Sari la conținut

Scapari de ulei pe la semering la furca


Cavaleru
 Share

Postări Recomandate

Am schimbat deja de 2 ori semeringurile si degeaba. tot picura ulei. am 2 mici zgarieturi pe furca dar imi vine greu de crezut ca pe acolo scapa ulei.

 

exista o solutie in afara de inlocuirea jambei, eventual sa o duc la cromare, in felul asta s-ar mai ingrosa diametrul jambei si smeringul ar etansa mai bine.

 

nu am avut accidente care sa duca indoirea jambei, deci eliminati aceasta posibilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai verificat Âşi cuzineții? Ai schimbat Âşi semeringurile de praf ? Dacă îs uzați cuzineții e posibil să îți scape ulei pe la semeringuri, sau poate fi de la zgârieturi.

 

Contează Âşi semeringurile, la nsr-ul pe care l-am avut înainte am schimbat vreo 4 perechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da cu superglue peste zgirieturi, lasa sa se usuce, si slefuieste cu smirghel superfin (1200) sau cu un ta din ala de lustruit unghiile (intreaba nevasta/prietena ca sigur stie) si sllefuieste pina rmine superglue numai in sgirietura/ le umple

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce simeringuri ai bagat? Am avut si eu o tentativa de a schimba preventiv simeringurile la trecerea la un ulei mai vascos si am luat unii aftermarket de la Athena care erau atat de buni ca nici macar nu adunau tot uleiul de pe jamba. I-am montat pe cei originali la loc in final.

Cu zgarieturile de pe furca cam aiurea, si daca nu curge de la inceput zgarietura iti mananca buza simeringului si in curand o sa scape iar ulei.

S-o putea depune crom local si apoi slefui foarte fin? Alamire?

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marcone am pus semeringuri de la atena.... o sa ma interesez sa vad cat costa cromarea si sa scap mai intai de zgarieturi.

 

poate ies la un pret decent ca altfel .....

 

dar ce legatura au cuzinetii cu uleiul scapt pe la semering. ca eu asta nu inteleg...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cuzineti uzati inseamna 'joc' intre jambe(tuburile alea cromate) si pahare(partea de jos), joc ce duce la uzura prematura a semeringurilor...

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus si semeringuri din alea de 20 de lei si n-am avut nici o treaba, in schimb a scris cineva mai sus, zgarieturile alea produc uzura prematura ptr. ca mananca din semering deci de acolo problema ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... cantitatea de ulei în amortizorul respectiv, verificată montarea supapelor în amortizor (dacă s-a umblat în el)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai simplu scoti semeringul cu pricina si ii mai strangi arcul tai din el si il pui inapoi cam 3 mm sunt de ajuns si nu vei mai avea nici-o problema daca semeringul are 2 arcuri cum sunt la furcile USD le strangi pe ambele. Simplu ca buna ziua si nici nu iti ia mai mult de o ora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu mi-am schimbat semeringurile acum vreo 1 luna de zile ,si am luat o gura de canal mai joasa si cel drept a inceput sa scape ulei de fapt a fost socul care a aruncat fortat pe langa din ulei, am zis ca mi-a crapat semeringul prima data,dar am observat o chestie,dupa 2 zile nu mai curgea.

din cauza denivelarilor,gropilor se pot distruge semeringurile,stiu prieten care si-a schimbat in juma' de an 2 perechi de semeringuri..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus si semeringuri din alea de 20 de lei si n-am avut nici o treaba, in schimb a scris cineva mai sus, zgarieturile alea produc uzura prematura ptr. ca mananca din semering deci de acolo problema ta.

Da si simeringu mananca din jamba... LA mobra mea dar banui ca si la altele, in service maneal, iti zice cat poate fi max "mancata" jamba; zice ca daca o proptesti pe 4 rulmenti si o verifici cu un comparator, daca la mijloc e cu max 0.5 mm mai subtire ca la capete, sa o schimbi...

 

Jegu ala care curge odata cu uleiu din furci cand il schimbi e de fapt crom razut de pe furci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jegu ala care curge odata cu uleiu din furci cand il schimbi e de fapt crom razut de pe furci.

 

... i did, i did, i think i saw the pussycat ... crom răzuit, pfui dreaq!

Mesaj completat

la comparator vezi dacă-i drept, ptr uzuri merge și un subler banal..

Editat de nflt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ti-am inteles interventia. Nu crezi ca e crom?

 

Cum crezi ca se fabrica gloss-ul cu care se dau chizdele pe buze? :blbl:

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...adeq se roade cromul de simeringuri?

Editat de nflt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..acoperirile prin cromare dură au tocmai rolul de: rezistență crescută la uzură, reducerea coeficienților de frecare, bașca efect anticoroziv

Dacă îmi spui că-l ronțăie un simering ... s-a întors lumea cu alea-n sus!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...alea-n capete sunt cunoscute sub numele de prisme, se măsoară abaterea de liniaritate, nu uzura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...