ocimpean Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Considerind ca sint oameni pe forum care posed si BMW, KTM, sau KLR va rog sa ma sfatuiti in urmatoarea problema. Am in zona unde locuies in Florida, trei motociclete de ocazie intre care vreau sa aleg. Prima e un BMW 1100GS din 1998 cu 115 mii de mile la bord, cu suspensii Ohlin, Touratech hardparts, seat custom (Meyer something...), protectie pt far, suport metalic pentru bagaje hard, dar acestea nu int incluse si bagaj Givi care se ataseaza in partea din spate. Motocicleta pare intretinuta si in conditii foarte bune, cu milele facute pe strada, gen touring. Cauciucuri bune. Pretz cerut $4000. Azi am fost si am vazut un KTM LC4 640 Enduro din 1999 cu 9 mii de mile la bord, urme de rugina pe spitze si in alte citeva locuri, carburatorul are ceva probleme fiindca se prelinge benzina din el daca sta si nu e inchis, un smnalizator fatza e rupt. Frinele sint cam uzate si rotoarele cam subtiri. Nu pare sa fi fost bine intretinuta dar nu stiu mai mult. Seat custom, carbon, rezervor mare, aftermarket, 6-8 galoane, nu stiu exact. Cauciucuri bune si lantz bun. Pretz cerut $2500. KLR din 2006 cu 39 mii de mile, standard fara alte imbunatatiri, carburatorul trebuie curatzat si parbrizul inlocuit,, cauciucuri bune si lantz nou. $1800 Planuiesc sa le utilizez 20% drumuri de padure 80% sosea si autostrada. Probail drumurile vor fi facute cu un pasager pe scaunul din spate. presupun ca o sa conduc 3-400 de mile pe saptamina. Trebuie sa fiu ingrijorat de numarul mare de mile la BMW, chiar daca pare foarte bine intretinut, sau sa ma uit la KTM care are un numar mai mic de mile dar arata mai putin intretinut? Cum e KLR-ul comparativ cu celelte doua? Mentionez ca in primul rind ma intereseaza sa am cit mai putine probleme mecanice pe drum, dupa aceea conteaza pt mine confortul, viteza e mai putin importanta dar vreau sa fiu capabi de viteze de autostrada daca e cazul. Indiferent de cel care va fi ales in final, o sa pun doua cutii de munitie cu 25 de dolari pentru bagaje. Greutatea sau inaltimea motoarelor nu prezinta o problema pentru mine. Ce ma sfatuiti, care merita banii si ce ati cumpara in locul meu? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Mergi pe BMW, celalalte 2 nu sunt o solutie pentru mersul cu pasager (pentru touring in general). R1100GS e mai fiabil decat ce are bmw in oferta curenta (1200GS), verifica transmisia cardanica sa fie in stare buna. O tona de informatii gasesti in aria ADVRIDER dedicata boxerelor BMW: http://www.advrider.com/forums/forumdisplay.php?f=3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 BMW cu siguranta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 (editat) Mentionez ca in primul rind ma intereseaza sa am cit mai putine probleme mecanice pe drum, dupa aceea conteaza pt mine confortul, viteza e mai putin importanta dar vreau sa fiu capabi de viteze de autostrada daca e cazul. Indiferent de cel care va fi ales in final, o sa pun doua cutii de munitie cu 25 de dolari pentru bagaje. Greutatea sau inaltimea motoarelor nu prezinta o problema pentru mine. Ce ma sfatuiti, care merita banii si ce ati cumpara in locul meu? Multumesc! R1100GS. Ai cel mai bun an de r1100. Intrebi de sau verifici singur cutia de viteze. E singura chestie care daca pica necesita investitii. In rest, daca se aude bine si nu troncane ca un diesel, e ok. Tzacane si sfaraie motorul asta si e normal, numai troncanit sa nu fie. La 120k mile (200k km) ar trebui sa mai lase la bani daca nu a facut o revizie capitala. Totusi nu cred ca e cazul sa iti faci griji - duc lejer sute de mii de km motoarele astea. Personal consider ca dintre cele trei, numai R1100-le poate avea pretentii de touring. In general un SUA din ce stiu, distantele sunt mari si drumurile bune, chiar si cele "forestiere" cum