lauramarginea Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 scuza-maaaaaaaaa nu vreau sal vand vreau un moto la schimb scuze inca odata daca am postat aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
opreasandu64 Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 S-a ales praful de sincronizarea mea. Saracia asta de Deauville are adaptoare pt. aparatul de sincronizat , nu are niste tevi care ies din carburatoare si bagi , pur si simplu , un furtun , adica mai multe. Deci , in concluzie , am muncit degeaba si am mai invatat ceva. Pt. Honda Deauville 650cc , 2001 se recomanda folosirea aparatelor originale , care vin dotate cu adaptoare. Furtunu' , chel , nu ai unde sa-l bagi. Sau , se cauta adaptoare si se pun la furtun , da' deja ne scarpinam invers. majoritatea motocicletelor cu carburatie, chiar si injectie le trebuiesc acele adaptoare cu filet, si chestia cu culei nu e buna , uleiul are vascozitate si ramane si pe peretii furtunului, pt joaca e bun , dar nu sa faci o treaba cum trebuie ------------------------------------------ vopsitorie moto+auto, stikere, lipiri carene, comprestestere, sincronizari injectie, carburatie, intretinere moto tel 0766801145 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 uleiul are vascozitate si ramane si pe peretii furtunului adevarat, dar odata ce ai adus cilindrii cam la acelasi nivel opresti putin motorul si astepti sa se linisteasca uleiul, dupa care reiei. sa stii ca cele mai mici variatii ale coloanei de ulei se simt in sunetul motorului. eu am obtinut cel mai cursiv sunet fix unde coloanele erau la aceeasi inaltime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 majoritatea motocicletelor cu carburatie, chiar si injectie le trebuiesc acele adaptoare cu filet, si chestia cu culei nu e buna , uleiul are vascozitate si ramane si pe peretii furtunului, pt joaca e bun , dar nu sa faci o treaba cum trebuie ------------------------------------------ vopsitorie moto+auto, stikere, lipiri carene, comprestestere, sincronizari injectie, carburatie, intretinere moto tel 0766801145 Ai incercat tu sau vorbesti din auzite? Eu obtin rezultate foarte bune cu uleiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 ...uleiul are vascozitate si ramane si pe peretii furtunului... Asta am pait-o si eu, si altii carte au confirmat de-a lungul acestui topic. Se pare ca nu pt toata lumea conteaza acuratetea si precizia masuratorilor. ...opresti putin motorul si astepti sa se linisteasca uleiul, dupa care reiei... Si daca accelerezi putin ce mai vezi?? Reglajul carburilor se face dinamic, cu motorul mergand. Fiind vorba de sincronizarea carburilor, nu trebe sa opresti motorul dupa scula, trebe facuta scula sa functioneze... testul si reglajul sunt doar partiale, e drept ca pentru amatori inseamna ceva, este mai mult decat nimic! Daca te intereseaza doar mersul egal la ralanti, atunci este ok. Ai incercat tu sau vorbesti din auzite? Eu obtin rezultate foarte bune cu uleiu Eu am incercat si cu ulei si cu alte metode! Am mai scris despre asta, uleiul se misca mult mai greu in comparatie cu apa(spre ex.) care raspunde foarte rapid. Apoi la debutul accelerarii, apa arata instantaneu daca clapetele nu sunt echilibrate(aliniate), uleiul nu stie s-o faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 (editat) Si daca accelerezi putin ce mai vezi?? Reglajul carburilor se face dinamic, cu motorul mergand. Fiind vorba de sincronizarea carburilor, nu trebe sa opresti motorul dupa scula, trebe facuta scula sa functioneze... testul si reglajul sunt doar partiale, e drept ca pentru amatori inseamna ceva, este mai mult decat nimic! Daca te intereseaza doar mersul egal la ralanti, atunci este ok. eu sint mai by the book asa si ma iau dupa manualul Haynes, care spune ca sincronizarea se face cu ralantiul marit pe la 1700-1800 de ture. am mai citit despre chestia asta ca sincronizarea se face la diferite turatii dar nu am priceput-o. poate ma luminezi tu. pina atunci, dupa parerea mea un motor care la care variatia depresiunii de la cilindru la cilindru depinde foarte tare de turatie e un motor bun de aruncat la gunoi. nu ma bazez pe experienta ci pe logica elementara. logica care-mi spune