Sari la conținut

SCHUBERTH - Discutii Generale


bogdan_st
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

Banuiam eu, multumesc de informatii!

Revenind la S2, am cumprat-o acum si le pot compara, avind si S1 Pro.

Intr-adevar, avand acelasi numar pare o idee mai mica fata de S1Pro, dar nu ma deranjeaza, oricum se mai lasa o idee.

Arata mult mai sexy fata de S1 Pro, ies cu ea in probe si revin cu comparatii..

 

PS;Am de vanzare un pinlock nou/nout, cu tipla pe el pt.Schubertn S2/C3.

Este marimea L, pentru casti de la XL in sus(nu se potriveste la castile L sau mai mici).

Pretul este de 100 lei, cu 50 mai putin decit in magazine.

 

 

 

Ieri am achizitionat si S2-ul, am bagat un drum de vreo 250 kilometri asa incat sunt in masura sa vin cu ceva impresii vis-a-vis de S1 si S1 Pro;

Ca sa fie clar de la inceput, atat S1Pro cit si S2 le folosesc pe K1200LT, mobra pe care esti ultra aparat de vant si intemperii, pe altele castile sunt sigur mai zgomotoase!

-S1 si S1 Pro sunt foarte asemanatoare, putine diferente la aerisiri si manevrarea vizierei, una peste alta aceeiasi casca superba pt.touring.

-S2-ul s-a schimbat atat la design cit si la interior, au dus-o mai mult inspre cele japoneze, atat la forma cit si la materialele din interior.

Fata de S1 Pro sta intr-adevar mai fixa pe cap, dar nu este diferenta de calapod, cum se spunea mai sus.

Sigur, conteaza forma capului, eu port L(58/59) si S2 este o idee mai stransa pe obraji, dar nu am avut nicio problema cu ea din punctul asta de vedere cale de 250 km.

-Imi pare a fi destinata catre cei cu mobre mai sportive(pozitia mai aplecata in fata) si asta din trei motive pe care le-am sesizat la ea:

1.Ochelarii integrati sunt mai scurti, vezi destul de mult pe sub ei, nu este nimic deranjant, dar la S1Pro acopereau cam toata fata.

Ma refer la pozitia pe LT, dreapta, am sesizat ca daca stai aplecat inspre fata ochelarii acopera bine cam tot.

2.Cu parbrizul lasat jos complet casca este putin mai zgomotoasa decit S1Pro, in exact aceleasi conditii de drum.

Ma refer la turbulentele care in cazul meu(183 cm)lovesc casca foarte putin in partea superioara.

Probabil forma castii in partea de sus, diferita de S1Pro, isi spune cuvantul.

3.Pe linga chin curtain(deflectorul de vant de la barbie)care este fix, mai vine unul suplimentar, de iarna, care se ataseaza cu arici de cel fix, ducand izolatia gatului inspre S1Pro.

Ce mi s-a parut nasol este ca atunci cind tragi casca pe cap acesta ramane undeva inauntru, trebuie sa il tragi afara cu degetele, sa-ti acopere gatul normal.

Poate acest aspect se amelioreaza, casca fiind noua.

Oricum, nu am sesizat nicio diferenta cu sau fara acea izolatie suplimentara, casca izoleaza perfect, identic ca si S1Pro.

-Cu aerisirile din varf deschise S1Pro este mult mai zgomotoasa decit S2.

Personal nu merg cu aerisirile deschise aproape niciodata, nu ma deranjeaza.

-Un mare plus pt.aerisirea de jos, din bot, este mult mai performanta decit la S1Pro, cu viziera inchisa aerul din interior este fresh tot timpul, la S1Pro nu pot merge cu viziera inchisa foarte mult, am senzatia ca ma sufoc, ca-mi lipseste aerul.

Cu asta noua pot merge oricit fara nicio problema.

-Ce au mai schimbat fata de S1Pro:

-Ambele au o treapta la viziera, o poti tine o idee ridicata(modul city), la S1Pro statea ridicata exact cit trebuia, la S2 spatiul este mult mai mare, cam 1.5 cm, rezultatul este ca atunci cind mergi cu ea in oras cantitatea de aer/curent livrata este mare.

