Cavaleru Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Am schimbat deja de 2 ori semeringurile si degeaba. tot picura ulei. am 2 mici zgarieturi pe furca dar imi vine greu de crezut ca pe acolo scapa ulei. exista o solutie in afara de inlocuirea jambei, eventual sa o duc la cromare, in felul asta s-ar mai ingrosa diametrul jambei si smeringul ar etansa mai bine. nu am avut accidente care sa duca indoirea jambei, deci eliminati aceasta posibilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Ai verificat Âşi cuzineții? Ai schimbat Âşi semeringurile de praf ? Dacă îs uzați cuzineții e posibil să îți scape ulei pe la semeringuri, sau poate fi de la zgârieturi. Contează Âşi semeringurile, la nsr-ul pe care l-am avut înainte am schimbat vreo 4 perechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 27, 2011 Autor Share Postat Aprilie 27, 2011 cuzinetii nu. semeringurile de praf sunt ok, plus ca uleiul trece de cele de ulei si abia apoi ajunge la cele de praf. PS am problema asta doar la una dintre jambe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 da cu superglue peste zgirieturi, lasa sa se usuce, si slefuieste cu smirghel superfin (1200) sau cu un ta din ala de lustruit unghiile (intreaba nevasta/prietena ca sigur stie) si sllefuieste pina rmine superglue numai in sgirietura/ le umple Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 27, 2011 Autor Share Postat Aprilie 27, 2011 am incercat cu poxipol dar nu a mers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 (editat) Ce simeringuri ai bagat? Am avut si eu o tentativa de a schimba preventiv simeringurile la trecerea la un ulei mai vascos si am luat unii aftermarket de la Athena care erau atat de buni ca nici macar nu adunau tot uleiul de pe jamba. I-am montat pe cei originali la loc in final. Cu zgarieturile de pe furca cam aiurea, si daca nu curge de la inceput zgarietura iti mananca buza simeringului si in curand o sa scape iar ulei. S-o putea depune crom local si apoi slefui foarte fin? Alamire? Editat Aprilie 27, 2011 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 27, 2011 Autor Share Postat Aprilie 27, 2011 Marcone am pus semeringuri de la atena.... o sa ma interesez sa vad cat costa cromarea si sa scap mai intai de zgarieturi. poate ies la un pret decent ca altfel ..... dar ce legatura au cuzinetii cu uleiul scapt pe la semering. ca eu asta nu inteleg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 (editat) cuzineti uzati inseamna 'joc' intre jambe(tuburile alea cromate) si pahare(partea de jos), joc ce duce la uzura prematura a semeringurilor... Editat Aprilie 27, 2011 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Am pus si semeringuri din alea de 20 de lei si n-am avut nici o treaba, in schimb a scris cineva mai sus, zgarieturile alea produc uzura prematura ptr. ca mananca din semering deci de acolo problema ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 cu ce scula le-ai pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 ... cantitatea de ulei în amortizorul respectiv, verificată montarea supapelor în amortizor (dacă s-a umblat în el) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Cel mai simplu scoti semeringul cu pricina si ii mai strangi arcul tai din el si il pui inapoi cam 3 mm sunt de ajuns si nu vei mai avea nici-o problema daca semeringul are 2 arcuri cum sunt la furcile USD le strangi pe ambele. Simplu ca buna ziua si nici nu iti ia mai mult de o ora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 si eu mi-am schimbat semeringurile acum vreo 1 luna de zile ,si am luat o gura de canal mai joasa si cel drept a inceput sa scape ulei de fapt a fost socul care a aruncat fortat pe langa din ulei, am zis ca mi-a crapat semeringul prima data,dar am observat o chestie,dupa 2 zile nu mai curgea. din cauza denivelarilor,gropilor se pot distruge semeringurile,stiu prieten care si-a schimbat in juma' de an 2 perechi de semeringuri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Am pus si semeringuri din alea de 20 de lei si n-am avut nici o treaba, in schimb a scris cineva mai sus, zgarieturile alea produc uzura prematura ptr. ca mananca din semering deci de acolo problema ta. Da si simeringu mananca din jamba... LA mobra mea dar banui ca si la altele, in service maneal, iti zice cat poate fi max "mancata" jamba; zice ca daca o proptesti pe 4 rulmenti si o verifici cu un comparator, daca la mijloc e cu max 0.5 mm mai subtire ca la capete, sa o schimbi... Jegu ala care curge odata cu uleiu din furci cand il schimbi e de fapt crom razut de pe furci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 (editat) Jegu ala care curge odata cu uleiu din furci cand il schimbi e de fapt crom razut de pe furci. ... i did, i did, i think i saw the pussycat ... crom răzuit, pfui dreaq! Mesaj completat la comparator vezi dacă-i drept, ptr uzuri merge și un subler banal.. Editat Aprilie 29, 2011 de nflt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 (editat) Nu ti-am inteles interventia. Nu crezi ca e crom? Cum crezi ca se fabrica gloss-ul cu care se dau chizdele pe buze? Editat Aprilie 29, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 (editat) ...adeq se roade cromul de simeringuri? Editat Aprilie 29, 2011 de nflt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 ...și de cuzineții ăia de pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Mobra mea nu are cuzineti in furci, doar bara de crom bagata in jamba si intre ele ulei si ceva tzava de plastic. Si jegu e tot acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 ..acoperirile prin cromare dură au tocmai rolul de: rezistență crescută la uzură, reducerea coeficienților de frecare, bașca efect anticoroziv Dacă îmi spui că-l ronțăie un simering ... s-a întors lumea cu alea-n sus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Mno tu crezi ce vrei si eu stiu ce stiu. Nu mi-am propus sa te conving de nimic, doar ti-am zis ce stiu eu ca se intampla si cum/de ce se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 ...hai că mă făcuși curios ... un mit se destramă... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 ...alea-n capete sunt cunoscute sub numele de prisme, se măsoară abaterea de liniaritate, nu uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.