ca acel motor nu va functiona bine decit la o turatie fixa, si in rest va fi aiurea. cred ca unii confunda sincronizarea cu alterarea amestecului. Editat Iunie 17, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 (editat) eu sint mai by the book asa si ma iau dupa manualul Haynes...am mai citit despre chestia asta ca sincronizarea se face la diferite turatii dar nu am priceput-o....cred ca unii confunda sincronizarea cu alterarea amestecului. Ok, citesti Haines, dar nu pricepi nimic!? Sa te luminez eu? Si de unde sa incep? Eu nu contest ceeace stii si ce citesti(nici nu conteaza), contest doar ceeace ai scris afirmand apoi: “by the book”! Manualul de fizica de clasa a X-a explica principial functionarea unui motor cu ardere interna, unde se spune ca el trebe alimentat cu o cantitate de aer si combustibil(numit amestec). Acest amestec numit si stoechiometric se refera la raportul aer benzina care este diferit la acelasi motor functie de turatie, sarcina, presiune atmosferica, etc. Asta inseamna ca eu trebuie sa alimentez cilindrii nu neaparat cu aceeasi cantitate de amestec si acelasi raport ci cu cantitatea de amestec care produce un lucru mecanic identic pe toti cilindri. Astfel motorul v-a functiona corect avand o performanta la un consum minim. Mersul economic cere un amestec sarac, performanta un amestec bogat, insa atat amestecul prea bogat cat sic el prea sarac sunt distructive. Amestecul prea sarac faciliteaza explozia(detonatia), arderea nu mai este progresiva. Devine o “frana” si creste consumul(culmea ironiei). Arderea normala se propaga cu 30 m/sec. Explozia se propaga cu peste1000 m/sec se pot intalni cazuri ce depasesc 4-8000m/sec. Imbogățirea este raportul între dozajul real Âşi cel ideal. Amestecul prea bogat nu are omogenitate, nu se aprinde, arderea este prea lenta, motorul nu se tureaza, etc. Benzina nearsa, iar creste consumul(logic). La relanti dozajul este mai bogat decat cel ideal ca umplerea este foarte proasta si un amestec sarac nu v-a arde (lipsa presiune), presiunea in camera de ardere la sfarsitul compresiei poate fii si sub 1 bar. Nu are rost sa mai repet, aceste lucruri s-au tot scris… si mai sunt multe de scris, dar n-am timp! Pt a obtine toate acestea este nevoie de sincronizarea carburatoarelor ce alimenteaza individual cilindrii la toate regimurile, sincronizare ce implica scule sofistcate pe care nu le ai. Insa cu un furtun(o scula ieftina si simpla se poate face un reglaj “aproape” bun, dar foarte departe de a fii optim), metoda veche cunoscuta de zeci de ani. Logica: avem cilindrii, distributii, camere de ardere, avans, etc. aproape identice la acelasi motor. Normal ca si admisia sa fie identica. Reduci aerul si cresti turatia din suruburile de amestec si repeti operatia pana nu mai obtii nimic, in tot acest timp cu ochii pe echilibrul celor doua coloane. Asta-i tot d-le, tot ce poate face un furtun, restul este "ureche" si fler! Doar la mersul la relanti(1-5% din timpul de functionare al unui motor), restu-l face calitatea executiei carburatorului de catre fabricant. Confuzie intre sincronizare si "alterarea" amestecului???? Ce-o fii asta? Apoi: "variatia depresiunii de la cilindru la cilindru depinde foarte tare de turatie..."??? Depresiunea din admisie se mai numeste si presiune absoluta, dar asta-i alta poveste si nu am facut referire la ea! Poti fii mai clar? Editat Iunie 17, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 ok, hai ca daca tot citesc degeaba Haynesul oricum nu pricep nimic din ce scrii. apreciez totusi efortul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Ptr cei care se tot plang ca au folosit ulei, si adera la peretii furtunului pun si eu o intrebare. Ulei ars a folosit vreunul? Dar ars bine sa fie negru. Mie mi-a ramas ceva ulei scos dupa vreo 9000 de km, si isi face treaba de minune cu acel device. Intr-adevar, si acesta inca adera putin dar poti linistit sa vezi nivelul dupa ce face vreo 2-3 ture sus jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Ptr cei care se tot plang ca au folosit ulei, si adera la peretii furtunului pun si eu o intrebare. Ulei ars a folosit vreunul? Dar ars bine sa fie negru. Mie mi-a ramas ceva ulei scos dupa vreo 