Personal merg in oras/afara si iarna, indiferent de grade, asa incat aspectul ma deranjeaza.

-Butonul de actionare a ochelarilor de soare, desi pozitionat identic, in stanga jos, actioneaza diferit, la S1Pro impingi in fata/ochelarii coboara, inspre spate/ochelarii se ascund pe o linie logica..la S2 este "peste mana", total invers.

Nicio problema atata timp cit nu "ai ghinionul" sa detii ambele modele in acelasi timp, cazul meu, ieri am cam bajbait pina sa ma obisuiesc cu fiecare in parte.

Nu am inteles de ce au schimbat asta, ma rog, nimic deranjant dealtfel.

-Au schimbat si modul de fixare al acstii, nu mai este double D, acum ai un fel de sistem ca la centurile de siguranta.

Oricum, noul sistem se deschide/opereaza mult mai repede decit double D, presupun ca nu se pune problema sa fie mai slab.

-S2 este mult mai frumoasa decit S1Pro, mai mica, alta forma.

Am remarcat ca au pus logo-ul firmei in ambele parti, pe captuseala din interior, pe laterale, inspre obraji, atunci cind viziera este ridicata acestea "dau" foarte bine.

Oricum, ceea ce face Schuberth din punct de vedere al confortului si silentiozitatii este de top, neegalat de niciun alt brand!

Chitibusul de serviciu de prin zona, fan inrait BMW, ar putea spune ca BMW face casti mai bune, conform celor citite prin reviste.. :splat: , dar este suficient sa amintesc(pt.necunoscatori) ca Schuberth le face castile si argumentul cade ca un castel de nisip, odata cu primul val..

Hai ca de-acum o dau in poezie.. :wave:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 568
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Pai Bogdane, in cazul tau este simplu, eu am ambele modele, S1Pro si S2 aproape noi, daca porti (L) nu ai decit sa ma suni si sa faci o proba cu ambele, sa faci comparatii cu ce ai tu si pe urma decizi.

Eu sunt lamurit demult in ceea ce ma priveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut tuturor,

 

Ma intereseaza daca cineva a achizitionat communication kitul mentionat in titlu. Sunt interesat de anumite aspecte:

 

1. Review despre utilizarea practica;

2. Compatibilitate in comunicare cu un kit pentru C3;

3. Disponibilitate pentru marime M (58 cm la casca);

4. Furnizorul de la care ati achizitionat sistemul;

5. Pret final la cumparare;

6. Alte elemente informationale ce considerati a fi utile;

 

Va multumesc pentru orice informatie utila. Fac o precizare, nu sunt interesat in linkuri preluate de pe siteuri din afara, m-am uitat si eu. Caut pareri de posesor si un furnizor din tara.

 

Cu stima si sarbatori fericite!

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prefer SRC pentru ca este nativ in casca schuberth (chiar riscand un dezavantajul distantei de comunicare), il prefer cu un rol multifunctional (telefon, muzica si comunicatii).

Totusi informatia legata de scala rider este foarte buna, nu stiam ca este compatibil SRC (am sa dau aceasta informatie nasului meu {cel cu care plec mai mereu la drum} in incercarea de a-l impinge catre scala rider). Insa aici ar fi totusi o intrebare: Eu stiam ca aceste echipamente sunt la vanzare doar pe piata americana - intrebare: Stii un furnizor de scala rider 9 in Romania?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai intuit bine, nu am cumparat nici unul dintre noi, inca, un sistem de comunicatie. Dar dupa un eveniment pe drum (in care l-am pierdut) am realizat ca ne trebuie un astfel de sistem. Cum amandoi avem Schuberth, m-am gandit ca SRC ar fi o solutie pentru noi. Legat de F5, dupa indicatiile tale am intrat si am analizat putin kitul, iar faptul ca imi recomanzi F5 ca fiind mai bun (ma gandesc ca ai apucat sa-l testezi practic), inseamna ca si calitativ ar fi o alegere buna si desigur mi-a dat de gandit.

 

Analizand cursul sugerat de tine, ai idee daca sunt necesare "adaptari" (gen scobire lacas de earslot sau mai stiu ce alte operatii, ceea ce nu este pe placul meu) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am avut si S1, acum S1Pro si S2, la toate am folosit intercom.

