Jump to content

Recommended Posts

Poate se face un topic dedicat si mai sus. Banuiesc ca o sa fie ceva activitate, dupa ce afla lumea... Pana una alta, Vancouver-ul e prezent :cheers:

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • Replies 174
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Daca tot ai deschis acest topic ..... vreau sa te intreb si eu cate ceva.

1. Cum este examenul moto din Canada? Am inteles ca poti sa folosesti carnetul din Romania doar 6 luni. Cineva mi-a soptit ca este mai indicat sa faci din nou scoala acolo ptr ca e mai bine la asigurari. :scratch:

2. Daca se merita sau nu , sa iti iei mobra din tara. (ce ar presupune asta?) Transport, omologare, etc...

 

Bafta!!!

:friends:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Daca tot ai deschis acest topic ..... vreau sa te intreb si eu cate ceva.

1. Cum este examenul moto din Canada? Am inteles ca poti sa folosesti carnetul din Romania doar 6 luni. Cineva mi-a soptit ca este mai indicat sa faci din nou scoala acolo ptr ca e mai bine la asigurari. :scratch:

2. Daca se merita sau nu , sa iti iei mobra din tara. (ce ar presupune asta?) Transport, omologare, etc...

 

Bafta!!!

:friends:

 

1. depinde de provincie, fiecare cam cu regulile lor. In Quebec poti sa "schimbi" carnetul tot in urma examenului, deci nu-ti foloseste la nimic ala din Romania in afara faptului ca nu mai trebuie sa astepti 11 luni intre examenul pe circuit si cel de strada. Adica poti sa-ti iei carnetul 6A fara restrictii din prima. Carnetul din Romania poate fi folosit 90 zile de la data la care ai fost declarat oficial rezident. Asigurarea este ca sa zic asa in doua parti, una la stat care se plateste in fiecare an cind re-innoiesti numarul de inmatriculare (din memorie, aproximativ $450 sub 450cc, $650 peste 450cc, $1500 pentru super sport, astea sint pe o lista speciala) si aia privata (CASCO). Pentru asig privata poti sa-i aburesti pe aia cu experienta din Romania, dar daca ai carnet nou din Canada tot te costa ceva mai mult decit pe unul cu experienta aici. Pentru un V Star 950 in primul an de carnet (6A cu restrictie) a fost aprox. $390/an. ceea ce e un fel de hotie, pentru ca se re-innoieste in Februarie, iar sezonul este doar din Aprilie in Octombrie.

 

2. Nu prea se merita te costa transportul si omologarea. nu platesti duties si sales tax daca o declari cind devii rezident. Omologarea, eventualelel modificari si inmatricularea te costa oricum. Ca cerinte la omologare nu prea stiu ce se cere in afara de daytime running lights.

 

Mai multe info pentru Quebec pe http://www.saaq.gouv.qc.ca/. Daca intelegi franceze e mai bine, ca informatiile in Engleza sint limitate.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

1. depinde de provincie, fiecare cam cu regulile lor. In Quebec poti sa "schimbi" carnetul tot in urma examenului, deci nu-ti foloseste la nimic ala din Romania in afara faptului ca nu mai trebuie sa astepti 11 luni intre examenul pe circuit si cel de strada. Adica poti sa-ti iei carnetul 6A fara restrictii din prima. Carnetul din Romania poate fi folosit 90 zile de la data la care ai fost declarat oficial rezident. Asigurarea este ca sa zic asa in doua parti, una la stat care se plateste in fiecare an cind re-innoiesti numarul de inmatriculare (din memorie, aproximativ $450 sub 450cc, $650 peste 450cc, $1500 pentru super sport, astea sint pe o lista speciala) si aia privata (CASCO). Pentru asig privata poti sa-i aburesti pe aia cu experienta din Romania, dar daca ai carnet nou din Canada tot te costa ceva mai mult decit pe unul cu experienta aici. Pentru un V Star 950 in primul an de carnet (6A cu restrictie) a fost aprox. $390/an. ceea ce e un fel de hotie, pentru ca se re-innoieste in Februarie, iar sezonul este doar din Aprilie in Octombrie.