9000 de km, si isi face treaba de minune cu acel device. Intr-adevar, si acesta inca adera putin dar poti linistit sa vezi nivelul dupa ce face vreo 2-3 ture sus jos. Daca te referi la ultimile postari, atunci afla ca nu ma "plang", am facut doar o remarca! Poti utiliza si compot de visine, chiar nu conteaza, insa cu cat fluidul folosit este mai vascos cu atat inertia lui este mai mare(micsorand precizia masuratorilor). Variatia coloanelor este invers proportionala cu sectiunea lor. La tuburi subtiri si scurte raspunsul este instantaneu, uleiul ramane pe peretii tubului, nu itelegi nimic. La tuburi groase si lungi, variatia este mica datorita elasticitatii aerului. Daca vrei calitate utilizezi tuburi subtiri, cat mai scurte si egale. Din acest motiv sculele speciaalizate (de firma) au tuburi subtiri scurte si egale, folosind mercur(vascozitate minima, densitate mare, gabarit redus). si eu am auzit de furtune lungi de 4 m, groase de bagi degetu-n ele, pixuri cu bile, etc. In astfel de cazuri(in care scriem ca sa criem) n-are rost sa mai intervin... In cazul tau se pare ca ignori prea multe amanunte, si atunci un tub cu ulei este deajuns. Ai fi putut sa intrebi de ce-i mai bun unul fata de altul, poate-ti explicam logica iar argumentele erau mai bune decat vorbele. Daca vrei sa sti parerea mea, furtunele sunt "poezie"(indiferent cu se-s umplute) in comparatie cu un manometru care in plus mai furnizeaza o informatie: presiunea absoluta! nu-i acelasi lucru 280 mbari cu 340 mbari. Furtunul tau nu stie asta, dar nu conteaza, e neinteresant. Ca sa te convingi regleaza-ti carburile cat de bine crezi sau poti, apoi inverseazale intre ele. Motorul tau v-a merge de-ampwlea oare de ce?? ...ce ti-a scapat?? ...stii, sau iarasi nu conteaza?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 (editat) diverse povesti Stie-tot, Carbtune NU foloseste mercur, ci niste tije metalice daca tot esti asa de perfectionist, sa inteleg ca ai un stand dyno in camara? asa credeam si eu... cu carburile inversate motorul va merge deanpulea din multe motive, pt. ca unele motoare folosesc carburatoare asimetrice (cuie de geometrie diferita etc). parca FZR 1000 are carburile asa. asta aprop de scris ca sa ne aflam in treaba. Editat Iunie 18, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 ...cu carburile inversate motorul va merge deanpulea din multe motive....asta aprop de scris ca sa ne aflam in treaba. Si care sunt acelea sefu'? Asta-i tot ce poti? (se pare ca te-ai blocat in "apropoul" tau). Apoi (daca nu stii) Carbutune ca si mercurul indica presiunea absoluta, functionand identic cu un manometru sau mai corect un vacuumetru, amandoua avand o scala gradata in cm Hg. Tocmai acest "amanunt" le diferentiaza de un banal furtun, iar diferenta este mare: unul masoara, altul compara... asta este nu intelegi si PUNCT Referirea a fost la carburi ce pot fi inversate, iar mercurul a fost doar un exemplu, fiind o metoda etalon utilizata in "n" domenii... Apoi daca sarim dintr-una in alta nu ajungem nicaieri! Chiar crezi ca merita sa mai discutam, eu cred ca nu(mai ales ca eu nu te-am jignit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 parerea mea este ca nu faci altceva decit sa trintesti niste termeni care suna frumos. e usor sa strecori aberatii pe ici, pe colo, in speranta ca nimeni nu le observa. de exemplu, te tot legi de faza cu presiunea absoluta, ca si cum asta ar trebui sa fie argumentul definitiv. in realitatea e o aberatie. nu am intilnit in vreun manual asa ceva si nici nu exista vreo explicatie logica, fizica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 (editat) parerea mea este ca nu faci altceva decit sa trintesti niste termeni care suna frumos. e usor sa strecori aberatii pe ici, pe colo, in speranta ca nimeni nu le observa. de exemplu, te tot legi de faza cu presiunea absoluta, ca si cum asta ar trebui sa fie argumentul definitiv. in realitatea e o aberatie. nu am intilnit in vreun manual asa ceva si nici nu exista vreo explicatie logica, fizica. Si cate manuale ai citit? Si daca chiar ai citit, ai inteles ceva? "Presiunea absoluta" este termenul folosit la vacumul galeriei de admisie, exprimata in milibari. Presiunea de