mihai_prd Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 2 MZ RT 125 in stare buna, unul cu acte si ITP la zi unul fara la 2.500 Roni ambele, Buzau, 0745333246. Mesaj completat O Jawa la Mures, omul cere ceva de genul 500-600 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 (editat) Cadru de 353, motor de 559 - raritate pe la noi, probabil Âşi-o fi adus omul ulterior de prin țările calde. Cum ziceau niÂşte englezi, "a ridiculously large 250cc". Cuplu nesimțit de mult! Coate de 353 cu tobe de CZ Sport - cam lungi în spate, dar merge. Mă laud că eu am găsit o poziție mult mai dichisită (dar Âşi mai greu accesibilă) pentru regulatorul de CZ Sport 175/250. Kilometrajul arată interesant, iar ataÂşul e pe post de spărgător de gheață ; dar tot simpăticel mi se pare. ÂŞi ce crom pe rezervorul ăla! Of, da-mi-aÂş palme. Nu-mi faceți un cadou de ziua mea? Editat Martie 2, 2011 de AdrianS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Salutare oameni buni, asta e o jawa sau altceva? Imi pare rau de ea ca s-alege prafu'. Multzumiri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Din capul locului mă loveÂşte oarecum similitudinea situației tale (Âşi a CZ-ului din imagine) cu povestea prin care-am trecut eu cu Zeta. Nu Âştiam ce model este, era degradată de-ți venea să plângi, avea arcuri mai lungi pe spate, n-avea pantalonaÂşi pe față, anvelopele seamănă - mă rog, Âşi tot aÂşa. Nu pot fi sigur, dar CZ-ul din imagine face parte din seria 450/453/455, respectiv 125/175/250 cmc. Cred că al tău este un CZ 455 de 250 cmc. Semne distinctive: cilindrul cu aripioarele care par să se-ntrerupă sistematic de-a lungul (6 aripioare pe carter, 7 pe cilindru), evacuarea doar pe stânga, rezervorul cu emblema "CZ", capacul de la carburator ceva mai simpluț realizat decât la Jawa, cadrul din țeavă rotundă (la Jawa acelei epoci este de cele mai multe ori din țeavă pătrată sau cu secțiune dreptunghiulară) Âşi alte câteva lucruri. Cred că masca farului e de la tramvaiele ceheÂşti mai vechi. Aripa pe față e de Mobră. Prinderile din față ale motorului au fost refăcute de fostul posesor ca să țină Âşi crash-bar-uri laterale. Din câte se pare, ai buretele original pe Âşa, ceea ce-i destul de rar. Trebuie văzut dacă-ți mai lucrează telescoapele pe față. E-n mare parte completă. Dă-i bătaie sau zi un preț! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Sau aÂşa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 azi am fost pana la remat in jibou si cum ma uitam peacolo am zarit un motor de mz 175 intr-o stare destul de buna,complet. poze nu am reusit sa-i fac.este pacat sa se piarda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young-biker Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Saracul cz , la ce bani este ? Rama farului este de Trabant.E o chestie clasica...toti faceau asa.(de obieci pastrau oglinda si sticla si puneau rama asta.La cz-ul din poza nici sticla nu e originala) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Rama este de Jawa/CZ/Manet originala nicidecum de Trabant. Sticla este din alta poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young-biker Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Nu-i asa. In pozele de mai jos este rama mea de far care este originala.Am pus o poza si cu cartea tehnica a motocicletei unde se vede tot farul. In poza cu cz-ul vai de el unde este surubul care prinde oglinda de rama ?? Este prea frig ca sa ma mai duc in pod sa iau rama cu care am gasit cz-ul meu.Este fix ca cea din poza(cu cz-ul de sus) si nu se prea potriveste. Rama mea nu este indoita desi asa pare intr-o poza.Cade lumina pe ea... Eu zic ca este pregatita de dus la cromare.Nu are imperfectiuni.Le-am scos cu greu, de aia am si ajuns la stratul de crom. Salutari ! rama_far Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 frate, mai conteaza?? o cumparati careva sau nu? sau nu o cumparati ca aveti dubii privitor la rama de far?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Păi eu eram convins că vrea s-o ia în stăpânire tavarăÂşul micriganel. Dacă nu, să ne dea Âşi nouă un țâr cu prețul Âşi cu actele, dacă mai iegzistă . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Păi eu eram convins că vrea s-o ia în stăpânire tavarăÂşul micriganel. Dacă nu, să ne dea Âşi nouă un țâr cu prețul Âşi cu actele, dacă mai iegzistă . (Âşi cine s-a jucat cu template-ul forumului? că-mi apare icoana de Add Reply lângă numele utilizatorului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Nu-i asa.In pozele de mai jos este rama mea de far care este originala.Am pus o poza si cu cartea tehnica a motocicletei unde se vede tot farul. In poza cu cz-ul vai de el unde este surubul care prinde oglinda de rama ?? Este prea frig ca sa ma mai duc in pod sa iau rama cu care am gasit cz-ul meu.Este fix ca cea din poza(cu cz-ul de sus) si nu se prea potriveste. Rama mea nu este indoita desi asa pare intr-o poza.Cade lumina pe ea... Eu zic ca este pregatita de dus la cromare.Nu are imperfectiuni.Le-am scos cu greu, de aia am si ajuns la stratul de crom. Salutari ! rama_far Se pare ca n-am reusit sa ma fac inteles. Multe din componentele motocicletelor Jawa/CZ/Manet au fost fabricate de firma AutoPal. Nu am spus ca rama farului de pe CZ-ul din poza de mai sus ar apartine motocicletei ci doar ca nu este de Trabant. Este rama de Manet. Mesaj completat Se pare ca n-am reusit sa ma fac inteles. Multe din componentele