Sari la conținut

Clasice- made in japan


Jean_Taxi
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

DeChamp.., ma facut sa visez cu ochii deschisi filmuletul pus de tine. Tom Cat, poza ta e uriasa dar motocicleta abia de se ghiceste cum arata!. Mai nou ma bate gandul sa mi cumpar o motocicleta de minim 750cmc, cu pedala de pornire. Poate voi reusi sa gasesc una, chiar si neinscrisa.., rezolv eu cumva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tadaaam! In sfarsit iesita din service cu carburile ca noi. Urmeaza reconditionarea amortizoarelor si franelor si dupa ne ocupam de aducerea la look-ul original. Cred ca am facut totusi progrese mari fata de cum era cand am luat-o...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

O clasica din 81 si un clasic din 74! Z etul de 650.., avea si pedala de pornire. Incepand de zilele viitoare voi incepe o expunere de motociclete japoneze din anii 80, ma rog, neste poze cu mai toate modelele facute prin anii aceia.., da nu mai mici de 500cmc.., daca mmai are cineva poze si e interesat sa ma ajute, multam anticipat.

post-23362-0-06865500-1373215743_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

Desi sunt un membru nou al acestui forum, ma alatur si eu topic-ului cu o motocicleta japoneza clasica si anume un Kawasaki z650 SR anul 1979

Si tot acum indraznesc sa intreb daca stie cineva ceva piese pentru acest model ( ma intereseaza galeriile de evacuare, carcasa de filtru de aer si o sa originala).

Multumesc si asfalt uscat

Am eu o bancheta in stare foarte buna de Kawa daca te intereseaza ,dar pe maro

post-8499-0-91954100-1373285559_thumb.jpg

Editat de hufo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva parca nu e de acolo... dupa parerea mea, oginzile de cap de ghidon vin bine pe ghidon clubman (http://cgi.stanford.edu/~sanjayd/gs500/uploads/Upgrades/284condorsport.jpg) sau pe semighidoane. Eu cred ca veneau frumos si oglinzile originale.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema nu este stilul de oglinzi ales si asezarea acestora , ci faptul ca dizainul lor este modern. Mie oricum mai problematice mi se par manerele de cauciuc cu gauri rotunde care nu se potrivesc cu nimic. Dar oricum , omul isi face motocicleta asa cum vrea si cum il tine buzunarul. Important este ca a facut-o functionala , se da cu ea si arata excelent per total. Super treaba Bullet !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a fost o critica, a fost o opinie doar. Normal ca apreciez ce a facut cu mobra, stiu ce greu e, eu de 1 an juma ma chinui cu a mea... Macar am rezolvat carburile, alea erau problematice... Insa mi se cam duce cheful de munca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... Super treaba Bullet !

 

multumesc. n-am luat nimic ca pe o ofensa, nu-i bai. am deja un ghidon facut de catre mine si mas oyama... o voi schimba radical in iarna insa. momentan ne bucuram de vreme si asfalt !

 

asta ar fi planul, s-o ciopartesc in iarna. desi am l-am pus la vanzare chiar nu stiu daca ma voi putea desparti de el... si n-o spun pt ca suna bine sau cool, ci pentru ca am trecut prin multe impreuna

 

mi se par manerele de cauciuc cu gauri rotunde care nu se potrivesc cu nimic.

 

asa am luat-o acum multi ani :)

 

am trecut printr-o chinuiala maxima timp de 9 luni s-o fac functionala si sa arate cum arata acum. asta dupa ce-a vegetat in garaj ceva ani. comandat piese, venit piese, stat dupa curu mecanicilor... bani, nervi, stres, iar nervi... povesti cu cantec ! dar normal, munca nu se opreste aici...

Editat de ->Bullet<-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bullet, motocicleta ta arata foarte bine.., nu e doar 'fatuita", se vede ca ai muncit la ea. Ar fi bine sa nu o vinzi.., pt cati bani ai lua pe ea, chiar nu se merita. Spor! ps o poza cu alta legenda clasica...

post-23362-0-50546400-1373367856_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avem vreun posesor de clasica japoneza care vine la Intrunirea de comuniste (clasice) si cu atas de la Sambata de Sus_ weekendul viitor?

salut ,vin eu dar nu cu suzi ca nu sa perfectat cu inmatricularea si vin cu eMul asta daca nu crapa maine la test.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, am vandut Mz ul.., caut o motocicleta japoneza de minim 650 cmc, patru cilindri, fabricata pana in 85.., preferabil cu pedala de pornire. Ofer max 1000 euro. Are sau stie cineva? inca o frumusete.., Gt750.

post-23362-0-57895800-1373786288_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma inscriu si eu!

Honda CBX650 Nighthawk din 1986 pe cardan adus personal din Germania unde a avut un singur proprietar a fost pastrat exemplar arata aproape ca nou.

Motocicleta este in stare originala neumblat in motor, vopsea originala.
Dotari: afisare digitala nivel combustibil, treapta de viteza, senzor de bec ars in stopuri, OverDrive, telescoape fata hidraulice si pneumatice cu posibilitate de reglaj rebound in 4 trepte, ambreiaj hidraulic, tacheti cu autoreglare hidraulica, transmisie cardanica.

 

 

post-26504-0-65900600-1374305805_thumb.jpg

post-26504-0-67964200-1374305817_thumb.jpg

post-26504-0-70294900-1374305827_thumb.jpg

post-26504-0-41707400-1374305840_thumb.jpg

post-26504-0-42358200-1374305857_thumb.jpg

post-26504-0-55089900-1374305873_thumb.jpg

post-26504-0-81459200-1374305883_thumb.jpg

Editat de m_memphis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foooarte mishto motorul tau.Sa-l porti fara probleme.

 

Bai,ma scuzi.Acu am vazut ca l-ai adus pentru vanzare.Oricum bafta la vanzare.

 

Multumesc pt apreciere!

Nu l-am adus pt vanzare doar ca mi-am gasit ceva in Germania si cat timp acela ramane de vanzare se vinde si acesta.

Daca intre timp se vinde acel motor atunci nu mai vand CBX-ul.

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK.Bravo ca puneti in miscare frumusetile trecutului.Ieri,venind de la mare ,am ajuns din urma un baiat cu un CX 500 sau Guzzi,ca seamana perfect.Mi-a placut foarte mult.Arata de un fel de nu se poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta care in 1983 , a schimbat filozofia de design a superbike-urilor si a dat peste cap intreaga lume moto. Un adevarat clasic ,care merita detinut , restaurat , pilotat.

 

post-65631-0-87243800-1374967970_thumb.jpg

Editat de DeChamp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...