referinta(cea atmosferica) este 760 mm coloana de mercur la nivelul marii(mmHg) considerata "0" si care este egala cu 1000 mbari presiune absoluta la care valoarea "0" este echivalenta cu vidul. Pe toate testerele de diagnosticare, acest parametru este exprimat in milibari si este o valoare pozitiva niciodata negativa. Presiunea atmosferica nu poate fi luata ca referinta fiind dependenta de altitudine, conditii meteo, etc. Asa ca "0 absolut" ramane singura constanta de la care pornesc masuratorile. Daca pretinzi ca ai citit atatatea, de ce nu te-ai intrebat pentru ce cuiul dozator este numit si corector altimetric in unele mmanuale si ce-ar putea sa faca el la modificarea presiunii atmosferice(pot sa-ti explic si asta - Tehnica automobilului de P. Cristea - scrisa cu zeci de ani in urma). ======================== Dupa cum vezi nu "trantesc niste termeni care suna frumos" si nu eu i-am inventat, mai mult: vin cu explicatii la cele afirmate! Am facuto si in posturile anterioare incercad sa "te luminez"(tot expresia ta) la toate "neargumentele" tale. Faptul ca faci confuzii, ca nu intelegi(ai spuso singur, referitor la manualul Haynes), nu inseamna ca eu scriu aberatii(poate ca trebuie sa mai citesti, pentru inceput as zice Petre Cristea-explica de la "0", apoi cu restul...). ..."nu exista vreo explicatie logica, fizica"... unde nu a fost logica in tot ce-am scris? Editat Iunie 19, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 (editat) nu, tot nu se leaga. aici este vorba de sincronizarea carburatoarelor. ce legatura are presiunea absoluta cu sincronizarea, omule? la intrebarea asta nu ai raspuns in nici un fel. sincronizarea (extras din DEX: A face să fie sincronic; a face să se producă sau să func?ioneze în acela?i timp) inseamna reglarea clapetelor astfel incit depresiunea (presiune mai mică decât cea de referin?ă, tot din DEX) sa fie egala in toti cilindrii, astfel incit sa fie trasa in cilindru aceeasi cantitate de amestec. aceasta sincronizare (eu i-as zice echilibrare, da' na) se face, dupa parerea mea, la o turatie ceva mai mare de idle din doua motive: - pt. ca aportul circuitului de ralanti din carburator sa fie suficient de mic - pt. ca micile variatii ale ralantiului sa nu ingreuneze masurarea in momentul in care se ajunge la un echilibru, se presupune ca acel echilibru este mentinut pe toata cursa fluturasului, in conditiile in care nu exista uzura asimetrica la acele de dozaj, jicloare infundate (cu toate ca astea ar trebui sa aiba o legatura prea mica cu valoarea depresiunii, dar na, ca sa zicem ca sintem mai catolici decit Papa), probleme la subere, diafragme, arcuri uzate etc. dupa care ralantiul se regleaza la loc. in final tot ce am facut e samodificam pozitiile relative ale fluturasilor. daca la turatia T cilindrul cauzeaza o presiune negativa P nu vad ce conteaza si cum poti tu inflenta asta prin sincronizare. umblind la surubul de sincronizare o sa deschizi sau inchizi fluturasul, modificind implicit si turatia. da-mi un motiv sa gasesc o legatura cu subiectul acestui topic in tot ce ai scris. Editat Iunie 19, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninel60 Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Si cate manuale ai citit? Si daca chiar ai citit, ai inteles ceva? "Presiunea absoluta" este termenul folosit la vacumul galeriei de admisie, exprimata in milibari. Presiunea de referinta(cea atmosferica) este 760 mm coloana de mercur la nivelul marii(mmHg) considerata "0" si care este egala cu 1000 mbari presiune absoluta la care valoarea "0" este echivalenta cu vidul. Pe toate testerele de diagnosticare, acest parametru este exprimat in milibari si este o valoare pozitiva niciodata negativa. Presiunea atmosferica nu poate fi luata ca referinta fiind dependenta de altitudine, conditii meteo, etc. Asa ca "0 absolut" ramane singura constanta de la care pornesc masuratorile. Daca pretinzi ca ai citit atatatea, de ce nu te-ai intrebat pentru ce cuiul dozator este numit si corector altimetric in unele mmanuale si ce-ar putea sa faca el la modificarea presiunii atmosferice(pot sa-ti explic si asta - Tehnica automobilului de P. Cristea - scrisa cu zeci de ani in urma). ======================== Dupa