 

2. Nu prea se merita te costa transportul si omologarea. nu platesti duties si sales tax daca o declari cind devii rezident. Omologarea, eventualelel modificari si inmatricularea te costa oricum. Ca cerinte la omologare nu prea stiu ce se cere in afara de daytime running lights.

 

Mai multe info pentru Quebec pe http://www.saaq.gouv.qc.ca/. Daca intelegi franceze e mai bine, ca informatiile in Engleza sint limitate.

Merci frumos ptr informatii.

Am intrebat de omologare si alte cheltuieli ptr ca nu e o problema cu transportul. (adik......vreau sa inchiriez un container intreg ptr relocare si am loc si de mobra.) Oricum....................mai dureaza pana ajung eu p-acolo ca abia am depus dosarul.

Intre timp, ma informez ca sa stiu cum e mai usor si sa nu imi complic viata din cauza unei mobre.

Link to post
Share on other sites

Merci frumos ptr informatii.

Am intrebat de omologare si alte cheltuieli ptr ca nu e o problema cu transportul. (adik......vreau sa inchiriez un container intreg ptr relocare si am loc si de mobra.) Oricum....................mai dureaza pana ajung eu p-acolo ca abia am depus dosarul.

Intre timp, ma informez ca sa stiu cum e mai usor si sa nu imi complic viata din cauza unei mobre.

 

Salut,

 

Eu sunt acum intr-un proces de emigrare si sper din tot sufletul ca prin septembrie cel tarziu sa am viza pt Canada. Vreau sa ma stabilesc in Vancouver ( si sper sa nu ma mai intorc doar cu ocaziii rare). Anul trecut m-am hotarat si mi-am depus dosarul de emigrare (printr-o agentie). Desi m-a costat o gramada de bani sper sa se merite.

Vreau ca in primavara lui 2012 sa vin cu motocicleta in Canada pana in Vancouver. Insa nu mi-e clar in de mod pot sa trec peste Atlantic.

Ati mai trecut careva peste Atlantic cu motocicleta/masina??Daca da poate sa spuna careva ceva firme care fac transporturi de genul asta?(+eventuale preturi orientative)

 

Daca stiti ceva preturi pt omologare in British Columbia ar fi minunat. Si eu sunt cam de aceeasi parere cu Adventurer...nu m-as prea complica daca costurile de omologare sunt prea ridicate.

 

 

Multumesc si numai bine!

Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Eu sunt acum intr-un proces de emigrare si sper din tot sufletul ca prin septembrie cel tarziu sa am viza pt Canada. Vreau sa ma stabilesc in Vancouver ( si sper sa nu ma mai intorc doar cu ocaziii rare). Anul trecut m-am hotarat si mi-am depus dosarul de emigrare (printr-o agentie). Desi m-a costat o gramada de bani sper sa se merite.

Vreau ca in primavara lui 2012 sa vin cu motocicleta in Canada pana in Vancouver. Insa nu mi-e clar in de mod pot sa trec peste Atlantic.

Ati mai trecut careva peste Atlantic cu motocicleta/masina??Daca da poate sa spuna careva ceva firme care fac transporturi de genul asta?(+eventuale preturi orientative)

 

Daca stiti ceva preturi pt omologare in British Columbia ar fi minunat. Si eu sunt cam de aceeasi parere cu Adventurer...nu m-as prea complica daca costurile de omologare sunt prea ridicate.

 

 

Multumesc si numai bine!

 

Pentru BC http://www.icbc.com

Info generale despre import in Canada http://www.importcartocanada.info/

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salut!

Impartaseste-ne cateva impresii despre viata de motociclist din Toronto (Canada) !!!!

(si nu numai...) :friends:

Vad ca prietenul meu n-a mai trecut pe aici asa ca voi incerca sa va povestesc cum e in Toronto.

1. Pretul motocicletelor e mai jos decat in Romania si starea lor mai buna decat in Romania. daca nu e o motocicleta cu totul speciala nu merita adusa.