le zicem noi. Daca nu faci enduro grav (gen potecute prin padure, namol de doua palme sau bolovanisuri abrupte), nu s-ar justifica sa iti iei un KLR sau un LC4. Niciuna din cele doua nu se comporta bine la viteze mari, mai ales daca le incarci cu ceva bagaje. R1100GS; si ia in calcul ca eu am un motor din clasa KLR/LC4 si un R1100GS Editat Aprilie 22, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 BMW dar atentie la uzuri pentru ca 115000 mile este foarte mult pentru o motocicleta fie ea si BMW. (pentru noi europenii inseamna 184000 km) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 (editat) BMW dar atentie la uzuri pentru ca 115000 mile este foarte mult pentru o motocicleta fie ea si BMW. (pentru noi europenii inseamna 184000 km) Oarecum. Ce-i drept se apropie de termenul de segmentare si refacere a distributiei. Dar fiind vorba de SUA, nu m-ar surprinde sa fi fost facute deja treburile astea. Editat Aprilie 22, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 BMW ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocimpean Postat Aprilie 22, 2011 Autor Share Postat Aprilie 22, 2011 Va multumesc pt sfaturi. Am eliminat din calcul KTM-ul si KLR-ul. Intradevar aici in USA distantele sint mari, dar nu sint deacord cu afirmatia ca drumurile sint mai bune. I-am facut o oferta la posesorul de BMW, $3500, sa vad daca accepta. Cam multe mile dar asta e ce gasesc prin zona. Ce verificari anume ar mai trebui sa fac la BMW ca nu am mai avut asa ceva inainte, de sunat suna normal si nu face ca un Diesel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 (editat) Va multumesc pt sfaturi. Am eliminat din calcul KTM-ul si KLR-ul. Intradevar aici in USA distantele sint mari, dar nu sint deacord cu afirmatia ca drumurile sint mai bune. Bai, sincer, pt BMWu meu drumul prost e acolo unde sunt gropi MARI si dese, pietre multe sau namol adanc. In rest trece cu brio. - verifica sa fi fost servisate Ohlinsurile alea; sunt geniale dar macar o data la 10k km sau 2 ani trebe servisate (garnituri etc); tre sa stie proprietaru detalii. Nu e punct de negociere dar e bine sa stii pt tine cand tre sa ti le faci. - verifica sa ai cutie de viteze ok; daca schimbi hotarat (nu usor ca fetita) ar trebui sa nu ai probleme in nicio viteza; verifica si cu reprize 4000-6000 rpm cu gazul la maxim (acceelerare in forta) apoi 6000-3000rpm cu gazul inchis complet (frana de motor). Faci asta in vitezele 2-5, ca intr-a-ntaia o sa faci sheelie si o sa blochezi spatele daca incerci. Si la viteza a 2a posibil sa blochezi spatele pe frana de motor; ai grija. In principiu, trebuie sa mearga motocicleta fara zgomote ciudate pe accelerare sau decelerare. Daca sunt probleme vei sti si fara sa iti spun eu la ce sa te astepti. Si in testele astea vezi si daca iti patineaza ambreiaju ...mai e ceva: cardanul. Astea nu se strica de felul lor, dar daca iti crapa... nu-i placut. Din pacate, verificarea presupune demontarea rotii si a transmisiei finale si extragerea arborelui cotit pt inspectie. Cu ocazia aia iti faci o idee despre cat de intretinute sunt canelurile de la diversele angrenaje. Editat Aprilie 22, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocimpean Postat Aprilie 22, 2011 Autor Share Postat Aprilie 22, 2011 Bai, sincer, pt BMWu meu drumul prost e acolo unde sunt gropi MARI si dese, pietre multe sau namol adanc. In rest trece cu brio. - verifica sa fi fost servisate Ohlinsurile alea; sunt geniale dar macar o data la 10k km sau 2 ani trebe servisate (garnituri etc); tre sa stie proprietaru detalii. Nu e punct de negociere dar e bine sa stii pt tine cand tre sa ti le faci. - verifica sa ai cutie de viteze ok; daca schimbi hotarat (nu usor ca fetita) ar trebui sa nu ai probleme in nicio viteza; verifica si cu reprize 4000-6000 rpm cu gazul la maxim (acceelerare in