opreasandu64 Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 (editat) mai bine ti-ai arata muschii in alta parte StressULE si lasa aici pe cei care doresc sa ajute.... DESTEPTULE ps..stie cineva cam cat ar costa o sincronizare de carburatoare ..am un kawa zx9 an 2000 la service e mai scump..dar asa le negru ))))))))))))) ? JVC te pot ajuta eu cu sincronizatu am 4 tipuri de vacumetre, dai o fuga la atelier si se serezolva pretu e de 1 milion si pe langa asta mai facem si altceva moka ,ai si okazia sa inveti cateva smecherii, doar daca esti din bucuresti . Editat Martie 12, 2010 de opreasandu64 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
opreasandu64 Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 Daca stau bine sa ma gandesc acum, intradevar, cred ca e cam larg furtunul. La R6 nu se cupleaza direct la stuturile de pe motor. De acolo, vin niste furtunase care apoi se unesc doua cate doua, 1-3, 2-4. Acolo unde se unesc, sunt niste...stuturi, niste tevi subtiri. E, eu am "bagat" furtunul pentru sincronizare peste acel stut si peste furtun si apoi l-am strans cu, colier. Cred ca ar trebui sa gasesc furtun cu diametrul interior exact cat au si furtunasele acelea, sa intre exact pe stut. Furtunul meu este mult mai larg. Si cred ca si uleiul este mult prea gros. Si, diametrul mare al furtunului, combinat cu grosimea uleiului........ normal sa nu mearga, nu? foloseste un furtun ce nu depaseste maxim 1 m ,acel tip de furtun sa l folosesti pt toate, ai grija sa fie un furtun mai gros in carne dar cu gaura interioara subtire sa nu se cuteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 foloseste un furtun ce nu depaseste maxim 1 m ,acel tip de furtun sa l folosesti pt toate, ai grija sa fie un furtun mai gros in carne dar cu gaura interioara subtire sa nu se cuteze asa ma gandeam si eu cand am luat furtun, dar pana la urma am luat sa se potriveasca diametru interior pe stutz; cat despre gros in carne, nici o problema, ca depresiunea nu ii atat de mare incat sa se "suga", si daca o face, o face simetric a, si bucla de jos sa nu fie foarte stransa, sa nu se sugrume acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 Pt. motoarele in 2 cilindri se poate utiliza furtunele de perfuzii ce pot fii gasite cu usurinta, avand avantajul utilizarii mecanismului de strangulare existent. Se folosesc 3 furtune unite cu mansoanele lor(cca 4m), formand o bucla inchisa. Cu ulei acest procedeu nu functioneaza, in schimb cu apa merge chiar bine. Bucla cu apa trebe sa aba cam 50-60 cm. Pe mislocul buclei se monteaza penseta ce obtureaza furtunul. Daca oscilatia este prea mare se poate reduce din aceasta penseta. La inceputul operatiei, penseta terbe sa fie inchisa eliberandu-se usor atat cat este nevoie atunci cand se incepe reglajul. Improvizatia functioneaza sigur, eu am fixat-o pe o coada de matura cu coliere de plastic(test facut pe XV 535). Nu exista nici un risc de strangulare a furtunelor prin vidare, deasemeni nu trebe masurat nimic, fiind doar vorba de echilibrarea carburatoarelor. Singura conditie este ca cele doua capete ale furtunului se fie egale in momentul fixarii pe coada de matura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 Pt. motoarele in 2 cilindri se poate utiliza furtunele de perfuzii ce pot fii gasite cu usurinta, avand avantajul utilizarii mecanismului de strangulare existent. Se folosesc 3 furtune unite cu mansoanele lor(cca 4m), formand o bucla inchisa. Cu ulei acest procedeu nu functioneaza, in schimb cu apa merge chiar bine. Bucla cu apa trebe sa aba cam 50-60 cm. Pe mislocul buclei se monteaza penseta ce obtureaza furtunul. Daca oscilatia este prea mare se poate reduce din aceasta penseta. La inceputul operatiei, penseta terbe sa fie inchisa eliberandu-se usor atat cat este nevoie atunci cand se incepe reglajul. Improvizatia functioneaza sigur, eu am fixat-o pe o coada de matura cu coliere de plastic(test facut pe XV 535). Nu exista nici un risc de strangulare a furtunelor prin vidare, deasemeni nu trebe masurat nimic, fiind doar vorba de echilibrarea carburatoarelor. Singura conditie este ca cele doua capete ale furtunului se fie egale in momentul fixarii pe coada de matura. Daca zici ca tie ti-a reusit... Dar: nu vad de ce ai pune apa, daca o trage inauntru?! de ce sa le obturesi la mijloc? atunci ar urca nivelul numai din ce se strang peretii daca lasi numai putin obturat, nu mai are efect, mai ales daca pui apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 ...