motocicletelor Jawa/CZ/Manet au fost fabricate de firma AutoPal. Nu am spus ca rama farului de pe CZ-ul din poza de mai sus ar apartine motocicletei ci doar ca nu este de Trabant. Este rama de Manet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Se pare ca n-am reusit sa ma fac inteles. Multe din componentele motocicletelor Jawa/CZ/Manet au fost fabricate de firma AutoPal. Nu am spus ca rama farului de pe CZ-ul din poza de mai sus ar apartine motocicletei ci doar ca nu este de Trabant. Este rama de Manet.Mesaj completat Se pare ca n-am reusit sa ma fac inteles. Multe din componentele motocicletelor Jawa/CZ/Manet au fost fabricate de firma AutoPal. Nu am spus ca rama farului de pe CZ-ul din poza de mai sus ar apartine motocicletei ci doar ca nu este de Trabant. Este rama de Manet. bla...bla....ce conteaza cai de manet sau de avion...e fir vechi si gata..orijinala sau nui orijinala.... a facut treba pt.cineva cindva..deci nu mai conteaza de la ce este cit timp poate fi utila. vreti tot orijinal chiar pe fiecare epava????nu se invirte roata daca nui orijinala??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 bla...bla....ce conteaza cai de manet sau de avion...e fir vechi si gata..orijinala sau nui orijinala.... a facut treba pt.cineva cindva..deci nu mai conteaza de la ce este cit timp poate fi utila.vreti tot orijinal chiar pe fiecare epava????nu se invirte roata daca nui orijinala??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young-biker Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Farul e cam cea mai mica problema la acest cz.Am pus pozele ca sa se vada cum era de la mama lui.Poate pe noul proprietar il va interesa... @lolo m-am grabit cu cititul.Am inteles intr-un final ce voiai sa zici. @dany la mine degeaba se invarte roata...pt ca nu se va invarti decat prin curte.In rest.. Pana la urma cat se cere pe el si cam ce acte are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Păi eu eram convins că vrea s-o ia în stăpânire tavarăÂşul micriganel. Dacă nu, să ne dea Âşi nouă un țâr cu prețul Âşi cu actele, dacă mai iegzistă . Salut, n-am mai prins si eu rand la calcu' de vreo 2-3 zile. Am demarat munca de detectiv pentru a afla soarta Cz-ului cu rama de far buclucasa, si exista ceva sanse de a-l salva (cumpara si baga la adapost in prima faza).Nu am nimic concret inca, stiu doar ca proprietarul e in viatza si in putere. Revin cand o sa am noutatzi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 K125 ? habar n-am!placuta de aluminiu de pe cadru lipseste si in acte nu am fost curios sa ma uit.din spuse actele ar fi ok,nr.noi,impozit la zi,proprietarul inca traieste.200 euro cere pe ea si nu prea e dispus sa negocieze.daca e cineva interesat,PM si il trimit la adresa.motoreta e in Caransebes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 (editat) Motocicleta din pozele de mai sus este M1M , an fabricatie 1956. Ii putem spune "inaintasul" Minsk-ului. Eeee........si-acum sa vedem daca o sa vrea lumea s-o cumpere...... ...... daca tot a fost identificata. Motocicleta foarte rara. Sansele sunt ca sa gasesti mai repede o motocicleta M1A decat M1M. Editat Martie 10, 2011 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinvlad Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 Una bucata zundapp 200cm,an 1941,talon vechi.Motocicleta se afla in sibiu. Pretul este de 600e Tel:0741423238 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionita_Alexandru90 Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Una bucata zundapp 200cm,an 1941,talon vechi.Motocicleta se afla in sibiu.Pretul este de 600e Tel:0741423238 Are si urme de gloante in ea? Mesaj completat Motocicleta din pozele de mai sus este M1M , an fabricatie 1956. Ii putem spune "inaintasul" Minsk-ului.Eeee........si-acum sa vedem daca o sa vrea lumea s-o cumpere...... ...... daca tot a fost identificata. Motocicleta foarte rara. Sansele sunt ca sa gasesti mai repede o motocicleta M1A decat M1M. Am si eu una ca aia numai ca am desfacut-o sa o vopsesc si nu am seile alea am una dintr-o bucata facuta d mine si nu am pinionul de la distributie daca aveti va rog sa imi dati un pm cu pretul.( eu stiam ca este k 125) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 (editat) Se pare ca m-am inselat in privinta raritatii M1M. Nu ai nevoie de sei ci de sa, M1A, M1M, M1M cu furca telescopica, M 103, K 55, K 58, K 125 si K 125 M fiind dotate din fabricatie cu o singura sa (cea de pe fata). Fa cateva poze motocicletei. De pinion, s-ar putea, sa te rezolv eu (tre' sa ma uit prin fiarele mele mai intai dupa ce reusesc sa fac putina ordine prin ele). Mesaj completat Am gasit o poza cu pinionul (deci sigur am) si 2 simeringuri (din care doar unul e bun - nou). Mesaj completat . Editat Aprilie 2, 2011 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 mai gasii si io ceva la un mos intro sura o pannonia cu atas duna, atasului nu iam facut poze, dar starea lui fiind buna cateva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 ''sura''romanului ofera multe surprize nu numai furaje pt animale....spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 nu arata deloc rau ca si model panonia asta, iar asta prezentata se tine destul de bine as zice. Desi sunt de la vecinii nostrii...se pare ca ne-au placut mai mult alea rusesti si nemtesti. Or fi fost fiabile panonia la vremea lor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.