forta) apoi 6000-3000rpm cu gazul inchis complet (frana de motor). Faci asta in vitezele 2-5, ca intr-a-ntaia o sa faci sheelie si o sa blochezi spatele daca incerci. Si la viteza a 2a posibil sa blochezi spatele pe frana de motor; ai grija. In principiu, trebuie sa mearga motocicleta fara zgomote ciudate pe accelerare sau decelerare. Daca sunt probleme vei sti si fara sa iti spun eu la ce sa te astepti. Si in testele astea vezi si daca iti patineaza ambreiaju ...mai e ceva: cardanul. Astea nu se strica de felul lor, dar daca iti crapa... nu-i placut. Din pacate, verificarea presupune demontarea rotii si a transmisiei finale si extragerea arborelui cotit pt inspectie. Cu ocazia aia iti faci o idee despre cat de intretinute sunt canelurile de la diversele angrenaje. Multumesc pt informatie. Cardanul nu pot sa il verific in felul acesta, dar o sa verific cutia de viteze cum mi-ai indicat. Proprietarul a intretinut bine motocicleta, spun asta deoarece au citeva BMW-uri in familie si toate functioneaza si arata foarte bine, in plus ei sint mecanici de meserie si au garaj auto, fac toata intretinerea (ulei, filtre etc.), daca sint probleme mai complicate presupun ca voi apela la stealership. Am drumuri bune si drumuri proaste. Spre exemplu de la ferma mea pina la drumul asfaltat am 0.5 mile de drum de tzara, cu citeva gropi care zguduie camionul bine de tot, si ceva nisip unde imi fuge spatele daca accelerez, asta nu e ceva care sa faca probleme pt un dualsport, dar nu m-as baga pe acolo cu un cruiser sau cu o motocicleta carenata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 (editat) Multumesc pt informatie. Cardanul nu pot sa il verific in felul acesta, dar o sa verific cutia de viteze cum mi-ai indicat. Proprietarul a intretinut bine motocicleta, spun asta deoarece au citeva BMW-uri in familie si toate functioneaza si arata foarte bine, in plus ei sint mecanici de meserie si au garaj auto, fac toata intretinerea (ulei, filtre etc.), daca sint probleme mai complicate presupun ca voi apela la stealership.Am drumuri bune si drumuri proaste. Spre exemplu de la ferma mea pina la drumul asfaltat am 0.5 mile de drum de tzara, cu citeva gropi care zguduie camionul bine de tot, si ceva nisip unde imi fuge spatele daca accelerez, asta nu e ceva care sa faca probleme pt un dualsport, dar nu m-as baga pe acolo cu un cruiser sau cu o motocicleta carenata. Man si tot as zice (BMW) dar oamenii astia uita ca in Florida nu e frig ci cald de te shit on your shorts all the times. BMW e racit pe aer KLR e pe coolant. Plus daca zici ca astia au service stiu ei de ce vor il vand (nu degeaba) Nu uita ca US Army au KLR in dotare nu BMW. Vezi daca stii unde e facut filmul asta?? La tine in FL. Incepe cu "Home........ " sa stii ca am vazut mai multe KLR pe Hwy decat BMW pe la tine pe acolo. Plus ca stii tu nu trebuie sa-ti spun eu astia merg de le zboara rotile pe median pana sa bage ceva bani in mantenanta. Nu am vazud nici unde in North America atatea urme de jenti pe ashphalt decat in FL si poate ceva prin GA aproape de borderul cu FL .Se rupe agregatul sub ei le faci semn si ei tot inainte ca soldatul sovietic.Pana nu iau foc nu se opresc ( aici poate e si chestie de insurance ) All the best DCSAN. Break a leg with the BMW. MVI_0893___Copy___Fix___Fix___Fix.wmv Editat Aprilie 23, 2011 de DCSAN20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocimpean Postat Aprilie 25, 2011 Autor Share Postat Aprilie 25, 2011 Man si tot as zice (BMW) dar oamenii astia uita ca in Florida nu e frig ci cald de te shit on your shorts all the times. BMW e racit pe aer KLR e pe coolant. Plus daca zici ca astia au service stiu ei de ce vor il vand (nu degeaba) Nu uita ca US Army au KLR in dotare nu BMW. Vezi daca stii unde e facut filmul asta?? La tine in FL. Incepe cu "Home........ " sa stii ca am vazut mai multe KLR pe Hwy decat BMW pe la tine pe acolo. Plus ca stii tu nu trebuie sa-ti spun eu astia merg de le zboara rotile pe median pana sa bage ceva bani in mantenanta. Nu am vazud nici unde in North America atatea urme de jenti pe ashphalt decat in FL si poate ceva prin GA aproape de borderul cu FL .Se rupe agregatul sub ei le faci semn si ei tot inainte ca soldatul sovietic.Pana nu iau foc nu se opresc ( aici poate e si chestie de insurance ) All the best DCSAN. Break a leg with the BMW. In idea ca e racit cu apa, mi-a fost oferit si un BMW XCountry, 650cc, aproape now, 400 de mile cu $4750. Ca un GS 650 daca am inteles eu bine, dar cu un rezervor de numai 2.5 galoane. Oricum azi ar trebui sa ma intilnesc cu proprietarul GS-ului 1100 si sa negociem pretul, si sa mai verific FD-ul si cutia, apoi mai vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Man si tot as zice (BMW) dar oamenii astia uita ca in Florida nu e frig ci cald de te shit on your shorts all the times. BMW e racit pe aer KLR e pe coolant. Plus daca zici ca astia au service stiu ei de ce vor il vand (nu degeaba) Nu uita ca US Army au KLR in dotare nu BMW. Vezi daca stii unde e facut filmul asta?? La tine in FL. Incepe cu "Home........ " sa stii ca am vazut mai multe KLR pe Hwy decat BMW pe la tine pe acolo. Plus ca stii tu nu trebuie sa-ti spun eu astia merg de le zboara rotile pe median pana sa bage ceva bani in mantenanta. Nu am vazud nici unde in North America atatea urme de jenti pe ashphalt decat in FL si poate ceva prin GA aproape de borderul cu FL .Se rupe agregatul sub ei le faci semn si ei tot inainte ca soldatul sovietic.Pana nu iau foc nu se opresc ( aici poate e si chestie de insurance ) All the best DCSAN. Break a leg with the BMW. Nu-i extraordinar de util sfatul tau. Iarta-ma ca ti-o spun asa, dar nu mai crede in publicitate. Vorbeste mai bine din experienta. E cel mai util pentru cineva care vrea sa aleaga o motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Nu-i extraordinar de util sfatul tau. Iarta-ma ca ti-o spun asa, dar nu mai crede in publicitate. Vorbeste mai bine din experienta. E cel mai util pentru cineva care vrea sa aleaga o motocicleta. Man in publicitate nu mai cred de mult ,am si eu o varsta dar cerede-ma ca sunt saptamanl in Florida si vad ce e pe drum cine cu ce se da pe acolo. Dar daca citesti cu mai multa atentie o sa vezi ca si eu am zis BMW . Ai idee cat de cald e in Florida ? Nu te uita pe weather chanel . asa din exeperienta ta . Iti spun eu te pisi pe tine de cald. Sunt ca un tigan de la soare si nu stau prea mult pe afara doar asa circa 3 ore cat incarc sau descarc masinile de pe truck restul in cabina cu A/C crede-ma ca toate tricourile si shorturile sunt albe de sarea din transpiratie .( Nu locuiesc in Florida ci sunt doar doua trei zile pe saptaman acolo sunt in Toronto ) Plus ca mobra are ceva milaj si crede-ma am utilaj european si eu ,ma "indoaie" piesele nu mai spun ca totul este " special order". Acuma nu stiu ce produce omul asta de vrea sa-si ia BMW da daca zice ca are ferma nu cred eu ca e un neica nimeni ca in Florida te cocoseaza cu taxele la proprietati. Plus ca a zis ca astia de unde cumpara au service etc etc aici in North America astia sunt mai comunisti ca rusii si mai tepari ca oricine profita de tine si vor sa te traga in teapa si cu un peny daca pot. Iar la banii care-i cere e prea chilipir prea moka si asta iti spun eu din experienta pt ca stiu ce e aici. EU ii doresc sa-i merga mobra si sa dea Dumenzeu sa nu aibe nici un fel de problema cu ea . Ca sa-ti dau un exemplu am luat un A6 de la dealer cu emission si safety (un fel de RAR la astia) si am pus-o pe rampa sa trag eu de ea era varza M-am dus la MTO ( Min de transp.) si pe aia i-au inchis si i-au pus sa-mi dea toti banii inapoi si compensatie . Si tien cont erau dealer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 In concluzie in Florida e foarte cald si toata lumea vrea sa te tepuiasca; 2 motive in plus sa emigrezi in Canada, cam asta inteleg eu din ce-ai scris. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 In concluzie in Florida e foarte cald si toata lumea vrea sa te tepuiasca; 2 motive in plus sa emigrezi in Canada, cam asta inteleg eu din ce-ai scris. Frate nu mai dati reply sa va aflati in treaba cititi ce am scris. Mesaj completat Tare sunt curios cum o sa fie cu BMW sa dea Dumenzeu sa-i mearga si nu aibe probleme. Chiar te rog prietene sa ne tii la curent daca o sa-l iei si dupa o luna doua si ceva mile sa faci un update si la cunoscatorii astia de pe aici sfatuitori de bine. Maxima Sanatate la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocimpean Postat Aprilie 26, 2011 Autor Share Postat Aprilie 26, 2011 Am verificat roata din spate, si are joc. ABS-ul are o problema, clipesc intermitent becurile. Proprietarul a zis ca nu stia de jocul de la roata din spate si a zis ca poate asta cauzeaza ABS-ul sa faca cum face. Maine a promis ca merge la mecanic apoi vorbim. Mai era un lucru, ecranul din partea dreapta a ghidonului face ceva diagnostic, am observat ca il reia de la zero si il repeta, ca si cum cade testul. -cutia de viteze nu am testat-o fiindca nu am mers cu el inca, daca repara rulmentul de la roata din spate si ABS-ul, are rost sa il incerc, daca nu mai bine mai astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 (editat) Am verificat roata din spate, si are joc. ABS-ul are o problema, clipesc intermitent becurile. Proprietarul a zis ca nu stia de jocul de la roata din spate si a zis ca poate asta cauzeaza ABS-ul sa faca cum face. Maine a promis ca merge la mecanic apoi vorbim. Mai era un lucru, ecranul din partea dreapta a ghidonului face ceva diagnostic, am observat ca il reia de la zero si il repeta, ca si cum cade testul. -cutia de viteze nu am testat-o fiindca nu am mers cu el inca, daca repara rulmentul de la roata din spate si ABS-ul, are rost sa il incerc, daca nu mai bine mai astept. Cititi binevoitorilor!!!! Prietene cred ca nu ai cerut bine aici sfaturi numai atoatestiutori .Crede-ma (nu stiu de cat timp esti pe aici) dar astia nu vand agregate aici decat cand crapa si trebuie sa bage bani precum stii astia nu repara nimic aici ci doar inlocuiesc cu nou ca vorba aia e de unde si sti tu cum e de aia sunt banci sa faca bani pe spatele la oameni si dupa ce-i agata sunt sclavi pe viata. Dupa cum ti-am zis nu-l vinde el degeaba sau de bun .Bafta ! PS ai vazut filmul ala ? stii de unde este? Editat Aprilie 26, 2011 de DCSAN20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocimpean Postat Aprilie 26, 2011 Autor Share Postat Aprilie 26, 2011 Cititi binevoitorilor!!!! Prietene cred ca nu ai cerut bine aici sfaturi numai atoatestiutori .Crede-ma (nu stiu de cat timp esti pe aici) dar astia nu vand agregate aici decat cand crapa si trebuie sa bage bani precum stii astia nu repara nimic aici ci doar inlocuiesc cu nou ca vorba aia e de unde si sti tu cum e de aia sunt banci sa faca bani pe spatele la oameni si dupa ce-i agata sunt sclavi pe viata. Dupa cum ti-am zis nu-l vinde el degeaba sau de bun .Bafta ! PS ai vazut filmul ala ? stii de unde este? Am un laptop Mac care nu vrea sa vada fila video la care te referi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 (editat) Am un laptop Mac care nu vrea sa vada fila video la care te referi. vezi ca ai PM Editat Aprilie 26, 2011 de DCSAN20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 (editat) Am verificat roata din spate, si are joc. ABS-ul are o problema, clipesc intermitent becurile. Proprietarul a zis ca nu stia de jocul de la roata din spate si a zis ca poate asta cauzeaza