[*]nu vad de ce ai pune apa, daca o trage inauntru?! [*]de ce sa le obturesi la mijloc? atunci ar urca nivelul numai din ce se strang peretii daca lasi numai putin obturat, nu mai are efect, mai ales daca pui apa... [*]nu o trage inauntru, am scris ca motorul il pornesti cu furtunul obturat, apa v-a sta nemiscata, nu exista nici un risc. Obturatorul te ajuta la pornire, cand coloana are tendinta de a pleca spre un carb sau altul, iar in functionare reduce oscilatiile. Daca incerci vei vedea ca acolo unde depresiune este mai mare coloana v-a urca. Daca vrei poti dizolva sare in apa, marindu-i densitatea... [*]prima data l-am obturat la un capat si apa tot se misca in interior, apoi l-am obturat la misloc si a mers bine. Am scris initial ca peretii furtunului nu se "sug". Initial am incercat cu ulei de motor si nu a mers, nu se putea distinge bine fiindca ramane pe peretii furtunului, apoi cu apa a fost ok. Cred ca poti pune cerneala in apa pt a vedea mai bine(sau alt colorant alimentar), eu n-am avut atunci la indemana. Acum folosesc vacumetre, sunt mai comode, insa acele lor oscileaza, apa nu oscila. Am scris ca nu trebe masurat nimic, valorile nu te ajuta, informatia de care ai nevoie este simetria celor doua coloane. Este important ca(,) capetele furtunasului sa fie egale(singura conditie). Eu am incercat si a functionat, altfel nu dadeam atatea amanunte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 uite ceva mai precis si mai usor de utilizat decat furtunul, a mai fost postat de un user acum multe pagini dar nimeni nu l-a bagat in seama. eu il folosesc de vreun an sau doi si e mult mai bun decat orice rahat mecanic. pun apa pentru ca e mult mai sensibila decat uleiul si nu are cum sa ajunga in motor. umpli o sticla pana aproape de dop si dupa aia sufli pe un furtun sa treaca un pic in celalalt vas. restul e principiul vaselor comunicante. p.s. @cristi57: pune pe nepra flansele alea cu furtun prin care comunica galeriile intre ele si pune un sincronizator acolo. e mai greu sa tre' sa te joci cu sufele si cu jocul lor dar o sa ramai uimit in ce fel poate sa mearga o nepra sincronizata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 (editat) ...p.s. @cristi57: pune pe nepra flansele alea cu furtun prin care comunica galeriile intre ele si pune un sincronizator acolo. e mai greu sa tre' sa te joci cu sufele si cu jocul lor dar o sa ramai uimit in ce fel poate sa mearga o nepra sincronizata Am auzit stress-ule de cele doua flanse unite intre ele de un furtun, n-am incercat niciodata acest procedeu. S-a tot scris despre aceste flanse si efectul lor, eu n-am incercat niciodata, mi-au lipsit. Daca le-as fii incercat, sigur as fii fost in masura sa dau ceva explicatii. Krokodilu se pare ca a renuntat la ele dupa ce le-a laudat intr-un timp(parca acum un an) si n-a mai scris nimic. M-am tot inrebat ce se intampla acolo si nu m-am prins inca, poate niciodata, explicatia n-o cunoaste nimeni... Totusi se pare ca este ceva adevarat, a existat o combinatie de carburi facute de fabrica ce includeau acele stuturi de legatura(obturate cu dopulete). Eu am crezut ca au fost facute pt a putea executa operatia de sincronizare. Nu am gasit in nici un manual o referirire la stuturi ce fac legatura intre cele doua galerii. Aleko a scris ceva de asta dar vag, doar ceva efecte(raspuns mai bun la accelerare). Eu n-o vad decat decat ca ceva similar cu aerul fals, dar daca nu am incercat ramane la stadiul de "vorbe". Logic se poate regla carburile si cu aceast baipas cu multa rabdare, poate chiar sa functioneze bine, dar nu inteleg de ce "mai bine"!!?? Si daca-i adevarat e o enigma!! Sincer nici acum nu cred ca destinatia lor este alta in afara sincronizarii(toate carburile moderne poseda acest stut). Posibil ca efectul flansa sa fie un "mit", atata timp cat nimeni nu poate da logica lui! Daca tu stii ceva, si ai timp, esti invitatul meu... sunt "ochi si urechi". Editat Martie 13, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Am auzit stress-ule de cele doua flanse unite intre ele de un furtun, n-am