2. Permisul romanesc e bun pentru 60 de zile de la intrarea in Canada.

3. Scoala e $400 si tine 2 zile. Cu scoala si fara experienta asigurarea este pe la $800/an (in primul an) pentru un cruiser sau touring de 1000 cc. Mai mult pentru sport. Fara scoala nu stiu cat e asigurarea, probabil nu mai mult de $1000, deci nu face sens financiar, dar in opinia mea scoala moto de aici te invata multe lucruri folositoare, deci nu consider ca m-am pacalit facand-o.

4. Sezonul e scurt si drumurile plictisitoare in jurul orasului. Dupa o ora de condus mai gasesti cate ceva care e placut, dar nu va asteptati sa gasiti drumuri ca in Romania (curbe, schimbari de elevatie, peisaje de munte). Sunt si avantaje, caci nu veti gasi nici soferi ca in Romania.

5. Vitezele de circulatie sunt mai mici decat in Romania si nu gasesti asa de multi zmei pe sosea.

6. Nu se circula printre masini!

7. Pentru motocicleta personala cred ca va trebui numai "day running lights" (farurile se aprind automat cand pornesti motorul) si o revizie tehnica care e circa $60 daca nu trebuie reparat nimic. Nu se aplica taxe de import daca aduci doar o motocicleta cand sosesti.

8. Daca nu vi cu bani gramada din Romania motocicleta va trebui sa mai astepte pentru ca veti avea nevoie de masina mai intai (joburile nu sunt langa casa si iarna e cam racoare sa mergi pe doua roti). Aici motocicleta e o placere nu o necesitate.

Toate bune

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Vad ca prietenul meu n-a mai trecut pe aici asa ca voi incerca sa va povestesc cum e in Toronto.

1. Pretul motocicletelor e mai jos decat in Romania si starea lor mai buna decat in Romania. daca nu e o motocicleta cu totul speciala nu merita adusa.

2. Permisul romanesc e bun pentru 60 de zile de la intrarea in Canada.

3. Scoala e $400 si tine 2 zile. Cu scoala si fara experienta asigurarea este pe la $800/an (in primul an) pentru un cruiser sau touring de 1000 cc. Mai mult pentru sport. Fara scoala nu stiu cat e asigurarea, probabil nu mai mult de $1000, deci nu face sens financiar, dar in opinia mea scoala moto de aici te invata multe lucruri folositoare, deci nu consider ca m-am pacalit facand-o.

4. Sezonul e scurt si drumurile plictisitoare in jurul orasului. Dupa o ora de condus mai gasesti cate ceva care e placut, dar nu va asteptati sa gasiti drumuri ca in Romania (curbe, schimbari de elevatie, peisaje de munte). Sunt si avantaje, caci nu veti gasi nici soferi ca in Romania.

5. Vitezele de circulatie sunt mai mici decat in Romania si nu gasesti asa de multi zmei pe sosea.

6. Nu se circula printre masini!

7. Pentru motocicleta personala cred ca va trebui numai "day running lights" (farurile se aprind automat cand pornesti motorul) si o revizie tehnica care e circa $60 daca nu trebuie reparat nimic. Nu se aplica taxe de import daca aduci doar o motocicleta cand sosesti.

8. Daca nu vi cu bani gramada din Romania motocicleta va trebui sa mai astepte pentru ca veti avea nevoie de masina mai intai (joburile nu sunt langa casa si iarna e cam racoare sa mergi pe doua roti). Aici motocicleta e o placere nu o necesitate.

Toate bune

Multumesc ptr informatii.

Orice informatie este utila vis-a-vis de acest hobby.

Asteptam si cateva poze de la tine.

 

Ceva peisaje de octombrie in B.C.

 

Foarte frumos !!! Frig, dar superb.

In zona aia sunt munti si cred ca mersul pe 2 roti este o placere.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
1331946903[/url]' post='3079136']

Ai scos motorul deja ? Duminica cica sunt 19 grade si soare :burnout:.

 

Nu, prin Aprilie.. Apropos, nici nu cred ca ai voie sa-l scoti acum, ca încă sint obligatorii anvelopele de iarna. Nu mai știu exact data, dar dacă te prind te ard la buzunar.