La toate trebuie scobit in polistiren acolo unde vin difuzoarele.

Ele au o mica scobitura din turnare, la S2 chiar mai pregnanta dar care nu este suficient de adanca pentru a intra difuzoarele in asa fel incat sa nu te deranjeze.

Le poti pune si asa, dar dupa citeva zeci de km te vor durea urechile.

Depinde si de forma capului, daca ai urechi mai proeminente, etc.

Incearca prima oara sa le montezi asa cum sunt si faci o proba, problema este ca durerea la lobii urechilor incepe dupa citiva zeci de km de mers, nu dupa 10 minute.

Daca este ok lasa-le asa, daca nu atunci fa niste scobituri acolo, lipeste inauntru difuzoarele cu prenandez si or sa vina ca turnate.

Nu-ti face griji, nu strici absolut nimic din rezistenta castii.

Eu am intercom Autocom prin cablu, am pe el statie CB, muzica si telefon, de vorbit nu vorbesc decit cu sotia, atunci cind suntem amandoi pe mobra, dar toate sistemele au cam acelasi tip de difuzoare.

 

 

Analizand cursul sugerat de tine, ai idee daca sunt necesare "adaptari" (gen scobire lacas de earslot sau mai stiu ce alte operatii, ceea ce nu este pe placul meu) ?

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fi de luat in seama si Midland BT next. se poate conata la 2 device-uri de alta marca plus 3 alte midlanduri. http://www.midlandradio.eu/en/home.aspx usor de montat, comenzi comode, bateria tine circa 2 zile in conversatie continua. singurul inconvenient, din punctul meu de vedere este dimensiunea destul de generoasa, dar este o caracteristica comuna a tuturor sistemelor mai care bat pe distante mari.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi imi doresc sa ies in sezonul viitor alaturi de cativa colegi de pe forum (daca se va ivi ocazia :), eu de abia astept), communication il doresc sa comunic cu o singura motocicleta (nasul meu cu care plec des si voi mai plec des pe drumuri).

 

M-am uitat @bec pe siteul de la F5 si mi-a placut ce am vazut (mai ales partea cu microfonul ce nu are prea mare si parea ca o sa intre usor intre fata mea si casca) insa nu am reusit inca sa gasesc un site din romania care sa-l furnizeze, la kron nu am gasit (poate nu m-am uitat foarte atent).

 

Pana la urma am decis ca pe baza recomandarilor lui @bec si al lui @luv sa fac urmatoarele:

 

- Ma opresc la F5 (trebuie doar sa mai vad de unde cumpar, ca-mi trebuie dual kitul);

- O sa incerc sa le pun asa daca merge, in scobiturile existente (poate-mi iese, urechile mele sunt mici, dar casca-mi vine fixa, am avut grija sa o iau cat mai corect pe capul meu);

- Iar daca intampin dureri de urechi la drum lung cum spunea @luv, atunci am sa rog un prieten sa ma ajute sa le scobesc (desi ma doare inima, ca am reusit sa gasesc casca de vis {comfort, design etc}, si-mi este nitel teama sincer, sa nu o stric) :);

 

Ultima intrebare pentru @bec:

 

O indicatie pentru un dealer/furnizor/magazin ceva in romania pentru ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

range-ul(teoretic) este de 1,6km la toate comurile (scala,interphone si midland), bateria tine mai mult de 1 zi , am mers de dimineata pana seara fara probleme.

am folosit scala in grup de 3 motociclete si are niste buguri enervante, de ex al lui Budd se deconecteaza din cand in cand , se face pairingul greu intre 3 comuri (cateodata)

Astea bluetooth au avantajul comoditatii, dar si niste mari dezavantaje:

-acumulatorii care nu tin atat cit ii prezinta producatorul si in timp trebuiesc schimbati.

-daca dupa un drum lung uiti seara sa-i incarci a doua zi esti pa.

-calitatea mai slaba la functia VOX.

-raza de actiune sub ceea ce prezinta producatorul

-esti limitat din punctul de vedere al intrarilor

-Bugurile de care se pomenea mai sus, uneori conexiunea se intrerupe, interferente nedorite, etc.

