john17 Postat August 20, 2020 Share Postat August 20, 2020 Ba trebuie, la reglajul din șurubelniță narrow band va sta mai mereu la unul dintre capete! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 20, 2020 Share Postat August 20, 2020 Acum 54 minute, Motojurnal a spus: Pentru reglaj nu ai nevoie de 4 seturi, doar de unul singur pe care îl folosești pe rând, la fiecare cilindru. Nu trebuie să lași sonda montată, pui un dop filetat la dimensiunea sondei, dop pe care îl dai jos când vrei să faci reglajul. Evident că amestecul îl reglezi doar pentru relanti iar mai apoi e treabă de jiglere/cuie etc. dar... e o investiție pe care o faci o dată și poate duce la rezultatele dorite (pentru care alții muncesc după ureche... ) Nu cred că trebuie neapărat wideband dacă ai motorul stock. Wideband folosesc ăia la mașinile tunate. credeam ca ai ceva mai multa experienta ... trebuie wideband si trebuie cate una pe cilindru , chiar n-am timp sa explic si probabil ca as face-o de pomana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat August 20, 2020 Share Postat August 20, 2020 Intreb si eu asa: deschiderea sincrona a clapetelor, chestie care se regleaza cu vaacumetre, va asigura un mers echilibrat al motorului in turatie. Care este utilitatea unui relanti de senzatie in afara de multumirea personala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 20, 2020 Share Postat August 20, 2020 Acum 23 minute, Silver Arrow a spus: Care este utilitatea unui relanti de senzatie in afara de multumirea personala? daca reusesti sa reglezi carburile perfect acceleratia devine foarte fina , motorul se tureaza mai repede (in gol) , pick-up mai rapid , problema e ca dureaza , e nevoie de scule speciale si know-how(cel mai important) practic ai un motor pe carburatie care merge mai bine decat unul pe injectie (port) si de 10 ori mai bine decat primele generatii de injectie pe mobre. nimeni nu vrea sa plateasca asta putini stiu sa o faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat August 20, 2020 Share Postat August 20, 2020 Acum 31 minute, superbec a spus: daca reusesti sa reglezi carburile perfect acceleratia devine foarte fina , motorul se tureaza mai repede (in gol) , pick-up mai rapid , problema e ca dureaza , e nevoie de scule speciale si know-how(cel mai important) practic ai un motor pe carburatie care merge mai bine decat unul pe injectie (port) si de 10 ori mai bine decat primele generatii de injectie pe mobre. nimeni nu vrea sa plateasca asta putini stiu sa o faca. Am inteles. In sarcina, in mers, se va simti faptul ca ai reglat perfect relantiul? Sau haide sa spun atfel: la cum circulam in calitate de amatori prin traficul de Romania merita efortul si costul? Nu pun in discutie faptul ca daca omului ii place sa faca asta este laudabil si merita ajutat, iar efortul si costul devin neesentiale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 20, 2020 Share Postat August 20, 2020 @Silver Arrow eu vb despre fueling pt carburatie pe toata plaja de rotatii , nu doar relanti da, merita daca iti place modelu de mobra si vrei sa scoti tot ce se poate din ea in plus un motor care merge bine traieste si mai mult dar binenteles e vb de modele speciale nu cbr f4 sau alte tomberoane daca nu ai mers cu o motocicleta facuta bine nici nu ai cum sa-ti dai seama , gandeste-te ca fuelingul la r12(pre LC) e de nota 5 din 10(din fabrica) dar un R1 carburat poate ajunge la 9/10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat August 20, 2020 Share Postat August 20, 2020 Acum 4 ore, superbec a spus: credeam ca ai ceva mai multa experienta ... trebuie wideband si trebuie cate una pe cilindru , chiar n-am timp sa explic si probabil ca as face-o de pomana Îmi pare rău că nu ai timp. Într-adevăr, experiența mea este inferioară altora de pe forum dar sunt dispus să învăț și niciodată nu refuz o opinie așa că, nu ai face-o de pomană. Eu am bănuit că, lafel ca atunci când reglezi amestecul folosind Colortune, un singur dispozitiv e suficient. Revenind la subiectul dat, consider că pentru un reglaj decent, sau măcar mai bun decât unul după ureche poți încerca varianta asta deși bănuiesc că o bujie transparentă oferă aceleași rezultate la bani mai puțini. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 21, 2020 Share Postat August 21, 2020 Acum 11 ore, Motojurnal a spus: Îmi pare rău că nu ai timp. Într-adevăr, experiența mea este inferioară altora de pe forum dar sunt dispus să învăț și niciodată nu refuz o opinie așa că, nu ai face-o de pomană. Eu am bănuit că, lafel ca atunci când reglezi amestecul folosind Colortune, un singur dispozitiv e suficient. Revenind la subiectul dat, consider că pentru un reglaj decent, sau măcar mai bun decât unul după ureche poți încerca varianta asta deși bănuiesc că o bujie transparentă oferă aceleași rezultate la bani mai puțini. Numai bine! ok , in primul rand o sonda narrowband iti zice doar daca amestecul e sarac sau bogat , nu stie cat de sarac sau bogat e , deci nu poti sa reglezi absolut nimic cu narrow band , calculatorul de injectie poate sa o faca compensand amestecul foarte repede , tu nu ai cum . Un wideband iti zice exact cat de bogat sau sarac este amestecul, pe un dyno destept cu lambda logging poti regla amestecul sa ajungi la eficienta volumetrica de peste 100%, chiar daca nu ai varfuri fantastice castigi enorm pe toata plaja de turatii care te intereseaza . Teoretic poti folosi o singura sonda+ceas ,dar asa poti folosi un singur vacumetru sa "sincronizezi" clapetele, o sa dureze o zi intreaga si rezultatul o sa fie prost . In plus daca reglajul clapetelor e independent de load , afr-u vrei sa-l vezi in sarcina full si partiala pe toata plaja de turatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandruovi Postat Iunie 24, 2022 Share Postat Iunie 24, 2022 Salutare. La un Ducati Monster de 600 din 2001 pe carburator imi crește turația la cald. La rece sta pe la 1300 iar cand se încălzește binișor ajunge si pe la 1800. Cam mult zic eu. Credeți că ar trebui sincronizate sau poate fi si alte probleme. Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Iunie 24, 2022 Share Postat Iunie 24, 2022 On 3/4/2021 at 9:14 PM, Farfuridi said: Salut,m-ar interesa sa stiu daca a montat cineva 1 carburator in loc de mai multe, bineinteles cu modificarea galeriilor de admisie si cum a functionat ulterior agregatul. Sau la ce probleme ar trebui sa ma astept in eventualitatea ca as da curs unei astfel de idee. Pozitionarea lui fizica nu ar fi o provocare imposibila , adaptarea de galerii la fel. As vrea sa-mi fac o idee despre subiect sa vad daca nu e mai avantajos fata de reconditionarea celor originale aflate intr-o stare nu tocmai buna(mentionez ca e vorba de un Goldwig gl 1100 an `87 ,4 cilindri boxer "uitat" pe afara de ceva anisori) Mersi pentru eventualele raspunsuri. nu exista gl1100 din '87... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.