incercat niciodata acest procedeu. S-a tot scris despre aceste flanse si efectul lor, eu n-am incercat niciodata, mi-au lipsit. Daca le-as fii incercat, sigur as fii fost in masura sa dau ceva explicatii. Krokodilu se pare ca a renuntat la ele dupa ce le-a laudat intr-un timp(parca acum un an) si n-a mai scris nimic.M-am tot inrebat ce se intampla acolo si nu m-am prins inca, poate niciodata, explicatia n-o cunoaste nimeni... Totusi se pare ca este ceva adevarat, a existat o combinatie de carburi facute de fabrica ce includeau acele stuturi de legatura(obturate cu dopulete). Eu am crezut ca au fost facute pt a putea executa operatia de sincronizare. Nu am gasit in nici un manual o referirire la stuturi ce fac legatura intre cele doua galerii. Aleko a scris ceva de asta dar vag, doar ceva efecte(raspuns mai bun la accelerare). Eu n-o vad decat decat ca ceva similar cu aerul fals, dar daca nu am incercat ramane la stadiul de "vorbe". Logic se poate regla carburile si cu aceast baipas cu multa rabdare, poate chiar sa functioneze bine, dar nu inteleg de ce "mai bine"!!?? Si daca-i adevarat e o enigma!! Sincer nici acum nu cred ca destinatia lor este alta in afara sincronizarii(toate carburile moderne poseda acest stut). Posibil ca efectul flansa sa fie un "mit", atata timp cat nimeni nu poate da logica lui! Daca tu stii ceva, si ai timp, esti invitatul meu... sunt "ochi si urechi". eu am spus de flansele alea nu ca sa le folosesti cu furtun intre ele ci doar ca sa ai ceva de unde sa iei vacuum su sa sincronizezi carburile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 eu am spus de flansele alea nu ca sa le folosesti cu furtun intre ele ci doar ca sa ai ceva de unde sa iei vacuum su sa sincronizezi carburile Aha.. da, asa cred ca ai dreptate. Toti pomeneau de flanse in ideea unirii galeriilor. Asa sunt de acord, si cred ca v-a mergemai bine, reglajul fiind mult mai usor de efectuat. Ma bate gandul sa fac chestia asta. Dar nu cu flanse. Am doua stuturi miniaturale din alama, cu filet de M4 si gaura de ≠2, cred ca merg filetate in flansa carburilor fara problema, au "carnea" groasa in zona aia. Voi revenii cu concluziile de rigoare si eventual foto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neo_geo Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Buna seara... Am si eu cateva intrebari... Se da motocicleta.. Honda Cb500 ( 2 pistoane 2 carburatoare ) La relantai nu sta nici cu politia...trebe un relantai unteva la 1800-2000Rpm ca sa nu moara..., nu are putere in ture joase... ( sub 5000Rpm ) nu trage deloc..., in mers daca trag ambreiajul moare motoru..... intrebarea finala ... este posibil sa fie in asa hal desincronizate carburatoarele... ? Multumesc si va doresc o seara placuta.... Ps: scuzati eventualele greseli gramaticale (tastatura este de vina) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Buna seara...Am si eu cateva intrebari... Se da motocicleta.. Honda Cb500 ( 2 pistoane 2 carburatoare ) La relantai nu sta nici cu politia...trebe un relantai unteva la 1800-2000Rpm ca sa nu moara..., nu are putere in ture joase... ( sub 5000Rpm ) nu trage deloc..., in mers daca trag ambreiajul moare motoru..... intrebarea finala ... este posibil sa fie in asa hal desincronizate carburatoarele... ? Multumesc si va doresc o seara placuta.... Ps: scuzati eventualele greseli gramaticale (tastatura este de vina) Cam greu de crezut. Poate trage aer fals undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Buna seara...Am si eu cateva intrebari... Se da motocicleta.. Honda Cb500 ( 2 pistoane 2 carburatoare ) La relantai nu sta nici cu politia...trebe un relantai unteva la 1800-2000Rpm ca sa nu moara..., nu are putere in ture joase... ( sub 5000Rpm ) nu trage deloc..., in mers daca trag ambreiajul moare motoru..... intrebarea finala ... este posibil sa fie in asa hal desincronizate carburatoarele... ? Multumesc si va doresc o seara placuta.... Ps: scuzati eventualele greseli gramaticale (tastatura este de vina) MA indoiesc ca a fii de la sincronizatul carburatoarelor, sa mearga asa de rau. Vezi cum arata bujia, daca filtru de aer e murdar, apoi ia manualul si vezi care sunt reglajele pentru amestec aer/ benzina. Mesaj completat Cam greu de crezut. Poate trage aer fals undeva? Pentru aer