 

 

O sa incerc sa le pun asa daca merge, in scobiturile existente (poate-mi iese, urechile mele sunt mici, dar casca-mi vine fixa, am avut grija sa o iau cat mai corect pe capul meu);

- Iar daca intampin dureri de urechi la drum lung cum spunea @luv, atunci am sa rog un prieten sa ma ajute sa le scobesc (desi ma doare inima, ca am reusit sa gasesc casca de vis {comfort, design etc}, si-mi este nitel teama sincer, sa nu o stric) :);

 

 

Daca ai casca fixa atunci sigur trebuie sa largesti locasurile, dar nu-ti face nicio grije, scobeste linistit ca nu se intampla nimic..nu ii scade din silentiozitate pt.ca locul scobiturii este luat de difuzoare..

Daca nu m-a durut inima la a mea nu vad de ce te-ar durea pe tine..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

ce alte device-uri ai testat? merge cu G4?

 

range-ul(teoretic) este de 1,6km la toate comurile (scala,interphone si midland), bateria tine mai mult de 1 zi , am mers de dimineata pana seara fara probleme.

 

am folosit scala in grup de 3 motociclete si are niste buguri enervante, de ex al lui Budd se deconecteaza din cand in cand , se face pairingul greu intre 3 comuri (cateodata)

 

@Oliver, nu am testat f5 pe drum dar l-am vazut live la intermot si am discutat cu Useri, nu au problemele pe care le are scala.

 

Mai exista o optiune, cu range/conectivitate mult mai mare dar si investitie mai mare, oricare din comurile astea + statie CB bluetooth (midland face una), asta daca ai grup mai mare de 6 persoane.

Ce ti-a spus LUV despre casca/urechi/difuzoare e foarte adevarat dar e usor de modificat.

pana acum am avut: Cardo scala, Cellularline F3, si Midland BT1. din punct de vedere al fiabilitattii ergononiei si a auditiei Cardo a fosc cel mai ok. dupa 3 ani (de folosinta aproape zilnica) bateria inca tinea 3-4 zile in conversatie, nici un fel de probleme cu firele sau mufele. dar sa nu uitam ca era un model foarte simplu. telefon, intercom si atat. F3 la fel de fiabil ca aparat dar a trebuit sa schimb castile pentru ca rupeau mufele, pana la urma au rezolvat ei problema, au schimbat mufele. audio bun, nu pierdea legatura cu alte aparate sau telefon. butoanele mai greu de gasit cu manusi.si foarte important, nu are vox!! BT1 sunet bun, a fost inbunatatit din nou in toamna, comenzi comode, problema e ca mai pierde legatura cu telefonul sau pasagerul din cand in cand (si asta zic ei ca au rezolvat cu softul nou) si trebuie repornit. bateria ok, se poate conecta si cu alte marci de comunicatoare.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BT1 l-am probat doa cu F4 si merge. se cupleaza ca device suplimentar in loc de telefon. la BTnext dupa cum spun ei se cupleaza pana la 2 unitati de alta marca fara sa "ocupe" ca sa zic asa locul telefonului. daca o sa am ocazia o sa incerc sa il cuplez si cu un sistem cardo. din pacate acum nu prea ne intalnim cu castile pe cap si nu sta nimeni sa plimbe casca doar sa probeze un sistem. da cum o sa dea o raza de soare sigur o sa am mai multe pe mana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@Luv, decat sa merg cu fire legate de mine/casca pe motocicleta mai bine calatoresc the old fashion way, singur cu gandurile calare, mai canti , mai fluieri, nu te aude nimeni.

Chestie de optiune, eu am pe mobra statie CB fara de care nu fac un pas, telefoane pilot/pasager si muzica separat pilot pasager, la care as mai putea atasa si un GPS, la kiturile bluetooth nu aveam cum sa imbin atatea, nu ma deranjeaza cablul ombilical de la casca la moto, totul este life time, incepand de la difuzoare si terminand cu cablurile in sine.

Dealtfel si pretul spune totul, orice bluetooth costa max.400 euro, la astea prin cabluri se ajunge si la 1000.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Tu chiar crezi ca producatorii le-au facut sa coste mai mult decit dublu fata de BT doar din snobism :) ?

Asta este o explicatie asa..sa-i spun lejeruta, ca sa nu-i spun hilara..