cum vezi nu "trantesc niste termeni care suna frumos" si nu eu i-am inventat, mai mult: vin cu explicatii la cele afirmate! Am facuto si in posturile anterioare incercad sa "te luminez"(tot expresia ta) la toate "neargumentele" tale. Faptul ca faci confuzii, ca nu intelegi(ai spuso singur, referitor la manualul Haynes), nu inseamna ca eu scriu aberatii(poate ca trebuie sa mai citesti, pentru inceput as zice Petre Cristea-explica de la "0", apoi cu restul...). ..."nu exista vreo explicatie logica, fizica"... unde nu a fost logica in tot ce-am scris? Sunt din Buzau,am o Honda CB 750 si te-as ruga daca se poate sa-mi spui ce dispozitiv mai simplu(cel cu furtune dar te rog da-mi si detalii de constructie daca se poate) as putea folosi sa reglez cat mai bine carburatoarele mele.Multumesc mult pr raspunsul tau(oricare ar fi el) si pt timpul acordat acestei probleme.Asfalt uscat! Mentionez ca nu am incercat in vreun fel sa le reglez din lipsa vreunui dispozitiv dar si din lipsa explicatiilor de rigoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Am gasit pe internet ceva oferte pentru manometre vacumatice. Vreau sa imi construiesc singur un dispozitiv de sincronizare a carburatoarelor format din patru manometre. Ce nu stiu acum este ce tip sau marca de manometru sa cumpar,am gasit unele pe baza de glicerina. Nu stiu si nici nu am de unde sa aflu ce model sunt cele folosite in atelierele de reparatii moto. ma poate ajuta cineva cu experienta? Am gasit un model de manometru vacumatic pe baza de glicerina care masoara de la -1,0 bar pana la 0 bar la un pret de 70 ron bucata x 4 bucati = 280 ron as da banii acestia daca stiu ca sunt eficiente pentru sincronizarea carburatoarelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 La banii aia nu fumezi o saptamana si iti cumperi Carbtune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 nu, tot nu se leaga....da-mi un motiv sa gasesc o legatura cu subiectul acestui topic in tot ce ai scris. ok, nu intelegi pentru ca nu sti cum lucreaza un motor, un carburator, nici ce-i aia carburatie! Ai cateva cunostiinte, dar insuficente. Din acest motiv ti-am scris sa incepi cu P.C., eu neavand timp sa descriu un capitol de 40 de pagini, explicate atat de simplu(pleaca de la nivelul tau). Cred asta pentru ca altfel ai fi stiut ca alimentarea intr-un motor este identica pe toti cilindrii doar daca distributia, compresia, momentul aprinderii si alte amanunte sunt identice(toate fiind esentiale inaintea operatiei de "sincronizare" - "echilibrare" cu furtunasul)! Cand am scris ca inversarea carburatoarelor deja reglate, in cele mai multe cazuri conduce in a reface reglarea lor. Am crezut ca intelegi de ce necesita refacerea acestui reglaj. Acuma eu prin sincronizare inteleg altceva si anume: alimentarea cilindrilor cu un amestec aer benzina care sa produca pe fiecare cilindru acelasi lucru mecanic, astfel obtin un motor perfect echilibrat(toti cilindrii muncind la fel). Alt exemplu: Daca jocul termic al supapelor nu este identic, diagrama distributiei se modifica, modificand la randul ei, compresia implicit alimentarea... ai sa spui ca nu are legatura cu pozitia clapetei de acceleratie sau cu subiectul acestui topic. Motiv de legatura in ca am scris? Pai n-am facut decat sa-ti raspund la citez: ..."sa trintesti niste termeni care suna frumos"..."in realitatea e o aberatie. nu am intilnit in vreun manual asa ceva si nici nu exista vreo explicatie logica"... Apoi confuzia ta intre a masura si a compara - si daca ti-am raspuns care-i diferanta, spui ca n-are legatura cu tema topicului... se pare ca am pierdut vremea degeaba. Mult succes in continuare! ...dispozitiv mai simplu(cel cu furtune dar te rog da-mi si detalii de constructie... Sunt putine de spus, s-a scris totul pana acum. Conditiile principale la care am ajuns eu: - furtune identice( pentru ca "raspunsul" sa fie identic la toti cilindri) - diametre cat mai mici(pentru ca aerul are elastcitate mare - cu cat este mai putin, raspunsul v-a fii mai prompt) - poti folosii orice fluid(pe mine uleiul nu m-a satisfacut, ramane pe peretii tubului, masuratoare mai putin precisa) - eu am folosit un tub de perfuzie(ambele motoare pe