sanchi mă serbez. :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia să vedem ce s-a mai întâmplat de astă-primăvară încoace. Povestirea mai târziu, azi sanchi mă serbez. :)

 

Schimba simeringu (partea cu dinamul pare sa nu mearga bine cilindru stang) ,cu un simering mai bun de preferat dublu si de calitatea buna (viton parca i zice ) .

 

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

...al dreacu ce diagnostichează unii din filmuleţe pe internet.... făcute cu nişte bombe de camere... şi culmea, că partea cu "dinamul" de fapt e pe dreapta......

 

ăsta e actualementele "colţ al comunistelor"? Ăla unde am io carantină? uau!

 

padon, nu uau. mi-am adus aminte că trăim în Absurdinia.

 

-----------

Şi totuşi Poetescu încă nu defilează cu nica între picioare. Ca o muiere femeie în acte, dar virgină în fapt.

Enervant pe de-a dreptul de-acuma.

Nu că ar fi treaba mea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...al dreacu ce diagnostichează unii din filmuleţe pe internet.... făcute cu nişte bombe de camere... şi culmea, că partea cu "dinamul" de fapt e pe dreapta......

 

ăsta e actualementele "colţ al comunistelor"? Ăla unde am io carantină? uau!

 

padon, nu uau. mi-am adus aminte că trăim în Absurdinia.

 

-----------

Şi totuşi Poetescu încă nu defilează cu nica între picioare. Ca o muiere femeie în acte, dar virgină în fapt.

Enervant pe de-a dreptul de-acuma.

Nu că ar fi treaba mea....

Copilas , sterge-te la nas ca iti curg mucii , nu face pe desteptul si nu ironiza pe nimeni , pune mana si repara-ti motocicletele si apoi posteaza aici ,altfel stai usurel in bancuta ta si daca vrei sa citesti citeste daca nu doar taci si atat.

In ceea ce priveste bisnitul tau m-am convins de seriozitatea de care dai dovada si de marele spirit de targovet .

Spor in toate

Editat de dracones
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

..vezi că ţi-au intrat vacile-n păpuşoi cunoscătorule cu dinam pe stînga.

 

acu să văz fun moderator de-ăla pe meserie. Consider asta o insultă, cu suspendare de trei zile, cum am primit şi io în caz asemănător.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...