Bogdan Harea are un sistem de-asta si cind l-am intrebat daca este bun mi-a raspuns asa..este foarte bun atunci cind merge :D , l-am incarcat aseara full si astazi dupa o juma de ora a fost pa!

 

Eu nu spun ca nu sunt bune, de fapt nici nu conteaza pt.cine a initiat topicul.

Oricum, eu folosesc statia nu pt.conversatii ci pt.control trafic si info.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am initiat topicul in speranta ca voi primi un feedbak de la cineva care are exact un Schuberth S2 si care foloseste exact SCRS. Pentru ca in general nu-mi plac adaptarile si imi place sa folosesc un model, in cazul acesta casca mea, cu un accesoriu special desemnat pentru el.

 

In lipsa unui feedback exact pe criteriile pe care le cautam, o sa ma decid pana in primavara, daca sa ma duc catre un SRCS, sau catre totusi o adaptare - in cazul acesta acel echipament F5.

 

Pentru mine, asa cum spunea si @luv, nu este relevanta polemica intre statii wired or wireless. Desigur, nu-mi fac sperante ca voi avea o autonomie foarte mare in wireless mode.

 

Acum @luv inca o intrebare pentru S2ul tau. Pe tine nu te deranjeaza chin strapul, pentru ca mie imi sta prea in gat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cunosc pe cineva cu sistem dedicat schuberth. exceptand faptul ca este integrat in casca nu este prea multumit. autonomie redusa, se deconecteaza des si nu se poate conecta decat cu alt schubert sau scala (am inteles ca ei produc sistemele schuberth) da nu cu toate. bt-ul meu in afara ca tine 1,5-2 zile se poate sustine 4 aparate diferite. imtercom, telefon, nav, cb. in plus bt next se mai poate conecta si cu alte 3 sau patru (nu mai tin minte) la fel pana la 1,5 km plus 2 sisteme diferite.

 

@luv: nu il lua de exemplu pe Bogdan ca el e certat de mic cu electronica. lui i-am dat f4 si dupa o saptamana mi l-a dat inapoi ca nu ii mergea. l-am vandut alcuiva si ii merge perfect de 2 ani. acum are midland si cand i-l cuplez eu merge. cand butoneaza el il face varza. :D scuze de off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Acum @luv inca o intrebare pentru S2ul tau. Pe tine nu te deranjeaza chin strapul, pentru ca mie imi sta prea in gat?

Personal nu ma deranjeaza, nu am sesizat asta, dar am citit pe un forum ca cineva se plangea de asta, la fel ca tine.

Si aici conteaza forma capului.

Singura chestie care m-a deranjat este bucata aceea de burete care se fixeaza cu velcro in fata, sub barbie, de cite ori bagam casca pe cap ramanea inauntru si trebuia s-o trag afara cu degetele, dar i-am gasit rezolvare prinzand-o cu velcro mai inauntru.

Oricum, nu am sesizat nicio diferenta cu sau fara ea.

Vorbesc din punctul meu de vedere, am un LT1200 pe care esti superprotejat de vant si curent.

 

@luv: nu il lua de exemplu pe Bogdan ca el e certat de mic cu electronica. lui i-am dat f4 si dupa o saptamana mi l-a dat inapoi ca nu ii mergea. l-am vandut alcuiva si ii merge perfect de 2 ani. acum are midland si cand i-l cuplez eu merge. cand butoneaza el il face varza. :D scuze de off.