care le am sunt in 2 cilindrii) - daca folosesti apa, trebuie ca pe mislocul tubului sa faci o obturare pe mislocul buclei(am folosit chiar sistemul de obturare din setul de perfuzie)(altfel masuratoare este anevoiasa si imposibila coloana de apa oscileaza foarte tare) - Atentie! inainte de a porni motorul obturezi de tot furtunul, dupa pornire slabesti usor pana coloana de apa incepe sa varieze. Variatia trebuie sa fie abea perceptibila, nivelul insa v-a fii diferit. Daca slabesti prea mult coloana de apa "fuge" dintr-o parte in alta. ..am gasit unele pe baza de glicerina...daca stiu ca sunt eficiente pentru sincronizarea carburatoarelor Cred ca cele "pe baza de glicerina" sunt cele la care mecanismul este cufundat in ulei sau probabil in glicerina. Daca-i asa, atunci sunt indicate in cazul tau. Motivul: acele au oscilatii mici si te ajuta la masuratori, cele uscate "danseaza" al naibii de tare mai ales la relanti, imposibil de a compara precis. Daca nu te satisface se mai poate face o "smecherie" si vor merge orcum! Atentie, furtune identice! Apoi daca vrei sa atingi perfectiunea, baga in combinatie si un turometru, poti incerca si un reglaj "secvential". Ia in cosiderare si varianta lui Dan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Cristi draga, m-am saturat de aceasta pseudo-conversatie, m-am lamurit ca nici nu citesti ce scriu. hai pa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninel60 Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Sunt putine de spus, s-a scris totul pana acum. Conditiile principale la care am ajuns eu: - furtune identice( pentru ca "raspunsul" sa fie identic la toti cilindri) - diametre cat mai mici(pentru ca aerul are elastcitate mare - cu cat este mai putin, raspunsul v-a fii mai prompt) - poti folosii orice fluid(pe mine uleiul nu m-a satisfacut, ramane pe peretii tubului, masuratoare mai putin precisa) - eu am folosit un tub de perfuzie(ambele motoare pe care le am sunt in 2 cilindrii) - daca folosesti apa, trebuie ca pe mislocul tubului sa faci o obturare pe mislocul buclei(am folosit chiar sistemul de obturare din setul de perfuzie)(altfel masuratoare este anevoiasa si imposibila coloana de apa oscileaza foarte tare) - Atentie! inainte de a porni motorul obturezi de tot furtunul, dupa pornire slabesti usor pana coloana de apa incepe sa varieze. Variatia trebuie sa fie abea perceptibila, nivelul insa v-a fii diferit. Daca slabesti prea mult coloana de apa "fuge" dintr-o parte in alta. Multumesc mult pt amabilitatea ta de a-mi raspunde dar ar mai fi o intrebare; unde anume vin montate furtunele la carburatoare? vin cumva montate in gaurile filetate cu M5 si obturate cu suruburi aflate inaintea carburatoarelor?La CB sunt 4 asemenea gauri filetate iar o intrare de genul acesta e folosita ca pompa de benzina sau deschiderea robinetului de benzina(nu stiu exact rolul furtunasului care vine pe acest stut). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 ninel60, eu imi dau cu parerea, iar tu cintaresti argumentele si tragi ce concluzie vrei. pe unii ii ingrijoreaza elasticitatea aerului (cu toate ca pe ambele ramuri, atit timp cit lungiminle lor sint egale, influenta dumneaei v-a fii aceeasi) dar nu ii ingrijoreaza ca un tub de perfuzie, subtire si foarte moale se va deforma inegal sub influenta vacuumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Am mai zis si o repet... Amestecu nu are a face cu sincronizatul, si obtii exact aceleasi rezultate cu un carbtune sau twinmax ca si cu furtunu cu ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Am mai zis si o repet... Amestecu nu are a face cu sincronizatul, si obtii exact aceleasi rezultate cu un carbtune sau twinmax ca si cu furtunu cu ulei in manual scrie ca sincronizarea se face dupa reglarea supapelor si rezolvarea problemelor sau reglaje de aprindere. e foarte logic. restul sint povesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 in manual scrie ca sincronizarea se face dupa reglarea supapelor si rezolvarea problemelor sau reglaje de aprindere. e foarte logic. restul sint povesti. Perfect de acord. Am uitat sa mentionez, dar da, asta e ordinea corecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.