Sari la conținut

Probleme De Functionare Motor


S3RJ
 Share

Postări Recomandate

motor honda cbr 600 f2 din 1993 (singura diferenta este cdi care este din 1995)

 

problema este urmatoarea:

in sarcina in treptele de viteza 4, 5 si 6 nu mai are putere (nu mai urca in ture)

in 1, 2 si 3 merge bine

 

am schimbat si cdi cu unul din 93 si se comporta la fel

schimbat membrana din robinetul de la rezervor

schimbat bujii, bobine de inductie

filtrul de aer e ok

 

ceva idei ce ar putea fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motor honda cbr 600 f2 din 1993 (singura diferenta este cdi care este din 1995)

 

problema este urmatoarea:

in sarcina in treptele de viteza 4, 5 si 6 nu mai are putere (nu mai urca in ture)

in 1, 2 si 3 merge bine

 

am schimbat si cdi cu unul din 93 si se comporta la fel

schimbat membrana din robinetul de la rezervor

schimbat bujii, bobine de inductie

filtrul de aer e ok

 

ceva idei ce ar putea fi?

cauzele care determina lipsa de turare poate sa fie de multe feluri:ai zis ca Cdi-ul a fost verificat,asta cade,dar mai ai

-fisura pe membranele carburatoarelor(la un Kawa zxr am vazut,si motorul nu mai urca in turatii)

-pompa de bezina defecta(intalnit la cbr 600 din 90)

-compresii necorespunzatoare,

-verificarea distributiei daca totul e la loc

-mai bine incerci si fara filtru de aer,ca la ochiul liber nu se vede cat de infundat e,chiar daca pare Ok(lucru intalnit la vfr 750(personal)si la un Africa Twin

Editat de cbrxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si as mai adauga:

- uleiul necorespunator. daca nu e ulei moto pentru ambreiaj umed, atunci va patina

- uzura ambreiajului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si as mai adauga:

- uleiul necorespunator. daca nu e ulei moto pentru ambreiaj umed, atunci va patina

- uzura ambreiajului

Frate n-ai citit ca lumea.Nu urca in ture,n-are nici o legatura cu ambreiajul,ca daca patineaza ambreiejul,atunci urca in ture dar nu accelereaza!Aici avem lipsa de putere("in sarcina in treptele de viteza 4, 5 si 6 nu mai are putere (nu mai urca in ture)")

Editat de cbrxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal !

 

in treptele inferioare de viteza merge normal?

sau urca in ture incet pina la u anumita turatie si apoi explodeaza (urca repede in ture ca una in 2 timpi) ?

 

in treptele 1, 2 si trei se tureaza pana la capat, 13000 ture, dintr-a 4-a nu mai vrea sa urce

 

 

 

cauzele care determina lipsa de turare poate sa fie de multe feluri:ai zis ca Cdi-ul a fost verificat,asta cade,dar mai ai

-fisura pe membranele carburatoarelor(la un Kawa zxr am vazut,si motorul nu mai urca in turatii)

-pompa de bezina defecta(intalnit la cbr 600 din 90)

-compresii necorespunzatoare,

-verificarea distributiei daca totul e la loc

-mai bine incerci si fara filtru de aer,ca la ochiul liber nu se vede cat de infundat e,chiar daca pare Ok(lucru intalnit la vfr 750(personal)si la un Africa Twin

 

 

pompa de benzina nu are (intre 91 si 94 cbr 600 nu a avut pompa), motorul nu a fost desfacut (cel putin in romania), deci distributia ar trebui sa fie ok. raman de verificat celelalte.

multumesc! revin cu problema rezolvata sper.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si tind sa cred ca sunt membranele de la carburatoare fisurate!

 

sal !

 

sau inbatrinite,adica rigide.

in treptele mari de viteza (4,5,6) urca mai greu in ture ... deci si sertarele urca mai incet s-ar putea ca fiind intarite (rigide) membranele,vacuumul sa nu le mai poata trage .... trebuie sa le verifici si pe astea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cumva este vorba de un exemplar restrictionat la 34 sau 50 ponei ...vezi in brief trebuie sa figureze acest lucru. Sau poti verifica daca are restrictoarele pe galeriile adm si in cazul restrictiei 20kw bucsele aplicate deasupra pistonaselor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai probabil sunt membranele de la carburatoare. Nu ii mai dau destul gaz in accelerare si atunci cand sarcina e mare (trepte mai inalte) nu are destula putere sa urce in ture. Am mai vazut astfel de cazuri. Ai putea incerca si sa scoti filtrul cum a zis cineva mai sus, poate ar fi totusi de la aer, dar nu cred.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...