Inseamna ca asa este..eu retinusem ce mi-a zis el..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sincer nu am experienta multor motoare, eu am sarit pe motorul meu actual de pe o Jawa 350 (Iar daca LT1200 se refera la BMW banuiesc ca este extrem de comfortabil).
Insa cand am ales casca am ales-o in primul rand ca este comfortabila si silentioasa. Insa la viteaza cu care, fara sa vrei, te duce motorul zgomotul este la el acasa (mai ales daca ridic capul prea mult din windshield), in rest este comfortabila (se potriveste perfect pe capul meu - fata de Arrai care doar in magazin simteam deja zone de presiune in spatele capului). Insa eu sunt obisnuit cu double D rings care la motorul precedent (era un Nolan) imi vinea lateral mai jos de ureche. In schimb strapul la cea curenta vine chiar in gat. In fine, este ok pana la urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Zilele trecute, dupa ce am citit peste 150 de review-uri despre toate castile de touring si despre cele flip-up, dupa multe ezitari, datorate pretului, m-am hotarat si mi-am cumparat un Schuberth C3 Pro la exorbitantul pret de 595 euro. dar mi-am zis ca o data la 8 ani sa fac un efort substantial si sa iau ceva de top. Am vrut sa fie flip-up si asa am ajuns la C3 Pro. Ma tenta si C3, cu vreo 100 de euro mai ieftina, ceva mai grea, dar cu probleme la ploaie si la fiabilitatea unor componente, asa cum am citit pe tot felul de forumuri. Casca are culoarea alb lucios, arata foarte bine, vopsea de calitate, interior detasabil, pinlock, ochelari de soare, greutate 1690 plus sau minus 50 gr., a mea am cantarit-o si are 1680 gr. cu pinlock-ul montat. Greutatea la marimea xl este rezonabila, mai ales ca are si ochelari de soare integrati. interiorul este dintr-un material foarte placut la atingere, are sistem de inchidere ratchet, iar sub acesta are 2 limbi care se prind cu scai, astfel ca nu te jeneaza sistemul de prindere. In interior are doua orificii de aerisire care pot fi obturate cand este frig sau libere cand este cald. Sistemul flip-up merge foarte usor, poate fi manevrat in mers cu o singura mana, la fel de usor se rabateaza si in pozitia normala si, de asemenea, se blocheaza foarte usor. Ochelarii de soare se manevreaza usor, si in pozitia inchis cred ca au o pozitie de blocare, cred asta deoarece butonul de la care se actioneaza are o cursa mai grea.Emblemele de pe ea cu sigla firmei, sunt reflectorizante si gulerul din spate are 2 zone reflectorizante. Oricum calitatea la tot ce inseamna casca asta, este una de exceptie, fara sa exagerez.

Azi, pe o vreme de cateva grade, am testat-o, m-a prins si ploaia, doar ochelarii de soare nu am putut sa ii folosesc sa imi dau seama cum protejeaza.Ce pot spune, casca este deosebit de silentioasa, nu vajaie, nu patrunde niciun iz de curent in interiorul ei, ploaia se prelinge pe viziera, cu pinlock-ul montat nu se abureste deloc, foarte putin doar pe langa acesta, dar asta cred ca si datorita faptului ca am incercat eu tot felul de combinatii cu aerisirile.Nu am simtit greutatea in cei vreo 100 km facuti azi si una peste alta, prima impresie despre casca este la inaltimea asteptarilor pe care le aveam de la ea. Am incercat si Shoei Neotec (cam la acelasi pret), Multitec, Caberg Duke, Scorpion Exo 900, Nolan N 104 si multe altele, inclusiv Schuberth S2, care este foarte mare ca dimensiune exterioara si alte casti integrale pentru touring, dar in cele din urma m-am hotarat sa o cumpar pe asta.Casca anterioara, pe care o am inca, Shoei Diabolic 3 (XR 1000), este o casca extraordinara, de asemenea.

post-19252-0-44194100-1361729528_thumb.jpg

post-19252-0-88011600-1361729544_thumb.jpg

post-19252-0-25299700-1361729604_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos, este intr-adevar o casca excelenta. Eu am C3 simplu (nu mi s-a parut justificata diferenta de bani) si nu am avut nicio problema cu ploaia sau vreo componenta a castii.

Oricum, desi flip-up, este mai silentioasa si mai comoda decat foarte multe integrale. Singura chestie pe care i-o pot reprosa este modul ceva mai greoi de tras pe cap din cauza protectiilor din zona gatului (si asta pt ca imi scoate castile din urechi cand o pun) :) In rest exceleaza la tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

.Singura chestie pe care i-o pot reprosa este modul ceva mai greoi de tras pe cap din cauza protectiilor din zona gatului (si asta pt ca imi scoate castile din urechi cand o pun) :) In rest exceleaza la tot.

Pai trage-ti si tu un sistem intercom si atunci ai difuzoarele si microfonul integrat in casca

Presupun ca te referi la castile audio..

@adimotor, s-o porti sanatos, ce face Schuberth este de top..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...