TNG Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 (editat) Incearca sa mergi cu busonul deschis la rezervor. Atentie sa nu ai rezervorul plin. Daca nu poti scoate cheia din buson, apasa pe cercul care etaseaza,cel cu garnitura. Editat Februarie 22, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lyvyu83 Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Am demontat ieri rezervorul, am scos robinetul de pe el, si cand am incercat sa scot sita era intepenita cu mizerie .... am curatat rezervorul ... rasturnat bezina.. clatit iar cu benzina... desfacut robinetul ( parea ok totul inauntru) Am scos bujiile, curatat si fisele la fel.... Acum astept sa mai merg sa vad daca ze mai opreste.... » Post actualizat in 23 Feb 2015 05:55 Incearca sa mergi cu busonul deschis la rezervor. Atentie sa nu ai rezervorul plin. Daca nu poti scoate cheia din buson, apasa pe cercul care etaseaza,cel cu garnitura. Daca se mai operste desfac capacul sa.vad daca porneste imediat nu ca pana acum dupa 1 -2 min de dat cheie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Am demontat ieri rezervorul, am scos robinetul de pe el, si cand am incercat sa scot sita era intepenita cu mizerie .... am curatat rezervorul ... rasturnat bezina.. clatit iar cu benzina... desfacut robinetul ( parea ok totul inauntru) Am scos bujiile, curatat si fisele la fel.... Acum astept sa mai merg sa vad daca ze mai opreste.... » Post actualizat in 23 Feb 2015 05:55 Daca se mai operste desfac capacul sa.vad daca porneste imediat nu ca pana acum dupa 1 -2 min de dat cheie... Daca se opreste, si desfac busonul, nu te astepta sa porneasca instant ... dureaza pana isi trage iar benzina dar nu ar trebui sa iti repete faza dupa ... De ce nu pui un filtru transparent pe furtun, eu asa aveam la CB si cand ramaneam fara benzina sau uitam caneaua inchisa vedeam foarte usor ca nu se alimenteaza ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lyvyu83 Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Am intrebat de asa ceva - filtru- si mi s-a spus ca fiind alimentare prin cadere se poate sa am mai multe probleme de filtrul respectiv. Cica daca pun filtru sa il sparg... eu ma gandeam sa inlocuiesc furtunul cu unul transparent... Maine desfac si carburatoarele sa vad daca e ok acolo...si revin cu ce am gasit... Merci inca odata pt suport! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 (editat) Am intrebat de asa ceva - filtru- si mi s-a spus ca fiind alimentare prin cadere se poate sa am mai multe probleme de filtrul respectiv. Cica daca pun filtru sa il sparg... eu ma gandeam sa inlocuiesc furtunul cu unul transparent... Maine desfac si carburatoarele sa vad daca e ok acolo...si revin cu ce am gasit... Merci inca odata pt suport! Am avut filtru pus pe CB 2 sau 3 ani, nu mai retin cat timp am avut motocicleta, nu am avut probleme, asa am si dat-o. Editat Februarie 23, 2015 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lyvyu83 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 (editat) Revin, am desfacut astazi si carburatoarele... inspectat... erau impecabile deci inclin sa-l cred pe fostul proprietar cand a zis ca le curatase asta toamna ....Am mai curatat cu niste spray jigloare si carb... asa sa fie bine...pornit.... mergea bine.... plecat in teste... dupa 1 km iar a facut a inceput sa intrerupa si s-a oprit... benzina era.... nu a mai pornit... am dat vreo 20 de chei.. am impins-o inapoi pe ploaia asta caineasca de azi.....bagat in garaj si plecat la munca... Am incercat cu busonul la rezervor desfacut .... dat la cheie de pomana....De naiba poate sa aiba.... ma omoara.... Editat Februarie 24, 2015 de Lyvyu83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Stiu ca pare ceva banal dar eu as verifica mai intai furtunul principal de alimentare a carburatoarelor de la rezervor. Poate fi gatuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lyvyu83 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 ok, il verific.... il scot maine si suflu sa vad daca rasufla.... s-a notat merci de sugestie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Verifica si furtunasul de vacum. Eventual scoate si furtunasul de vacum si cel de benzina. Trage aerul cu gura de pe furtunul de vacum si vezi debitul de benzina care curge pe furtunul de benzina. Daca debitul e bun inseamna ca in carburatoare la cuiul pontou e problema. Daca debitul e mic desfa robinetul si verifica membrana- poate fi ciupita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lyvyu83 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Verific si furtunasul de vacum si incerc cu mi-ai spus dar daca e cuiul pontou nu ar trebui sa se innece, sa ii vina prea multa benzina? Robinetul l-am desfacut si membrana e ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Cuiul pontou inchide in momentul in care carburatorul are nivelul necesar de benzina. Atunci cand in carburator scade nivelul de benzina cuiul trebuie sa deschida si benzina trebuie sa curga cu un debit destul de mare pana cand cuiul va inchide iar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lyvyu83 Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Am verificat furtunele... sunt toate ok....am sa ii montez un filtru de benzina...membrana din robinet e ok... bujiile sunt noi acum... astept sa se usuce sa merg cu ea sa vad daca se mai opreste » Post actualizat in 01 Mar 2015 07:02Da... deci pus bujii noi... curatat rezervor... robinet... pus filtru.. verificat furtune... carburatoarele sunt curate(am desfacut capacele cu plutitoare si sunt f curare)... si tot s-a oprit ieri...dupa 2 chei a pornit...» Post actualizat in 01 Mar 2015 13:07Am scos si fisele pe rand... se aude cum lucreaza ambele bibine.. bujii..» Post actualizat in 09 Mar 2015 08:59Salut, cred ca am rezolvat problema. Furtunul caee se conecteaza in rezervor pe teava subtire (pe unde isi trage aer pt a nu se forma vid in rezervor) era infundat. De fapt el de conecteaza printr-un cot cu un furtun mai gros si care ajunge langa toba... pt scurgere... ambele bucati de furtun erau infundate. Multumesc tuturor pt sfaturi si indrumari si un sezon moto placut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.