Link to post
Share on other sites

Nu, prin Aprilie.. Apropos, nici nu cred ca ai voie sa-l scoti acum, ca încă sint obligatorii anvelopele de iarna. Nu mai știu exact data, dar dacă te prind te ard la buzunar.

 

Ieri(15 martie) a fost ultima zi pentru anvelopele de iarna. Azi chiar am vazut cativa motociclisti prin centru.

Link to post
Share on other sites

Nu, prin Aprilie.. Apropos, nici nu cred ca ai voie sa-l scoti acum, ca încă sint obligatorii anvelopele de iarna. Nu mai știu exact data, dar dacă te prind te ard la buzunar.

 

 

Nu-mi vine sa cred... iei amenda daca te dai cu motorul inainte de data la care tovarasii guvernanti au decis ca s-a terminat iarna? si banuiesc ca nu are nici o importanta daca sint 25 de grade in ziua aia. Si eu care ma plingeam de Ontario cu sistemul lor de bresle din 1600.

Cateodata am senzatia ca l-am schimbat pe dracu cu tatasu' numai ca asta plateste mai bine.

Link to post
Share on other sites

De patru zile si inca iti aduci aminte?

 

Da! "Inca" imi aduc aminte de ce a trebuit sa plec din Romania. :(

Link to post
Share on other sites
1331953706[/url]' post='3079142']

Nu-mi vine sa cred... iei amenda daca te dai cu motorul inainte de data la care tovarasii guvernanti au decis ca s-a terminat iarna? si banuiesc ca nu are nici o importanta daca sint 25 de grade in ziua aia. Si eu care ma plingeam de Ontario cu sistemul lor de bresle din 1600.

Cateodata am senzatia ca l-am schimbat pe dracu cu tatasu' numai ca asta plateste mai bine.

 

Nu, iei amenda dacă nu ai anvelope de iarna. Nu e dracu așa de negru, de obicei încă e zăpadă in Martie. Nu te plinge de Ontario pina nu trăiești in Quebec.

Link to post
Share on other sites

Nu-mi vine sa cred... iei amenda daca te dai cu motorul inainte de data la care tovarasii guvernanti au decis ca s-a terminat iarna? si banuiesc ca nu are nici o importanta daca sint 25 de grade in ziua aia. Si eu care ma plingeam de Ontario cu sistemul lor de bresle din 1600.

Cateodata am senzatia ca l-am schimbat pe dracu cu tatasu' numai ca asta plateste mai bine.

 

Sistem de cacao in Ontario? Aici astepti un an ca sa iti iei permisul moto si putin mai mult pt cel auto :rolleyes:.

Link to post
Share on other sites

Sistem de cacao in Ontario? Aici astepti un an ca sa iti iei permisul moto si putin mai mult pt cel auto :rolleyes:.

 

Cand vi din Romania astepti un an sau toata lumea asteapta asa? as fi curios si de ce.

Oricum s-a facut cald de-a binelea, merg deja de o saptamana la lucru cu motorul, ce mai conteaza :banana:

Vad ca lumea din Toronto ori nu are chef de companie ori nu intra pe forum, asa ca merg mai departe: Quebec, care si asa e o destinatie constanta pentru mine. Acolo merg sa-mi tocesc cauciucurile pe lateral dupa ce le-am facut plate in Toronto si in primul rand sa-mi vizitez un bun prieten. Ma uitam la caucicul meu ultima data cand l-am schimbat... zici ca eram la prima motocicleta |_|

Deci, daca veniti in Toronto/Niagara, dati de stire! Deasemenea daca vreti companie la o bere, va maninca talentul de ghid al provinciei, sau doar vrei sa vezi faimoasa motocicleta produsa in Hinckley, UK cumparata de la Andre in Trois Rivieres si iubita in Toronto de un roman care nu are mai nult de 10% singe romanesc, din nou dati de stire.

 

Va salut cu farul, ala care lumineaza cu accent britanic :moto:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...