fals, daca suspectezi un "leak", poti da cu wd40 pe acolo in timp ce motorul functioneaza; daca intr-adevar trage aer fals, motorul va merge mai rau cat timp dai cu wd'u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neo_geo Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Pt cei ce s-au lovit de problemele amintite de mine mai sus... La mine s-a rezolvat prin sincronizarea carburatoarelor... care erau date peste cap in ultimu hal... Aveti grija de voi... Si asfalt uscat:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 ...s-a rezolvat prin sincronizarea carburatoarelor... Bingo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Pt cei ce s-au lovit de problemele amintite de mine mai sus...La mine s-a rezolvat prin sincronizarea carburatoarelor... care erau date peste cap in ultimu hal... Aveti grija de voi... Si asfalt uscat:) Of.. cine o fi umblat acolo? aia nu era dereglare de uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neo_geo Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 Dar nu am sustinut niciodata ca nu si-ar fi bagat nimeni mana akolo.... Ne cunoastem cumva? Asfalt uscat si sa ne auzim cu bine Of.. cine o fi umblat acolo? aia nu era dereglare de uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 intrebare:daca amestecul de combustil e prea bogat in benzina , acesta se poate micsora prin sincronizare de carburatoare sau alt reglaj? bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 intrebare:daca amestecul de combustil e prea bogat in benzina , acesta se poate micsora prin sincronizare de carburatoare sau alt reglaj?bafta! E alt reglaj amestecu. Te uiti in manual si vezi cate ture rotesti ce surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 E alt reglaj amestecu. Te uiti in manual si vezi cate ture rotesti ce surub. ma gandeam eu ca asa e , dar partea proasta e ca nu am manual, ci doar niste specificatii tehnice(nici nu se gaseste manual pt moto meu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Atunci te poti ghida numai dupa culoarea bujiilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Atunci te poti ghida numai dupa culoarea bujiilor... da-mi te rog mai multe detalii daca poti.daca se afuma mai usor inseamna ca amestecul e bogat in benzina?-de exemplu.merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 http://www.theultralightplace.com/sparkplugs.htm vezi de aici care ti se potriveste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 (editat) Pentru a preintimpina intrebari de genul : 'cum sa construiesc o scula de sincronizat carburatoare ieftina?' propun ca acest topic sa fie sticky, eventual pus intr-un subforum de genu : DIY / instrumente .. whatever. http://homepage.ntlworld.com/frank.cooper1/balancer.html sticlele contin ulei . In mod normal acest sincronizator nu trebuie calibrat , numai sa nu gatuiti vreunul dintre furtune. daca pun apa are ceva ? daca pun furtunul direct din sticla la stutzul de la carburator are ceva (fara sa il mai inadesc) ? din cate am inteles eu nu are importanta marimea dispozitivului (nici prea mic sa fie ca apoi trage in motor lichidul) la reglaj e important ca lichidele din furtune sa fie toate la acelasi nivel. problema e ca nu gasesc la carburatoarele mele unde sunt stutzurile de conectare la dispozitiv(kawa zzr 600 `91).am gasit doar suruburile de reglare. ma ajuta careva ,va rog cu o editare a pozei(daca se vad stutzurile) in care sa indicati cu o sageata Editat Aprilie 14, 2010 de maryan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 daca pun apa are ceva ?daca pun furtunul direct din sticla la stutzul de la carburator are ceva (fara sa il mai inadesc) ? din cate am inteles eu nu are importanta marimea dispozitivului (nici prea mic sa fie ca apoi trage in motor lichidul) la reglaj e important ca lichidele din furtune sa fie toate la acelasi nivel. problema e ca nu gasesc la carburatoarele mele unde sunt stutzurile de conectare la dispozitiv(kawa zzr 600 `91).am gasit doar suruburile de reglare. ma ajuta careva ,va rog cu o editare a pozei(daca se vad stutzurile) in care sa indicati cu o sageata daca ai avea o poza cu bateria de carburatoare "vazuta "dinspre filtrul de aer da. pozele is cu bateria de carburatoare vazute dinspre moror Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.