ABS-ul sa faca cum face. Maine a promis ca merge la mecanic apoi vorbim. Mai era un lucru, ecranul din partea dreapta a ghidonului face ceva diagnostic, am observat ca il reia de la zero si il repeta, ca si cum cade testul. -cutia de viteze nu am testat-o fiindca nu am mers cu el inca, daca repara rulmentul de la roata din spate si ABS-ul, are rost sa il incerc, daca nu mai bine mai astept. Clipesc alternativ? ABS low voltage fault. Nu tre sa iti faci griji. Pentru inceput, dupa ce te dai un pic cu ea opreste motorul si porneste-l din nou. 95% cand faci asta, becurile vor clipi simultan iar cand pleci de pe loc se vor stince si ABSul va functiona. In principiu e bateria descarcata si atata tot. Daca persista, nu tre sa schimbi bateria ca tot americanu fraier - e destul de bine documentata problema si rezolvarea ei. Iti pot explica daca te intereseaza - gasesti si pe advrider vreo trei tutoriale/explicatii/etc. PS - indiferent ce fac becurile alea, franele functioneaza fara discutie. Joc la roata spate? Probabil rulmentul. Americanii sunt in general corecti si probabil ori iti va da mobra reparata, ori iti va face reducere. Iti recomand sa ai grija mare de la cine iei sfaturi Mesaj completat Cititi binevoitorilor!!!! Prietene cred ca nu ai cerut bine aici sfaturi numai atoatestiutori .Crede-ma (nu stiu de cat timp esti pe aici) dar astia nu vand agregate aici decat cand crapa si trebuie sa bage bani precum stii astia nu repara nimic aici ci doar inlocuiesc cu nou ca vorba aia e de unde si sti tu cum e de aia sunt banci sa faca bani pe spatele la oameni si dupa ce-i agata sunt sclavi pe viata. Dupa cum ti-am zis nu-l vinde el degeaba sau de bun .Bafta ! PS ai vazut filmul ala ? stii de unde este? Cred ca iar vorbesti din texte, fara experienta. O sa te rog respectuos sa te abtii sa mai blamezi fara vreo baza reala. Sunt convins ca nu stii vanzatorul din SUA si nici atitudinea generala de acolo. E diferita de cea din fosta URSS sau Romania. Cred ca ar fi frumos din partea ta sa incerci sa ajuti omul cu sfaturi, nu cu propaganda. Ai cumva vreun interes sa vinzi ceva? ...ma rog, asta e doar parerea mea. Daca te deranjaza, o sa te rog sa NU folosesti topicul asta ca sa imi raspunzi. Incercam sa ajutam un om aici, nu sa facem scandal ca-n Romania. Editat Aprilie 26, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocimpean Postat Aprilie 30, 2011 Autor Share Postat Aprilie 30, 2011 Domnilor, am vrut sa va tin la curent cu situatia, in ce priveste BMW-ul, proprietarul a spus ca o repara si de atunci nu am mai primit nici un semn. Au mai aparut doua optiuni aici in zona, si anume un VStrom 1000, din 2002, 33xxx mile, $4200, stare impecabila, si un Suzuki Bandit 1200 din 05 cu 13xxx mile la bord pt $2900, cu tot cu taxe de la un dealer. Amindoua sint mari si fac fatza la drum incarcate cu doua persoane, una e asa zisa dual sport alta e strada, unul e injectie, celalat carburatoare (bandit). Sint curios daca Bandit-ul face fatza la drumul meu cu gropi si nisip de la ferma pina la sosea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 a facut fata r1-ul la tripul around the world! sigur face fata banditul dar... mergi pe DL, 2V-ul e superb, si pe injectie, zici ca e intretinuta, probabil e si accesorizata...nu-ti ramane decat sa te plimbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 DLul mare e cam praf ca motocicleta. Consuma mult, motor lenes... nu e extraordinar. Bandit-ul e inutil pe orice nu e asfalt, daca ai un minim de dorinta de confort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 DLul mare e cam praf ca motocicleta. Consuma mult, motor lenes... nu e extraordinar. Bandit-ul e inutil pe orice nu e asfalt, daca ai un minim de dorinta de confort. tare asta dar nu cred ca ai mers pe dl 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.